Pagina 38 van 45 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 926 t/m 950 van 1108
  1. #926
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:38
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.411
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Toen ik eind vorig jaar onderweg was naar de club moest ik plots uitwijken voor een aanstormende tractor.... Nog een geluk dat het overdag was of ik had behoorlijk wat kosten gehad.

    Gezellig is het er zeker wel .

  2. #927
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Back from my first visit since last year. That time I was not very impressed, which is one reason I have not rushed back. Others write that service level is changed for worse. Yes a bit, but not that much. Decide for yourself.

    More old familiar faces than I had expected (from reading forum posts). Entrance for girls now 110 I was told but still many girls stay year after year so they most do something right to earn their money. The girls and the management.

    I tried three new girls. No exceptional service found but for most part I chose girls based on beauty, attraction and curiosity. Service level is considered but not the most important factor. For a new girl there is no way getting around the fact that the service level is unknown until tried.

    First girl did not kiss. Lacking in sexual talent. Wanted a tip which I refused which she didn't take well. She said she was from Italy. Yeah right.

    Second girl did not kiss. Lazy as hell but she had supermodel looks so should have anticipated that. Rumanian.

    Third girl a good kisser. Not so good BJ. When I was about to shoot my load she suddenly withdrew to apply more gel. WTF. As I had to prevent shooting into thin air with muscle control and what not, I could not cum after that. Bulgarian.

    Declined other girls. Especially some Greek girls (yeah right) offering threesome with zero credibility of decent service.

    The food was awful.

  3. Onderstaande 8 leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 maart 2015),biged (26 maart 2015),ButtinSky (31 maart 2015),MiniME (24 maart 2015),Pistol Pete (24 maart 2015),satanic surfer (15 april 2015),vrije jongen (23 maart 2015),Zimmer...Schatz! (25 maart 2015)

  4. #928
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Everhard Bekijk bericht
    Oase visit
    I forgot two things. Good looking girls. Hardly a single ugly or fat girl could be seen. On the other hand more fake tits than I have ever seen there before.

  5. #929
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Gisteren na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Oase. Kan er kort over zijn, 70 Roemeentjes en een paar niet-Roemeense op leeftijd gekomen dames van de oude garde. Als een club het predikaat Rumclub verdient dan is dat hedendaags wel Oase. Relatief weinig klanten voor een vrijdag. Het eten was overigens wel lekker. Het zijn nieuwe tijden in Oase wat mede inhoud dat ik het na een paar uur voor gezien hield en verkastte naar Sharks gezien de voor mij weinig interessante optiek.
    Over een jaar misschien weer een bezoek aan deze club.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (26 april 2015),vrije jongen (26 april 2015),Willi69 (25 april 2015)

  7. #930
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Vandaag wezen kijken.. helaas ongepopt de vv verlaten... ik denk niet dat ik de vrije entree op zondag ga gebruiken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het zijn nieuwe tijden in Oase wat mede inhoud dat ik het na een paar uur voor gezien hield en verkastte naar Sharks gezien de voor mij weinig interessante optiek.
    Für Anfänger empfehle ich:

    => http://www.fkktour.com/fkk/offers.htm
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (26 april 2015),Picasso 1 (25 april 2015)

  9. #931
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Hahaha Willy, soms moet je in het leven op avontuur gaan en risico's durven nemen om maximaal te kunnen genieten. Dat leverde bijvoorbeeld vorig jaar het treffen met een diamant van een prachtige dame in deze verder weinig interessante club. Alles is immers tijdelijk.

  10. #932
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Je doet er zo nuchter over, maar die clubs liggen toch zeker 150 km. uit elkaar .

  11. #933
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    Je doet er zo nuchter over, maar die clubs liggen toch zeker 150 km. uit elkaar .
    Misschien dat je tot een ander oordeel komt als je er zelf nogmaals nuchter naar kijkt. :wink:

  12. #934
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    Je doet er zo nuchter over, maar die clubs liggen toch zeker 150 km. uit elkaar .
    Welke clubs bedoel je, neem aan Oase en Sharks, dat valt nog wel mee hoe ver die uit elkaar kiggen, zal iets van 50 km zijn. Wat ik van P1 minder begrijp is dat hij gelet op zijn voorkeuren de Oase toch bezoekt, zeker omdat hij vorig jaar exact dezelfde ervaring had. OK zou kunnen dat de Oase line up wat diverser is geworden maar dan is een bezoek toch iets van een gok.
    Ik zou zeggen was dan maar meteen naar sharks doorgereden!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #935
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Liefde maakt blind en geilheid maakt kortzichtig

    Sent from my Lumia 930.

  14. #936
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    In een wereld dat niet stil staat vereist het ruimdenkendheid om wat we als kortzichtige acties kunnen beschouwen op de korte termijn, in te schatten als kansen op de lange termijn. :wink:

    Getekend El pintor filosófico.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 april 2015),RAUL7 (26 april 2015)

  16. #937
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Zelfs RumBul liefhebbers als VJ en ik vinden Oase niet meer interessant (genoeg om er zo ver voor te rijden). Zeer weinig openlijke pre-sales meer, weinig (mooie) dames die spontaan TZ aanbieden, veel "afwerksters" of 100 euro sessie gefocussed, etc.

    Fkk Sharks is wat dat betreft een stuk beter de laatste tijd (sinds 1-2 jaar).

