Pagina 4 van 45 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1105
  1. #76
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Thanks Big30 zo zo 100 hertjes daar krijg ik me zaterdag wel mee vol:p Ik hou de agenda wel in de gaten,want wat meer bekende beren is altijd

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  2. #77
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 08.12.2006

    Afgelopen vrijdag een last-minute bezoek gebracht aan de Oase i.v.m. uitermate positieve ervaringen zo'n 6 dagen eerder. Natuurlijk was ook Big30 weer van de partij en werd via een vermoeiend autoritje door het Sauerland omstreeks 18.30 de entree in de Oase gemaakt.

    Aantal dames was met circa 60-70 enigszins minder dan de laatste weken op de zaterdag, maar desondanks de volgende dames gespot:

    Anastacia (Rusland), Veranika (Letland), Evita (letland), Gabriella (Venezuela), Nancy (D), Angel (Roemenië), Sabrina (Bulgarije), Jessica (Roemenié), Dana (Polen), Alicia (Polen), Ines (Polen), Darlene (Haïti), Vicky (Bulgarije), Linda (Griekenland), Petra (D), Laetitia (D), Giorgi (Turkije/Big30's avatar), Yasmin (Servië), Sina (D), Melissa (Turkije), Victoria (Polen), Verona (Kroatië), Sunny (D), Denise (D), Tony (D), Judith (Hongarije), Hedy (Hongarije), Claudia (Polen), Julie (Polen), Stella (Italië), "Bilderbuch" Johanna (D), Corinna (D), Fransesca (Italië/mijn avatar), Linet (Kenya) sowie namentlich ca 35 mir nicht bekannte mädels (alle Angaben ohne gewähr für Richtigkeit und Vollständigkeit).

    Oase dames je kunt er boeken over volschrijven maar afgelopen vrijdag was het wel een soap van de bovenste plank geworden, waarbij ook de kijkcijfers af en toe naar grote hoogte werden gebracht (....die Denise toch:thefinger ). Persoonlijk vond ik de bezetting wel goed, maar zeker niet top. Vaste Oase Topacts als Steffi, Lizzy, Christina en Renata schitterden door afwezigheid hetgeen het optische gehalte op de "catwalk" tot een iets minder fraai schouwspel maakte.

    Denise was verbaasd ons weer zo snel aan te treffen en kwam daar maar eens uitgebreid van profiteren. De dame is aardig op weg om één van de grote diva's in Oase te worden. Ze beheerst alle vaardigheden van het uitdagen tot in het kleinste detail. Zowel ik als Big30 gingen dus weer voor de bijl. Voorafgaand en als afsluiting weer 2 zeer goede sessies gehad met een charmante blondine....het was weer alleraardigst.

    Uiteindelijk om 04.00 uur de club verlaten en gewoon naar huis gereden om meteen aan het ontbijt aan te schuiven (krant lag toch al in de bus).....Hessen bis bald:wink:

  3. #78
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Unglücklich Het was weer gezellig

    Sonny, Forza & Bart gaan nu pitten in Giessen na een volle dag

    Live from Frankfurt !! :thefinger :thefinger

    Hessen bis bald .....

  4. #79
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Gisteren is er een delegatie beertjes (Forza, Big30 en Ricky Martin) naar het Taunusgebergte afgereisd, maar ik lees helemaal niets over Tony, Denise, Agnieska etc.

    Heren, was er nog wat te doen daar???

    BR, Sonny:wink:

    Note Big30
    Woensdag 27-12 en vrijdag 29-12 was er ook een delegatie in de Oase! Nog geen verhaaltje gelezen!! :wink: :wink:

  5. #80
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Ik zal morgen wel een verhaaltje schrijven, wel wat te vertellen! Tony was er ook weer en heeft leuke dingen meegemaakt , Denise kwam meteen na binnenkomst, nog niet opgemaakt, meteen op Biggie en Forza af en heeft ons op een zeer amusante manier de hele avond vermaakt. Was letterlijk niet weg te slaan :thefinger!
    Denise is trouwens een beetje de strijd aangegaan met een dame waar biggie veel mee verkeert en een dame die Forza wel eens bezoekt.

    Over die strijd in de micro kosmos die Oase heet en the battle of the Oase stars is wel wat te schrijven, had het graag hedenavond gedaan, maar ben net terug :D ... .

    Geen Agnieska gisteren. Later meer!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #81
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:21
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    dat verhaaltje laat ik graag aan Big30 over maar er werden de nodige wenkbrauwen gefronst...

  7. #82
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Zaterdag jl. was het weer zo ver. Samen met Forza en Ricky Martin werd koers gezet naar het Taunus gebergte alweer een klein dorpje wederom met een bezoek werd vereerd.

