Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Jamilla (Voorheen Naomi GT)

    Haarkleur/-lengte : zwart
    Lengte dame : 160
    Postuur/Cupmaat : normaal / B
    Nationaliteit/Taal : Duitse (Algerijnse ouders) / Duits
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : 3 (niet storende) tatoeages / 2 piercings (navel en tong)
    Service: ZK/FT/FTO/69/GFE
    Voordelen: neemt rustig de tijd,zéér sympathiek,prachtig lichaam,uitstraling (!),aandacht nadien
    Nadelen: geen mogen ondervinden
    Tijdsduur : bepaal je zelf – zelf was ik gisteren 2 X met haar voor 1 ½ u
    Prijs : GT prijzen die ieder wel kent
    Extra’s bij het bezoek: hoog knuffelgehalte,zeker bij de tweede sessie

    Deze meid is een week in GT actief en naar haar zeggen bevalt het haar zodat ze wel een tijdje zal blijven. Ervaring in Schloss Dali, Südbad Köln, World Frankfurt.
    Herhalingsfactor zéér groot, vandaar dat ik gisteren reeds 2 sessies met haar deed. Poolse Tanja stak echter stokken in de wielen, anders hadden het er gisteren mogelijk reeds drie geweest.

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Naomi

    Wel ondanks alle drukte die er tijdens de Weihnachtsparty heerste, toch ook een nieuwe kanjer leren kennen, dit dankzij de voor mij bekende ijsberen. Deze Algereinse jongedame werdt mij voor gesteld als Naomi, een heerlijke verschijning met een wel heel lief koppie , Koosje viel als een blok, en dankzij Bonkie6 die mij zijn tentje aanbood, waar hij net zelf iets moeilijks gedaan had, kon ik met dit meisje kennis leren maken en hoe. Heel lief en teder en toch zeer heftig zoenen en strelen, waarna ze me heel geil in de ogen keek terwijl ze me diep pijpte en afgemaakt in verschillende positie`s, ik denk dat als we een kamer hadden kunnen krijgen dat het nog veel heftiger had geweest, maar om nu 1 a 2 uur op een kamer te wachten dat werd me te gortig . Herhalingsgevaar meer dan groot, voor mij had het in geen Weihnachtsparty mogen heten maar Arabian Nights:wink: :wink: .
    En inderdaad zoals Koekoek al aangaf ook na het gebeuren blijf ze je knuffelen waar ze je ook tegen komt.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard naomi

    gisteren, opnieuw kennisgemaakt met deze mooie en lieve dame.
    het was wederom klasse, 2 keer met haar op de kamer geweest en in totaal 3 uurtjes met haar doorgebracht, zij voelt precies aan wat je nodig hebt en wilt, en dat kun je krijgen ook!
    ze heeft een verschrikkelijk lekker poesje waar je maar aan wilt blijfen likken.
    heftig toengzoenen en voor vele verschillende dingen in.
    herhalinngsfactor is zeer groot.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Gisteren...

    Gisteren voor 't eerst het genoegen mogen hebben om een uurtje met deze heerlijke dame door te brengen. Ze was me al wel vaker opgevallen, maar ik dacht dat het niet wat kon zijn. Zo'n mooie dame kon alleen maar een teleurstelling worden. Maar ja, het vlees is (tijdelijk) zwak en dus uiteindelijk toch met haar op een kamer beland. En wat had ik ongelijk. Wat een lieve en mooie dame is dit. Ze neemt volop de tijd voor je en ik heb dan ook een werkelijk heerlijk uurtje met haar meegemaakt. Deze dame is voor mij nu de topper van GT. Ik wou dat ik haar aan het begin van de dag al had meegenomen, maar ja, dit doen we de volgende keer wel goed over....

