Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 354142434445
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.107 van 1107
  1. #1101
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ja, dat mis ik in een club als Samya ook wel: een plek waar je rustig wat kunt zitten en uitbuiken.

    . Sharks staat hier nog wel op het lijstje voor 'ooit eens', maar heeft sharks ook geen terugtrek/uitbuikruimte (en hoe is het mobieltjesbeleid daar?)
    Ik weet niet hoe het na de verbouwing in de kelder is, maar voorheen hadden ze tegenover de sauna een afgesloten rusttuimte met diverse ligbedjes, waaronder waterbedjes en ligstoelen. Hoop dat die ruimte is gebleven. Dat was mijn lokale Mentholcave om even het vele eten te liggen verteren
    1 Nadeel: In de avond kun je de bas van de bar er doorheen horen dreunen. Dus het ligt voor mij niet heel comfortabel om even een dutje te doen voor de terugreis.

    Sharks is 1 grote fabriekshal, zonder afgesloten ruimtes om even rustig een dutje te doen. Op de 1e verdieping zijn inderdaad wat rustplekken, maar je hoort de muziek wel overal. Misschien lukt het sommigen wel (al dan niet mer oordoppen), maar lig persoonlijk nog liever een half uurtje in m'n auto.
    En mobieltjes uitsluitend te gebruiken bij de receptie. Vandaar dat ik een e-reader heb om met tussendoor te vermaken en wat werk te verzetten.

  2. #1102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Topic opgeschoond. Elkaar uitschelden staan we niet toe.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (16 november 2023)

  4. #1103
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Helaas alle GTST soap drama gemist, maar nog even een opmerking over Oase.
    De tuin met het zwembad is echt wel een pluspunt als deze club in de zomer bezoekt. Met een winterbezoek mis je een groot deel van wat de club te bieden heeft. Ik fantaseerde er maar bij dat in de zomer een groep sexy meiden aan het volleyballen of voetballen zijn. Kan Partycrasher misschien eindelijk z'n fantasy van hockeymeisjes in vervulling zien gaan
    En voor een ijsberenfeestje zou Eddy_V een heel Olympisch toernooi kunnen organiseren. Zou helemaal passend zijn met de Romeinse inrichting van de club.

    Hetzelfde over de tuin geldt voor Sharks. In de zomer kun je er prima in liggen uitbuiken.

  5. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 november 2023),trickyD (20 november 2023),WANDELAAR5 (17 november 2023)

  6. #1104
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 21:27
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.045
    Discussies
    120
    Thanks
    2.084
    Thanked
    2.232 in 994 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    (..)En voor een ijsberenfeestje zou Eddy_V een heel Olympisch toernooi kunnen organiseren. Zou helemaal passend zijn met de Romeinse inrichting van de club.
    De moderne Olympische Spelen zijn uitgevonden door de Grieken, niet de Romeinen.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (17 november 2023),mentholbear (17 november 2023),Wentelt Eefje (17 november 2023)

  8. #1105
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.834
    Discussies
    92
    Thanks
    14.708
    Thanked
    9.552 in 3.448 posts

    Standaard

    Dan is de club inrichting dus Grieks. Dank voor het ophelderen ST!

  9. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 november 2023),peterp095 (17 november 2023)

  10. #1106
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:10
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Hasenparty in der OASE.
    Ruhiger Beginn mit einem opulenten Frühstücksbuffet das keine Wünsche offen ließ.
    Erstmal Dampfbad zur äußeren Reinigung und längere Zeit mit Buch im Ruheraum angehangen. Handyverbot wird dort konsequent missachtet. Ein Asiate hat sich als Frischluft-Beauftragter gefühlt. Fenster und Tür aufgerissen und dann den Raum für lange Zeit verlassen. Nicht nur einmal.
    Meinen Puffkumpel begrüßt und mit ihm einen kurzweiligen Tag und Abend verbracht. Hatten Spaß mit und über die Frauen dort aber keine hat Uns so 'gekickt' dass es zu einem Zimmergang kam.
    Abendbuffet auch TOP bis auf den elsässischen Aufschneider an unserem Tisch.
    Stangentänze von den Clubdamen wurde geboten. Von der ca. 35jährigen Spanierin aus Marbella sollten die jungen Hühner mal Stunden nehmen wie es geht. 2 Gogo Girls hatten auch einige Auftritte, immer züchtig bekleidet.
    Nachts um 01.30 war es dann genug und mit der Auskunft von einem der Chefs dass die Verlosung schon gelaufen ist, war kein Grund mehr zu verweilen.
    Hä, Verlosung? Beim Eintritt wurde die Bändchen Nummer ins Büro gefunkt. Wenn gewonnen Preis, sonst "nur" die Freikarte für darauffolgenden Mo. oder Die. Gute Idee!

    VanKees

  11. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 maart 2024),WANDELAAR5 (31 maart 2024),Wentelt Eefje (30 maart 2024)

  12. #1107
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 23:27
    Berichten
    3.063
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.480 in 1.799 posts

    Standaard FKK-Oase (Friedrichsdorf-Burgholzhausen), Algemeen

    Gisteren maar besloten niet nog een dag wellcum te doen. Favo’s waren er niet en dame die ik bovenaan m’n lijstje had staan zondag om mee kennis te maken was 2 dagen niet geweest. Wou de gok niet wagen dat ze naar huis was gegaan ipv 2 daagse break te hebben gehouden. Er waren zeker nog enkele nieuwe opties maar niks geen must.