    De heenreis, na eerst de nodige proviand ingeslagen te hebben verliep wederom vlekkeloos, was zelfs een Rekord Verdächtige Fahrt .
    Rond half twee werd de bolide vakkundig door Forza geparkeerd en konden we rustig de voortgang van de verbouwingswerkzaamheden aanschouwen, zowel van binnen als buiten vindt er een behoorlijke reconstructie plaats. Benieuwd wanneer de tuin die in een Pool-Landschaft wordt omgetoverd weer in gebruik genomen kan worden.

    Eerst maar eens een kopje koffie natuurlijk en plaats nemen in de nieuwe lederen bankjes en Ricky nog eens op het hart gedrukt dattie niet meteen na 5m al met een dame de kamer op moet gaan :p.
    Welnu dat hattie goed in zijn oren geknopen, want het duurde nu exact 6m34s voordat Ricky een heel fraaie dame uit Polen genaamd Alexandra benaderde en na 8m55s was het stel verdwenen naar een kamer :thefinger.

    Hierna samen met Forza wat geluncht en daarna even relax time die door Forza en Ricky in de Sauna werd doorgebracht. Niet lang daarna vond Forza zijn blonde prinsesje vertrok Ricky ook weer en maakte ik me op voor de eerste sessie met Jenny .

    Toen eind van de middag Denise haar opwachting maakte kwam ze voordat ze zich nog had opgemaakt even tussen Forza en Biggie in installeren om haar vakantie verhaal te vertellen en haar zojuist aangeschafte sieraden te showen.
    Oja en er ontspon zich ook nog een zeer geanimeerd gesprek over de kleur van de jarretel gordel die ze aan zou gaan doen: mintgroen of zwart dat was echt een gewetensvraag :p !

    Na het avond eten (ditmaal een zeer kleine voldoende hetgeen betekent dat voor Oase begrippen het eten was dat toch wel minimaal 1 Michelin ster waardig is) werd er koers gezet naar de zitruimte.
    Het was even na zeven uur en al snel vonden Denise en haar zusje Tony ons en beide dames begonnen zich al redelijk onzedelijk maar nog wel betamelijk te gedragen, erg leuk hoor.

    Wat minder leuk was dat Yasmine net op dat moment met haar zoektocht naar Biggie bezig was, i.p.v. hem alleen op een bankje aan te treffen zag ze weer dat die Duitse blonde Schlampe weer eens bezig was. Net als een paar weken geleden keek ze een beetje not amused . Enfin nadat Forza met Denise was vertrokken (toen keek Verona not amused) toch maar samen met Yasmine eerst wat bijgepraat over wat prive dingetjes en vervolgens weer een kamer opgezocht voor weer een heerlijke sessie met deze goedlachse maar een beetje jaloerse Servische Brunette :D.

    Later op de avond was Ricky vertrokken met ik meen Alicia maar het kan ook de weer aanwezige Hongaarse Judith zijn geweest :D.

    Forza was inmiddels vertrokken voor een tweede ronde en Denise kwam me weer eens gezelschap houden, ik vertelde haar dat ik pas om 23u ervoor klaar was, OK zei ze en liep een rondje en 5m later was ze weer terug, ik zei het is nog geen half elf he, tuurlijk zei ze ik kan klok kijken hoor! Ze bleef rustig op mijn schoot zitten en pakte na 10m mijn horloge en vroeg he “hoe stel ik de tijd eigenlijk in”? Toen was het opeens 5 voor elf en ging ik me maar douchen om daarna met Denise voor een uur te verdwijnen :wink:.

    Om kwart over twaalf dacht ik samen met Forza eindelijk eens rust te hebben maar daar dacht Denise weer anders over en nestelde zich tussen Forza en Big30 in, kwam vooral omdat ze zag dat Yasmine net aanstalten maakte even bij Big30 langs te komen.

    Ze zag haar kans schoon om Yasmine wat uit te dagen . In dat opzicht voeren de Oase dames onderling toch wel een aparte strijd waar ze met hun jacht trofeen graag aan de haal gaan en als ze dan ook nog eens zien dat sommige dames dat wat minder vinden, hebben ze er geen enkel probleem mee er nog een schepje boven op te doen.

    Het hoort bij het spel zullen we maar zeggen . Vervolgens was het wachten tot Ricky zijn sessie met Lara had afgesloten, dat was om kwart over 1 gedaan, in de wachttijd liep Denise hel soms nog een rondje “und jetzt gehst du” zei ik “ja, ja” zei ze en na een paar minuten kwam ze weer aangehuppeld.

