Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 745
  1. #126
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Verleden week woensdag ben ik samen met Vendezz een eerste keer naar Rayna getrokken. Ik ben thuis tegen de tienen vertrokken, heb onderweg Vendezz opgepikt en we zijn om 12u een lege parking binnengereden. Dat beloofde niet veel goeds.

    We meldden ons aan bij de receptie en ik overhandigde mijn vrijkaartje (dankjewel YBF en Rayna!!!), dat zonder problemen aanvaard werd door de schattige en über vriendelijke theke.

    We moesten ons eerst omkleden tot bordeaux-rode ijsberen (wat een knusse kamerjassen waren me dat) en kregen daarna een rondleiding. Nou ja, veel viel er niet rond te leiden. Voorbij de receptie heb je de barruimte, die volgepropt staat met rode zeteltjes. Aan het einde van deze ruimte bevindt zich een sauna. Voorbij de barruimte is er nog een grote veranda geconstrueerd, met aan de ene zijde grijze zetels om in te relaxen en aan de andere zijde het ‘restaurant’. En dan heb je uiteraard nog de eerste verdieping, waar zich de neukkamers bevinden.

    Eén van de grootste problemen van de club is, dat het lekker warm is in de bar, maar dat het nogal koud is in de veranda. Als je je, zoals ik, nogal vaak verplaatst, kom je dus voortdurend van in de kou in de warmte terecht en omgekeerd. Niet echt aangenaam. Jammer was ook dat er 4 televisies in de 'veranda' hingen, waarop gewone televisie, zonder geluid werd afgespeeld. In de 'veranda' speelde men dezelfde muziek als in de bar. Waarvoor hang je dan die televisies op!?

    Vendezz en ik zijn van 12u tem 20u in Rayna geweest. In die tijd hebben we 8 verschillende vrouwen gezien, waarvan 3 kamerwaardig waren (we hebben uiteraard alle drie deze meiden aan onze pietjes geregen). Qua mannen was het niet veel beter gesteld: Eddy_V heeft ons in de vroege namiddag enkele uren gezelschap gehouden en los daarvan heb ik amper 3 andere mannen gezien.

    De meiden mogen in Rayna blijkbaar niet animeren. Dat in combinatie met het beperkt aantal (mannelijke én vrouwelijke) aanwezigen, maakte dat er gedurende de 8 uren dat we in Rayna waren, een uiterst doodse sfeer in de club hing. Het was dat we veel tegen elkaar te vertellen hadden, anders hadden we het er nooit zolang uitgehouden.

    We hebben zowel het ontbijt als het avondeten in Rayna genuttigd.

    Het ontbijt was heel simpel: een broodje met kaas, salami, tomaat en komkommer. Er stond ook soep, maar die was koud en zag er maar vreemd uit, dus daar hebben we ons toch maar niet aan gewaagd.
    Op het avondeten hebben we tot 18u30 moeten wachten. De kok was immers te laat. Het avondeten was simpel, maar voldeed (zeker als je rekening houdt met de lage inkomprijs): we hebben een schnitzel met kroketten en een groenten mengeling (tomaat, komkommer, paprika, feta kaas, olijven...) gegeten.

    Het personeel (zowel de bardame, de theke, de kok als de klusjesman(?)) was heel vriendelijk en behulpzaam. Zij proberen het je als klant echt wel naar je zin te maken. Ze aanhoorden zonder morren onze ‘kritieken’ en 'aanbevelingen' en hebben ons elk 2 Becks Golds getrakteerd. Bier kost btw 3€, longdrinks 5€ en een piccolo 15€ dacht ik.

    De tarieven voor een kamergang: 20 minuten kost 30€, 30 minuten kost 40€ en 1 uur kost 80€.

    De hygiëne is dik in orde: de ganse club was proper en verzorgd. Ik zag ook regelmatig iemand de grond dweilen. En voor op kamer kreeg je een 2-persoons bedlaken mee. Geen kleine handdoek zoals in zovele andere clubs.

    En het belangrijkste, de meiden, dan.

    Zoals gezegd waren er maar 3 meiden, visueel de moeite, in Rayna aanwezig. Vendezz zou (tot zijn grote voldoening) met 1 van hen kameren: Roemeense Denisa en ik zou (beide keren tot mijn tevredenheid) kameren met Roemeense Andrea en Tsjechische Sonja (voor meer details: zie hun respectievelijke topics). Eddy_V had tot onze grote verbazing gekozen voor 1 van de minder mooie exemplaren: Maria en heeft zijn kamergang in 10 minuten afgerond. Niet echt een succes maw (zal hem leren, om van zijn vaste types af te stappen hé).

