Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 50
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Frage HULP GEZOCHT: To boldly go...

    ...where no Mentholbear has gone before




    Beste mede beren,

    het is weer eens tijd voor een SC vakantie. En dan bedoel ik niet het wegblijven van de SC, maar juist het tegenovergestelde. Een weekje elke dag weer naar een SC

    Met de corona jaren heb ik het dichtbij huis gehouden en me er prima vermaakt. Maar de 'verre' reizen in het verleden naar o.a. Hamburg, Frankfurt, Oostenrijk en het daarbij horende ontdekken van mij onbekende clubs waren ook erg leuk.
    Dus lijkt het me dat de tijd rijp is om weer eens voorbij onze NRW sterrenstelsel te zoeven. Maar welke planetoiden en starbases, allemaal aan te doen?

    Heb een lichte voorkeur als een SC beschikt over een fijne wellness (als het even kan met tuin), binnen een rustig plekje om even bij te komen, en er door de dag heen eten & drinken inbegrepen is. Deze veelvraat is niet heel kieskeurig, dus het hoeft geen haute cuisine met een Michelin ster te hebben, als het maar de maag vult

    Globe staat in de planning voor dag 1. Ook Artemis staat hoog op de wenslijst. Maar welke saunaclubs vinden jullie nog meer de moeite waard om van de bucketlist af te vinken, en vooral waarom die?

    Specifiek vraagje voor Globe, ik meen gelezen te hebben dat er dag(en) zijn dat er alleen openbare actie is en er niet op de kamers gegaan wordt. Klopt dit (nog) en zo ja, op welke dag(en) geldt het?

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Globe en Artemis liggen niet echt dicht bij mekaar... Maar als je dat vervoersmiddel uit je bericht hebt is dat niet zo een probleem.
    Zoek wel een parking die groot genoeg is, en zie dat je zeker de nodige vignetten op je voorruit plakt.

  3. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023),WANDELAAR5 (30 juli 2023)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Globe en Artemis liggen niet echt dicht bij mekaar... Maar als je dat vervoersmiddel uit je bericht hebt is dat niet zo een probleem.
    Zoek wel een parking die groot genoeg is, en zie dat je zeker de nodige vignetten op je voorruit plakt.
    Oh ja, parking is inderdaad wel zo handig. En die vignetten ook... De Duitse heb ik al. Maar hoe kom ik het voordeligst aan eentje voor Zwitserland?

    De 2 clubs liggen inderdaad niet bepaald naast elkaar, maar dat geeft juist de gelegenheid om tussen het driehoekje Globe, Artemis en terug naar NRW wat nieuwe clubs te ontdekken. Het is geen bezwaar om wat uit te wijken voor een SC die echt de moeite waard is om es bezocht te hebben.

  5. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Vignetten kun je meestal bij stations vlakbij de grens kopen.

    Openbare acties in Globe worden gehouden op dinsdag.

  6. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023),WANDELAAR5 (30 juli 2023)

  7. #5
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.863
    Discussies
    93
    Thanks
    14.843
    Thanked
    9.613 in 3.471 posts

    Standaard

    Voor clubs in Zwitserland in combinatie met Globe kun je denk ik het beste Satanic Surfer benaderen. Ik heb Globe toen gecombineerd met Frauenfeld Westside, maar dat is zeker geen must see. Op de terugweg ben ik naar Sakura geweest, maar dat was een grote tegenvaller. Een volgende keer zou ik Sharks op de heenweg doen. Overigens zul je geen Dagobear kunnen spelen op je reis. Zorg voor een flink budget want de prijzen voor kamers in Globe liggen op het 3 voudige van wat we in NRW gewend zijn. Doe Globe niet in de zomer, want dan kan het er bloedheet zijn.
    Ikzelf heb 2 jaar geleden Zwitserland met Oostenrijk gecombineerd. In Oostenrijk uiteraard Wellcum. Wat mij betreft zou ik niet meer in een weekeinde naar Wellcum gaan. Zie ook het recente verslag van Ascari. Dan is het meer een neukfabriek dan een saunaclub. Moet je steeds sprintjes trekken om voor 5 Italianen bij een dame die je leuk vindt te komen. Maandag is FKK dag daar! Die kun je combineren met clubs als GT Linz (verrassend goed), Atlantis in Kufstein (geen must) en zusterclub Andiamo. Op de terugweg wellicht langs Palmas Nürnberg.
    Dan heb je een mooie reis denk ik. Bij de overgang van Zwitserland naar Oostenrijk heb ik 1 dag geen club aangedaan.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 30 juli 2023 om 08:16