    Ondanks dat is het altijd leuk om vanwege nostalgische redenen Oase te bezoeken als je er toch in de buurt bent, maar special er voor naar toe is verleden tijd. Als je toch op stap gaat, kun je beter naar Globe (Zurich), 375km verder dan Sharks, maar bomvol met P1 dames.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 april 2015),Willi69 (26 april 2015)

  18. #938
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In een wereld dat niet stil staat vereist het ruimdenkendheid om wat we als kortzichtige acties kunnen beschouwen op de korte termijn, in te schatten als kansen op de lange termijn. :wink:

    Getekend El pintor filosófico.
    Vrij vertaald: vraag me niet waarom ik de Oase heb bezocht, ik kan er geen rationale verklaring voor geven dus hou ik het maar op een one-liner die zo diepzinnig is dat je op het end vd one-liner totaal niet meer weet waar deze nu over gaat !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #939
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vrij vertaald: vraag me niet waarom ik de Oase heb bezocht, ik kan er geen rationale verklaring voor geven dus hou ik het maar op een one-liner die zo diepzinnig is dat je op het end vd one-liner totaal niet meer weet waar deze nu over gaat !
    Ik zie dat je het Oase topic wil veranderen in een soort vermaak voetbaltopic. De persoonlijke ervaringsberichtgeving waar dit topic voor bedoeld is raakt echter zo ondersneeuwd met weinig toevoegende reacties.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 26 april 2015 om 12:28

  20. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (27 april 2015)

  21. #940
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Gisteren in de Oase geweest op recon-missie. De website had me verleid om es deze club te bezoeken. Ik kwam even na de middag toe, en ik waande me al bij de theke onmiddelijk in het Romeins/Egyptisch paradijs. De theke legde me klaar en duidelijk uit dat de prijzen zijn: 50eur voor een half uur en 100eur voor een uur. Dat is zoenen, pijpen en sex. Voor anaal en komen-in-de-mond moet je bijbetalen. Ga je over dat half uur moet je 50eur bijbetalen. Ze voegde er wel aan toe dat je éérst met de dame in kwestie moet afspreken wat kan en niet kan.
    Eerst eens rondgeneusd. Het valt op dat Oase een goeie fotograaf heeft ingehuurd want als je de site bezoekt denk je dat deze club erg groot is. In werkelijkheid voelt het wat kleiner aan. De VIP-suites bijvoorbeeld moeten fantastisch zijn, maar daar heb je als gewone klant geen toegang toe. Het restaurant is minimaal en ik vond het bizar dat de (grote) jacuzzi knal in het midden van het restaurant lijkt te staan. De tuin is erg groot, maar wegens het slechtere weer vandaag niet echt gebruikt. In de warme zomernachten moet dit een prachtige plek zijn met veel actie.
    Ik heb wat gesproken met wat mensen, en blijkt dat rond 18h de meeste dames toekomen, en dat het doorgaat tot 5h. Dit is dus een nachtclub.
    De dames zelf dan. Heu... dit is zwaar barbiepop-central. Ik vond géén meises waarvan ik zou zeggen: "deze zeker niet". Stuk per stuk prachtexemplaren. Als je van poppetjes houdt, is dit je club. Wel allemaal hetzelfde type. Slankbenig en lang blond of zwart haar. Puur FKK dus ze lopen allemaal naakt rond, soms met leuke strikjes enzo. Erg inspirerend.
    Het eerste meisje dat ik nam was Alinka. Zij en een vriendin benaderden me, maar de vriendin was aggressief en Alinka was meer beleefd. Daarom dat ik in een opwelling besloot haar te nemen. Toen ik haar vroeg wat haar prijs was, zei ze hetzelfde als het theke. Bijna geen presales en je moet hier snel beslissen of je kamert ja of neen. Dat is iets wat ik doorheen m'n bezoek zag: na 5 minuten presales zijn de dames weg. Op de kamer geen GFE, maar wel goede professionaliteit. Tongzoenen zonder probleem, maar wel proberen om dat komen in de mond vast te krijgen. Tijdens het neuken ook lekker zoenen en gaan met die banaan. Ik kon hem niet lang houden. Nadien nog sigaretje gerookt en wa gebabbeld tot het half uur op was.
    Een ander meisje dat ik benaderde ging ik bijna mee op de kamer. Ze polste eerst of ik hier voor het eerst was, en dan zei ze zonder verpinken: "100eur voor een half uur is hier de regel". Ik zei haar dat ik reeds een meisje gehad had voor 50eur en het theke me duidelijk gezegd had: 50eur/half uur, en dat haar kans verkeken was. Ze moet zich maar aan de regels houden. Dan begon ze te zeuren dat ze wel voor mij wel een uitzondering ging maken, en voor 50eur goeie kwaliteit ging bieden. Ja, tarara, salut en de kost!
    Ander meisje was Sabrina. Gevraagd wat haar prijs was, en ze zei dat voor haar elke man 50eur voor half uur is, komen op haar of in haar mond is 50eur extra. Op de kamer heeft ze paar keer geprobeerd om toch geen komen in de mond vast te krijgen, maar dat niet gedaan. Je moet hier opletten. Geen GFE, maar wel professionaliteit en geen gezaag, wel voorzichtig polsen, maar als je gewoon neen zegt laat ze het voor wat het is, en krijg je verder een goeie service. Vond ik wel top.
    Bon, ik klaag niet want de kwaliteit van de dames is hier erg hoog, en de service vond ik al bijal goed. Minpunten vond ik dat er geen verwarmde gezellige rokersruimtes binnen zijn, én er geen enkele donkere plek is waar je even een dutje kunt doen. Pluspunt vond ik de decoratie en atmosfeer. Ik ga zeker nog es terugkomen, maar dan wel om de nacht door te steken. Ik moest om 20h al terug naar huis.

