Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.697
    Discussies
    316
    Thanks
    1.828
    Thanked
    7.797 in 1.654 posts

    Daumen hoch Ellis / Alice (Turkse)

    Paspoort in SFL-stijl:

    Naam: Ellis/Alice
    Talen: Turks, Engels, Duits
    Leeftijd: rond de 30
    Roken: kettingrookster

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: donkerblond à lichtbruin, stijl en lang
    Lengte dame: 1m65 à 1m70
    Postuur en Kont: perfect lichaam, lichtjes gespierd en mooie kont en benen
    Cupmaat: C- D-cup (helaas siliconen)
    Body-Art: Had wel enkele plakplaatjes, maar vraag me niet meer wat precies
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Zonder twijfel één der knapste in Artemis aanwezig op 4 augustus. Dat is niet enkel mijn smaak, maar mag je gerust naar algemene smaak doortrekken. Danst ook graag op Turkse, Roemeense en Arabische stjoek stjoek muziek en heeft hiervoor hele losse heupen ter beschikking. Haar grote donkere bambi-ogen maken je week


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    PSE, fetisj, dominant, spuwen, beffen, PZC, NMC, roken,….

    Standaardhandelingen:
    Tongzoenen: NVT
    Pijpen:
    Neuken:

    Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:

    Randassortiment:
    Rookfetisj:
    Saliva:

    Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

    Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

    Prijs : 70euro voor de standaard + 20 euro voor de rest + 10 euro fooi
    Score op uiterlijk 9.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 70% indien ik terug naar Artemis zou gaan, maar helaas zet ik er geen voet meer binnen


    De verslaggeving:

    Voordelen:
    Ze zegt waar het op staat, is goed in teasen en geeft op voorhand ook aan wanneer ze je wensen niet kan inwilligen. Ze danst mooi, ze is uitermate aantrekkelijk, ze rookt als een schoorsteen en ze kent haar stiel, al is die wel specifiek

    Nadelen:
    De siliconentieten zijn niet mijn ding, maar voor de rest is ze perfect. Ook niet te plastic. Zelfs geen gelnagels. En het moet gezegd zijn dat het wel eens een andere ervaring was voor mij. Toch zeker de benadering en totaalervaring.

    De betaalde tijd:
    In de bar was ze een van de weinigen die niet pusherig of gehaast leek. Ze had het simpelweg naar haar zin. Dansen, roken, drinken en hier en daar wat interactie met een vorte hoerenloper of één van haar collegae. Een wijf naar mijn hart op het eerste gezicht. Ook mij zocht ze enkele keren vrijblijvend op en ik kreeg echt de indruk dat ze me mocht. Uiteindelijk kon ik haar niet meer weerstaan en vroeg ik naar haar service. Toen ik aangaf dat ik wel eerder de man van de GFE was, zei ze vriendelijk dat ze mij daar niet kon mee helpen. Toch bleef ze in mijn buurt. Ik was zo geil als wat, want uiteindelijk had ik mijn kruit nog niet verschoten. Zonder dat ik het had aangegeven wat mijn zwakte was, inhaleerde ze diep en deed een frensh inhale. Daarna blies ze kringetjes in mijn richting. Ik werd gek van bronstigheid en zei “Fuck it… Doe met mij wat je wil… We gaan nu naar de kamer!”

    Na wat regeltjes (op weg naar de kamer op de bovenste verdieping) te overlopen, kon het spel meteen beginnen in de kamer. Ze duwde me tegen de muur en likte me van mijn ballen tot aan mijn hals. Dan hield ze op en begon me te teasen. Uiteindelijk duwde ze me op het ronde bed en begon me te pijpen. Zoals overeengekomen stak ze een sigaret op en masseerde mijn pik met haar voet. De assen van haar sigaret tikte ze af op mijn buik. Ze blies de rook in mijn gezicht. Wanneer ze haar sigaret enkele minuten later tot op de filter opgezogen had, gaf ze aan dat ik haar mocht likken. Ik begon te zoenen bij haar hals. Hoger op mocht niet en ze gaf subtiel aan dat ze nog steeds geen TZ wou. Ter compromis liet ze een sliert speeksel over haar tiet druipen en smeerde dit open met haar vingers. Ik begon alles van haar steenharde siliconentiet te likken en zoog ook aan haar vingers. Daarna ging ik naar beneden, zoenend over haar buikje en venusheuvel, om me uiteindelijk te bekommeren om haar kut. Een kurkdroge kut, dat wel… Maar het feit dat ze fel meewerkte met haar bekken en haar vingers in haar flamoes stak terwijl ik op haar clit zoog, of zij met haar clit speelde terwijl ik met mijn tong tussen haar lippen ging, maakte alles goed en wonderbaar. Daarna verplichtte ze me om ook haar hol te likken. Ik likte haar kont uit alsof het een lekkernij betrof. Toen ze me de opdracht gaf om mijn tong in haar ster te steken, weigerde ik. Zo dominant was ze dus ook weer niet, want ik negeerde wat ze me opdroeg en daar stond ze machteloos tegenover. Daarna gingen we neuken. Zij kwam op mij zitten en rookte opnieuw een sigaret. Lang ging ik het niet meer vol houden… Dit was me veel te geil. Zoals ik op voorhand had aangegeven, spuwde ze ook nog in mijn mond en gezicht. Ik vond dit heel geil. Zeker als zoenen niet mogelijk is, moest ik haar op andere manieren kunnen proeven. Na amper 5 minuten neuken hield ik het niet meer op en kwam klaar met een gebrul van jewelste. In de bar moeten ze boven de harde muziek gedacht hebben dat er een onweer losbarstte boven Berlijn. Net binnen het half uur verlieten we de kamer alweer.


    Verdere opmerkingen:
    Wie toch naar Artemis gaat en een PSE met een kinky kantje wel weet te smaken, één adres: Ellis of Alice van Turkije. Met zekerheid top3 van knapste wijven in Artemis aanwezig. Je kan er niet naast kijken. Zit ofwel rechts aan de bar, meteen wanneer je binnenkomt. Als ze er niet zit is ze ergens aan het dansen rondom de bar. Bij kennismaking zei ze dat ze ook Iraanse roots had, dat zou haar schoonheid wel kunnen verklaren. Maar natuurlijk weet je met die wijven nooit wat al dan niet de waarheid is. Turkse is ze met zekerheid!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 augustus 2023),Badslippers (17 augustus 2023),flens (21 augustus 2023),mentholbear (17 augustus 2023),nick n. (18 augustus 2023),pret (17 augustus 2023),schoolmeester (17 augustus 2023),snaal88 (17 augustus 2023),Ties85 (18 augustus 2023),uurtje (17 augustus 2023),WANDELAAR5 (17 augustus 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60