  8. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023)

  9. #6
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Berichten
    2.058
    Discussies
    110
    Thanks
    83
    Thanked
    2.489 in 1.044 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En die vignetten ook... De Duitse heb ik al. ?
    Wo brauchst Du in Deutschland eine Vignette???
    Waar het jy 'n vignet in Duitsland nodig?

    vanKees

  10. #7
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.863
    Discussies
    93
    Thanks
    14.843
    Thanked
    9.613 in 3.471 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Wo brauchst Du in Deutschland eine Vignette???
    Waar het jy 'n vignet in Duitsland nodig?

    vanKees
    Milieusticker in sommige gebieden.

  11. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023)

  12. #8
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:40
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Mocht je naar de belangrijkste saunaclub-base in het Gamma-kwadrant gaan (Artemis dus) zou je FKK Harmony en FKK Harem ervoor of erna kunnen aandoen.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wat ik zo lees zouden het mooie clubs zijn met tenminste in vroeger tijden ook mooie dames.
    Prijzen voor de deernes? Geen idee, maar des te meer een reden om to boldly go where Brad never was...
    Het zal me verder worst zijn...

  13. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 1 augustus 2023),mentholbear (30 juli 2023),The Pussyhunter ( 1 augustus 2023),WANDELAAR5 (30 juli 2023)

  14. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Bedankt voor jullie tips.

    Oostenrijk zal ik waarschijnlijk skippen, aangezien ik er Wellcum en beide GT er al heb bezocht.

    Ik ben vooral geïnteresseerd in de mooie/bijzondere saunaclubs. Sakura vond ik bijvoorbeeld een mooie en fijne club met hun relaxte wellness, maar ben ik dus al geweest.
    De line up is secundair, hoewel ik meer op slanke dames val. Maar ik vermoed 1 kamer per dag te kunnen maken, dus een line up van 100 dames is leuk om te zien dan dat ik er veel af kan gaan.

    En nee, had het Dagobear idee al laten varen. Zal de weken erna wel wanken en bijten op een stokje worden
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 30 juli 2023 om 11:30

  15. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Vignetten kun je meestal bij stations vlakbij de grens kopen.

    Openbare acties in Globe worden gehouden op dinsdag.
    Thx, dinsdag geen Globe dus voor deze plankenvreesbeer
    Zal denk ik maandag worden.

    Hoeveel zou zo een Zwitserse vignet bij een tankstation kosten?
    Bij de anwb was het iets 45€. Potverdorie gromt Dagobert, daar kun je bij Aca G mooi een kamertje van maken en een Happy Meal bij de Mac voor halen

  16. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:40
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    Mentholbear ga toch met de trein dan heb je geen last van het vignet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 juli 2023)

  18. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Ja doei, en dan m'n goodies bag de hele reis meezeilen. En dan hetzelfde probleem hebben als Derek in Oase om met een dure taxi naar je hotel in de holst van de nacht moeten? Hoewel het een ouwe rammelbak is, ben ik blij dat ie me van A naar B brengt...

  19. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:40
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    Een maand ticket kost in Duitsland €69,-, mag je alleen met de boemeltrein. Dan zie je nog eens wat van de wereld...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 juli 2023)

  21. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Hoho, ik ga maar een weekje. Wat denk wel niet van deze Dagobear. Dat ie maanden elke dag in een SC gaat zitten?

  22. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Mocht je naar de belangrijkste saunaclub-base in het Gamma-kwadrant gaan (Artemis dus) zou je FKK Harmony en FKK Harem ervoor of erna kunnen aandoen.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wat ik zo lees zouden het mooie clubs zijn met tenminste in vroeger tijden ook mooie dames.
    Prijzen voor de deernes? Geen idee, maar des te meer een reden om to boldly go where Brad never was...
    Harmonie en Harem zien er leuk uit.

    Vooral Harem met binnen en buiten jacuzzi. Weet iemand of het overnachten daar in de club is of in een apart gebouw? En kan dat met een warme kruik?