    Nadat Ricky zich weer had gemeld nog wat sloten koffie naar binnen gewerkt en klok slag half 2 de Oase verlaten.

    Buiten was het guur herfst weer, de wind raasde met orkaan kracht, de regen kwam in bakken naar beneden gestroomd.

    De terugreis duurde iets langer … .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #83
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 06.01.2007

    Afgelopen zaterdag was het weer zover dat de reis naar BHH werd ondernomen. Ricky Martin was ook weer van de partij, zodat een 3-mans afvaardiging van het IBF om 13.30 uur de Oase instoof.

    Mooie line-up die dag & avond met veel terugkomend vakantieverkeer onder de CDL's, waardoor het visuele aspect op de 'catwalk' erg fraai was.
    Dames die er voor mij uitstaken qua optiek waren Alicia & Ines (beiden uit Polen) en nemen daardoor een prominente plaats in op het todo-lijstje voor een volgend bezoek. Eerst even bij Sonny wat Poolse les genomen, om wat met termen te kunnen strooien.., vinden die dames wel leuk lijkt me.

    Uiteindelijk zijn het afgelopen zaterdag in mijn geval alleen maar herhalingsgevalletjes geweest: 2 sessie's met een blond prinsesje en tussendoor Denise :D
    Tsja, dat blijft toch een unieke dame vanwege de wijze waarop ze met je omgaat. Sessie vond ik overigens iets minder dan voorgaande keren, maar van het verlate 'Weinachtsgeschenk' hebben we zeker nog genoten.

    Tussendoor nog wat bemoedigende woorden toegesproken aan haar zusje Tony, die er net een anaal-sessie op had zitten met Oase-Stammgast 'Hansi mit der grosse Schwanzi', welke zich duidelijk hoorbaar op één van de kamers had afgespeeld.....het arme kind had er zichtbaar onder geleden toen Hansi met zijn 30cm-kaliber aan de haal ging met deze tengere blondine .

    Saillant detail in de Oase is toch wel het gedrag van de dames onderling en in relatie tot de (vaste) gasten. Jaloerse en dodelijke blikken over en weer vormen een "leuk" onderdeel van de spelletjes die er gespeeld worden waarbij prestige en geld-bejag op het spel staan. Dames kunnen het blijkbaar erg moeilijk verdragen als 'Stammgäste' plezier maken met andere dames...en al helemaal niet als dat in de openbare relax-ruimte gebeurt:D :D .

    Later op de avond zaten de 3 musketiers aan een tafel om naar de paaldansshows te kijken toen Denise erbij kwam zitten, hetgeen voor het blonde prinsesje ook aanleiding was om maar snel even een deel van de dagomzet veilig te komen stellen...je weet immers maar nooit.
    Terloops werden er even wat striemen op mijn rug waargenomen van een vorige sessie met Denise met dito commetaar van het blonde prinsesje.... zal ik maar even onthouden :thefinger

    Enfin, het wordt er wel allemaal aardiger op daar in der Oase. The Palace heeft haar entree-prijs inmiddels naar €75 opgeschroefd. Ik neem aan dat de Oase na afronding van de verbouwingswerkzaamheden niet zal achterblijven.

    Hessen bis den 20. Januar

  9. #84
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    ....het arme kind had er zichtbaar onder geleden toen Hansi met zijn 30cm-kaliber aan de haal ging met deze tengere blondine .

    Zoiets noemen we nu een "Sloopkogel":D

    BR, Sonny:wink:

  10. #85
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee Oase Topic opgekuist!

    Met dank aan Forza...germania heb ik het Oase topic wat opgekuist.

    Dames die of een nieuwe verblijfplaats hebben of al langer niet meer gespot zijn heb ik verplaatst naar de juiste locatie.

    Dames die pas sinds de zomer zoek zijn heb ik nog maar even laten staan, ze willen wel weer eens terugkeren !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #86
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Sprint bezoek aan Oase

    Afgelopen vrijdagavond heb ik een flits bezoek gebracht aan Oase. Ik was onderweg vanuit Zuid-Duitsland richting Holland en passeerde rond 21:00 het Frankfurtse. Ik had eigenlijk met Pepto afgesproken om naar FKK-World te gaan, maar die smsde me dat het op dat moment daar helemaal niets loos was. De gedachten aan Agnieska, Tony en andere mooie dames deed mij besluiten om dan maar even in de Oase te kijken. Bij binnenkomst werd ik al direct begroet door Tony, even later zie ik Vicky, hup weer een kus en later toen ik stond te douchen komt daar ook nog eens Agnieska voorbij. Ik had een probleem, wie moest ik nu kiezen, want ik wilde niet te lang blijven. Toen ik weer in de bar liep, kwam ik weer Tony tegen en we raakte aan de praat. Toen ik een bevestigend antwoord op de vraag kreeg of haar zus Denise er ook was, vroeg zij op haar buurt of ik zin had in een "dreier" Nou, dat was niet aan een dovenmansoor gesteld. Toen ik rond 00:30uur het pand weer verliet, had ik een wereldse trio achter de rug met deze twee Duitse zusjes. Ik zal jullie de details maar besparen, in 1 woord: SUPER!!

