Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Mihaela (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.781
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard Mihaela (Poolse)



    Mihaela (Poolse)
    Leeftijd : 34-37 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : super sessie; bekend in GT als Julia/Rosa





  2. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 augustus 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.781
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    uit mijn eerdere verslagje dd 98 aug 2023




    Maar wat een verrassing, die Poolse Mihaela bleek een heel bekende voor mij. Duurde even voordat ik erop kwam, maar Julia/Rosa was haar GT naam. 1.74 lang, stijl lang blond haar, slank, B cupje, heldere blauwe kijkers. Ik had tot 2015 heel wat ervaring met haar opgedaan. Een eerste beer speelde met haar in de kino, en ik had moeite te kiezen welk scherm het leukst was…. Toen ze weer terug kwam maar eens een praatje aangeknoopt. We waren beiden blij de kennismaking weer te hernieuwen. Super sessie. Eerst maar even de financiële zaken afgesproken. Volgens Mihaela komt het nu uit op 80 voor de eerste 30 en 70 voor de daarop volgende (duurzaam GFE). Het werd een voor mij gouden uur. Alles erop en eraan. Met jummie vrijpartij in een van de prachtige GG kamers. Zoenen, massage, blowjob om van te dromen. Kortom een sessie om nog eens voor terug te komen.


  4. Onderstaande 7 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (13 augustus 2023),Herr Fick (12 augustus 2023),ju52 (13 augustus 2023),laplagne (13 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023),trickyD (18 augustus 2023),WANDELAAR5 (12 augustus 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.781
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Donderdag 22 oktober Golden Gate sessie 1 met Mihaela


    uit mijn GG verlsgaje van 19 oktober

    Ik had er zin in, te meer daar ik wist dat Mihaela (Polen) acte de presence zou geven. 11:24 stapte ik de barruimte binnen, en mijn hart deed een extra slag, daar zat de frêle Mihaela in een lichtroze setje, met lange zwarte kousen opeen bankje fraai te wezen! Wat een welkom zeg. De bar dame Marianna keek op van onze vrolijkheid (daar weet ze zelf trouwen ok goed raad mee met die vrolijkheid) en bereide mij flux een heerlijke cappuccino. Gezellig keuvelend opgedronken op de set bij Mihaela, die langzaam edoch gestaag opschoof in mijn richting. Leuk gesprek over levensfilosofieën, benaderen van problemen, nemen van beslissingen, en haar aanwezigheid werd steeds meer voelbaar. De kleine mynasch vond in ieder geval dat er iets aan de hand was….. Ik vroeg Mihaela of Paula (eveneens Pools) vandaag zou komen, dat wist ze niet, en op dat moment stapte Paula de bar binnen! Ook dit fraaie Pools exemplaar was aanwezig, en vertrok onmiddellijk met een klant. Dat voorbeeld volgend Mihaela en ik dan ook snel.

    Wat een kamer zeg. Eentje met een tien en een griffel. Voor mij pure gfe. Met alles er op en eraan. Kost wel iets, maar dan heb je ook wat. Mihaela had de grootste kamer van GG uitgezocht geloof ik. Ik had GPS nodig om haar weer terug te vinden… prachtig bed met dubbele lakens, in de zon. Prachtig uitzicht op de lange ranke Poolse. Met een werkelijk heerlijk lichaam. Trouwens haar spirit is helemaal niets mis mee. Vrolijk op de kamer, inspirerend in het bed. Heerlijke tongzoenen, een paar handen die mijn lichaam in vuur en vlam zetten, een blowjob techniek waar ik heeeeeel blij van werd. De kleine mynasch was in alle staten. Veel groter heb ik hem niet meegemaakt. En hij gaat al een poosje mee…. Leuke gedachten wisselingen werden afgewisseld met hoogtepunten van blowjob- kunst. Met hoofdletters. Gelukkig genoot Mihaela ook van mijn orale vaardigheden en wist ik Polen op voorsprong te laten komen. Mihaela zag dat niet als een probleem en wist de voorsprong middels een heerlijk Girl on Top weer te niet te doen. Mijn hemel zeg wat een Top uur. Mihaela staat met stip boven aan mijn ranglijst.
    After service ook heel plezierig. Paar prachtig stralende ogen die steeds vriendelijk mijn blik vingen. Super sessie, super dame.


  6. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (21 oktober 2023),laplagne (20 oktober 2023),mentholbear (20 oktober 2023),nieuwtje (20 oktober 2023),schoolmeester (20 oktober 2023),WANDELAAR5 (21 oktober 2023)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.781
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    23 november Golden Gate sessie 1 met Mihaela


    uit mijn verlagje GG 23-11

    met een Cappuccinnootje en met uitzicht op herftstuin mijzelf geïnstalleerd. Daar kwam de nu voor mij goed herkenbare Mihaela in zwart setje aan! En zette zich naast mij op het bankje. Jummie. Het is een super leuke meid. Met altijd interessante gesprekstof. Zo ook vandaag. Heerlijk gevoel met zo’n leuke dame (voor mij piep jong) in sexy kledij vlak naast je met zo af en toe een strelinkje een poosje een gesprek te voeren. Kleine mynasch had natuurlijk een totaal eigen wil, en ik besloot dan ook maar de kamer vraag te stellen. Een uur met vijf sterren brak aan: vrijen, lieftallige vrouw, hete dame, erotisch intelligent, superpijp koningin, zoenen als verliefde tieners, genietend van mijn vaardigheden (staan wel bij haar in de schaduw!), en een hemels orgasme. Heerlijk liggen nagenieten, en een paar super lieve knuffels als afscheid. Met alsmaar die prachtige glimlach en fraaie blauwe ogen! Oh oh. Klinkt als een prima illusie. Veel dank aan Mihaela



  8. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 november 2023),mentholbear (25 november 2023),nieuwtje (24 november 2023),trickyD (28 november 2023),WANDELAAR5 (24 november 2023)

  9. #5
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.781
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    20 maart 2024 sessie 2: Mihaela



    Tweede sessie met Mihaela (Pools). Wat een verrassing dat ze er was. Helemaal te gek. Bijgekletst en rap een kamertje geboekt. Gelukkig kon een al eerder geboekte klant en uurtje later ook, en bleek mijn date mogelijk. Dank collega ijsbeer voor de inschikkelijkheid.
    Sessie van de bovenste plank. Sapperdeflap. Herhalingsgevaar: 100 pct.



  10. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (21 maart 2024),laplagne (25 maart 2024),mentholbear (21 maart 2024),schoolmeester (21 maart 2024)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Mijn ervaring is dat de meeste ijsberen elkaar wel hun pleziertje gunnen als je het netjes vraagt

    Of beter, door de dame het te laten vragen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

  Babylon 468*60