  22. Onderstaande 13 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 mei 2015),biged (17 mei 2015),ButtinSky (19 juli 2015),CCR5d32 (19 juli 2015),KautoStar (16 juni 2015),looper (17 mei 2015),Megaboob (17 mei 2015),MongerWarrior ( 4 juli 2015),noglangnietuitgewandeld (19 juli 2015),SeX++ (17 mei 2015),VAZKOR (17 mei 2015),vrije jongen (17 mei 2015),Wentelt Eefje (17 mei 2015)

  23. #941
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Leuk verslag marcus maar even voor de goede orde je hoeft absoluut niet snel te beslissen , mijn ervaring is hoe ongeduldiger de dame is des te matiger haar service op de kamer , natuurlijk is het geen 100% wetmatigheid maar meestal toch wel .
    de beste sex had ik met dames waar is wel een half uur mee aan het presalen was .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  24. #942
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Oase op 25 juni

    Op 25 juni werd ik wakker in mijn hotel in Frankfurt. Het was een stralende dag, zonnig met blauwe hemel. Mijn trein naar huis vertrok pas in de middag. Dus ik had tijd om nog wat rond te wandelen. De dag daarvoor was ik in FKK Sharks geweest. Zie mijn bericht daarover.

    Ik had een voldaan gevoel. Ik voelde me lekker en dacht "vanmiddag gaan we weer lekker naar huis." Ik had me nog even afgetrokken met de borsten van Kiarra in mijn hoofd en had me voorgenomen te gaan ontbijten in Bad Homburg. Een Duitser vertelde me een keer dat deze plaats een bezoek waard is. Van mijn hotel was het maar 20 minuten met de S-Bahn. Ik had de tijd, dus hoppa. Op naar Bad Homburg.

    Bij aankomst op het station Bad Homburg viel het me op dat dit het schoonste treinstation was dat ik ooit in Duitsland heb gezien. De vloeren glommen. Letterlijk. Of er komen hier nauwelijks reizigers of ze boenen hier zeer grondig. Wellicht hadden deze poetsjongens in GT gewerkt. Ik opende Google Maps en zette de GPS aan op mijn telefoon. Een Nederlandse vrouwenstem begeleidde me naar het centrum. Met een Nederlands accent sprak ze de Duitse straatnamen uit.

    Gaandeweg werd het me duidelijk dat Bad Homburg niet zo maar een plaats is. Hier woont de Duitse jetset. Het Bloemendaal van Duitsland zullen we maar zeggen. Het viel me op dat de mensen zeer keurig gekleed waren. De straten brandschoon waren. Keurig gepoeste bolides. Brillen met blauwe glazen. Duitser dan Duits kon bijna niet. Het waren het soort mensen die je in de afleveringen van Derek zag.

    Wat een verschil met Frankfurt. Ik liep een beetje te kuieren door de winkelstraat en vond een leuke brasserie. Ik had nog niet ontbeten, dus ik besloot hier te gaan frühstücken. Naast me zaten vier Duitse meiden. Ze hadden dure kleding aan, dure mobieltjes en Versace zonnenbrillen. Ze spraken keurig Hochdeutsch. Dit waren dus typische Bad Homburg Girls. Hun vader is waarschijnlijk Betriebsratvorsitzender eines Großunternehmens.

    Ik keek even naar de menukaart, maar gelukkig waren de prijzen normaal. Ik bestelde een ontbijt en zat heerlijk te genieten. Het smaakte prima en ik had helemaal geen zin om de krant te lezen. Al die ellende in de wereld. Ik had vakantie en wilde ervan genieten. Ik zat op Google Maps te kijken en een wandelroute uit te stippelen. Onderwijl hadden de Bad Homburg Girls het maar druk met elkaar. Er werd behoorlijk geroddeld.

    "Zag je wat zij aanhad? Zij is verliefd op hem. Ik weet niet wat ze in hem ziet." Na mijn ontbijt was ik geheel op de hoogte van de gossip binnen de Bad Homburgse Chic. Het was tijd om de Girls achter te laten en ik ging wandelen in de kasteeltuinen van Bad Homburg. Ik heb zelden zoiets moois gezien. Het weer was prachtig, de natuur was prachtig. En toen begon er iets te knagen.





    Jawel, er begon iets te knagen. Ik wil helemaal nog niet naar huis, dacht ik. Ik heb vakantie. Toen begon ik te ijsberen in het park. Zal ik blijven, zal ik nog een dagje bijboeken, zal ik toch naar huis gaan. Na het park drie maal rondgelopen te hebben, opende ik mijn Deutsche Bahn App, pakte mijn credit card en boekte een nieuw treinticket voor de dag daarna. Ik opende de Accor Hotels App en boekte weer een kamer in hetzelfde hotel.

    Ik besloot nog een dagje langer te blijven en naar FKK Oase te gaan. Ik was nieuwsgierig hoe het er na de verbouwing uit zou zien. Ik bleef nog even in Bad Homburg om te genieten en tegen de middag ging ik weer met de S-Bahn terug naar het hotel. De receptioniste was enigszins verbaasd, maar ik zei dat ik toch nog een dagje langer zou blijven vanwege het mooie weer.