    Toen Vendezz en ik vertrokken, stonden er 3 andere wagens op de parking. Dat klopte met het aantal andere ijsberen dat we in de club gezien hadden.

    Conclusie na dit eerste bezoek aan Rayna: het is een kleine club, maar wel een club met potentieel. Als ze er in slagen hun line-up te verbeteren en op te trekken naar minimum 15 vrouwen, én als ze er in slagen meer ijsberen naar Rayna te lokken, zou dit wel eens een gezellig clubje kunnen worden. Ons zien ze er zeker nog eens terug, maar we hopen wel dat het animeerverbod tegen ons volgend bezoek opgeheven is, want anders krijgen ze nooit enige sfeer in de keet, ongeacht hoeveel extra meiden ze aantrekken.

    Rayna: veel succes nog en tot later!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 13 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (25 november 2014),Eddy_V (25 november 2014),fg22 ( 7 december 2014),gignnl (25 november 2014),goei1163 (25 november 2014),licky luke (26 november 2014),Megaboob (25 november 2014),Mr Bluenose (26 november 2014),SAS (28 november 2014),The Joker (25 november 2014),Vendezz (25 november 2014),Wijze grijze (28 november 2014),wooley (26 november 2014)

  3. #127
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Gestern waren die "Rotlichtexperten" von RTL2 im Einsatz:

    http://rtl2now.rtl2.de/exklusiv-die-...87399&player=1
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #128
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.554 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Gestern waren die "Rotlichtexperten" von RTL2 im Einsatz:

    http://rtl2now.rtl2.de/exklusiv-die-...87399&player=1
    Zonder kunst en vliegwerk niet te bekijken in Nederland ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #129
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zonder kunst en vliegwerk niet te bekijken in Nederland ....
    Schade, die Holländer werden in dem Video nämlich lobend erwähnt (von den Mädels).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #130
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.554 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Schade, die Holländer werden in dem Video nämlich lobend erwähnt (von den Mädels).
    Jaja Oliver Kahn
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #131
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Geiles Drehbuch

  8. Onderstaande leden hebben sunny bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (30 november 2014)

  9. #132
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    wat moeten we hier nu weer mee??

  10. #133
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:45
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Na ja, nach dieser außerordentlich lächerlichen RTL2-Antiwerbung dürfte der Club ja nicht mehr sehr lange Bestand haben.
    Die nächste Stufe vom Club-Hausmeister auf der Karriereleiter ist nicht zwangsläufig der Club-Chef!

    Schon sehr merkwürdig, dass der Club lediglich durch zusätzliche Werbung und andere Outfits der Mädels plötzlich 4 von 4 möglichen 'Sternen' bekommt.
    Demnach bin ich demnächst äußerst vorsichtig, wenn ich dieses 'Qualitätssiegel' sehe!

    Komisch nur, dass alle mir bekannten NRW Top-Clubs OHNE dieses 'Qualitätssiegel' überleben können .

    Die äußerst bescheidene 'Verpflegung' wird in keinem Kommentar erwähnt (offensichtlich sogar geplant verschwiegen)!
    Andernfalls wäre es ja ein erwähnenswertes Highlight.

    Und die im Report gezeigten Mädels - ähem - locken ja nun wirklich niemanden aus irgend einem anderen Club hinaus!

    Gruß
    aquarius
    Laatst gewijzigd door aquarius; 30 november 2014 om 22:53

  11. Onderstaande 2 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 december 2014),Willi69 (27 januari 2015)

  12. #134
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Vandaag weer in de club geweest.
    Eerst een waardeloze sessie met Emma. Wel een mooie vrouw maar totaal geen beleving. De hele tijd vragen: Gut?
    Niet kussen en snel af willen werken. Dat lukte dus wel en een kwartiertje later weer buiten. €30 betaald en geen herhalingsgevaar.

    Daarna met Sonja die toch een veel betere service verleend. Hier het half uur netjes volgemaakt.

    Er waren wel weer lekkere kippenvleugeltjes.
    De sauna welke nooit warmer is dan 80 graden was nu nog lager omdat er een knop kapot was waardoor hij af en toe uitvalt.
    Dat is dus niks een sauna op halve sterkte.
    Er waren maar een drietal beren en toen ik ging om kwamen er nog 2 verse binnen.
    Al met al was het niet bijster.

  13. Onderstaande 3 leden hebben harrie1111 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 december 2014),SAS (10 december 2014),Ties85 ( 4 december 2014)

  14. #135
    Geregistreerd
    12 oktober 2014
    Last Online
    20 april 2016 @ 21:33
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Met welke club kan je deze club vergelijken?

