Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Vivi (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard Vivi (Roemeense)



    Vivi (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info :





  2. Onderstaande 5 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 8 april 2024),mentholbear (27 maart 2024),pret (26 maart 2024),WANDELAAR5 (26 maart 2024),Wentelt Eefje (27 maart 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend met een dame gekamerd die zichzelf Vivi noemt. Allereerst een omschrijving. Vivi, een Roemeense naturele schoonheid die onder haar bril een paar prachtige blauwe kijkers verstopt. Ze heeft een volle natuurlijke C cup aan de voorkant, die al wat aan de hangende kant waren na het ontdoen van de lingerie, maar gelukkig nog niet zoveel dat het storend was. Wat nog meer opviel was haar 'smiley' piercing onder haar bovenlip. Zelfs zei ze 25 jaar te zijn, ik schatte haar toch al wel achter in de twintig. Vertelde eerder gewerkt te hebben in München en Frankfurt, en nu zo'n anderhalve week in Penelope.

    Na het verdelen van de lakens en de nodige smalltalk ging ze al snel over op het verleiden. Al zoenend ging ze van de oren naar de tepels en richting de intiemere zone. Ook zonder vooraf afspraken te maken over het één en het ander, werd er intenser gepijpt. Dit deed ze heerlijk nat waarbij alle randjes en kantjes werden meegenomen. Zelfs moest ik haar even stoppen om ongelukjes te voorkomen, ze was wel de eerste kamer van de dag.

    Toen we verder gingen met het bedrijven van de liefde zag ik pas dat ze zo'n prachtige landingsstreep boven haar poesje had. Niets is toch geiler dan een prachtig getrimt streepje boven het rosbiefje als je het mij vraagt. Waar ik normaal het liefst de nakomelingen in een cowboy danwel doggy het rubber inschiet, was het nu wel duidelijk dat we de ouderwetse "me on top" positie als finale gingen houden. Met zicht op de landingsbaan maakte ik dan ook een heerlijke touchdown. Om de kamer af te ronden op niveau had Vivi ook nog de nodige brains en was ze een goede gesprekspartner. Tijd in de kamer 37 minuten, tijd betaald 30 minuten. Herhalingsgevaar 5/5.

    Het kan nog, er zijn zeker parels aanwezig al wordt het alsmaar lastiger het kaf van het koren te scheiden.

  4. Onderstaande 9 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (26 maart 2024),Giodude (26 maart 2024),irongiant (28 maart 2024),Liefje (26 maart 2024),mentholbear (27 maart 2024),mynasch (27 maart 2024),Patjax (31 maart 2024),WANDELAAR5 (26 maart 2024),Wentelt Eefje (27 maart 2024)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Smiley piercing onder haar bovenlip? Dus in haar onderlip?

  6. #4
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Smiley piercing onder haar bovenlip? Dus in haar onderlip?
    Nee, onder haar bovenlip. Daar zit namelijk een dun velletje genaamd lipriempje. Daar steekt die doorheen.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (26 maart 2024),WANDELAAR5 (27 maart 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

FKK Artemis 468*60