    In de namiddag was ik dan naar FKK Oase gegaan. De verbouwing is mooi geworden. De omkleedruimte is geheel in het goud met gele kleuren en plafondtekeningen. Het doet allemaal wat Romeinsachtig aan. Overal zie je Middeleeuwsachtige wandtekeningen. De badmantel is ook geel. En mijn haar is ook blond. En in Oase was mijn haar goudblond door al het geel. Dus ik werd al spottend door alle meiden "Blondie" genoemd.

    De kleedruimte is verder schoon en de douches stinken niet meer. Maar ik ga altijd douchen bij de trap die naar het bubbelbad gaat. Deze douches zijn veel prettiger. In de kleedruimte hoorde je Italiaanse popmuziek met een behoorlijk geluidsniveau. Dus het is wel duidelijk dat de club in Italiaanse handen is. Zelfs een deel van het personeel is volgens mij Italiaans. Er is een restaurant gebouwd naast het bubbelbad.

    Het eten was echt goed. Dit is een grote vooruitgang. Er is een Italiaanse bakoven, waar pizza's in worden gebakken en de kok is ook Italiaans. Er was kip met tomatensaus en pasta. Het smaakte allemaal prima. Je kunt ook maaltijden bestellen, zoals een soep voor 10 EUR en een tiramisu. Maar ik blijf een Nederlander en 10 EUR voor een soep is me iets te gortig. Maar de Roemeense dames lieten het zich graag smaken.

    Er is ook een glazen serre gebouwd met uitzicht op de tuin. Hier heb je ligbanken waar je even tot rust kunt komen. De tuin is zeer groot. Ik heb zelfs nog even met een Duitser wat gebasketbald. Het zwembad is ook erg mooi en is verwarmd. Het water was zeker warmer als 25 graden. Echter, de barruimte. Drama. Dit is een donker gat. Het was zo donker dat ik gewoon geen gezichten kon zien. Er is ook totaal geen sfeer. Een zeer bekoelde bedoening. Er staan wat witte sofa's met een danspaal in het midden.

    Ik vond het akelig. Dus ik zat de meeste tijd in het restaurant en af en toe ging ik naar de barruimte om te kijken of er nog wat meiden te scoren vielen, maar anders kon je me in het restaurant vinden, waar ik de hele avond heb zitten babbelen met een Duitser die ik van World kende. De line up viel ook erg tegen. Ik heb eigenlijk helemaal geen interessante meiden gezien.

    Ja, het waren mooie meiden, maar ik miste de X-factor. De klik, het Tsjakka Gevoel. Dus ik ben niet op de kamer geweest. In de barruimte kun je geen moment ergens zitten, want je wordt constant aangesproken. Maar dit zal wel komen, omdat ik niet zo vaak in Oase kom. Als je stamgast bent, dan laten ze je met rust. Rond 23:00 ben ik dan weer terug naar het hotel gegaan. Oase is niet mijn club en zal het ook niet worden. Ik ben er al een aantal keren geweest, maar de liefdesvonk slaat niet over.

  25. Onderstaande 8 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (21 juli 2015),Don Rudo (21 juli 2015),Knabbel (21 juli 2015),mechelen (21 juli 2015),Nedlovefkk (22 juli 2015),Picasso 1 (21 juli 2015),schluter (22 juli 2015),seksenfun (21 juli 2015)

  26. #943
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zwembad verwarmd? Dat was dan van de zon? Vroeger werd het zwembad ten minste toch niet verwarmd. Als ik er was en het was een kwakkelzomerdag zoals we die nu weer beleven, was het water ijskoud .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (21 juli 2015)

  28. #944
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zwembad is inderdaad niet verwarmd, was vrijdag ondanks de 35 graden buiten nog best een beetje bibberen. Er is inmiddels ook al een tijd gewoon gratis eten (wel de slechtste bbq in hessen).

  29. #945
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    2015
    Oase is niet mijn club en zal het ook niet worden. Ik ben er al een aantal keren geweest, maar de liefdesvonk slaat niet over.
    Iets zegt me dat het nooit wat zal worden tussen bergmans en de Oase.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    2013

    Mooi verhaal heb je geschreven. Inderdaad herkenbaar omtrent de sfeer en ook typerend dat het gebrek aan sfeer steeds in je verhaal terugkomt. Ik heb dit ook al aangegeven in mijn vorige posts over Oase. Ik heb de club een paar keer bezocht en iedere keer viel het me ook op dat er geen sfeer is. Schokkend om te lezen dat er nu nog minder sfeer is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    2011
    Ik was ook een paar keer in Oase. De club vind ik persoonlijk niet goed. Ik vind de sfeer niet goed. De bar is ongezellig en je hebt zo'n kille open ruimte, waar niets staat. De omkleedruimten zijn niet opgeruimd, overal liggen handdoeken. En dat is niet goed, hygiene is juist zeer belangrijk voor een saunaclub.
    Niet om kritiek te leveren op Bergmans want als er 1 iemand is die altijd zeer oprecht opschrijft hoe hij het ervaart is hij het wel. Maar in dit geval heeft het veel weg van een onmogelijke liefde .

    Toch leek er lang geleden een liefde in de maak te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    2007
    De sfeer in Oase is niet te vergelijken met Palace of Goldentime. Het doet me denken aan FKK World.

    Al met al is een bezoek aan Oase het absoluut waard. De vrouwen zijn er prima. Michelle (Zwitserland) en Adriana (Tsjechisch) zijn de reis waard.
    Maar 2007 leek de liefde wel een kans te make, maar goed dat was ook nog in de toptijd van de Oase. In 2007 en ook nog een paar jaren daarna was de Oase zeker een bezoek waard.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (22 juli 2015),Nedlovefkk (22 juli 2015)

  31. #946
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:38
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.411
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Oase lijkt mij een club van alles of niets... En 10 euro voor een kom soep is inderdaad schandalig veel.