    Alvast de zusjes ingelicht dat we er volgend weekend weer zijn.....:wink:



    BR, Sonny

    Note Big30:
    Geen details gelukkig, dan word ik echt helemaal gek :p! Een dreier met de zusjes en als verdict Super ... . Die Kwahl der Wahl heet dat wat je in de Oase overkomt.

  12. #87
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Toen ik een bevestigend antwoord op de vraag kreeg of haar zus Denise er ook was, vroeg zij op haar buurt of ik zin had in een "dreier" Nou, dat was niet aan een dovenmansoor gesteld. Toen ik rond 00:30uur het pand weer verliet, had ik een wereldse trio achter de rug met deze twee Duitse zusjes. Ik zal jullie de details maar besparen, in 1 woord: SUPER!!

    Alvast de zusjes ingelicht dat we er volgend weekend weer zijn.....:wink:

    BR, Sonny
    Sonny,

    Je gaat nu echt een beetje te ver hoor door op eigen houtje naar de Oase te gaan....en nog wel met de lekkere zusjes een trio gedaan......nu kan Big30 natuurlijk niet achterblijven:thefinger

  13. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Sonny,

    Je gaat nu echt een beetje te ver hoor door op eigen houtje naar de Oase te gaan....en nog wel met de lekkere zusjes een trio gedaan......nu kan Big30 natuurlijk niet achterblijven:thefinger
    Ik denk dat ik maar eens een "Vierer" voor ga stellen :teuflisch, zal Yasmine eens polsen hoe ze dat ziet, samen met de zusjes natuurlijk !

    Komt alles weer goed :D :teuflisch!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #89
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Ik denk dat ik maar eens een "Vierer" voor ga stellen :teuflisch, zal Yasmine eens polsen hoe ze dat ziet, samen met de zusjes natuurlijk !

    Komt alles weer goed :D :teuflisch!
    Wat dacht je van een "Fünfer"
    Doe ik mee als tweede man, maar dan wel de drie dames in het midden

    BR, Sonny:wink:

  15. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Wat dacht je van een "Fünfer"
    Doe ik mee als tweede man, maar dan wel de drie dames in het midden

    BR, Sonny:wink:
    Deal! Maar dan maken we er maar meteen een "Sechser" van, uiteraard in de Kino of op het paal-dans-act-podium :D :thefinger !

    Groet,
    Big30 :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #91
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Deal! Maar dan maken we er maar meteen een "Sechser" van, uiteraard in de Kino of op het paal-dans-act-podium :D :thefinger !

    Groet,
    Big30 :wink:
    Dan wil ik Agnieska als nummer 6

    BR, Sonny:wink:

  17. #92
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard The day after......

    Terwijl Hitradio FFH uit de speakers van mijn PC dreunt, geniet ik bij het lezen van de Oase-recensies over Tony, Lana, Inga, Sonja nog even na van een erg enerverende dag.....zal morgen een wat langer verhaaltje schrijven.

  18. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Terwijl Hitradio FFH uit de speakers van mijn PC dreunt, geniet ik bij het lezen van de Oase-recensies over Tony, Lana, Inga, Sonja nog even na van een erg enerverende dag.....zal morgen een wat langer verhaaltje schrijven.
    Thxs, dan hoef ik geen inkt voor mijn ganzenveer te kopen , de inkt is namelijk op!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #94
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Terwijl Hitradio FFH uit de speakers van mijn PC dreunt, geniet ik bij het lezen van de Oase-recensies over Tony, Lana, Inga, Sonja nog even na van een erg enerverende dag.....zal morgen een wat langer verhaaltje schrijven.

    Kan niet geloven dat je geniet van de recensie van Tony

    BR, Sonny:wink:

  20. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Kan niet geloven dat je geniet van de recensie van Tony

    BR, Sonny:wink:
    Wel van de ontuchtige handelingen die Tony tot 2 maal toe verrichtte bij Sony in de Oase Bar-zitruimte!
    Sonny was nog maar amper binnen of Tony wist Sonny al te vinden en begon er letterlijk werk van te maken :D!