  15. Onderstaande leden hebben Genieter55 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 2 januari 2015)

  16. #136
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Wel erg weinig activiteit op het forum over Rayna.
    Is er nog iemand geweest de laatste tijd?
    Gr

  17. #137
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Timd, Wooley en alle anderen (behalve Eddy_V en Kanariepiet) die een vrijkaart hebben gewonnen in de tombola: wanneer komen de verslagen? Ik heb zelf Rayna binnenkort op het programma staan in het kader van een nieuwe aflevering van Ontdek Je Plekje en ben benieuwd naar alle ervaringen! :-)
    Laatst gewijzigd door Hemaworst; 13 januari 2015 om 08:00

  18. #138
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Hallo Hemaworst en anderen,
    Willem2 bedankt voor je vrijkaartje.

    Gisteren verkregen en vandaag al ingewisseld! Stel dat deze bederft, zou wel jammer zijn.

    Dus vandaag om 18.00 uur bij Rayna naar binnen. Eerst deed ze nog wat moeilijk over het vrijkaartje maar na bij de chief te zijn geweest werd het toch geaccepteerd.

    Er waren nog 2 beren aanwezig. Maar totaal geen sfeer, je verveelt je er maar wat.
    Het eten was van een bedenkelijk nivo. Eerder, 2 maanden geleden, het ik er toch wel goed kunnen eten.

    Met Victoria uit Slowakije op de kamer beland. De enige dame met wie ik op de kamer zou willen. Ze was niet erg enthousiast op de kamer, geen beleving en gevoelige tepels.
    Op de site is ze nog blond maar nu had ze de haren wat rood geverfd.

    Samenvattend: door het vrijkaartje ben ik er weer eens geweest maar voorlopig zoek ik mijn heil toch maar weer eens ergens anders.
    Het nivo van de dames zal omhoog moeten willen ze een stijgende lijn in de bezoekers aantallen gaan krijgen.

  19. Onderstaande 2 leden hebben harrie1111 bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (17 januari 2015),Willi69 (27 januari 2015)

  20. #139
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Op maandag FKK dag volgens de site...
    Dit weekend schijnen er nog wat dames van vakantie terug te komen en wordt de bezetting hopelijk weer beter .
    Aanstaande maandag 19jan de proef op de som nemen met het IJBF vrijkaartje.
    Met de waarschuwing van harrie1111 zal ik dan maar rond lunchtijd binnenkomen..
    En Garde

  21. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (17 januari 2015),Hemaworst (17 januari 2015)

  22. #140
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Met de waarschuwing van harrie1111 zal ik dan maar rond lunchtijd binnenkomen..
    Je broodtrommeltje staat klaar in de koelkast. Eind van de maand ga ik daar ook even langs, dus laat even weten waarop ik me geestelijk moet voorbereiden!
    image.jpg

  23. Onderstaande 3 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 januari 2015),geert5 (17 januari 2015),Sjeufke (17 januari 2015)

  24. #141
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Op maandag FKK dag volgens de site...
    Dit weekend schijnen er nog wat dames van vakantie terug te komen en wordt de bezetting hopelijk weer beter .
    Aanstaande maandag 19jan de proef op de som nemen met het IJBF vrijkaartje.
    Met de waarschuwing van harrie1111 zal ik dan maar rond lunchtijd binnenkomen..
    Met een snotneus naar de sauna is geen goed idee, dus helaas geen fkk bezoek vandaag.
    Later in de week misschien alsnog een poging wagen of wil iemand mijn vrijkaartje gebruiken voor een bezoek op vrijdag of weekend? Kaartje is nog tot en met zondag geldig.
    En Garde

  25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (19 januari 2015)

  26. #142
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Ik zie af van mijn vrijkaartje voor deze club, ik moet 2 1/2 uur rijden vanaf Groningen en de berichten over deze club zijn de laatste tijd ook niet echt om over naar huis te schrijven.
    Wie deze vrijkaart wil hebben kan mij een PM sturen.
    Enige voorwaarde voor de levering van het kaartje is dat je een boeiende recensie schrijft.
    Oh ja , vrijkaart is geldig 2 maanden na 12 december 2014.

  27. #143
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Met een snotneus naar de sauna is geen goed idee, dus helaas geen fkk bezoek vandaag.

    Hij moet wel 18 zijn anders komt ie niet binnen.

  28. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 februari 2015)

  29. #144
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hallo,
    Dank aan Eddy_V voor het vrijkaartje voor Rayna.
    Bij binnenkomst, zondagmiddag 25 januari, zegt de theke wat is je naam ook alweer? Ik zeg Eddy!! Ohja zegt ze nu weet ik het weer!!
    Zo zie je maar hoe oppervlakkig de contacten zijn in dit wereldje.
    Ik zie maar 1 collega beer op dit tijdstip. Dus van sfeer kun je amper spreken.

