Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Stoute Meisjes

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard Stoute Meisjes

    Plaats delict: Villa Weizigt in Dordrecht. Op sexjobs zag ik dat er een feestje was in Weizigt met drie dames die ik nog kende uit de Ramontiek scene. Die opereren nu onder de titel Stoute Meisjes. Ter afwisseling met het saunaclubben vind ik dat ook wel eens leuk. Dus toog ik naar de stad aan de Merwede. Acte de présence gaven Lana (lees dat van achter naar voor) en Gigi, twee slanke zaadsletten, en Bo, iets voller van postuur (eufemisme) maar wel een deepthroater. Er hadden zich een veertiental viezerikken opgegeven en die zullen er ook ongeveer geweest zijn. Sommigen herkende ik van eerdere events. Terwijl de groep langzaam aan compleet werd, was de Poetsroemeen nog bezig met ramenwassen, maar die werd snel weg gestuurd.

    Na een introductiespeech van Bo, die eindigde met: zo en nou willen we jullie sperma, stortte de meute zich op de matrassen in de neukkuil voor de pool, en sloten de mondjes zich om de hun voorgehouden lullen. Een als befkoning bekend staande beffer werd regelmatig op de schouder getikt om het neukklaar gebefte kutje vrij te maken. Want het heet niet voor niets: Daar moet een piemel in! Bij Lana uiteraard twee, die meid is van onderen gewoon een stopcontact. Mijn ding is het niet, maar ieder zijn of haar voorkeur natuurlijk. Zelf heb ik me door alle drie de meiden heerlijk laten pijpen. Op het ritme van de stoten van de gast die ze van achteren of van voren pakte. Bij Lana ging dat het ruigst want die werd door twee pikken tegelijk door elkaar gerost. Bo kwam dan weer het diepst.

    Toch was het Gigi die liggend op de rug met een pik in haar doos om mijn zaad vroeg. En ze kreeg het. Accuraat richten lukte niet best op het moment suprême, dus kwam de hele lading behalve op haar uitgestoken tong ook over haar hele gezicht, inclusief de ogen. De volgende werd dan maar op de tast klaar gepijpt, maar het was erg lekker, bracht ze nog uit tussen twee pijphalen door. Ik was niet de eerste en ook niet de laatste, en telkens werd het resultaat triomfantelijk aan de omstanders getoond.

    Na een kleine drie uur vunzigheid, met een korte pauze voor een kom soep en een broodje, hadden de heren hun kruit wel verschoten en spoelden de dames de spermaresten van zich af. Al met al was het een gezellige en vooral geile middag. Ook wel apart dat je met vrouwen in het Nederlands communiceert, ik ben dat niet gewend. Klinkt wel geil: kom klaar schatje geef me je sperma, spuit me vol. Dan zal je het hebben ook. In Nederland waar het Duitse saunaconcept nog niet echt doorontwikkeld is, zijn deze party's toch een mooi alternatief. In de gangbangscene, ben ik dan ook noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 22 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 februari 2023),Ascari (31 januari 2023),Badslippers (31 januari 2023),Bluebear (31 januari 2023),broodpoot (31 januari 2023),buttlover (31 januari 2023),Firehawk (31 januari 2023),frittentitten (31 januari 2023),hasta la pasta (31 januari 2023),HellaHolla ( 2 februari 2023),Johan35 (31 januari 2023),laplagne (31 januari 2023),lustman (31 januari 2023),mentholbear (31 januari 2023),mynasch (31 januari 2023),pret (31 januari 2023),schoolmeester (31 januari 2023),Scrotum (31 januari 2023),spermite (31 januari 2023),Wacko66 (31 januari 2023),WANDELAAR5 (31 januari 2023),Wentelt Eefje (31 januari 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 09:06
    Berichten
    578
    Discussies
    38
    Thanks
    709
    Thanked
    2.029 in 369 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    dus kwam de hele lading behalve op haar uitgestoken tong ook over haar hele gezicht, inclusief de ogen.
    Nu weet je ook hoe Weizigt aan de naam komt.

    Ik was er overigens ook bij en ook mijn witsel is gretig door Gigi opgeslokt. Alledrie de meiden zijn me van vele eerdere sessies goed bekend. Bij BO kan ik altijd moeilijk mijn ogen van haar weelderige lichaam afhouden. En wat een kont... Maar bij Lana heb ik de beste seks. Wat een heerlijk geile dame is dat. Ze kan er niet genoeg van krijgen. Ze vraagt je om haar vol te spuiten, kreunt van genoegen en wil als sletje worden toegesproken. Maar ook zij heeft haar grenzen. Toen ik haar voor de tweede keer anaal aan het uitwonen was, vroeg ze me om van gaatje te wisselen en haar nu in haar kutje te neuken omdat haar kontje in brand stond
    We kwamen die middag duidelijk goed aan onze trekken. En na door elk van de dames gepijpt te zijn en ze alledrie tweemaal genomen te hebben, verliet ik met een zeer bevredigd gevoel de club.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 februari 2023),mentholbear (31 januari 2023),noglangnietuitgewandeld (31 januari 2023),Wacko66 (31 januari 2023),WANDELAAR5 (31 januari 2023),Wentelt Eefje ( 1 februari 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

  Freude 468*60