Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 114 van 114
  1. #101
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    heeft er iemand haar naam daar?
    dan kan ik eventueel eerst bellen of ze er is.....

  2. #102
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 16:00
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.545
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Gisteren / vandaag een top dag gehad in LR. In de avondploeg staat weer een oude bekende aan het roer en als het aan de meiden en veel stamgasten ligt blijft dat zo. Ik vond het verschil in atmosfeer goed merkbaar in positieve zin. Graag houden zo, alles en iedereen kwam net even wat relaxter over.

    Girl talk dan. Wederom wat wisselingen maar wat ik interessant vond uit de nieuwe selectie van twee weekjes terug is gebleven. Het aantal duitse meiden is weer gedaald, aantal roemeense gestegen, en, hosanna hosanna, met alleraardigste jonge talentjes. Waar ik de vorige keer positief verrast werd door een ex-Oase dame kon ik me vandaag verheugen op een leuke brunette met een jaar ervaring in het Antwerpse op zak. Ik zei het al vaker maar soms zie je het gewoon. Even dat oogcontact, 2 a 3 seconden, en je weet beiden al dat dat 'm gaat worden. Tja ik val in herhaling maar meer ga ik er ook niet van maken.

  3. Onderstaande 12 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 november 2019),Bosco (11 november 2019),cheasehead (10 november 2019),Freddy_K (10 november 2019),gignnl (10 november 2019),Husky (10 november 2019),JonnyFontane (10 november 2019),Jooploop (10 november 2019),Meme Moo (10 november 2019),pret (10 november 2019),schoolmeester (10 november 2019),Sjeufke (10 november 2019)

  4. #103
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Was er vandaag ook en het was inderdaad prima.Een behoorlijke aanloop van gasten,waarvan velen de nederlandse taal machtig waren.En een behoorlijke aanloop van dames die de Nederlandse taal niet machtig zijn,op wat neuken in de keuken na dan.
    In de line up diverse servicegranaten die LR rijk is maar,voor mij dan,ook weer veel nieuwe dames.
    Met 1 ervan had ik het genoegen,Roemeense Raluca,Raluca2 dan,met wie ik een Prima kamersessie had.
    Zoals al gezegd veel Nederlanders en Belgen dus een prima sfeer weer,ik zie ook veel stamgasten weer langzaam retour komen.
    De brunch en de zondagse schnitzels smaakten weer goed,net als de overige 2 servicegranaten door wie ik naar de kamer werd gesleurd.
    Topdagje in de Huiskamer,over 14 dagen maar weer!!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. Onderstaande 9 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 november 2019),Bosco (11 november 2019),brombeerzuid (10 november 2019),cheasehead (11 november 2019),Jooploop (10 november 2019),Meme Moo (10 november 2019),molaar (11 november 2019),Sjeufke (10 november 2019),WA (10 november 2019)

  6. #104
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    23 april 2024 @ 22:09
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    very true that the lineup was great. However got a terrible room with one of the new lady (not going to say the name). Management gave me a free card so it is ok. It is important that the service level stays up or else other safer options are possible in NRW.

  7. #105
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    23 april 2024 @ 22:09
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Passport for Raluca 1/2?

  8. #106
    Geregistreerd
    18 juni 2014
    Last Online
    2 april 2024 @ 07:20
    Berichten
    45
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Hallo weet er iemand als elisa van gt er noch werkt
    Dank u

  9. #107
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 16:00
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.545
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jules1 Bekijk bericht
    Hallo weet er iemand als elisa van gt er noch werkt
    Dank u
    Laatste maand niet gezien maar ben dan ook niet dagelijks daar. Beste even bellen met LR.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    Passport for Raluca 1/2?
    How about your own experiences in LR lately?

