Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Bea (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard Bea (Roemeense)



    Bea (Roemeense)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand, Arm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tong
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info : Een lieve meid. Haar is een beetje golvend. Welke service ze geeft heb ik niet ingevuld omdat dit per klant anders kan zijn.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2024),peterp095 ( 8 maart 2024),Wentelt Eefje (21 maart 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.868
    Discussies
    93
    Thanks
    14.854
    Thanked
    9.621 in 3.474 posts

    Standaard

    En ook niets over tatoeages en piercings hoe we haar kunnen herkennen. Ik ben blij met je vele bijdragen Tjeppah, maar zo voegt het weinig toe voor ons, behalve een waarschuwing dat ze aan upselling doet omdat ze nog meer vraagt dan de toch al hoge prijzen in Golden Gate. Het feit dat de service kan verschillen per klant weten we, dat is volgens mij geen reden om dat niet in te vullen.

  4. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 8 maart 2024)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    2.094
    Discussies
    133
    Thanks
    4.088
    Thanked
    8.221 in 1.642 posts

    Standaard

    Misschien was er geen licht op de kamer.

  6. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 8 maart 2024)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.139
    Discussies
    112
    Thanks
    14.213
    Thanked
    5.829 in 2.951 posts

    Standaard

    Tjheppa is fotograaf...

  8. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah ( 8 maart 2024),WANDELAAR5 ( 8 maart 2024)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.576
    Discussies
    270
    Thanks
    26.135
    Thanked
    15.858 in 6.446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En ook niets over tatoeages en piercings hoe we haar kunnen herkennen. Ik ben blij met je vele bijdragen Tjeppah, maar zo voegt het weinig toe voor ons, behalve een waarschuwing dat ze aan upselling doet omdat ze nog meer vraagt dan de toch al hoge prijzen in Golden Gate. Het feit dat de service kan verschillen per klant weten we, dat is volgens mij geen reden om dat niet in te vullen.
    Aan d'r half lange golvend zwarte haar en zeer slanke postuur

    Misschien is Tjeppah ook een dementholbear. Of hij heeft er net als ik ook weinig oog voor. Mij valt het bijvoorbeeld pas op als ze een piercing heeft bij d'r poes, tepels of tong. Als ze een neuspiercing heeft blijft me dat niet bij, omdat het me niet stoort.

    Hoe meer info hoe beter, maar ik ben al lang blij te weten dat er een leuke slanke meid aanwezig is, maar die wel wat upsell tendensen heeft.

  10. #6
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En ook niets over tatoeages en piercings hoe we haar kunnen herkennen. Ik ben blij met je vele bijdragen Tjeppah, maar zo voegt het weinig toe voor ons, behalve een waarschuwing dat ze aan upselling doet omdat ze nog meer vraagt dan de toch al hoge prijzen in Golden Gate. Het feit dat de service kan verschillen per klant weten we, dat is volgens mij geen reden om dat niet in te vullen.
    Waarschijnlijk schrijf ik teveel gezien de commentaren van sommige. Ik heb geen zichtbare piercings of tattoos gezien daarom heb ik ze niet vermeld. Ze droeg een jurk. Ik schrijf alleen zaken op die ik zeker denk te weten.

  11. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    gijsyo (16 maart 2024)

  12. #7
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Misschien was er geen licht op de kamer.
    Misschien is beter mijn paspoortjes lezen. Ik schrijf alleen dingen op die ik zeker weet. Dit zouden meer ijsberen moeten doen ipv constant commentaar te leveren op een ander.

  13. #8
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Aan d'r half lange golvend zwarte haar en zeer slanke postuur

    Misschien is Tjeppah ook een dementholbear. Of hij heeft er net als ik ook weinig oog voor. Mij valt het bijvoorbeeld pas op als ze een piercing heeft bij d'r poes, tepels of tong. Als ze een neuspiercing heeft blijft me dat niet bij, omdat het me niet stoort.

