Pagina 5 van 167 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 4169
  1. #101
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zwak, ongeïnspireerd, geen dreiging, slaapverwekkend, sloom, geen inzet, knollen veld, zo maar wat kwalificaties van Ajax supporters op de Ajaxshowtime site.
    Het aanzien van de 93 minuten gisteravond op de glijbaan van de ArenA was inderdaad een verschrikkelijke opgave. Pijnlijk om het gebrek aan aanvallende kwaliteit en scorend vermogen voor de zoveelste keer waar te nemen.

    Alleen als er op 1 februari zes nieuwe aanvallend ingestelde spelers met wél scorend vermogen, creativiteit, een passeeractie, rendement, snelheid, diepgang, dreiging en passie zijn aangetrokken, heb ik nog hoop op de landstitel.

    Dat Ajax nog steeds bovenaan staat, zegt erg veel over het niveau van de andere clubs.

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Dat Ajax nog steeds bovenaan staat, zegt erg veel over het niveau van de andere clubs.
    Als fan hou je je daar maar aan vast ondanks dat het spel dat zeer bedroevend is heeft Ajax nog maar 2 maal verloren en 3 maal gelijk gespeld, PSV 1 maal verloren en 4 maal gelijk trouwens met name omdat net na/voor CL wedstrijden de scherpte en focus ontbrak.
    Achterin wordt misschien wel eens geblunderd maar er worden weinig doelpunten weggegeven.

    Maar het spel was zeker de laatste 3 wedstrijden weer een ramp (de 10 Europese wedstrijden waren dat ook), futloos, geen dreiging voorin, het was weer slaapverwekkend en dan krijg je stukjes zoals die van Vissers in de VK en commentaar vd fans dat er niet om liegt. Tegen Vitesse werd zelfs de vroege 1-0 verdedigd zonder zelf aanvallend wat uit te willen of kunnen richten.
    Een fatsoenlijke spits zie ik niet meer komen en de fans houden het voor gezien gelet op de vele lege plekken op de tribune.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #103
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Een fatsoenlijke spits zie ik niet meer komen en de fans houden het voor gezien gelet op de vele lege plekken op de tribune.
    Ajax heeft niet alleen een andere spits nodig, maar zeker ook véél betere vleugelaanvallers.

    Voor de afdeling spelersbeleid heb ik een gratis advies: probeer Fischer te slijten aan Fortuna Sittard, El Ghazi te verkopen aan FC Emmen, Gudelj te transfereren naar De Graafschap en Sanogo over te schrijven naar v.v. Gestel 2. Dan spelen ze allemaal op hun niveau.

  4. #104
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Mag ik P020 verzoeken niet al te denigrerend te doen over V.V. Gestel, de mooie club ontstaan uit de fusie tussen Veloc en de Gestelse Boys en in no time opgeklommen van vierde klasse naar Hoofdklasse.
    Of Sanogo het nivo van Gestel 2 aan kan is nog maar de vraag, Hoofdklasse is voor hem in ieder geval te hoog gegrepen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #105
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mag ik P020 verzoeken niet al te denigrerend te doen over V.V. Gestel, de mooie club ontstaan uit de fusie tussen Veloc en de Gestelse Boys en in no time opgeklommen van vierde klasse naar Hoofdklasse.
    Tsja, wie kent in amateurvoetballand 'ijzerboer' Leendert Gerrits niet? Dijkse Boys naar de klote geholpen en vervolgens met zijn envelopjes naar Gestel overgestapt. Inderdaad op die manier in no time opgeklommen uit de kelder van het amateurvoetbal naar de hoofdklasse. Dat je je als club inlaat met dat soort dubieuze praktijken is veelzeggend.

    De afloop van dat soort clubs is vaak niet moeilijk te voorspellen. Voorbeelden genoeg, zoals bijvoorbeeld Türkiyemspor, Holland, Young Boys, v.v. Glanerbrug en VVA '71. De volgende in het rijtje kan WKE worden, dat zich twee weken geleden ook op de rand van de afgrond bevond, maar op het laatste nippertje door enkele kampers nog in leven werd gehouden.

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/23...+kopstoot.aspx

  6. #106
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:03
    Berichten
    2.957
    Discussies
    14
    Thanks
    200
    Thanked
    886 in 544 posts

    Standaard

    Problem for belgium for euro 2016: De Bruyne had an injury to his knee this evening with man city against Everton.