  32. #947
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Er zijn meer clubs waar je als je wilt extra kunt lappen voor beter eten. Het is een kleine groep die dit doet...net als in oase. Nogmaals: er is gewoon inclusief ontbijt en avondeten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juli 2015 om 16:50

  33. #948
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln Oase: mooi om naar te kijken

    Mijn “week of love” had een wat lome start in Aca gold en Samya op donderdag, met gelukkig wel een van de betere kamers, dus ging het vrijdag met volle zak weer loos richting Hessen. De wat alternatieve snelwegen gekozen en direct naar de club, want eerlijk gezegd zal het me aan mijn reet roesten hoe de binnenstad van Bad Homburg er bij 35 graden uitziet.

    Na de verplichte kuur lekker gaan ontbijten, want dat is toch de beste maaltijd in Oase. Op een uurtje of zo na, is er overigens altijd wat te eten te krijgen. Ontbijt met de standaard hartige en zoete belgjes, maar ook eitjes op verschillende manieren en knisperende bacon. Niet van het GT/LR niveau, maar prima. De bbq later op de middag is best te doen, maar toch wel het matigste van de grote Hessense clubs. Vooral de kip wordt erg droog opgeleverd. Je kunt tot in de nacht je maagje bijvullen trouwens. Drankjes lijken een makkelijk gegeven, maar het is toch tamelijk treurig dat ze zelfs na de verbouwingen nog met lauwe flessen frisdrank werken… zeker als het buiten 35 graden is. Zonder ijs is dat spul niet te zuipen. Koffie overigens redelijk… hebben ze zo een topmachine, is hij buiten bereik omdat het restaurant binnen niet “bemand” wordt.

    Met dit weer was het natuurlijk gezellig druk in de tuin, al viel de hoeveelheid waterpret wat tegen. In alle eerlijkheid, lag ik eenmaal in het water af en toe ook even te bibberen. Het zwembad ik duidelijk niet verwarmd. De twee meisjes die wel kwamen spartelen hadden het daarna overigens behoorlijk druk, leuke attitude is vaak toch belangrijker dan het modellenlijfje.

    De line up was rond het middaguur al een dame of 20 groot en zal uiteindelijk de 100 hebben aangetikt. Vooral bij de avondshift veel prachtige lijfjes en mooie snoetjes, maar in het algemeen valt te stellen dat de line up optisch gezien top is. Om er dan nog uit te springen is niet evident, maar het lijfje van blonde Christina is je haast niet voor te stellen. Best een lief meisje, maar het korte gesprekje blonk uit in het langs elkaar heen praten en niet op een lijn zitten… toen ook nog “zoenen alleen bij een uur”. Misschien later maar he. Voor de rest van de avond ontkom je er niet aan om te blijven staren, waarbij ze dan “onverschillig” met haar kontje schud of op een andere manier plaagt. Daar ga ik mijn hoofd nog wel eens aan stoten. Voor het overige is het wel jammer dat er een behoorlijk aantal dames vooral op Aziaten lijkt te wachten en dan nog de dames die bij eerdere bezoeken “interessante” prijsstellingen hadden. Een behoorlijk deel van de optische highlights kun je meteen afschrijven. Inmiddels ook een behoorlijk aantal ex World dames, zoals Carla met de tieten (speciaal voor bergm).

    Ook qua mannelijke bezoekers was het behoorlijk druk, met op een bepaald moment kennelijk nog maar een handvol vrije lockers. Veel Duist heb ik overigens niet gehoord met vooral erg veel gasten uit de verschillende delen van Azië. Tot grote blijdschap van de dames natuurlijk. Hoe die gasten het hebben uitgehouden in die dikke badjassen is me een raadsel.

    Zoals meestal is “sfeer” een vreemd verhaal in Oase. Aan het zwembad kabbelde het rustig voort, maar overdag was het bijna fijner om binnen te zitten. Lekker koel en de hele dag staat manele op. Wel opvallend dat veel dames daar nauwelijks warm van worden, dat zie je in ander clubs wel eens anders. In de avond wordt er dan weer standaardmuziek opgezet, die ook nauwelijks sfeer met zich meebrengt… en tegen middernacht is er vaak al weinig meer aan; mede omdat de dagshift dan al afgetaaid is.

    Goed, gekamerd is er ook nog. In de vroege middag een paar vriendelijke nieuwe dames afgewimpeld, waarna een strak meisje me zonder duidelijke reden wel zo ver kreeg. Misschien omdat ze haar lekkere lijf strak tegen me aangeduwd hield, leuk praatje, kort tongzoentje aan zo een statafel… pas op de kamer realiseerde ik me dat ze wel erg bekend voorkwam. Was dus de Sophia waar ik niet zo lang terug een wat matige kamer mee had (zaten in hetzelfde kamertje ook nog). Kapsel iets anders en een andere haarkleur… maare, dezelfde dus. Vergeleken met de vorige keer wel een stukkie beter en leuker, maar geen topact. Tongzoenen is ze geen fan van – naar eigen zeggen ook prive niet – maar nadat bleek dat dit nogal erotiserend op mij werkt, werd er behoorlijk gezoend en zo. Pijpen is zacht en best goed. Neuken strak en toch een heerlijk lijf om op je te hebben, ook was tongzoenen behoorlijk aanwezig tijdens dit alles. Voor een eerste kamer “naar tevredenheid” en achteraf nog even een filmpje bekeken uit een dance club in de buurt, waar Florin Salam recentelijk heeft opgetreden… en je diverse dames uit de clubs in de buurt kon zien dansen, inclusief Sophia zelf en de kerel die je lauwe frisjes inschenkt aan de bar.

