Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Keerbergen Destiny

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Daumen hoch Keerbergen Destiny

    Vandaag voor het eerst bij Destiny in Keerbergen geweest ze stond al veel langer op de radar maar was er nog nooit van gekomen.
    De kosten zijn dan ook niet gering heb 250 euro betaald voor 45 minuten met wellness, al bij al vond ik het dat wel waard trouwens.
    Haar ontvangst ruimte is prachtig luxe, ruim en ligt mooi afgelegen en discreet, bijna een mini privé saunaclub en alles is tot in de puntjes geregeld en van hoge kwaliteit en A merken.
    Destiny zelf is een prachtige Afrikaanse vrouw met een geweldig figuur zeker voor haar leeftijd, verder heeft ze een lieve en rustige persoonlijkheid.
    Eerst samen douchen en daarna lekker samen buiten in de jacuzzi gegaan, na een slordige 15 minuten naar de slaapkamer gegaan.
    Waar een heerlijke erotische massage volgde met haar prachtige lichaam, uiteindelijk het heerlijk intiem afgemaakt in diverse standjes.
    Hierna weer douchen nog een klein praatje en voldaan naar huis gegaan ik zou zeker nog eens terug willen maar gezien de prijs denk ik maximaal 2x per jaar.
    De zomer kom er weer aan en dan lig ik meestal een dagje ergens in een saunaclub.

    https://www.redlights.be/massage/des...k-parel-6.html
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 5 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (22 juli 2023),mechelen (16 mei 2023),mentholbear (17 mei 2023),SexDiem (19 mei 2023),Wentelt Eefje (15 mei 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Living Room 468*60   Diamond 468*60