Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Delah Madam Chanet

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Beitrag Delah Madam Chanet

    Gesproken taal: Overig
    Algehele Hygiëne: Uitstekend
    Origine: Arabisch
    Leeftijd: 18-25
    Haarkleur: Zwart
    Cupmaat: B
    Lengte: 1.50 m - 1.60 m
    Lichaamsbouw: Mollig

    https://www.kinky.nl/advertenties/84...delah#overview

    Vandaag dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit eens naar Madam Chanet in Kerkrade geweest.
    Ze nemen sinds het begin van dit jaar voor het eerst gewoon de telefoon op en de informatie wat ze geven klopt.
    Nou dan ben ik de beroerdste niet om ook eens echt te gaan kijken, het was ook nog eens mijn eerste P6 contact van 2024.
    Al mijn andere contact momenten met privé dames in de regio Belgisch/Nederlands Limburg en regio Luik was alleen bagger deze maand.

    Het pand mij bekend te Kerkrade is een ouder pand waar vroeger een tijdje een Thaise salon met happy end heeft ingezeten.
    Helaas is de zaak van binnen nog even gedateerd als toen een vriendelijke bardame die ook de telefoon opneemt dat wel, een frisdrankje van het huis zat er wel niet in een gemiste kans maar goed wie weet was dat nu incidenteel.
    In de bar waren nog 3 vriendelijke dames aanwezig dus het aantal dames dat gezegd was dat daar zou zijn klopte gewoon, echter had ik gereserveerd bij Arabische Delah ( later bleek uit Syrië om precies te zijn ) die pas net binnen was en nog bezig was zich klaar te maken.

    Omdat het mijn eerste keer in de club was en bij de dame was gekozen voor een vluggertje a 70 euro voor de regio in een club niet goedkoop.
    Heel eerlijk de 100 euro per half uur die ze vragen is wat veel van het goede als ik naar de faciliteiten en staat van de club kijk, het valt echter niet te ontkennen dat ze soms best leuke dames online hebben staan die misschien dat geld waard kunnen zijn.
    Daarnaast is Delah Arabisch en zijn de meeste Arabische dames tegenwoordig sowieso schandalig duur op kinky omdat de Arabische heren er schijnbaar goud geld voor over hebben dus in die zin valt de prijs dan nog mee.

    Maar goed ik begin weer af te dwalen Delah kwam naar beneden om daarna weer flink wat trappen terug naar boven te moeten lopen.
    Er was een korte kennismaking die wel goed aanvoelde ze had een warme lach, echter heel veel te vertellen valt er niet Delah sprak enkel Arabisch en daar spreek ik dus geen woord van.
    Dus dan maar waar we voor gekomen zijn de lichaamstaal Bij het uitkleden viel me op hoe klein ze eigenlijk was de 1.67 in de advertentie moet met naaldhakken zijn ik zag er niet veel meer als rond de 1.50 vanaf wat ik prima vind heb wel een zwak voor kleine dames.
    Verder heeft ze een behoorlijke kont wat wel bij dit soort type dames past, haar buik was ook wat ronder zonder heel dik te zijn maar goed dat pakken we maar op de koopt toe.
    Ze was behoorlijk meegaand en lekker geil ze begon al vroeg tegen mijn pik te schuren, zoenen deed ze graag maar tongzoenen wel heel voorzichtig maar.
    Ook over haar overig capaciteiten in bed was ik zeer tevreden.
    Uiteindelijk in diverse standjes net op tijd klaar gekomen en toen werd er al geroepen dat de tijd om was, ander minpunt is wel dat er geen standaard pzc. meer is.
    Nu maakt me dat bij een vluggertje nog niet heel veel uit maar voor 100 euro per half uur mag dat wel standaard zijn, maar voor de rest zou lieve Delah nog weleens op herhaling kunnen komen.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 12 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2024),Ascari (16 januari 2024),Bluebear (16 januari 2024),gaiger (11 februari 2024),Massi (31 januari 2024),mentholbear (16 januari 2024),pret (16 januari 2024),schoolmeester (16 januari 2024),Tjeppah (16 januari 2024),WANDELAAR5 (16 januari 2024),Wentelt Eefje (16 januari 2024),wooley ( 5 februari 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 januari 2024
    Last Online
    14 februari 2024 @ 10:21
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Na een ontmoeting met mevrouw Delah Madam Chanet kan ik met volle overtuiging zeggen dat het een buitengewone ervaring was. Haar warme persoonlijkheid en diepgaande kennis maakten de ontmoeting zeer verrijkend. Mevrouw Chanet toonde een oprechte interesse in mijn vragen en deelde haar inzichten met een helderheid die bewonderenswaardig was. Haar passie voor haar vakgebied was aanstekelijk en ik voelde me geïnspireerd door haar verhalen en expertise. Ik ben dankbaar voor de kans om haar te ontmoeten en ik koester de waardevolle lessen die ik heb geleerd tijdens ons gesprek.

  4. #3
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.867
    Discussies
    93
    Thanks
    14.849
    Thanked
    9.618 in 3.474 posts

    Standaard

    Verhalen? Expertise? Deelde haar inzichten? Waardevolle lessen? Met een dame die alleen Arabisch praat? Hoe krijg je dat voor elkaar @gaiger?

  5. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 februari 2024),mentholbear (11 februari 2024),schoolmeester (11 februari 2024)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Gaiger is waarschijnlijk een trol.
    Heeft dit verhaal al onder meerdere topics geschreven.
    Beter niet op reageren.

  7. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 februari 2024),Moontanner (14 februari 2024),Wentelt Eefje (11 februari 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60