Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30
  1. #26
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Systeem..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    De grote vraag is: "Wie gaat er nu met Leonie spelen?"

    :wink:
    Leonie is voorlopig op vakantie.... en DAN zien we wel weer wie met haar moet gaan spelen!
    (misschien moeten we een rotatie-systeem via dit forum opzetten zodat het meisje zich niet teveel verveelt?! )

    :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Ik kan bevestigen dat Brandy niet meer op nummer 28 werkt....

    Je kon de laatste maanden zien dat ze niet goed in haar vel zat (vaak afwezig uit haar ogen keek, beetje agressief naar andere vrouwen keek)

    Na een incidentje waarbij ze wat hardhandig in de richting van een collega DVP was geweest heeft Rosie ingegrepen en vriendelijk doch dringend verzocht elders werk te zoeken...
    (verstandig, voordat je het weet breekt ECHT de pleuris uit in zo'n CatHouse)

    :wink: GRTZ, Liefhebber
    Ik denk inderdaad dat dat dan het beste is, zowel voor de dame, Bernds en Ella, en voor de wandelaar die graag wat meer ontwikkelingen ziet.
    De enige verliezer is de wandelaar die alles op 1 plek wil hebben en Brandy erbij.

  3. #28
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Wacht even,

    Brandy had sowiso al aangekondigd minder of helemaal niet meer te werken ergens dit jaar, in verband met, eh, omstandigheden, zeg maar. Dus zo onverwacht is haar vertrek nou ook weer niet. Dat ze het verderop (letterlijk) gaat proberen, verbaast me niet, als ze helemaal zou stoppen ook niet.

    Kwestie: ze vond dat ze 'te publiek' werd. Ze werkt al heel lang op een plek en is dusdanig populair dat ze relatief veel postings heeft. Zo wordt ze langzamerhand nogal zichtbaar voor de buitenwereld: bekenden maar ook bijvoorbeeld de fiscus.... (en die is niet mals in Duitsland)

    Jammer maar helaas - ze heeft jarenlang met 200% inzet ons gezelschap gehouden.

    W-L


    Typisch ijsberendilemma dit: hoe meer postings, zelfs positieve, hoe meer een dame in de gaten loopt.
    En zelfs de meest populaire dames hebben er geen zin in al te publiek te gaan - geef ze eens ongelijk.
    Laatst gewijzigd door Wagons-Lits; 29 juni 2008 om 16:04 Reden: verduidelijking

  4. #29
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Daumen hoch Still going strong

    "Well, it's not because of her beauty. And her brand new low cut blouse. It's not because she's so snooty. Or a fine famed millionaire. Its not cause she's in motion. In a brand new cadillac car. Its not because of her lotion. She's a real sweet candy bar. I just want to meet her. I just want to squeeze her. I just want to crash her. I just want to trash her. If I could only flag her down! If I could only flag her down!

    Het gaat Brandy nog altijd voor de wind in Rheinbach. En zoals ik gisteren heb kunnen vaststellen is er slechts één klein dingetje veranderd. Naar eigen zeggen is ze "noch schlimmer geworden." Het begon al op die bank, toen deze racebeer om zich heen keek en zag dat er weinig mensen te bekennen waren. Carmen in een hoekje, liggende. Natasja aan de bar, pratend met Ela. En Brandy vlak naast me, die met een kalm gebaar haar bril weglegt en vraagt wat ze met me aanmoet. De enige kans op ontsnapping die je op dat moment nog hebt... nee laat maar, ik wil jullie geen valse hoop geven mocht je haar ooit zelf tegenkomen. Er ís geen kans op ontsnapping, want geen 3 tellen later zat ze al bovenop me. Ze had ondanks een paar Zimmergänge nog niet zoveel te doen gehad, en dat heb ik geweten. Ze probeerde mijn tong uit m'n mond te zuigen, ze probeerde Kleine Sphinx binnenstebuiten te zuigen. Hoe meer vingers ik in haar gaatjes liet verdwijnen, hoe harder ze gilde dat ze klaar wilde komen. Toen haar dat eenmaal gelukt was en ze even op adem was gekomen, ging de Orkaan Brandy er met verdubbelde inspanningen tegenaan. Als ze me een aantal wilde standjes later eindelijk laat gaan, ben ik compleet gesloopt, compleet voldaan en er helemaal zeker van dat een recensie over Brandy schrijven net zoiets is als een vluchtje in een straaljager omschrijven. Je kunt neerpennen wat je maar wil, je zult het toch zelf moeten hebben meegemaakt om er je een beeld van te vormen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    [I]Je kunt neerpennen wat je maar wil, je zult het toch zelf moeten hebben meegemaakt om er je een beeld van te vormen.
    Daar sluit ik mij bij aan.....
    Goedemorgen op een middag in Rheinbach
    Tja, het had hier gemoeten maar ik sloeg door bij het schrijven.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

  FKK Artemis 468*60