Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Larissa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:16
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.962
    Discussies
    97
    Thanks
    15.154
    Thanked
    9.799 in 3.544 posts

    Standaard Larissa (Roemeense)



    Larissa (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 120 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Larissa en Julia zijn 2 zusjes met donkerblond lang sluik haar. Beiden geven prima service en ze zitten op de bank midden voor de bar. Ze hebben voorheen in Zwitserland gewerkt. Ik kan me geen tattoo herinneren, maar weet het niet zeker.





  2. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (24 september 2023),ju52 (12 november 2023),mechelen ( 2 december 2023),mentholbear (23 september 2023),Patjax (23 september 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:16
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.962
    Discussies
    97
    Thanks
    15.154
    Thanked
    9.799 in 3.544 posts

    Standaard

    Larissa zit met haar zusje (?) Julia op de bank midden voor de bar. Larissa is de langste van de twee, daarom heb ik haar gekozen. Beide dames zijn donkerblond, aantrekkelijk en voorzien van een siliconen cup C. Ze geven standaard goede service inclusief TZ. Ik schat ze beide tussen de 25 en 30.
    Op de kamer ging Larissa van zoenen langzaam over naar een pijpbeurt die prima was. Behoorlijk wat afwisseling, en ik kon via de grote spiegel mooi meekijken en haar gewoon overal aanraken (niet vingeren). We gingen over naar een standje 69 en daarna werd het condoom aangebracht en begonnen we te neuken, waarbij ze me leuk aankeek. Heerlijke kamer, zeker herhalingsgevaar. Op alle onderdelen 4 van de 5 sterren voor mij.

  4. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (23 september 2023),Bluebear (23 september 2023),cameltoe slide (24 september 2023),Firehawk (23 september 2023),ju52 ( 7 november 2023),Kurt Cobain (28 september 2023),mentholbear (23 september 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:10
    Berichten
    1.249
    Discussies
    85
    Thanks
    850
    Thanked
    1.713 in 703 posts

    Standaard

    Larissa en nu ook haar zusje Julia weer gezien. Beide meiden hebben een mooi figuur maar ik ben niet zo van silliconen tieten. Deze keer toch bij Larissa op de bank beland en een orienterend gesprekje gehad. Ze werd verschillende keren gebeld. In het begin negeerde ze het maar naderhand excuseerde ze zich en liep weg om te kunnen bellen. toen ze na een aantal minuten nog niet terug was van de bank opgestaan en een andere meid aan de haak geslagen

  6. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 november 2023)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:10
    Berichten
    1.249
    Discussies
    85
    Thanks
    850
    Thanked
    1.713 in 703 posts

    Standaard

    Gisteren sprak Larissa me spontaan aan dat ze me lang niet had gezien. Tot dat moment nooit een kamergang met haat gehad al dacht ze toen zelf van wel. Een leuk ontspannen gesprek met haar gehad. Maat ik zei haar eerst de sauna in te willen gaan. Dit liep echter anders toen Cleo me wenkte om bij haar te komen zitten. Ik was nog geen uur binnen maar ik besloot voor Cleo mijn 'schema' toch maar gelijk om te gooien en het saunabezoek tot na de kamergang met Cleo te verzetten. Ondertussen zag ik dat Larissa gelukkig ook een andere man had geschaakt waarmee ze naar de kamer ging. Laat op de avond 'wreef' ze me dit op een glimlachende manier nog in. De laatste kamer van gisteren was met deze knappe meid die er na 7 uur op de kamer te zijn geweest toch nog leven in me kreeg waardoor het toch nog tot een orgasme kwam. De kamergang begon met het feit dat ze me aan haar borsten liet voelen om mij te overtuigen dat ze geen sillies had. Volgens haar denken de meeste mannen dat ze echte borsten heeft. Voor mij was het in ieder geval duidelijk dat ze borsten had gekregen met hulp in een kliniek. Ik moet wel zeggen dat het mooi gedaan is. Doordat de implantaten onder de borstspier zijn aangebracht voelen ze wat zachter aan en zien er natuurlijker uit. Ook zitten er prachtige tepels op. Kamergang was relaxed precies zoals ik het graag heb en was een mooie afsluiting van een zeer vermoeiende dag. Prima service van deze 25 jarige knappe vrouw. Waarbij er ook gelachen werd.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 9 februari 2024),ju52 ( 4 december 2023),Liefje ( 2 december 2023),mentholbear ( 2 december 2023),wooley (25 december 2023)

  9. #5
    Geregistreerd
    25 augustus 2022
    Last Online
    Vandaag @ 15:21
    Berichten
    89
    Discussies
    1
    Thanks
    452
    Thanked
    168 in 58 posts

    Standaard

    Larissa and Giulia are back.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 februari 2024),WANDELAAR5 ( 2 februari 2024),wooley ( 5 februari 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Living Room 468*60