    Hoe meer info hoe beter, maar ik ben al lang blij te weten dat er een leuke slanke meid aanwezig is, maar die wel wat upsell tendensen heeft.
    Geen upsell Mentholbear. Deze prijs gaf ze in een praatje vooraf. Geen kamergang met haar gemaakt ondanks dat ze overkomt als een leuke meid. Is ook pas 2 dagen hier. Meeste meiden vragen 100/30 min, sommige 80/30 min

  14. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 maart 2024)

  15. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 09:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.170
    Discussies
    234
    Thanks
    21.628
    Thanked
    6.322 in 3.007 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Waarschijnlijk schrijf ik teveel gezien de commentaren van sommige. Ik heb geen zichtbare piercings of tattoos gezien daarom heb ik ze niet vermeld. Ze droeg een jurk. Ik schrijf alleen zaken op die ik zeker denk te weten.
    Een jurk toch? Geen burka... dus de tatoeages op linkerpink en aan de binnenkant van haar rechterpols en ook de tongpiercing hadden je gewoon kunnen opvallen. En ik zou haar inderdaad licht golvende (inmiddels of wellicht ook toen al kastanjebruine) bobline eerder als kort dan als halflang haar willen typeren.
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  16. #10
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Een jurk toch? Geen burka... dus de tatoeages op linkerpink en aan de binnenkant van haar rechterpols en ook de tongpiercing hadden je gewoon kunnen opvallen. En ik zou haar inderdaad licht golvende (inmiddels of wellicht ook toen al kastanjebruine) bobline eerder als kort dan als halflang haar willen typeren.
    Nou wat let je om het paspoortje aan te vullen

  17. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (16 maart 2024)

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.576
    Discussies
    270
    Thanks
    26.135
    Thanked
    15.858 in 6.446 posts

    Standaard

    Vooral als je nu makkelijk een paspoort je toe kan voegen aan een bestaande thread.

    Ik dacht dat badslippers een uitleg had gegeven, maar kan het helaas niet terugvinden.

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (16 maart 2024)

  20. #12
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

  21. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (16 maart 2024),Tjeppah (16 maart 2024)

  22. #13
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:39
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.075
    Discussies
    123
    Thanks
    2.100
    Thanked
    2.268 in 1.013 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Ik dacht dat badslippers een uitleg had gegeven, maar kan het helaas niet terugvinden.
    Een paar porties baklava in de week schijnt goed te zijn voor het geheugen.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  23. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (16 maart 2024)

  24. #14
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Nou Wentelteefje nu je het zo in je schoenen geschoven krijgt kan je al de paspoortjes die onvolledig en onduidelijk van mij waren en waarop door sommige gedacht werd de meisjes niet gevonden konden worden is jou toch gelukt. Vergeet als onrechtvaardige rechter ook geen recensies te schrijven van de kamergangen in goldengate en samya zodat andere hier ook iets aan hebben. Of doe je dit liever de volgende maand ?

  25. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.576
    Discussies
    270
    Thanks
    26.135
    Thanked
    15.858 in 6.446 posts

    Standaard

    Loop nou niet je eigen ruiten in te gooien. Heb ik je voor niks zitten nomineren

  26. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (16 maart 2024)

  27. #16
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.656 in 675 posts

    Standaard

    Ik vind het fijn wanneer mensen het waarderen wat ik schrijf en dat ik er misschien daarmee soms wel een glimlach op hun mond kan toveren.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (16 maart 2024),mentholbear (16 maart 2024)

  29. #17
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    424
    Discussies
    2
    Thanks
    617
    Thanked
    250 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Tjheppa is fotograaf...
    Uw éénlijnsverslagen brengen ook weinig info met zich mee !

  30. Onderstaande 2 leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (16 maart 2024),Wentelt Eefje (16 maart 2024)

  31. #18
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.139
    Discussies
    112
    Thanks
    14.213
    Thanked
    5.829 in 2.951 posts

    Standaard

    Dank U boy56 voor uw zeer korte reactie.

  32. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Flinstone (16 maart 2024)

  33. #19
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 09:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.170
    Discussies
    234
    Thanks
    21.628
    Thanked
    6.322 in 3.007 posts

    Standaard

    Bij mijn algemene verslag over het bezoek aan de H(o)erensociëteit

    Dat wordt echter weggelachen door de stralende en guitige glimlach die binnensprankelt. Boven die glimlach twee zeer donkerbruine twinkelende ogen onder een licht golvende kastanjebruine bobline en dat alles boven een zeer slank lichaam voorzien van kleine B-cup borsten, dat gehuld is in een beige negligé-achtige jurk. Ze ziet dat ze mijn aandacht heeft gewekt en groet vriendelijk, ik nog in dezelfde seconde terug en ze wenst me een "Guten Appetit". Ze loopt heel even door, dan fladdert ze nog even door de ontbijtgelegenheid en is weer weg, nog even een lach toewerpend bij het verdwijnen.