    Enkele wellness en lounge uurtjes later raakte ik aan de praat met Cynthia. Een Bulgaartje zowaar, dat erg goed Duits spreekt… maar dat is het dan ook qua talenkennis. Dat blijkt nogal problematisch in een club waar iedereen uitsluitend Roemeens en Engels spreekt. Ze deed me een beetje aan Mia uit Marisol denken, maar dan een veel strakker lijfje en een net wat mooier snoetje… in Oase val je dan niet echt op. Ontzettend bubbelig en grappig en mijn Duits ging ook verassend soepel. Net een paar dagen in Oase, maar al twee jaar ervaring in een club die wat noordelijker ligt… het laatste jaar overigens aan de verkeerde kant van de bar en terugverhuizen is dan kennelijk wat moeilijk: vandaar de verhuizing naar Frankfurt. Lang en leuk staan babbelen. Wat service betrof moet is maar “afwachten” vond ze. Als het op de kamer ineens afstandelijk zou zijn, zou dat wel een erg abrupte wending zijn. We kregen sleutel 9, maar we hadden beiden geen idee waar dat was. Na een kleine speurtocht gelukkig toch gevonden. Voorzichtig begonnen de zoenen, maar al snel schakelde dat op naar goed tongzoenen. Een tijdje knuffelend hiermee bezig geweest, wat grapjes tussendoor, voorzichtig droogneuken, best een goede pijpbeurt (maar niks bijzonders) en in een paar close standjes zoenend liggen “vrijen”. Leuke sessie met een erg leuk meisje. Mocht ze er bij een volgend bezoek weer zijn is een herhaling zeker mogelijk.

    Later op de avond een paar keer grappig staan sparren met Carla (de erg slanke die vroeger altijd sterretjes boven haar oog had; er zijn nog minstens 2 anderen). Blijft een leuke meid. Op de kamer later weer heel behoorlijk, maar het is nu wel erg veel “role play” aan het worden. Maar goed: tongzoenen is goed en eigenlijk heb je altijd wel een pijnlijke tong aan het eind doordat ze eens extra hard er aan zuigt of zo. Pijpen zeer goed en ze dwong er bijna nog een ft mee af en neuken ook strak en lekker (bijnaam “squeeze box” is niet voor niets). Het meisje is een zekerheidje, maar een beetje gefaked GFE-en zou ik ook wel aardig vinden.

    Nog een uurtje of zo blijven hangen en naar het hotel gekard. Goeie line up… ik mis nog steeds de tijd dat je elke meisje mee kon nemen naar de kino voor een simpele sollicitatieprocedure.

  34. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 juli 2015),Bluebear (24 juli 2015),mechelen (24 juli 2015),MiniME (25 juli 2015),seksenfun (24 juli 2015),Wentelt Eefje (25 juli 2015)

  35. #949
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    77
    Thanked
    184 in 25 posts

    Reden eerste fkk ervaring

    begin Juli mijn eerste FKK ervaring opgedaan in deze club en denk dat het maar goed is dat ik niet continue voor werk in duitsland zit, anders zou ik toch veel avonden in zo'n tent belanden ben ik bang

    was er pas tegen 10 uur in de avond en ben er uiteindelijk een 3 uurtjes binnen geweest

    mooie nette club, vriendelijke ontvangst en medewerkers.

    Fijne welness, en genoeg dames aanwezig. Niet allemaal mijn type, maar zeker niet slecht qua looks.
    Ze zijn ook niet erg opdringerig, en heb eerst ook lekker rustig kunnen genieten van de welness.

    Uiteindelijk 1 keer gekamerd met een dame. Beetje in de upselling getrapt (dit gaat me niet nog eens gebeuren.... denk ik
    maar goede sessie gehad met Danielle. Ze is klein en een beetje gezet maar wel fijn in tongzoenen

    zeker gevaar voor herhaling en misschien ook eens een andere fkk proberen

    (ondertussen nog 2 keer hier geweest, wordt nu echt tijd om ook eens een andere club te gaan proberen )

  36. #950
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Cool Vakantie in Oase

    Vrijdag ging de trek naar het noorden weer rustig verder. Ingecheckt bij het hotel en even wat verplichte nummers afgehandeld. Iets na het middaguur dan naar de club, waar ik in een impuls het getal “47” niet kon weerstaan… en 6 entreekaartjes voor de prijs van 4 aanschafte. Voorlopig zal ik dus wel weer een paar keer gaan.

    Wat de hardware/externe factoren betreft is er de afgelopen weken weinig veranderd. Ontbijt en avondeten zijn hetzelfde gebleven en blijven als matig te omschrijven. Drankjes nog steeds uit de lauwe flessen, de goede koffie automaat wordt nog steeds niet gebruikt… en de koffie automaat in de tuin moet nodig schoongemaakt worden (aan de smaak te merken in ieder geval). Het enige nieuwe waren de grote hoeveelheid wespen in de tuin… de barmannen daar worden dan ook regelmatig gestoken (2 keer gezien in elk geval). Wat een kutjob.

