Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    11 mei 2024 @ 11:15
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    225
    Thanked
    267 in 56 posts

    Standaard Sukhsant Thai Massage met extra service

    Tsja, het mooie leven in het land van onze oosterburen... maar je kan niet iedere dag de grens over en soms moet je dan in de randstad op zoek naar een verzetje.
    Een echt fijne plek heb ik daar nog niet gevonden, maar met een massage loop je weinig risico... als het erotische deel tegenvalt ben je in elk geval gemasseerd.
    Zo belandde ik in Haarlem bij Sukhsant. Van buiten redelijk discreet, parkeren kan in de buurt.
    Bij binnenkomst bleek dat het etablissement net als de website een tikje gedateerd oogt, en dat "dagelijks 4-6 mooie masseuses" ook een tikje overdreven was.

    Een geplastificeerd a4-tje laat je gelijk kiezen of je een halfuurtje of een uur wil, en dan met of zonder "extra". Kijk, dat is dan wel lekker duidelijk.
    Ik koos voor de max: een uurtje voor 150,- en kwam mocht mee naar een kamer met een soort douchecabine/stoombad om me - helaas alleen - vast even te douchen.
    Mijn masseuse had een zeer mooi figuur, slank als een tiener, geen grammetje vet en ze had geïnvesteerd in een lichamelijke upgrade op borsthoogte die het geld waard was. Zonder op leeftijd in te gaan was duidelijk dat het hier om een ervaren expert ging.

    Met een glaasje drinken, en de vraag of de massage hard of zacht mocht zijn, begon het feest. Na een lekkere massage met een hoge tease factor mocht ik me omdraaien en kwam er een condoom tevoorschijn. Ik had duidelijk te maken met een dame met veel ervaring die snel in de gaten had hoe ik reageerde op haar ondersteunende handen, en al snel kwam de vraag of ik ook inwendig gestimuleerd wilde worden. Een groene handschoen en een extra dosis olie zorgden ervoor dat ook mijn prostaat verwend werd en dat zorgde voor een zeer bevredigend einde.

    Douchen...dezelfde handdoek en een wat somber ogende kamer...de uitstraling houdt niet over. Als ik hoge nood heb zou ik er terugkomen, maar als ik kan kiezen wip ik liever de grens weer over.

    Ambiance 6,0
    Massage 7,5
    Hoogtepunt 8,0

  2. Onderstaande 6 leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 april 2024),Ascari (26 april 2024),Gustomass (29 april 2024),Haradamannetje (26 april 2024),mentholbear (27 april 2024),Wentelt Eefje (26 april 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Berichten
    618
    Discussies
    7
    Thanks
    952
    Thanked
    472 in 224 posts

    Standaard

    Ben hier ook wel eens geweest, de ingang is niet echt anoniem te noemen.
    Ik ga meestal met dezelfde dame, die eigenlijk wel voldoet aan wat jij opnoemt.
    Had ze bv niet echt mooie tanden?

  4. #3
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    11 mei 2024 @ 11:15
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    225
    Thanked
    267 in 56 posts

    Standaard

    Kan niet missen Haradamannetje, ze staat op de website

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Diamond 468*60   Babylon 468*60