    Terwijl ik mijn ontbijt verder nuttig zit ik zo dat ik de rooktent die aan de bar vastzit zie en ook het miniterrasje, in de hoek tussen het oude villa-gedeelte en het bargedeelte, waarop zij met een sigaret in de handen tevoorschijn komt. Ze doet of ze mij niet ziet, maar ik heb vastgesteld dat dat geveinsd is en dat wordt even later bevestigd als ik achteloos een hand opsteek en ze onmiddellijk terugzwaait. Even later zie ik haar naar binnen verdwijnen en ben niet verbaasd als ze kort daarna naast mijn tafel staat en vraagt of de stoel naast me vrij is en na bevestiging dat ze er kan gaan zitten zich voorstelt. Zo, serveerster voor de koffie geschaakt.

    Ze is 33, komt (surprise, surprise) uit Roemenië en luistert (hier) naar de naam Bea. Plan gelukt, want ze vraagt nadat ik mij ook summier heb geïntroduceerd of ze mij ook iets te drinken kan meebrengen, want ze wil voor zichzelf iets halen. De koffie is daardoor onderweg gelukkig. Terwijl we als ze terug is wat zitten te drinken hebben we een prettig gesprek dat we even later buiten voortzetten om onze nicotinebehoefte gezamenlijk te gaan bevredigen. Bea vermoedt dat we wel plezier kunnen hebben samen op de kamer en omdat ze naar eigen zeggen normale tarieven hanteert en ik haar vermoeden over dat plezier deel laat ik mijn plan varen om eerst eens een paar uren het aanwassende damesbestand aan te zien alvorens een keuze te maken.

    Het is nog vroeg en er is dus volop keuze waar het de kamers betreft en daarom weet Bea de sleutel van kamer 4, die mooie grote ronde kamer bovenin de villa met eigen badkamer, te scoren, dat is alvast een goed begin. Subtiel heeft ze al te kennen gegeven voor mijn akkoord om samen dat plezier te gaan hebben dat de kans op tongzoenen verwaarloosd mag worden, de rest van de uitvoering van de handelingen zal klik en hygiëne bepaald zijn. Zelfvertrouwen genoeg om ervan uit te gaan dat er verder dus ouderwetse service genoten zal worden.

    Die stoppeltjes had je ook als ze in lingerie gekleed zou zijn niet bij Bea op kunnen merken maar de jurk verbloemt wel tactisch dat haar buik (overigens niet storend) wel wat meer van haar zwangerschap te leiden heeft gehad. Daar had ik door schade en schande wijzer geworden natuurlijk ook wel rekening mee gehouden en het was naakt eerder een mee- dan een tegenvaller. Mooie gladde lekker zachte huid verder over haar hele lijf blijkt als mijn handen op verkenningstocht gaan en haar borstjes hebben ook wel iets stevigheid verloren blijkt als de jurk uit is, maar blijven mooi en Bea heeft ook mooie (en op de juiste manier) gevoelige tepels.

    Lichte smetvrees heeft ze wel, blijkt uit haar eigen voorafgaande schrobbeurt(en, er zullen er nog een paar volgen gedurende de kamergang) en de doekjesbehandeling(en, ook een paar keer) waaraan mijn pieleman wordt onderworpen. Omdat ik kennelijk lekker en fris genoeg ruik kust ze als we een poosje kussen uitgewisseld hebben en handen over het lichaam hebben laten gaan wel vanaf mijn nek naar beneden tot aan het bereiken van het in haar ogen wel voor de zekerheid nogmaals te reinigen (hoewel ook schoon en fris) object. Daarna heeft ze echter gelukkig geheel geen remmingen wanneer ze met het oraal verwennen ervan begint. Hemels, maar ik wil nog wel lang van Bea gaan genieten dus stel voor dat ik na een paar nieuwe kussen op elkaars mond nu degene ben die mijn weg naar beneden gaat zoeken.

    Aan alles, maar dan ook alles, de geur- en smaakverandering, het onderdrukte geluid van genot en zelfs uiteindelijk de sexblush is te merken dat de lange tijd die ik met mijn lippen en tong en niet binnendringende maar wel de ingang bepotelende vingers haar (het moet gezegd: bijzonder fraaie) kutje verwen haar enorm bevalt. Als Bea even later bij heeft liggen komen (beiden ook even daarbij ter ondersteuning nicotine gebruikend) gaat ze wel even snel de douche gebruiken om zichzelf daar weer op te frissen. En na een doekje voor het voorvocht gaat ze verder waar ze eerder heerlijk pijpend gebleven was en langzaam tilt ze me richting hoogtepunt, ondanks dat ze zichzelf niet kan beheersen en haar kutje toch weer op mijn mond drukt door in 69 te draaien. Ik geniet daarbij nog iets meer vrijheid van haar en even later lijkt ze daardoor opnieuw te komen. Ze vraagt of ik dat ook al wil, maar ik geef aan dat ik ondanks de warmte en vochtigheid van haar mondholte ook graag haar kutje nog even om mijn lul wil voelen.