    Net als een paar weken terug, was het weer de warmste dag van de hittengolf met temperaturen die boven de 35 graden uitkwamen (en dan al die kerels in badjas). Dan is Oase toch echt de beste optie in Hessen, met een koele bar, koele kamers en een zwembad dat gebruikt wordt. Een dag later had ik het er nog met enkele locals over hoe vreemd het is dat de dames zo weinig gebruik maken van de zwembaden in Sharks en World… in Oase is dit een stuk meer het geval. Misschien omdat het zwembad een centralere plek heeft. Je komt immers niet bij het eten (of de buitenbar) zonder eerst langs het zwembad te lopen. Ondanks de hitte was het zwembad overigens nog verrekte fris, maar dat hield dames en heren niet tegen om wat te gaan badderen. Daarnaast had ik voor het eerst in tijden weer het idee dat ik in een echt Duitse club was: nagenoeg alle ligstoelen waren “bezet” doordat een fritz zijn handdoek er overheen had gelegd. Was een dag later in Sharks ook zo.

    Wat de line up (en gasten) betreft, leek de vakantie te hebben toegeslagen. Behoorlijk wat minder druk dan een paar weken terug, al werden er nog steeds aantallen van 80+ genoemd. Meer dan genoeg opties ook, maar gewoon wat minder dan een paar weken terug. In Sharks was dit verschil met eerder een stuk kleiner. Kennelijk had ik er zin in, want bij aankomst vond ik 15 van de 25 aanwezige dames wel interessant. Toch maar rustig aan gedaan (want de avondshift is vaak toch de betere), wat er dan uiteindelijk toe leidde dat ik tot de avond niks deed. Mede doordat opties voor langere tijd geboekt werden of gewoon verdwenen… zoals kleine Laura (Livia in Sharks) die bij aankomst wat met haar telefoon zat te stressen – gelukkig wel in een houding die je mooi de kans gaf haar hamburgerpoesje te bestuderen - en rond half twee sloeg ze een handdoek om en verdween om niet meer terug te komen. Oudere zus Juicy was druk geboekt en nadat ik haar ooit 4 maal welgemeend naar “later” heb verwezen, ziet ze me toch niet echt als mogelijke klant meer. Misschien toch maar eens wat aan doen.

    Ondanks de beperkte sexuele uitspattingen, heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Afwisselend in de koelte met meisjes naar wat manele luisteren, beetje badderen, wat lezen, oneerbare verzoeken afslaan… de tijd vloog.

    Zo rond etenstijd zat ik buiten aan de bar. Gezellige drukte en zoals altijd komen dan dames van de latere shift binnen om buiten met een peukje en redbull te beginnen. Altijd een goeie tijd om in de zomer even buiten te gaan chillen. Na een tijdje komt een meisje dat ik al gesproken had met haar net gearriveerde vriendin aangelopen – deze gooit even haar handdoek open om deze steviger vast te maken – ; toen ik een paar jaar terug nogal eens een medeijsbeer tegen kwam in Oase, zou dit het moment zijn geweest waarop er een luid “Wat komt daar dan weer aan!?” zou hebben geklonken. Enkele seconden later komt dit plaatje recht naar me toegelopen: “Do you remember me?”… gelukkig inmiddels met de breedste glimlach op het westelijk halfrond en stralende bruine oogjes. “Ahh… Olivia”, vroeger een paar honderd kilometer noordelijker te bewonderen. Slik en een traan, het wispelturige tienertje veranderd in een jonge mooie – erg jonge, erg mooie – vrouw. Ze was altijd gewoon een strak tienertje, maar heeft toch een ruime handvol kilo’s verloren en klokt nu af op 43 kilo. Onmodieus om te zeggen, maar ze ziet er verdomde goed uit. Het zwarte haar wat langer ook, mini kontje, a cupjes passen nu prachtig, ijzertjes verdwenen… naar mijn idee samen met blonde Christina de optickstunner deze vrijdag; al zou het best kunnen dat ik daarin wat bevooroordeeld ben.

    Altijd leuk om een dame in een andere club tegen te komen (zeker als het wat verder is). Meiden die je normaal hoogstens een kusje komen geven, zijn plotseling nauwelijks van je weg te slaan. Redelijk snel zaten we binnen lekker te giebelen en te frunikken, sowieso de hele avond zo door gegaan… maar goed dat mijn tepels niet echt gevoelig zijn want bij elke passage werd daar een draai aangegeven (mooi excuus om even naar de poes of kont te grijpen). De fickfabrik van Oase is toch wat anders dan vroeger – ze had 9 maanden pauze gemaakt overigens, pas 2 weken weer terug – en gemiddeld maakt ze nu zeker 2 keer zo veel kamers per dag. Hoe ze als nagenoeg enige met de spiegel staat te dansen laat overigens zien dat ze nog niet alles van vroeger heeft afgeleerd. Maar goed, dat kleuterde zo een tijdje door en inmiddels moet je in Oase al tevreden zijn als je elkaar buiten de kamer een beetje in de nek aan het zoenen bent. Na enige tijd dan de vraag over een kamer, waarna ik gezien de nieuwe club toch even wat kanttekeningen moest maken. Madame was het ook opgevallen dat er verschillende servicepercepties bestaan hier… om dan even met een schattig fronsje na te denken en zomaar naar “tarziu” te verwijzen. What the hell? Ze hing inmiddels weer om mijn nek, dus ik likte maar wat achter haar hoor. “Mai tarziu! It is too hot now.” Dat is mijn fucking “line”! Ik kan me niet herinneren dat een dame in Oase ooit heeft gezegd liever later geld aan me te verdienen. Ze was er ook tamelijk zeker van dat het lang ging duren en had al wilde plannen… ik moet zeggen dat dit niet vreemd is gezien eerder behaalde resultaten.