  10. #108
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    23 april 2024 @ 22:09
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    I cannot contriute yet because I have not been in the house for a long time. Last night I left unfucked after the incident with that dead fish girl. Will contrinute as soon as I can taste one of the new hotties. In particular there is one gorgeous brunette always hanging out with Tania, a tanned girl with black very curly hair with an angel face and an hard body, few blonds all very fuckable and an other girl dark haired very shy but I find her gorgeous too. Really the lineup was stunning like the LR of many many years ago. And also Ingrid a tall model-like gilr with glasses, with enhanced tits and lips but absolutely stunning. I fucked her once and a part the issue that she does not kiss, she is up to anything (at extra charge)

  11. Onderstaande leden hebben capitola bedankt voor deze bijdrage:

    WA (17 november 2019)

  12. #109
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.527
    Discussies
    121
    Thanks
    5.936
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Een relaxed dagje in de huiskamer, dat kon deze jongen wel gebruiken.
    Dus de voiture vol gegooid en hop naar Kaarst.
    Om iets voor 13.00 uur arriveerde ik op de August Thyssestrasse en parkeerde mooi aan de overkant.
    De ontvangst was zoals gewoonlijk vriendelijk en ik hoorde Jooploop al kwekken in de bar.
    Kluisje nummer 295 was mijn toe gewezen en nadat ik mij omgekleed ben ik de kaaskop gaan begroeten de lekker in de jacuzzi zat.
    Boven in de bar zat Kwek met Bosco lekker te ouwehoeren.
    Ook deze heren begroet en me een lekkere bak koffie gegund.
    De dames druppelde ook langzaam binnen en ik moet zeggen er zaten een aantal pino's bij.
    Ook onze vriend Bokito kwam er met een joviale lach aan en de anekdotes over de avonturen van een zooitje ijsberen gingen als warme broodjes over de toonbank.
    Het ene na na het andere sterke verhaal ging rond.
    Wat hebben we gelachen.
    Terwijl lekker een sigaretje aan het roken was vleide er een dame langs mij neer.
    Ze stelde zich voor als Sarah uit Griekenland.
    Nou zie ik wel of een dame liegt of de waarheid overdrijft en dit laatste was bij haar het geval.
    Maar ja ze was erg aardig en lief, dus dit resulteerde in een kamergang met haar.
    Ik geef toe het was zeer aangenaam met haar een half uurtje te rollebollen.
    Na dit half uurtje werd het tijd voor een rondje wellness.
    De sauna was met 90 graden goed warm en de menthololie van Cheesehead deed mijn luchtwegen opspringen. Heerlijk.
    Ook de jacuzzi was redelijk op temperatuur en na deze wellnes ronde. Besloten om snel eten te halen want om 18.00 starte Max op pole position bij de grand prix van Brazilië....
    Met een aantal man in de tent de race zitten volgen waarbij Max de eerste plaats pakte en de beide Ferraris eraf vlogen....
    Jammer voor Leclerc goed voor Max want die staat nu 3e in wk stand.
    Ik ging even voor bij de bar zitten om de eventuele opties voor een tweede kamer op mijn gemak te bekijken.
    Langs mij zat de Este Vanessa en in no time waren we in een leuk gesprek gewikkeld.
    Na een babbel van meer dan een half uur haar de sleutel laten halen om met deze gezellige rubensdame.
    Op de kamer lagen we binnen no time te zweten en nadat ik mijn nakomelingen had geloosd nog gezellig wat na liggen babbelen over van alles en nog wat.
    Toen dit intermezzo voorbij was besloten om mijn voiture maar eens richting het mooie Brabantse land te sturen.
    Ik kom niet vaak in Living Room, maar als ik er ben vindt ik het altijd super relaxed.
    Toch maar eens snel weer eens op herhaling in Kaarst....misschien wel op 7 december....als zijnde een verlaat Sinterklaas kado voor mijzelf...