  23. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Atlantis in Kufstein (geen must) en zusterclub Andiamo. Op de terugweg wellicht langs Palmas Nürnberg.
    Dan heb je een mooie reis denk ik. Bij de overgang van Zwitserland naar Oostenrijk heb ik 1 dag geen club aangedaan.
    Ik denk dat ik in Zwitserland alleen een dagje Globe doe om er eens te zijn geweest. Sakura, wellcum en gt linz (en wenen) heb ik al bezocht.

    Pallas ziet er wel fijn uit met jacuzzi, sauna en zwembad. Vond je Andiamo beter/wel een must see vergeleken met Atlantis? Hebben deze 3 clubs ook binnen een rustige rust ruimte, zoals een afgelegen wellness met wat ligbedjes of een mens room?

  24. #17
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een maand ticket kost in Duitsland €69,-, mag je alleen met de boemeltrein. Dan zie je nog eens wat van de wereld...
    Volgens mij is dat 49 euro per maand.
    https://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-...deutsche-bahn/

    Het voormalig 9-euro-ticket zal vanaf 3 april 2023 worden verkocht als 49-euro-ticket. Hiermee kan je een maand lang onbeperkt reizen met alle treinen en bussen van regionale vervoerders. InterCity’s en Internationale treinen, zoals de EuroCity en ICE zijn uitgesloten van deze aanbieding. De goedkope treinkaartjes worden aangeboden om het Openbaar Vervoer toegankelijk te houden in Duitsland in een periode, waarbij energieprijzen en inflatie maximaal zijn.

  25. Onderstaande leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 juli 2023)

  26. #18
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:08
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.526
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Harmonie en Harem zien er leuk uit.
    Staat bij Harem (bad lippspringe) gewoon op de site.

    Overnachting met ontbijt: 120 euro

    Er staat me iets bij uit het verleden, dat ze 2 aparte kamers in het gebouw hadden, voor gasten die wouden blijven overnachten. Geen idee of dat 1, of 2 persoons kamers zijn.
    Of het kan met een warme kruik? Geen idee. Paderborn ligt op een paar kilometer afstand als alternatief.

    Let op ze zijn tot 4 augustus gesloten. Als alternatief geven ze ParkSchloss (Dali) in Marsberg
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  27. Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 juli 2023),Wentelt Eefje (30 juli 2023)

  28. #19
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:39
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.969
    Discussies
    62
    Thanks
    8.321
    Thanked
    2.732 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Thx, dinsdag geen Globe dus voor deze plankenvreesbeer
    Zal denk ik maandag worden.

    Hoeveel zou zo een Zwitserse vignet bij een tankstation kosten?
    Bij de anwb was het iets 45€. Potverdorie gromt Dagobert, daar kun je bij Aca G mooi een kamertje van maken en een Happy Meal bij de Mac voor halen
    Je kan het beste een Vignet kopen bij de Zwitserse grens met je pinpas. Kost circa €40. Niet met contante Euro's betalen want dan betaal je een hogere koers.

    Duitse tankstations verkopen geen Zwitserland vignet dacht ik. Als ze dat wel doen betaal je waarschijnlijk een toeslag zoals bij de ANWB.

    Let ook op als je Zwitserse Franks gaat pinnen dat je voor een transactie kiest met Zwitserse Franks. En GEEN Euro transactie want dan betaal je de wisselkoers 2x.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023),WANDELAAR5 (30 juli 2023),Wentelt Eefje (30 juli 2023)

  30. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:40
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2023)

  32. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Staat bij Harem (bad lippspringe) gewoon op de site.

    Overnachting met ontbijt: 120 euro

    Er staat me iets bij uit het verleden, dat ze 2 aparte kamers in het gebouw hadden, voor gasten die wouden blijven overnachten. Geen idee of dat 1, of 2 persoons kamers zijn.
    Of het kan met een warme kruik? Geen idee.

    Let op ze zijn tot 4 augustus gesloten. Als alternatief geven ze ParkSchloss (Dali) in Marsberg
    Ik zag het bedrag staan, maar niet of dat een peeskamer is en of er een warme kruik bij mag. Vandaar de vraag.

    Zag ook dat ze pas na 4 augustus weer open gaan. Dat zal op m'n trip dan geen probleem zijn.