  5. #5
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben ook verschillende keren met Naomie geweest. Gewoon een mooie vrouw met uitstekende service. Kan alle vorige schrijvers alleen maar gelijk geven. Goed zoenen , veel aandacht voor de klant. Mag ook wel weer een keer genoemd worden want dat ontbreekt nog wel eens bij wat dames.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zo, sinds lange tijd maar weer eens een bezoekje gebracht aan GT. Bij binnenkomst viel mijn oog meteen op Naomi, nu met een ander kapsel.. Stijl, licht geblondeerd haar. Maar nog steeds met dezelfde uitstraling als voorheen. En ook de service was weer voortreffelijk. Deze dame blijft voor mij toch echt een toppertje...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Naomi

    Als afsluiting van een lange werkdag het laatste schot bewaard voor Naomi, er zat er nog een voor maar daar is me de naam van ontschoten, afijn ze wist me nog te vertellen dat ik had beloofd om nog een keer met haar mee te gaan, goed onthouden want het is inmiddels bijna 5 maanden geleden dat ik dat tegen haar had gezegd. Lekker gerollebolt en heerlijk vrijen het was weer een feest, heb haar beloofd deze keer niet zo lang te wachten om weer met haar te vertoeven. Heb door al dit geweld van deze dag deze keer niet met mijn eigen meisje kunnen doorbrengen maar dat maak ik volgende keer wel weer in orde, zo zie denk je na Xanten te gaan kom je uit in Brüggen en nu uitrusten en opladen voor Hemelvaartsdag
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    29 april 2010 @ 12:48
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Golden Time Bruggen, Naomi

    Afgelopen week voor de eerste en ook meteen maar 2e en 3e keer in GT geweest........wauw...

    Elke keer zo'n 3-4 meisjes gehad, allemaal geweldig.
    Echter gisteren eens in de Kino gaan liggen en binnen 2 mininuten een erg leuke dame naast me, Naomi...begon wat te vrijen...kleed zich uit, maakt m'n ijsberenvel los en begint me heerlijk met lange halen te pijpen. We hadden meteen veel bekijks, daar ik dit nooit eerder mee heb gemaakt toch maar een sleutel laten halen. een fantatisch uurtje gehad met als sluitstuk FT.
    Echt geweldig, Naomi ze komy uit algarije.
    Ze zullen me daar nog vaak zien!
    Marcus

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ericramses
    I
    Ik ben dan maar doorgereden naar GT : eerst in de kino met annabel, daarna met naomi.
    23H45 een vluggertje op de kamer : 2 leuke ervaringen.

    xxx
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 september 2006 om 20:47
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 24 september

    Oei, loopt zo'n fraaie dame toch al weer een tijd rond in GT, en was het er nog steeds niet van gekomen. 's Middags had ze al gevraagd of ik niet wat Spass machen wollte. Ik kende haar niet dus vaag wat gemompeld. En eens rondgevraagd. Toen ik de naam Naomi hoorde herinnerde ik me weer de positieve verhalen op dit forum, en ook de beertjes ter plaatse bevestigden dit: Naomi is top!

    Later kwam ik in de kino haar weer tegen, nadat ik door Linda gesloopt was. Ze ging voor me staan, geen ontsnappen mogelijk, en vroeg of ik nu eindelijk eens antwoord ging geven. Ik zei dat ik fysiek uitgeput was, maar als zij nog iets voor elkaar kon krijgen, dan OK. Naomi wachtte niet tot ik uitgesproken was maar ging ten aaval: mond, handen, haar lekkere lijf, alles werd in stelling gebracht en dat had al snel effect. Grote lach op haar gezicht, en ik riep: Schlüssel!

    We hebben elkaar een half uur lekker oraal verwend, en ze heeft het feest afgesloten met een FT. Daarna lekker rustig nagebabbeld, en vervolgens lekker afscheid genomen. Toppertje!

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Naomi habe ich nun auch gesichtet, sie sieht echt lecker aus !!! Leider war an sie nicht ranzukommen.

    Beim nächsten Mal werde ich sie testen.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Naomi

    Am besten mußt du einen Termin machen war am Samstag dort und war 90 minuten mit Naomi im zimmer
    eine Freundin von Ihr,Shilla aus Marokko hat am Samstag im GT angefangen muß
    beim nächsten mal ausprobieren.
    Gruß
    woods25:wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

  FKK Artemis 468*60