  13. Onderstaande 19 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 november 2019),Bosco (18 november 2019),brombeerzuid (18 november 2019),cheasehead (25 november 2019),De Shyman (19 november 2019),Eddy_V (18 november 2019),gignnl (25 november 2019),Henry S ( 1 december 2019),hvdk52 (18 november 2019),Jooploop (18 november 2019),Koos Albertss (18 november 2019),mechelen (18 november 2019),mentholbear (19 november 2019),Patjax (18 november 2019),Piet Plezier (18 november 2019),Sjeufke (18 november 2019),Viscamessi (29 november 2019),Wijze grijze (18 november 2019),yylover (18 november 2019)

  14. #110
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Na een wat mindere periode is het de laatste maanden weer prima toeven in de Huiskamer,daarom op deze zondag ook weer trouw naar Kaarst.
    Het stond al goed vol met wagens toen ik aankwam,helaas maar weinige met gele platen vandaag.
    Na begroeting door Manuela even een snelle blik in de bar en inderdaad was er al een gezellige drukte.
    Traditiegetrouw begonnen met een ontbijtje,de kok vraagt al niet meer maar begint meteen te bakken,wat een service.
    Terwijl ik bij de turborooie mijn bakkie haalde werd ik al gepolst door Andrea,prima service maar vandaag ff niet.Had alweer diverse dames gespot waaronder een fraai blondje.
    Een van de nieuwe dames had inmiddels mij gespot en zocht mijn bankje op.
    Een stevige dame welke haar haren opvallend rood had geverft luisterend naar de naam Anna,symphatieke dame en de presales bleken prima.
    Kamertje opgezocht en hier bleek ze inderdaad "vers bloed"want ik moest haar naar de juiste kamer loodsen.
    Presales beloofden veel goeds en dat maakte ze op de kamer waar,lekker stomende sessie waarbij ze prima meedeed en gas gaf!
    Wat meer bekenden waren intussen "In Tha House" dus gezellig wat bij kunnen kleppen terwijl ik de hardware kon bewonderen.
    Tweede van de dag werd de Roemeense Christina,leuk geblondeerd ding met een mooi figuurtje.Door de drukte waren er wat kamer wachttijden,daarom tactisch maar beloten de daad te gaan verrichten in de kino.Gelukkig niet al te warm daar,en ook met haar prima seks gehad.
    Bij een herhaling word het op een kamer zodat ik haar mooie lijfje wat beter kan bewonderen.
    Intussen had Bodo het avondeten klaar gezet en konden de "verrekte mongols",ja ook hij is een fan van New Kids,beginnen aan de dis.Ter afwisseling eens Cordon Bleus en met heerlijke saus en groentes,smaakte zo goed dat ik nog maar een tweede keer liet opscheppen.
    Een bakkie als dessertje en toen voegde zich mijn dessertje bij mij.Abby zag haar kans schoon,al even terug dat we elkaar troffen zei ze.
    Gezellig bijgeklets en leuke presales en toen op naar kamer 1 voor een lekkere sessie met haar.
    Met deze prima afsluiter afscheid genomen en door de mist weer huiswaarts,tot snel!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  15. Onderstaande 17 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 november 2019),Badslippers (25 november 2019),Bosco (26 november 2019),cheasehead (25 november 2019),Giodude (25 november 2019),HellaHolla (25 november 2019),Henry S ( 1 december 2019),hvdk52 (25 november 2019),Jooploop (25 november 2019),mechelen (25 november 2019),Meme Moo (25 november 2019),Patjax (25 november 2019),pret (25 november 2019),Sjeufke (25 november 2019),VAZKOR (27 november 2019),Viscamessi (29 november 2019),Wijze grijze (25 november 2019)

  16. #111
    Geregistreerd
    21 november 2019
    Last Online
    24 november 2023 @ 09:45
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    215 in 44 posts

    Standaard

    Afgelopen avond in een spontane bui naar kaarst gereden en living room bezocht.
    Op internet stond een sluiting tijd aangegeven van 04.00, bij aankomst had ik nog 3 uur te spenderen.

    In theorie was dit genoeg,echter op het moment dat ik de bar stapte bleek dit tegen te vallen.
    Veel dames stonden net op het punt om te vertrekken dit is begrijpelijk ,en jammer voor mij.
    Weer een les geleerd, het geeft geen garantie dat er nog genoeg dames zijn ook al zijn ze tot 04.00 geopend.