    Ik had bij laatste bezoekje frankfurt onlangs afgeweken van het plan om oase aan te doen. Dus waarom niet nu. Was vroeg wakker en de sneeuw was weg van de wegen weg dus op pad. Langs de lange bouwstelle in oostenrijk en tot in duitsland nog met sneeuw bedekte dalen. Het vroor echter niet en de weg was prima. Zonder enige file naar Friederichsdorf gereden (wat een mooi stadje toch met mooie huizen), ingecheckt in het hotel en op naar oase. 18.45 stond ik bij de teke. De 5 tientjes entree van de woensdag special afgerekend. Net als shark is het de andere dagen 65.

    Het is misschien 10 jaar geleden dat ik er was maar er is niets veranderd. Niet nodig ook want de club ziet er nog steeds top uit en heeft alles wat het nodig heeft. Er was zelf een dame tatoeage’s aan het zetten bij een kerel, er was een nagel studio, een masseur uiteraard en volgens mij kun je er zelfs je haar laten knippen (heel handig).

    Denk dat ik deze dag 30 tot 40 dames heb gezien. Niets echt lelijk figuur over het algemeen prima. Waren een paar die mij qua figuur wel echt aanspraken maar het ontbrak wel aan iets (was te fake, niet sympathiek). Laat het precies die dames zijn die kempie als eerste benaderden en voorstelde in de bar te gaan zitten en even een praatje te maken. Als ervaren ijsbeer weet ik natuurlijk dat ze denken er wel een kamertje uit te slepen. Dus ik hun hoop opgewekt en ja gezegd. Kon ik ze mooi wat beter bekijken maar natuurlijk daarna weer afgepoeierd met dooddoeners als “misschien later, ik ben net binnen eerst even wat eten, nog niet geil”. De geilheid kwam ook tijdens deze gesprekjes niet. Normaal toch iets wat ik wel zoek dat ik al geil ben met de gedachte dat ik met zo’n dame naar de kamer ga. De optiek was echt wel goed genoeg om op kamer alsnog geil te geraken maar zo hoefde het niet na 3 dagen wellcum en de volgende dag sharks.

    Slechts 1 dame wou ik mee naar kamer. De geile evenknie van een echte bitch uit globe, aurelia, met een uiterlijk wat je niet zo vaak ziet. Deze dame uit globe kiest haar eigen klanten en dat is zeer beperkt en gedraagd zich werkenlijk als een kreng maar is wel heel lekker. Haar lookalike rekende ook en aardig bedrag af met een oudere kerel. Dus was geen korte kamer, niet te arrogant om oudere kerels te wagen. Helaas daarna verdween ze razendsnel in kleding. Had nog hoop dat ze even wat ging halen dus uurtje inhet mega bubbelbad gezeten. Kan je mooi de dames goed in het licht zien als ze terugkomen uit de kleedruimte. Helaas betreffende dame kwam niet meer terug. Ik heb dan nog maar even lekker van de sauna en aufguss sessie gebruik gemaakt en prima gegeten. Buiten gerechten die je tegen betaling kan bestellen is het gratis buffet prima.

    Geen spijt van het bezoek. Lekker gegeten en ontspannen. Wou het nog eens gezien hebben hoe de line-up er nu bijstond. Volgende keer sla ik het echter wel over. Jammer als de club de juiste meiden zou hebben is het net zo de moeite waard met de grote tuin met niet verwarmd zwembad, de mooi kamers, grote bar,prima restaurant enz als sharks is. Maar voor een groter en veel gevarieerder aanbod ga je naar sharks. Waar ik nu dit verslag zit te schrijven omdat ik moest uittchecken in het hotel. Hier bij de receptie waar ik alle dames langs kan zien komen en tot mijn verrassing werd begroet door een dame die me niet veel zei, tot ze vroeg waar haar klant was en begon te dagen dat dit de favo van Das was. Sharks komt echter pas wat later opgang maar ik bespaar me mooi de tijd om thuis een verslagje te maken en vermaak me eerst nog wel wat met de wellnes en dan kijken we of nu na de ramadam het aanbod hier nog groter is. Ik hoop iig de laatste dame van vorige keer te treffen maar ben er van overtuigd wel een kamertje te maken ook als zei er niet is.

    Wat tref je voor publiek in oase. Dacht eerst gezien de eerste indruk van vrouwen en de gasten die ik in kleedkamer trof dat er allemaal van die champagne gasten waren. In de bar bleek echter ook 1/3 aziaten en 1/3 oudere gasten die er wekelijks zijn voor de 50 euro woensdag aanbieding vermoed ik.


    Daarna sluit ik morgen deze club toer af met mijn favo in Penelope voordat die na het weekend weer naar Roemenie is vertrokken. Zal morgen ook eens verzameld verslag doen van m’n laatste bezoekjes aan deze club waar ik de laatste tijd wat regelmatig ben geweest sinds mijn favo van aca naar Penelope is geswiched.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door kempie; Gisteren om 13:36

  13. Onderstaande 14 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (Gisteren),Ascari (Gisteren),Badslippers (Gisteren),bierbeer (Gisteren),buttlover (Vandaag),Chauffie (Vandaag),Liefje (Gisteren),mentholbear (Gisteren),pret (Gisteren),Shakir (Gisteren),snaal88 (Gisteren),Tjeppah (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren)

 

 
Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 354142434445

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

  Living Room 468*60