Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Maya (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    33
    Thanked
    67 in 21 posts

    Standaard Maya (Roemeense)



    Maya (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken
    Extra info : lekker stil snoepje, mooie roze nageltjes, klein kontje





  2. Onderstaande 3 leden hebben irongiant bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (19 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),pret (18 februari 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    33
    Thanked
    67 in 21 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdagmiddag maar weer eens naar Samya, bij aankomst om 16.00 was het nog niet echt druk , de meeste lekkere hertjes komen pas aan in de avond. Toch spotte ik een heel mooi hertje al rond 18.00, ze zat wat stilletjes op een ligbank. Na haar gewenkt te hebben kroop ze tegen mij aan. Ze was pas 3 maanden bij Samya aktief, haar 1e club zo vertelde ze mij. Na de onderhandelingen eerst nog even samen een sigaretje en daarna hup naar de kamer. Tongzoenen voor 50 meer deed ze ook wel, er mocht ook gevingerd worden en al snel werd het kutje lekker vochtig. Ook het pijpwerk beheerste ze al goed, het ging met goed gevoel. Al snel wilde jongeheer gaan steigeren, na het rubbertje aangebracht te hebben was het tijd om eens lekker te stoten in het mooie wicht. De aanblik van het mooie kontje veroorzaakte al snel dat het rubbertje gevuld werd...

  4. Onderstaande 5 leden hebben irongiant bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (22 februari 2024),bram4826 (18 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),WANDELAAR5 ( 9 maart 2024),Wentelt Eefje (18 februari 2024)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    33
    Thanked
    67 in 21 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag besloten om de Samya Freikarte maar eens te gaan verzilveren, bij binnenkomst bleek het allemaal te kloppen in het grote Sinterklaasboek. Om 17.00 waren er toch al wat snoepjes aanwezig, Mara (niet Maya) was er ook al samen met een vriendin (plumpuddinkje). Al gauw besloten dat ik de vorige sessie van een paar weken terug met Mara maar eens moest overdoen. Ik had deze keer ook een dildo meegenomen om Mara d'r kutje van te voren wat op te warmen, het viel wel in de smaak want zo'n ding had ze nog niet eerder meegemaakt. Na een half uurtje mocht ik lekker in het rubbertje spuiten, hmmm...
    Na een rondje sauna en het goede avondmaal even kijken onder het genot van een capucino of er nog een lekker toetje te vinden was. Het was inmiddels aanmerkelijk drukker geworden, en wat stond daar aan de rand bij de dansvloer? Werkelijk een snoepje voor het oog, ze bleek Celine (o.i.d.) te heten. Een heeeeel mooi klein kontje met twee prachtige billetjes waar Irongiant zijn spies wel tussen wilde prikken om even goed door te stoten! Helaas voor Irongiant, was het dametje wat in trance voor een andere knuppel om haar poesje te laten uitwonen, dan maar toegevoegd aan mijn banga-banga lijst voor de volgende keer!

  6. Onderstaande 3 leden hebben irongiant bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 maart 2024),WANDELAAR5 ( 9 maart 2024),Wentelt Eefje ( 9 maart 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Diamond 468*60