    Looks serious enough ....

  7. #107
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Ajax heeft niet alleen een andere spits nodig, maar zeker ook véél betere vleugelaanvallers.

    Voor de afdeling spelersbeleid heb ik een gratis advies: probeer Fischer te slijten aan Fortuna Sittard, El Ghazi te verkopen aan FC Emmen, Gudelj te transfereren naar De Graafschap en Sanogo over te schrijven naar v.v. Gestel 2. Dan spelen ze allemaal op hun niveau.
    Het viel mij in de laatste wedstrijd ook op dat Fischer en El Ghazi puur op eigen succes uit zijn, ze zien Milek niet eens staan. Ze krijgen de bal en beginnen als een blinde te rennen tot ze het niet meer weten en schieten dan maar op doel of lopen zich vast, zeer amateuristisch ! Als Ajax 2 buitenspelers zou hebben die oog hadden voor Milek zou je zien dat het niet eens een slechte spits is.

  8. #108
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Spaanse club strijkt 1.4 miljard euro op bij Adidas
    'Megacontract voor Real Madrid'

    Real Madrid staat op het punt om het sponsorcontract Adidas open te breken. Tot en met 2026 zou de club uit de hoofdstad liefst 1.4 miljard euro opstrijken. Dat meldt Marca.

    Het huidige contract met de kledingfabrikant loopt nog tot en met 2020. Met de deal zou Manchester United worden afgetroefd. De Engelse topclub strijkt eveneens bij Adidas 988 miljoen euro op tijdens een tienjarig sponsorcontract.
    telegraaf.nl

    Nu nog top sportprestaties behalve marketingsuccessen.
    Daarom verkopen ze bijvoorbeeld Ronaldo (voor 130 miljoen) niet die over zijn top heen is en over 1 week 31 wordt.

  9. #109
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Voor de Twente fans onder ons:

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268363

  10. #110
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Transferverbod voor Real en Atletico Madrid opgeschort

    Het transferverbod voor Real Madrid en Atletico Madrid is voor onbepaalde tijd opgeschort. De Spaanse topclubs boekten dat succesje vandaag bij de Beroepscommissie van de FIFA.
    Twee weken geleden legde de Wereldvoetbalbond beide Madrileense grootmachten een transferverbod voor de komende twee periodes op omdat ze de regels hebben overtreden bij het aantrekken van spelers onder de achttien jaar.


    Real en Atletico mogen hun selecties deze maand nog versterken, maar zouden komende zomer en volgend jaar in januari afzijdig moeten blijven.
    Beide clubs gingen echter in beroep tegen de straf, met succes. Het transferverbod wordt opgeschort tot de beroepszaak afgehandeld is. Hoe lang dat duurt, is onbekend.

    FC Barcelona kreeg eerder een soortgelijke straf van de FIFA. De Spaanse topclub kon daardoor in beide transferperiodes in 2015 geen spelers aantrekken.
    Barcelona trok wel spelers aan, onder wie Arda Turan, maar die mochten pas vanaf 1 januari dit jaar in actie komen

    http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primer...geschort.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  11. #111
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ook een efficiënt middel om in slaap te vallen, is naar Srudio Sport kijken. Hoewel PSV won kregen ze 2 doelpunten tegen de laatste binnen en op een gegeven moment schieten ze weer een goedkopes straschop op de keeper. Nou ja schieten? Een bejaarde vrouw van 90 leek het wel. Indien ik destijds als miniem op die manier zou missen zoals die overbetaalde prof ,werd ik er weken ziek van.
    soit, dan kijken naar NEC-AZ. Las in het item betreffende de voetbalpoolover mezelf dat ik NEC teveel minimaliseer en daarom punten verloor, deze ploeg wint thuis dus vaak. Nou, uitslag 0-3 en van een ontzettend zwak spelpeil. Tussendoor wat gebruikelijke nietszeggende intervieuws over vertrouwen etc weer, pfff. En toen Vitesse tegen Exelsior nog. Neen, dit kon ik niet meer volhouden hoir. Maar maak me ernstig zorgen over het niveau van deze Nederlandse competitie. Veronderstel dat nu zelfs die van de Luxemburgse hoger ligt

  12. #112
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Zwak Anderlecht ontsnapt opnieuw en gaat weer lopen met onverdiende zege.