    Toch heb ik me nog een uurtje kunnen vermaken met de mooie en vooral lieve Melissa(RO).
    Heb een goede sessie met haar gehad ,absoluut aanrader en voor HH vatbaar.
    Melissa bied goede service en is zeer correct.
    Ze heeft overigens een mooi naturel lichaam en daar houd ik echt van.( lekkere billen )

    Na Melissa heb ik nog wat gedronken in de bar ,en heb ik een heerlijke sauna genomen.
    De overige dames (6/7)nog aanwezig hadden niet veel lust meer en zaten in gezelschap met beren wat tijd te doden.

    Ik heb de club om 03.30 verlaten, ben nog naar Krefeld gereden gewoon omdat ik hier nog niet eerder geweest was en het lag op de route.

    In de mevissenstrasse was het uitgestorven om 04.00 ik heb 2 dames gespot ,1 ging naar huis de andere had feierabend .
    Langs de deuren lopend hoorde ik wel aanwezigheid en moeten er toch wel 10 a 15 aanwezig zijn overdag.
    Ik was in de veronderstelling dat de boel gesloten was ,wegens einde gedoog beleid.
    Het is een laufhaus in de stijl van Duisburg laufhaus 11 13 15 oude meuk dus.
    Toch ga ik er nog eens langs mocht ik in de buurt zijn.

  17. Onderstaande 5 leden hebben Henry S bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 1 december 2019),gignnl ( 1 december 2019),Jooploop ( 1 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019),Wijze grijze ( 1 december 2019)

  18. #112
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    In de late namiddag,vroege vooravond tref je de meeste dames aan daar.Sommige dames beginnen om 11.00 en die blijven echt niet tot diep in de nacht.Prima keuze heb je overigens gemaakt met Melissa
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 1 december 2019),Henry S ( 1 december 2019),Jooploop ( 1 december 2019)

  20. #113
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na lange tijd weer een keer naar LR, naar het feestje van Bokito
    Koos en ik arriveerde rond half 2
    Hey, zegt Manuela waar ben je zolang geweest, ik zeg overal maar niet hier
    We zeiden dat we voor de party kwamen, betaalde 50 euri en hup naar benede omkleden
    Ondertussen wel dorst gekregen na de lange reis met file op de 57
    Het feestvarken zat al gezellig in de bank met Graagneuker even een hand gegeven
    En toen aan het bier
    Eersst maar is even bij het feestvarken gaan zitten om wat bij te kletsen
    Het was al binnen 5 Minuten gezellig
    Links en rechts wat dames voor de gek houden
    Er waren al wat beertjes aanwezig
    Ik zie in 1 keer een mooie glimmende bol lopen, Bosco was het hij omhelsde me en zei dat is lang geleden ik zeg inderdaad heel lang
    Dus eerst ff met Bosco gezellig bijgekletst
    Rond 15.00uur was het soep tijd, en ze hadden over heerlijke goulashsoep, die was echt lekker
    Later kwam BBZ er ook nog gezellig bij zitten
    Poarneemn was ondertussen ook gearriveerd
    Shit, zegt Bokito bacardi vergeten, dus snel JF gebeld en die ging wel even 3 flessen halen bij de trinkgut in Elten geloof ik man man man, wat werd er geauwehoerd en gelachen, ze kwamen vragen of we wat minder luid wilden zijn, nou dat ging goed voor precies 2 minuten
    Later het eten was ook zeer lekker
    Er moest ook nog gekamerd worden dacht ik
    Maar er liep niet veel voor mij
    Te veel arrogante vrouwen en daar houd Piet niet van
    De drank vloeide rijkelijk
    Later op de bank gaan zitten naast Helena een Poolse van 34
    We hadden een leuk gesprek op de bank
    Na wat teasen haar de sleutel laten halen, wat denk je geen sleutel alles vol
    Nou dan ben ik er al klaar mee
    Dus mooi in de tent gaan zitten met een sigaar van BBZ
    En ja hoor daar kwam ze aan na een 20 minutes, ik zeg me zin is over
    Ze kwam op me schoot zitten, stopte haar blad in me mond en dat was zo lekker dat kleine Piet gelijk wakker werd
    Dus ik was snel over gehaald
    Toen ik terug kwam van de kamer zei koos kom we gaan naar Goch want er zit hier niets bij voor mij
    Ik zeg ok is goed
    Dus me fles bier leeg gemaakt en naar Goch vertrokken rond 21.00 uur
    En om 21.50 stonden we bij Goch aan de bel
    Bokito je had het top geregeld
    Bedankt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. Onderstaande 14 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 december 2019),Bosco ( 8 december 2019),brombeerzuid ( 8 december 2019),cheasehead ( 8 december 2019),gignnl ( 8 december 2019),Henry S ( 8 december 2019),hvdk52 ( 8 december 2019),JonnyFontane ( 8 december 2019),Jooploop ( 8 december 2019),Koos Albertss ( 8 december 2019),mechelen ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 december 2019),VAZKOR (13 december 2019),Wijze grijze ( 8 december 2019)