    Ik had gehoopt dat Sonja er weer eens zou zijn maar ze blonk weer uit door afwezigheid.
    Voordat ik de sauna inging effe contact met Roxana gemaakt.
    Eerst maar eens lekker in de sauna, deze is goed op temperatuur. Roxana komt me daar gezelschap houden en doet dit prima. Zelfs zodanig dat mijn jongeheer zich opricht en ook voldoende aandacht krijgt.
    Ze verlaat de sauna want het is haar te warm. Later als ik weer op temperatuur ben heb ik haar maar eens uitgenodigt voor een kamergang. Ze kust vollop en ziet er prima uit. Veel beter dan de Alexandra en Victoria waarmee ik eerder gekamerd heb.
    Na verschillende standjes het rubbertje gevuld waarna ik nog op een massage getracteerd wordt.
    Dus heel tevreden van de kamer af.
    Nogmaals de sauna in en weer terug naar Nederland.

    Eddy_V, bedankt voor je kaartje

  30. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 januari 2015)

  31. #145
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Mooi dat Geert5 gebruik heeft kunnen maken van het vrijkaartje en het blijkt dus dat de Line up (zie foto's) langzaam aan de goede kant op gaat.
    Ik zal het op een maandag in februari gaan checken, zo'n fkk dag heeft wel wat.. Of juist minder ��
    En Garde

  32. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 (28 januari 2015)

  33. #146
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard Tafellaken noch servet...

    Gisteren samen met een vriend een vrijkaart van W2 ingewisseld in Club Rayna in Moers. Geen geneuzel over de rit er naar toe, reisgenoten die opgehaald moesten worden, het bezoek aan de plaatselijke Lidl, de badjassen of de eerste cappuccino in de bar (hoewel de latte wél weer erg goed was), maar direct door naar waar het eigenlijk omgaat: de waardering van de club.

    Rayna.jpg

    Aanvullende opmerkingen en details:
    - bijzonder vriendelijk personeel, vroegen frequent of we nog iets nodig hadden
    - entreeprijs is aantrekkelijk, maar daardoor wordt de club wat beperkt in zijn mogelijkheden (wat mag je voor 25 euro verwachten?)
    - wellness beperkt zich tot één sauna die qua cooldown in de buitenlucht en afdouchen onhandig is geplaatst
    - animatieverbod (dames zoeken niet actief contact, maar wachten op de bankjes tot gasten contact zoeken) is killing voor de sfeer als de clubomvang beperkt is
    - eten was gisteren ronduit slecht verzorgd: Het "ontbijt- c.q. lunchbuffet" bestond uit een paar sneetjes brood en een broodrooster, 6 plakjes kaas en 3 plakjes aufschnitt. En dat was het... Rond 15:00 werd er een pan soep bijgeplaatst (niet geproefd). Zelfs voor 25 euro entree verwacht ik iets fatsoenlijks.
    - line-up was gisteren beperkt. Even met de thekefrau de line-up doorgenomen zoals die op de website staat, maar ze gaf aan dat die niet meer klopt. Er is momenteel een groot verloop, dames komen en gaan, het merendeel van wat op de website staat is weg of op vakantie (incl. alle chocovlinders )
    - door de beperkte line-up hebben we beiden geen kamergang(en) gemaakt, wel in het kader van de beoordeling even kamers bekeken