    Anderlecht heeft gewonnen en daarmee is al het goede nieuws langs paars-witte kant gezegd. De recordkampioen speelde alweer een draak van een wedstrijd - de eerste twintig minuten buiten beschouwing gelaten. STVV leek lange tijd aanspraak te maken op de zege, tot invaller Sylla in de slotminuten Anderlecht drie onverdiende punten schonk. Twee slechte wedstrijden, zes punten. Faut le faire.
    http://m.hln.be/hln/m/nl/1285/Jupile...nde-zege.dhtml
    Laatst gewijzigd door Big30; 31 januari 2016 om 14:05
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #113
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Peter, is dat nu zo moeilijk om daar in Kerkrade, een minuut langer geconcentreerd te blijven?
    deze hoekschop van Roda kunnen wel eens heel dure punten blijken.
    ondertussen speelt Feyenoord nu en voor hen zal het weer eens minimaal een jaartje wachten zijn.
    Big, sinds eentijd refereer je nogal vaak uit HLN, zoalsik al schreef : een nog meer rioolkrant dan de Telegraaf bij jullie.
    Maar ik geef desalniettemin toe dat het vrijdag Anderlecht onwaardig is. De Kanariepiet is er zo ziek van dat hij enkele dagen geen club bezocht, en dat lijkt me even zeldzaam dan een goede voetbalwedstrijd van PSV

  14. #114
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    deket, het ene dieptepunt volgt het andere snel op. Het is bijna niet meer bij te houden.

    Het voetbal was weer erbarmelijk, niveauloos en beschamend. Deze machteloze ploeg heeft een gigantische aanvallende kwaliteitsinjectie nodig. Lees als: een compleet betere voorhoede.

    En ook de twee tegendoelpunten werden vandaag door veel te slap verdedigen kinderlijk eenvoudig weggegeven.

    Ajax-supporter ben je de laatste twee seizoenen niet voor je lol. Kijken naar de wedstrijden is afzien.

  15. #115
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Alexander Büttner maakt het seizoen af bij Anderlecht. Dat meldt Het Nieuwsblad. De linksback komt over van Dinamo Moskou, waar hij niet meer zeker was van een basisplaats. Hij kwam dit seizoen pas negen minuten in actie.

    De 26-jarige Büttner speelde in de jeugd bij Ajax en maakte in 2007 zijn eredivisiedebuut in het shirt van Vitesse. In 2012 maakte hij de verrassende overstap naar Manchester United. Ondanks een droomdebuut (een assist en een doelpunt in het duel met Wigan Athletic) wist hij in Engeland nooit te overtuigen.
    http://nos.nl/artikel/2084041-buttne...nderlecht.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #116
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dit is echt Telepathie. Wilde net posten met de vraag of die jongen potentieel heeft

  17. #117
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Nee, nog eentje uit het rijtje:
    Komt uw kind aan de top niet mee,
    Stuur het dan naar Anderlecht SC

  18. #118
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    FC Twente heeft trouwens een goede nieuwe centrumspits. Zakaria El Azzouzi (19), een huurling uit Amsterdam en tot twee weken geleden reservespeler van Jong Ajax. Deze technisch vaardige doelpuntenmaker, ook bekend van zijn duwtje aan een politie-agente in burger vorig jaar in zijn vrije tijd, lijkt veel getalenteerder dan Milik, El Ghazi, Younes en Fischer bij elkaar. In elk geval op dit moment.

    Prima gescout door de Tukkers.

  19. #119
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Er is een tijd geweest dat een speler als El Azzouzi zondermeer als aanwinst bestempeld zou kunnen worden. Toen FC Twente nog een technische staf bezat, die de kwaliteiten had om als lastig bestempelde talenten vlotjes in het gareel te dwingen. Nu is het echter een kwestie van hopen en bidden. Maar als El Azzouzi geleerd heeft van de commotie rondom het incident en nu van plan is om een modelprof te zijn denk ik dat FC Twente inderdaad een prima zet heeft gedaan!

  20. #120
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Het is weer genieten van de klasse van Ziyech.

    Wat een gemiste kans van Anderlecht. Die zou in zijn eentje de paars-witten landskampioen hebben gemaakt. Nu moeten ze het mogelijk gaan doen met Büttner.

