Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Jasmin (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 15:19
    Berichten
    126
    Discussies
    2
    Thanks
    2.714
    Thanked
    887 in 81 posts

    Standaard Jasmin (Bulgaarse)



    Jasmin (Bulgaarse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 15 minuten
    Service : NMC, PMC, Massage, Aftrekken
    Extra info : Totaal ongeschikt voor het werk als dvp. Slechtste ervaring ooit in een saunaclub.





  2. Onderstaande 8 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (16 september 2023),Giodude (16 september 2023),mechelen (17 september 2023),mentholbear (16 september 2023),Patjax (16 september 2023),Reinstecke Fuchs (17 september 2023),schoolmeester (16 september 2023),Tjeppah (23 september 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 15:19
    Berichten
    126
    Discussies
    2
    Thanks
    2.714
    Thanked
    887 in 81 posts

    Standaard

    Ik had haar al eerder gezien en als één van de weinige slanke dames had ze een plekje als optie verworven. Twijfels omtrent langer blijven of naar huis gaan zittend in het tv-gedeelte werden on hold gezet toen zij zich op een rugleuning van een bank drapeerde. De blikken die we uitwisselden deden haar besluiten om een uitnodigende beweging te maken. Ik deed hetzelfde en al snel had ze zich naast mij neergezet. Ze stelde zich voor als Jasmin, een 23-jarige Bulgaarse. Toen ze hoorde dat ik uit Nederland kwam vertelde ze dat ze een tijdje in een fabriek in Nederland had gewerkt maar de verdiensten in een club waren aantrekkelijker. Het gesprekje ging in een mengelmoes van Duits, Engels en Nederlands. Na een tiental minuten kwam de kamervraag en ik dacht bij mijzelf waarom niet als je er toch bent. Ze zei netjes dat ze milieu onvriendelijk was en alles met rubber deed. Voor mij geen dealbreaker omdat ik in het verleden dames heb gehad die oraal met dusdanig begaafd waren dat het gros van de dames die zonder doen daar nog een puntje aan kunnen zuigen.

    We liepen richting theke en onderweg vroeg ze of ik het geld mee naar de kamer nam. Nu doe ik dit altijd omdat ik vind dat anderen niets te maken hebben met de financiële afhandeling en dacht er verder niets bij. Op de kamer vroeg ze hoelang ik wilde blijven. Ik zei dat ik het eerst wilde aankijken en we altijd nog langer konden blijven dan een half uurtje. Ze vroeg €50 en denk dat het door de vermoeidheid en laat tijdstip kwam dat ik er niets van zei en het haar overhandigde.

    Nadat we ons ontdaan hadden van de overbodige kledingstukken voor datgene wat plaats ging vinden legde ik me neer op bed. Zij pakte een flesje handdesinfectie en nadat ze haar handen daarmee had gedaan vroeg ze mij om mijn handen uit te steken en spoot ze een beetje op mijn handen. Geen idee waarom aangezien ze zich dusdanig had gepositioneerd dat ik die gozer van de Fantastic Four met zijn uitschuifbare armen had moeten zijn om haar te kunnen aanraken. Ze begon mij met haar hand af te trekken om mijn lustspier tot volle wasdom te laten komen. Het was vrij monotoon maar uiteindelijk reikte hij toch tot de hemel. Haar handjes werden weer gedesinfecteerd en het rubbertje werd gemonteerd. Het aftrekken was al van marginaal niveau maar het pijpen trok werkelijk op niks. Mijn lustspier zou als een plumpudding in elkaar zakken als ze niet na een kwak gel on top was gekomen. Helaas was dit ook zonder enige afwisseling en mechanisch. Met een beetje Kopfkino lukte het toch dat de manschappen langzaam vordering maakte. Toen ze dit doorhad zadelde ze af en met de mededeling dat ze niet wilde dat ik in haar klaarkwam (euh meiske waar denk je dat het condoom voor is) trok ze me af totdat de manschappen hun eindpunt hadden bereikt.

    Al met al had het geheel 15 minuten geduurd. Ze stelde voor mij te masseren maar ik wilde niet het risico lopen dat ze dit met desinfectiemiddel zou doen in plaats van olie en bedankte haar vriendelijk voor het aanbod. Geen enkele behoefte om de tijd verder op te vullen mijn badjas aangetrokken en de kamer verlaten. Het is een lief meiske maar totaal ongeschikt voor dit werk. Wij van WC Eend adviseren haar dan ook een carrièreswitch naar toiletjuffrouw zodat ze de hele dag in de weer kan zijn met schoonmaken en desinfectiemiddelen.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (16 september 2023),mentholbear (16 september 2023),Reinstecke Fuchs (17 september 2023),WANDELAAR5 (16 september 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60