    Conclusie:
    Tsja... lastig... We vonden het allebei een club die nog in een identiteitscrisis zit, het lijkt wel alsof ze nog niet helemaal weten wat ze met de club willen. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken... Qua aantal kamers, vloeroppervlak en faciliteiten is het een beperkte club, de meesten zullen zich er niet een hele dag kunnen vermaken, daarvoor ontbreken gewoon een aantal essentiële zaken, met name in de wellness-hoek. Het is meer een club waar je een paar uurtjes heen gaat om stoom af te blazen. Dat bleek trouwens ook wel uit de komende en gaande lokale, Duitse bezoekers, waarvan één meldde dat de entree lekker goedkoop was en de dames kwalitatief voldoende, goed voor een paar uurtjes spass op de zaterdagmiddag. De lokale Duitse clientèle weten de club wel te vinden, wil men echter ook buiten Moers zijn klanten halen, dan zal er qua sfeer en ambiance écht iets moeten veranderen. Het animeerverbod is in zo'n klein clubje killing voor de sfeer. Verander de indeling van de grote open ruimte, groepeer de bankjes op een iets intiemere wijze, laat de vlinders lekker door de ruimte fladderen, praatje hier, praatje daar, laat ze voor mijn part ook achter de bar wat dingen doen zodat er wat informeel contact tussen de dames en de heren komt, maar zorg dat de sfeer gaat bruisen en bubbelen. Nu was het drie uur lang een biertje in slecht omgespoeld glas, doodgeslagen en eigenlijk geen leven in te krijgen... Niet gezellig, niet uitnodigend. Het kostte ons dan ook weinig moeite om te besluiten naar de volgende geplande club af te reizen. Als de club een duidelijker beeld heeft waar exact in het reeds overvolle saunaclublandschap hun toegevoegde waarde zou moeten liggen en de club daar qua bedrijfsvoering ook daadwerkelijk op richt, dan zal er zeker een gaatje in de markt zijn wat ze adequaat kunnen opvullen. Simpelweg ergens een mini-uitvoering van Acapulco neerzeten is niet voldoende. Daarvoor zijn er in de directe omgeving al te veel gevestigde alternatieven. Ik ben benieuwd te zien waar deze club over een half jaar staat.

    P.S. Voor die aangrenzende industriële panden ga ik zéker nog een keertje terug om eens een zwart-wit fotosessie aan te wijden.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  34. Onderstaande 10 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 februari 2015),biged (28 april 2015),Eddy_V ( 1 februari 2015),foefel ( 5 maart 2015),geert5 ( 1 februari 2015),hansdordt ( 1 februari 2015),Oudebelg ( 1 februari 2015),Scrotum ( 1 februari 2015),Sjeufke ( 1 februari 2015),The Joker ( 1 februari 2015)

  35. #147
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Wat ik erg jammer vind:
    Geen Wifi .
    Dat de wellness zo beperkt is.
    De aanwezigheids lijst v.w.b. de dames MOET gewoon kloppen, anders is het misleidend.

  36. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 februari 2015)

  37. #148
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Met dank aan HOIPIEPELOI ben ik woensdag nog in Moers aangekomen. Met een vrijkaartje kun je je geen buil vallen.
    Maar anders vind ik zelfs 25 euro teveel voor deze club zoals het er nu draait.
    Eten stelde niets voor, sauna was lauw. De 3 Turken die er ook in waren vonden dit ook. Later zegt de theke natuurlijk dat ik de eerste was die erover klaagde en dat ze niet alleen voor mij de temp omhoog gaan zetten.
    Met Italiaanse Anabel maar op de kamer gegaan. De enige met wie ik zou willen. Waardeloze sessie, wat hebben sommige vrouwen toch weinig verstand hoe je een man kunt bevredigen. Werd gewoon slap tijdens het voorspel/pijpen. Terwijl ik het goede handwerk toch erg kan waarderen en als dit echt goed is kunnen ze het condoom in het tasje laten zitten.
    Met moeite klaargekomen en direct weer naar huis. Volgens mij een record, nog geen 1,5 uur daar geweest.

    Maar PIEPELOI toch bedankt.

  38. #149
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag waren er 15 dames aanwezig en minder mannen. Ik zal eens wat paspoorten verstrekken ....

  39. #150
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard Matig/Gemiddeld als club maar value for money

    Gemiddeld is het hier niet slecht, maar een beetje saai is het wel.
    Line up blijft een kwestie van smaak, maar de meeste dames (nu 10 aanwezig) horen niet tot mijn smaak.
    Beetje het gevoel in een kantine van een VMBO school te zitten inclusief naveltruitjes en piercings met 18- en 19-jarige, moeilijk opvoedbare jongeren.. Het plezier spat er niet af!

    Maar als je niet veel tijd wilt besteden en 1 of 2 kamers wil doen van 20,30 of 60 minuten..helemaal niks mis mee.
    Vergelijk het maar als volgt:
    Entree, lunch, 4 * cola, 1 koffie en een standaard uurtje porno met Ayleen: 105,-
    Idem bij van Goch met Samantha (zou zusje van Ayleen kunnen zijn): 135,-
    Idem bij YY of SS Kim (jonger en strakker): 140-160,- afhankelijk van tijdstip binnenkomst.

    Conclusie: Voor één kamer tussen door op reis of om even de gedachten te verzetten en inspiratie op te doen is Rayna best okay, maar verwacht er geen spektakel.
    En Garde

  40. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 maart 2015),hansdordt (11 maart 2015),Kwant (12 maart 2015),palimo (11 maart 2015),Smouse (11 maart 2015),Wentelt Eefje (11 maart 2015)

 

 
Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.