  22. #114
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:34
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.597
    Discussies
    270
    Thanks
    26.176
    Thanked
    15.893 in 6.456 posts

    Cool 24: SC EDITION, EPISODE 5

    24: SC EDITION, EPISODE 5

    Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



    De vorige keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...507#post681507

    Het volgende speelt zich af tussen 15:18 en 16:11.

    Gebeurtenissen zijn in real time.

    Locatie: Kaarst, August Thyssen Strasse 4.

    Ik kom aan bij een tent waar ik meestal niet kom, vanwege het gerook binnen. Doch, nu had ik geen andere keus. Mijn achtervolging van een ADP spionne, die de ijsberengemeenschap wilt uitroeien, bracht mij van Roermond, Erkrath, Elsdorf, en Keulen, nu dus aan in Kaarst.

    Door de voordeur heen, werd ik vriendelijk ontvangen door een ontvangstdame. Na de afhandeling aan de balie kreeg ik mijn spulletjes mee om me te vermommen omkleden.
    Eenmaal weer boven, aan het uiteinde van de bar gaan staan. Van de volleslanke spionne met glazen geen spoor te bekennen.

    Aan bijna het andere uiteinde van de bar spotte ik een dame die mijn interesse gelijk had gewekt. Een hele zelfverzekerde dame die een hele andere uitstraling had dan haar wat jongere collega's. Ik liep de bar langs richting haar.Vanaf de zijkant van de bar en aan de wand zongen de andere klapeksters me toe als ware sirenen, die me van mijn pad probeerden te lokken met hun eentoninge gezang van "Hi baby, come here."
    Ik liet me echter niet verleiden, dankzij mijn intensieve training van de CTU, en liep op m'n doel af. Ze was echter achter de bar gegaan, waar ik geen clearance had om te komen. Dus bleef ik tegen de wand kant staan met mijn glaasje prik, haar in het oog houdend, terwijl ik de rest van de line up bekeek. Er waren best wel een hoop kandidaten om aan een ondervraging bloot te stellen, maar ik bleef naar mijn instinct luisteren om toch die iets oudere DVP te gaan verhoren.

    We hadden een paar keer oogcontact, maar haar interesse was niet gewekt en ze wou me voorbij lopen. Ho ho, als ze zo makkelijk onder een verhoor onderuit te komen, dan had ze dat goed mis. Ik hield haar staande, en vorderde d'r met mij mee te gaan voor een stevige ondervraging.
    Yvonne blijkt deze te heten en eerder ook lange tijd in PHG te hebben gewerkt.
    En mijn instinct bleek het bij het rechte eind te hebben. Ze wist me namelijk niet alleen te vertellen dat de spionne alweer naar haar volgende doel was vertrokken, maar ook waar dat was. Maar bovenal wist ze me te vertellen dat de ADP spionne Rihanna heet. Eindelijk had ik een naam bij het gezicht.

    Na haar weer in vrijheid te hebben gesteld, trok ik gauw door naar de volgende locatie.



    De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...509#post681509

  23. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 januari 2020),Husky (29 december 2019),hvdk52 (29 december 2019),Sjeufke (29 december 2019)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60