    Dus weer een tijdje in de rondte gelopen, met Olivia die geregeld even kwam “buurten”… wel lullig als ze dan na het nodige fysieke gedoe je hand wegslaat “I have a client”, staat er achter haar een kerel te wachten. Op een gegeven moment stond ik aan de bar wat met manele mee te neuriën en kennelijk willen sommige niet Roemeensen ook wel eens weten hoe het is om met een Roemeen te gaan… want Tjechische Elizabeth kwam enthousiaste naar me toe “Bist du aus Rumanien?”. Mooie gezicht met volle lippen, c cups van de docter en een normaal postuur, ruim 1.70, de nodige tats… niet echt mijn type maar een leuke spontane meid van 22. In ieder geval erg sympathiek en wordt vaker geroemd om behoorlijke service.

    Het leuke kwebbelen leidde tot wat zachte zoentjes, met een klein beetje tong af en toe, wat wel weer eens leuk was: gewoon in de bar wat bekken. Op de kamer voor mij wat te professioneel, maar zeker niet slecht. Tongzoenen werd beter, zonder dat het nou voluit bekken was. Bij binnenkomst kreeg ik romantisch wat desinfectiespul op mijn handen… maar goed. Pijpen erg goed, er werd gevraagd om vingers in de poes, weer wat tongzoenen, beetje pussysliden en droogneuken. Maar wel erg door haar gedirigeerd. Neuken in missionaris prima, maar in cowgirl lukte niet echt. Tot op het randje laten pijpen en dan met een dikke tongzoen een handmatig orgasme. Nog even leuk gekletst, ook op de gang nog even blijven staan uitweiden en bij de locker. Kijkt niet op een minuutje meer. Erg sympathieke en mooie meid, zou best nog eens kunnen.

    Na mijn douche werd ik in de bar tegengehouden door het uitgestoken been van de dansende Olivia, die me zei dat ze met “die” kerel nog een kamer ging doen en dan met mij… en drie minuten later ging ze inderdaad met die kerel op weg. Inmiddels was ik door Elizabeth geroepen, die me lachend min of meer een pedofiel noemde verwijzend naar Olivia’s lijf (had wel enig verband met ons kletspraatje eerder). “Ze is al minstens 20 hoor, want ik ken haar al zeker 2 jaar”… ik geloof niet dat dit echt hielp. Nou ja, wel een Tjechische die in een deuk lag.

    Een uurtje of zo later liet ik me hulpeloos simpel door Olivia naar een kamer leiden. Ik moet zeggen dat ik voorzichtig ben met wat ik ervan moet vinden; de meeste kamers die ik haar heb zien maken waren van het erg korte soort. Als ik haar niet zou kennen zou ik twee keer bedenken iets met haar te doen (al is ze wel erg leuk en vrolijk in de bar). Inmiddels al wat later op de avond dus en eigenlijk is het altijd maar afwachten hoe kamers met haar beginnen - ze eindigen sowieso anders. Relaxt naast me op bed en de tongzoenen waren heel redelijk (dat is wel eens terughoudender begonnen), om zonder al te veel tijdsverlies naar goed en zeer goed door te stoten. Lekker tegen elkaar aan gelegen en met haar poesje gespeeld. Zoals altijd in eerste instantie “not inside”, en zoals altijd tegen het einde van de sessie “inside”. Een beetje spelen tot ze wat natter wordt en met haar heup gaat draaien doet wonderen. Ook een beetje een spelletje tussen ons twee. Heel relaxed dus liggen bekken, spelen, droogneuken, etc. Vragen over tijd werden niet gesteld, buiten dat op het moment van neuken correct werd vastgesteld dat het uur wel zo een beetje rond was. Heel terloops voor de condoominstallatie nog even wat oraal werk: die heeft bijgeleerd! Dat kon ze vroeger echt niet zo, denk ik… een groot onderdeel van onze kamers is het nooit geweest. Eenmaal berubberd gingen we relaxed verder, door meteen voor de luie hond te kiezen. Met twee handen de ruimte om haar lijfje te bepotelen, want zij gebruikte haar arm om mijn kop op de juiste plek te houden voor het tongzoenen. Na het lekkere hoogtepunt, lekker in lepeltje-lepeltje liggen nasmoezen. Een van mijn weinig “favorietjes” die ik niet zomaar aan anderen zou aanraden, maar ik heb echt een zwak voor haar… en ook een van de misschien drie of vier dames waarbij ik de tijd vaak een beetje uit het oog verlies. Heerlijk meisje voor mijn GFE knuffel fantasietjes; meestal wel prijzig.

    Nog een uurtje of zo blijven hangen. Christina was nagenoeg non stop geboekt, dus dat ging deze keer ook niet gebeuren (zeker gezien haar zoenpolicy, vanaf een uur). Nog wat rondgehangen en Olivia vond het maar niks dat ik ging, want ze “wist zeker” dat ze niet al mijn geld had “I know you have more!”. Leuk dagje zo.

  37. Onderstaande 10 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 augustus 2015),Badslippers (11 augustus 2015),biged (11 augustus 2015),ButtinSky (16 augustus 2015),Don Rudo (11 augustus 2015),mechelen (11 augustus 2015),Nedlovefkk (11 augustus 2015),NeverEnough (24 augustus 2015),satanic surfer (11 augustus 2015),seksenfun (12 augustus 2015)

 

 
Pagina 38 van 45 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.

Diamond 468*60