  33. #22
    Geregistreerd
    29 oktober 2019
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:07
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    437
    Thanked
    126 in 13 posts

    Standaard

    Dinsdag is idd in GLOBE de openbare actie dag
    Weliswaar enkel tussen 14:00 & 21:00
    Daar voor en erna zijn de kamers wel open

  34. Onderstaande leden hebben AVENTADOR bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 juli 2023)

  35. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Goh, bijzondere clubs zijn er niet al té veel dunkt me...Aangezien de reiziger van dienst aangeeft dat de hardware des clubs (én de inwendige mens onderhouden) primordiaal zijn lijkt het me verstandig om clubs met mooie buitengedeeltes en wat fraais qua software (mokkels) ter verstrooiing...

    Zwitserland heeft eigenlijk slechts 1 echt mooie club die qua wellness top is inclusief geinige tuin met zwembadje inclusief glijbaan(dolletjes) en waar de ware smulpaap zelve z´n Barbiecuevleesjes kan bakken op de grill...Freubad in Recherswil is opzekers bij mooie weersomstandigheden by far de interessantste club om te bezoeken. Check hun website voor pakketaanbiedingen, ik meen zelfs een 'HappyHour-aanbod van 200 Franken voor 2 keer een halfuurssessie (of 1 maal een uur als ´t moppie bevalt) inclusief entree, softdrinks, wellness en de ganse santaboetiek...Eveneens biedt de club de mogelijkheid aan om te overnachten in de club (100 Franken) inclusief ontbijt de volgende morgen (oordopjes meenemen als tip)...En Suisse by far het leukste cluppie bij mooi weer. Tussen de 30 en 60 dames aanwezig afhankelijk van de weekdag...De rest van de Cleo/Freubad/zeus/Aphrodite/Olymp-groupering is eigenlijk nix bijzonders dus zou ´k niet bepaald aanbevelen...Dan de Imperiumgroep rondom Globe...Eigenlijk allemaal qua hardware nix bijzonders, in sommige toko´s zelfs geen eten voorhanden, laat staan ruimte ter relaxen etc...Zou dus de Westsides, Palacen etc skippen doch een dagje Globe is uiteraard wel ´ns geinig om te doen...Doch wees verstandig en ga tussen don- en zaterdag omdat er dan rondom een 50-tal moppies aanwezig tekenen en de rest des dagen slechts 30 ofzo wat maakt dat het somtijds wel errrreeeg saai kan zijn die dagen en leeg ogen in de club. Donderdag lijkt me het snuggerste plan als je een one-time-visit overweegt om de moppies tenminste naaktemundo te zien. Eten is solala (het kostenvrije eten tenminste, beter vreten kost wat Frankli´s extra (pizza bv 16 Franken (te doen)..Dakterras is ok om wat te chillen doch het houdt niet over...

    De mooiste clubs zijn immer nog in Hessen dunkt ss, Oase opzekers een bezoek waard met übergeinige tuin, correcte wellness, buitenzwembad, méér dan acceptabel vreten, ruimte ter relaxen galore en wat moppies zum glotzen bij mooi weer in de tuin uiteraard (40/50 mix), anders is het in het duistere hol. Tevens voor de azijnzeikers de unieke clubmogelijkheid om in de muil van Micky Jaggerli te urineren downstairs nabij de umkleide, altijd tofkens... En uiteraard Sharks waar het méér dan aardig toeven is, 50E entree op sommige dagen (woe, zondag tot 14 uur meen ´k...Prachtige indoorgedeelte, prima wellness, acceptabel ter vreten een pak ´m beet rondom 80/100 mokkels op de zinvollere bezoekdagen...fkk World zou ´k skippen want daar is het qua betalen per consumptie en vreettaljoor...

    Die 4 clubs zou ´k opzekers in een uitstap smokkelen en als je het snugger inplant, bijvoorbeeld heenweg Finca Erotica (maa), niet ver naar: Oase (din), niet ver naar: Sharks (woe, 50E entree), 3 uurtjes naar: Globe (don), niet ver naar: Freubad (vrij) maakt dat best zin en dan kan je op de terugweg bijvoorbeeld immer nog de club die je het beste bevallen is met een herhalingsbezoek vereren in plaats van als een halve zot richting Berlijn te kachelen om daar je tijd te te gaan verdoen, dat is wat van het zotte dunkt me of bijvoorbeeld Luxor (Stuttgart op zaterdag op terugweg ik zeg maar wat ipv naar Berlijn...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  36. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (31 juli 2023),broodpoot (31 juli 2023),donkeywonkey (31 juli 2023),frittentitten (31 juli 2023),mechelen ( 1 augustus 2023),Meme Moo (31 juli 2023),mentholbear ( 1 augustus 2023),WANDELAAR5 (31 juli 2023)