  21. #121
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Zoals ik reeds gepost heb, wilde men geen 2de geval Anthony VDB. Nu vond ik Djuricic zelfs een lichtpuntje. De andere nieuwkomer Galhardo werd door talrijke blessurs al onmiddellijk voor de leeuwen gegooid. Soit, Leeuwen. In gevak van STVV kan je beter van welpen spreken ((Bij Brugge, insekten) zoals de hel van Staayen ik destijds ook wat ovrrderdreven vond. Maar laten we dat soort van journalistiek maar situeren in dezelfde categorie dan degenen die Nederland Europees kampioen zien worden. Ach ja, dat kan niet, ik vergeet het stezds weer
    wat ik me afvraag beste Nederlandse voetballiefhebbers,:"hoe gaan jullie de zomer in die clubs doorbrengen?"
    Zie het zo op mijn netvlies. Terwijl, de Roemeense dvps daar hun nationaal elftal aanmoedigen wachten de Nederlanders op een kamergang. De omgekeerde wereld. Haha

  22. #122
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Het is weer genieten van de klasse van Ziyech.

    Wat een gemiste kans van Anderlecht. Die zou in zijn eentje de paars-witten landskampioen hebben gemaakt. Nu moeten ze het mogelijk gaan doen met Büttner.
    Veruit de beste en nuttigste speler die we momenteel in NL hebben rondlopen op Guardado na misschien dan. Was nooit zo'n fan van hem maar zag hem tegen PSV spelen, zeker niet zijn beste wedstrijd en na een goed begin zakte hij wat weg maar hij liet veel moois zien, voor zo'n speler ga je naar het stadion toe.
    Waarschijnlijk blijft ie bij Twente want Sampdoria en Hoffenheim zijn voor hem niet zo interessant net als Anderlecht dat niet was. Wijs besluit voor hemzelf want in de zomer is een mooie transfer wel waarschijnlijk en ook mooi voor Twente, met Ziyech erbij gaan die nog genoeg punten halen om veilig te staan.

    Opvallend:


    Johan Cruijff ziet een rol weggelegd voor Ajax en PSV om FC Twente in de eredivisie te houden. De clubs zouden jonge spelers moeten verhuren aan FC Twente. Dat schrijft Cruijff in zijn wekelijkse column in De Telegraaf

    "Het is in het belang van het totale voetbal dat zo'n grote club in stand wordt gehouden en zo snel mogelijk weer op niveau meedoet", schrijft Cruijff over FC Twente.

    Belang eredivisie

    "Als ik Ajax of PSV zou zijn , dan zou ik juist nu kijken in hoeverre FC Twente de hand kan worden gereikt. Door bijvoorbeeld jonge spelers op huurbasis naar Enschede te laten gaan. Dan help je elkaar niet alleen , maar werk je ook in het belang van de eredivisie."

    Volgens Cruijff zou dat FC Twente ook financieel kunnen helpen. De legendarische nummer 14 van Ajax verwacht dat FC Twente met het huren van spelers van Ajax en Feyenoord niet onnodig veel geld kwijt is.
    http://www.rtvoost.nl/sport/default....236853&cat=313

    Cruijff kent zijn klassiekers!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #123
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Heet van de naald. Guardiola wordt niet de nieuwe coach van Anderlecht maar van de Manchester City

  24. #124
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Hij tekent voor 3 jaar vanaf de zomer dus.
    concreet, hij gaat niet de mooiste, wel de rijkste club ter wereldl trainen

  25. #125
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Opvallend transfernieuws bij onze gewaardeerde zuiderburen.

    Topclub STVV heeft spits Nick Proschwitz aangetrokken. Deze speler werd onlangs vanwege een penisschandaal ontslagen bij het Duitse SC Paderborn. Tijdens de winterstage in Turkije liet hij in de hotelbar in lollige toestand ten overstaan van de dame die mede het trainingskamp organiseerde namelijk zijn broek zakken...en hij bleek geen onderbroek aan te hebben.

    De vrouwelijke supporters in Sint-Truiden, en natuurlijk ook KanariePiet, zijn bij deze gewaarschuwd voor de exhibitionistische aanvaller.

    http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2...penisschandaal

 

 
Pagina 5 van 167 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Babylon 468*60   Diamond 468*60