    Dat kan bijna, maar toch moet er een nieuwe minuuttussenstop ingelast worden, zodat ze voor haar eigen gevoel daarvoor weer schoon genoeg is. Op zich jammer, want daardoor moet ze nu onnodig iets van haar Flutschi aanbrengen (wat ze gelukkig wel ook echt met mate doet) maar Bea had zelf genoeg natuurlijk glijmiddel aangemaakt om na het aanbrengen van een rubbertje onmiddellijk op te kunnen zadelen voor de cowgirl. Onze voorkeurtempi hiervoor sluiten naadloos aan en ik geniet met volle stoten en ook zij lijkt opnieuw echt te genieten. Ik kan me een poosje beheersen maar als ik voel dat ik anders moeite ga krijgen om alsnog te komen stel ik niet langer uit en knal het rubbertje goed vol. Fantastisch, ze neukt net zo lekker als ze pijpt.

    We maken de kleine tijd die ons nog rest voor ook het derde halve uur verstrijkt nog gezamenlijk nagenietend en keuvelend vol en dan verlaten we de kamer. Als ik Bea vertel dat dit wat mij betreft een enorme aangename tijdsbesteding van anderhalf uur en geldbesteding van €200 was, slaat ze echter volledig op tilt. Zij deelt met luidere stem mee dat ik een probleem heb als ik geen €250 ga betalen voor anderhalf uur. Ik probeer haar te bedaren door aan te geven dat als dit normale prijzen en een normaal prijsmodel zijn, ik gewoon na een uur toen ze me vroeg haar tot bijna het einde had laten pijpen om de eerste druppels voor te zijn en geen extra voor een in Duitsland niet bestaande extra te betalen.

    Ze stopt bij de ontvangstdame en zegt dat ik niet het juiste bedrag wil betalen, ik geef aan dat ik wel het juiste bedrag wil betalen, maar dat Bea dat niet weet te berekenen. De ontvangstdame geeft aan dat de prijzen altijd 80p30 zijn en 150p60 maar 100p30 als er iets "intenser gepijpt" wordt en het in dat geval weliswaar soms 150p60 kan zijn maar altijd toch 250p90 moet zijn. Ik leg nog maar eens uit dat er dan mathematisch iets in het model niet klopt, zeker als niet aangegeven is voor of op de kamer dat "intenser pijpen" een extra is en dat het prijsmodel ook zorgt indien vooraf bekend dat ik echt wel na 60 minuten weer richting mijn locker ga. Gezamenlijk besluiten de zelfstandig opererende vrouwelijke bezoeker en de ontvangstdame tot een compromis, dat ik toch 250p90 mag betalen. Ik geef aan met tegenzin 225p90 te gaan betalen, maar me dan wel elders te gaan vermaken na die betaling.

    Bea heeft daar niet op gewacht en na het verlaten van de kamer helaas een herhalingsgevaar van 100% weten te reduceren naar 0. Wel zal dat ongetwijfeld geheel wederzijds geworden zijn, ik denk dat ik rechtdoor kan blijven lopen bij een volgend bezoek aan Golden Gate, want dat zij met een boogje me geen blik waardig keurend om me heen zal lopen. Jammer maar waar, ik besef ook dat ik ook niet helemaal vrijuit ga, maar ik moet kennelijk toch nog wennen aan het veranderde saunaclub(prijs)landschap in NRW. (Discussie daarover graag niet onder deze recensie(s), maar in het daarvoor bedoelde topic Prijsbeschouwingen)

    PS Bea kan erg goed masseren. Ik laat dat nooit doen op de kamer, als ik geld voor een massage wil betalen laat ik die massage wel doen door een gediplomeerd fysiotherapeut of masseur. En ook die behoefte is met een sport en geriatrisch fysiotherapeut in de familie en binnen fietsafstand uitermate gering. Maar juist omdat ik dat aangaf aan haar kwam bij haar bewijsdrang naar boven en die heb ik haar een paar minuten laten botvieren tijdens het nagenieten. Daarin slaagde ze erin te bewijzen dat ze het letterlijk en figuurlijk in de vingers heeft.
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  34. Onderstaande 8 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (18 april 2024),Badslippers (26 maart 2024),Elmo3108 (27 maart 2024),Gustomass (26 maart 2024),laplagne ( 9 april 2024),mentholbear (27 maart 2024),Siberische tijger (26 maart 2024),Tjeppah (26 maart 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Freude 468*60   Diamond 468*60