  37. #24
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Mocht je naar de belangrijkste saunaclub-base in het Gamma-kwadrant gaan (Artemis dus) zou je FKK Harmony en FKK Harem ervoor of erna kunnen aandoen.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wat ik zo lees zouden het mooie clubs zijn met tenminste in vroeger tijden ook mooie dames.
    Prijzen voor de deernes? Geen idee, maar des te meer een reden om to boldly go where Brad never was...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Harmonie en Harem zien er leuk uit.

    Vooral Harem met binnen en buiten jacuzzi. Weet iemand of het overnachten daar in de club is of in een apart gebouw? En kan dat met een warme kruik?
    In de buurt van Harem ligt ook Parkschloss Dali
    https://www.das-parkschloss.com/

    Dat moet prachtig gelegen zijn en lijkt me een mix te zijn van Parksauna Residenz en Golden Gate.
    Lees de oude recensies van de legendarische seksenfun maar eens na.

    Parkschloss stond lange tijd op mijn verlanglijstje, maar ik vrees dat dit heden ten dage een ellendig clubje moet zijn met max. 10 dames. (Zoals veel Duitse clubs tegenwoordig).
    Overigens zou het erg stoer zijn als je verder zou doorrijden naar de voormalige DDR, naar clubs zoals FKK-Leipzig, Europe, Traumland (Ohrdruf), Paradies (Erfurt) enz... Daar is nog nooit iemand van ons geweest! (Behalve seksenfun natuurlijk).

    Ik denk wel dat je de mooiste saunaclubs al reeds bezocht hebt.

  38. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 augustus 2023),middagbeer (31 juli 2023),Wentelt Eefje (31 juli 2023)

  39. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ...Freubad in Recherswil is opzekers bij mooie weersomstandigheden by far de interessantste club om te bezoeken.

    Globe is uiteraard wel ´ns geinig om te doen...Doch wees verstandig en ga tussen don- en zaterdag

    De mooiste clubs zijn immer nog in Hessen dunkt ss,

    heenweg Finca Erotica, Luxor (Stuttgart ...
    Thx! Freubad lijkt me wel interessant om mee te pakken.

    En Globe wil ik gewoon een keer afgevinkt hebben, ook al hoor ik het en der dat ik het me beter kan besparen. Maar sommige dingen moet je zelf ervaren...
    Ik weet alleen nog niet of ik de reis in Zwitserland wil eindigen of juist in Duitsland. Ik maak eerst een lijstje van de clubs en denk er dan nog es over na...

    De clubs nabij Hessen heb ik al eens bezocht, oa Sharks, Mainhatten en oase (2x). Ook Finca en Sakura onderweg bezocht.
    FKK ROM van de Hessense clubs ben ik nog niet geweest, maar werd me wel all 2x aangeraden. Is dat een goeie keuze?

    Luxor ruil ik liever in voor 1 dan de andere SC met jacuzzi om lekker in te bubbelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    In de buurt van Harem ligt ook Parkschloss Dali
    https://www.das-parkschloss.com/


    Overigens zou het erg stoer zijn als je verder zou doorrijden naar de voormalige DDR, naar clubs zoals FKK-Leipzig, Europe, Traumland (Ohrdruf), Paradies (Erfurt) enz... Daar is nog nooit iemand van ons geweest! (Behalve seksenfun natuurlijk).
    .
    Kwa wellness valt parkschloss Dali zeker in m'n straatje, naar valt af met een late openingstijd van 14:00. Moet ik m'n eigen ontbijt gaan verzorgen
    Maar liefst zit ik tussen 10:00 & 12:00 al ergens de voederbakken te plunderen

    Van die ex DDR clubs lijkt FKK Leipzig het meest interessant, gezien hun uitgebreide wellness. Onder het mom van to boldy go where (almost) no ijsbeer has gone before gaat die ook op het lijstje
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 1 augustus 2023 om 00:51

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60