    Toen Sonny door slaap overmand even 3u de aftocht had geblazen was Tony weer op zoek naar Sonny en vroeg aan Big30 "wird er bald wieder kommen?", "na klar" zei ik naar eer en geweten!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #96
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 20.01.2007

    Na een afwezigheid van 2 weken werd het weer eens tijd om de reis naar Hessen te ondernemen Naast Big30 zou ook Sonny deze keer op de carpoolplaats present moeten zijn, alleen vond hij het nodig om in het Hilton Hotel van Köln met een lieftallige russische dame te overnachten, waardoor het Brabants duo zo rond de klok van 13.30 uur de voorgang van de verbouwingswerkzaamheden in de Oase mochten aanschouwen....zit niet al teveel vaart in de laatste tijd, en das niet handig want we willen van de zomer natuurlijk wel buiten kunnen zwemmen.

    De gebruikelijke begroetings- en zoenrituelen bij aankomst bleven beperkt vanwege de afwezigheid van prinsesjes, Top Acts in spé e.d., waardoor er de nodige tijd werd genomen voor wat 'quality-time', saunieren en nog wat 'quality time': dit was een enkele dame ook weer niet ontgaan (Hè Evita) en zelfs Inga vroeg me laat op de middag of waar ik me al die tijd verstopt had.
    Alvorens Forza en Big30 ten prooi zouden vallen aan herhalingsgevalletjes met een lange staat van dienst werd in allerijl besloten om snel in herhaling te gaan met dames die pas op sessie 2 tot 4 mochten rekenen van het Brabantse duo. Waren 2 goede sessies blijkbaar met Inga als blonde sparring-partner van Forza, terwijl Big30 met de altijd streng kijkende Mirabella van bil ging.
    Na het avondeten werden er nog wat geschenken in erg leuke verpakking uitgereikt aan Tony, ze was er zichtbaar verrast! Ondertussen was ook Sonny gearriveerd die nog wat moest bijkomen van zijn nachtelijke escapades en bovendien een druk programma had deze week. Sonny vind Oase natuurlijk ook veel leuker dan NRW, al zegt hij dat natuurlijk niet hardop en bovendien smaken de biertjes daar in NRW wel iets beter dan in de Oase ....maar voor het bier rijden wij geen 350km
    Na een erg enerverende sessie met het blonde prinsesje met bijbehorende complimenten over de merkbaar vorderende massage-kwaliteiten was Sonny verdwenen met Tony en Big30 met Miss Sunshine, terwijl Miss Zuurpruim kauwgom-bellen-blazend achterbleef
    Het was weer lachen, gieren en brullen in de Oase; blijkbaar hadden Sonny en Tony zich wel vermaakt met elkaar en ook later op de avond werd daar in de relaxruimte nog een schepje bovenop gedaan. Door de afwezigheid van Denise bleven de "Not-amused-blikken" van diverse herhalingsgevalletjes uit en werd het prinsesje uitgenodigd voor sessie 2 en 5 minuten later alweer voor sessie 3: was wel alleraardigst waarin ze zich ontpopte als een "femme fatale" met bijpassende outfit....de soft SM-sessie maar vriendelijk afgeslaan; je weet immers nooit wat dat gaat kosten in de Oase als een eenvoudige dildoshow al 50 euronen gaat kosten
    Sonny en Big30 gingen ook nog eens van bil zodat rond de klok van 04.20 uur de Oase werd verlaten om rond 04.55 uur het licht uit te doen in het Etap Giessen.

    Twas weer leuk
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 22 januari 2007 om 00:24

  22. #97
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Jullie kennen vast nog wel de roemeense Mona(GT) ze zou nu in frankfurt werken en dan in Oase. Heeft iemand van de Oase beren haar nog gespot

    Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 januari 2007 om 22:22
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  23. #98
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Jullie kennen vast nog wel de roemeense Mona(GT) ze zou nu in frankfurt werken en dan in Oase. Heeft iemand van de Oase beren haar nog gespot

    Saluti L Diablo
    Nee, werkt niet in Oase....voor de zoveelste keer !

  24. #99
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Om in de stemming te komen......en te blijven !!


  25. #100
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Mijn voorgevoel zegt:......(knip )

    @ Big30: 1. Ook een zekere Ayleen aus der Türkei is daar aanwezig volgens de hp

    @Big30: 2. Waarom lezen we alleen berichten over dames waarmee je niet naar de kamer bent geweest
    Mijn voorgevoel zegt dat over komende zaterdag ook bepaalde dames niet besproken zullen worden :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 4 van 45 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.