Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 55
  1. #26
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    2.092
    Discussies
    133
    Thanks
    4.085
    Thanked
    8.212 in 1.640 posts

    Standaard

    Wat een klapeksters.

  2. #27
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Om 13.50 uur stonden Wijze Grijze, Azis en ik voor de deur van de nieuwe saunaclub Magnum in Dormagen. We belden aan en de deur werd niet opengedaan. 5 minuten later kwam de aardige eigenaar van achter de club aangelopen om ons te groeten en te zeggen dat ze nog volop in de voorbereidingen zitten om open te gaan, en dat de opening is uitgesteld tot volgende week vrijdag. We maakten even een praatje met hem, en hij kreeg in de gaten dat we wel erg veel wisten over saunaclubs en het leven dat erbij hoort. Nadat we hem hadden verteld dat we ook op de vorige opening (die van Harem in datzelfde pand) waren geweest, besloot hij ons een rondleiding te geven door de club.

    In de club zagen we 2 bouwvakkers die nog druk bezig waren met van alles. Het is nog steeds die mooie club uit maart 2017, met alles nieuw en schoon. Maar er zijn wel een paar aanpassingen gedaan, zoals mooie kussens op de bankjes tussen de rookruimte en de bar. En in plaats van de betongrijze muren van eerst hebben ze nu stijlvol bruine muren. Er stond buiten ook de mobiele keukenunit die ze hadden besteld en die nog niet is uitgepakt.

    Het was duidelijk dat de eigenaar het allemaal goed wil aanpakken en niet wil opengaan voordat hij vindt dat alles perfect is. De mooie tuin met zwembad lag er netjes en vredig bij. Ik keek er vol bewondering naar en kreeg zin in verjaardagsfeestjes daar. Want er is nu ook een buitenbar.

    We hebben binnen nog wat gepraat met de eigenaar, en hij vertelde ons dat ze de eerste 3 weken gratis entree gaan hebben. Daarna gaan ze verder kijken. Als je iets wil eten of drinken in die 3 weken, heb je een consumptiekaart nodig. Die kosten €20,- per stuk.

    We hebben de eigenaar bedankt, hem veel succes gewenst, en zijn toen gegaan.
    Het is een hele mooie saunaclub, en het heeft de potentie een hele leuke te worden.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (31 mei 2019),pret (31 mei 2019),stimpy3 (31 mei 2019),Wijze grijze ( 1 juni 2019)

  4. #28
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 18:14
    Berichten
    464
    Discussies
    1
    Thanks
    1.187
    Thanked
    309 in 104 posts

    Standaard

    Heden middag naar Dormagen afgereisd om bij de opening aanwezig te zijn. Klokslag 16.00 uur was ik op de plek des onheils. Kon de auto tot voor de der parkeren, wat bij een vorige opening van dat zelfde pand toen absoluut niet mogelijk was. Netjes aangebeld en een dame stak haar kopje door het luikje met dev raag kann ich dich helfen , ja ich komme fur die ofnung von die saunaclub.
    Het schijnt dat een of andere joker op Internet de boel gemanupuleerd heeft dat er vandaag een geweldige opening zou zijn . Helaas dat was dus niet zo. Ik heb verder nog met een man gesproken die volgens de dames de Boss was. Hij vertelde me dat ik vandaag niet de enigste was die zich de lange reis naar Dormagen had genomen.
    Inderdaad er wordt nog fleißig gearbeitet und es dauert noch ongeveer 5 bis 6 Tagen arbeid , voor dat aĺles klaar is.
    Ze zouden Willem 2 wel laten weten wanneer de opening zal plaats vinden. Helaas ben ik maar afgedruipt met een kaartje van Magnum in de hand.
    Volgende keer maar beter zullen we maar zeggen
    .

  5. Onderstaande 2 leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (31 mei 2019),pret (31 mei 2019)

  6. #29
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.932
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    @partycrasher: heb je een idee of die 'week later' reeel is, of zouden dat ook wel eens twee weken later kunnen gaan worden?

  7. #30
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.778
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @partycrasher: heb je een idee of die 'week later' reeel is, of zouden dat ook wel eens twee weken later kunnen gaan worden?
    Zoals aangegeven door Cavediver wachten op berichtgeving van W2.

  8. #31
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Berichten
    2.052
    Discussies
    53
    Thanks
    3.932
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Maar goed, het is technisch dus misschien gratis entree, maar zodra je wat wil eten of drinken moet je een consumptiekaart van 20 euro dokken. Dus je kunt kijken of het de moeite waard is, en als dat niet het geval is binnen een half uur gratis de deur uitlopen. Maar zodra je wat langer blijft en wat wil eten of drinken kost je verblijf dus 20 euro. Als de keuken op Magnum-kwaliteit zit is dat natuurlijk nog steeds een koopje, zolang je dan wel onbeperkt kunt eten en/of voor 20 euro a-la carte kunt eten. Niet te hopen dat softdrinks e.d. ook van je 'kaart' afgaan.

  9. #32
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    De nieuwe Boss ging er een week geleden van uit dat hij op 30 mei (Hemelvaartsdag en Vaderdag in Duitsland) kon openen. Het is niet gelukt. Hij hoopt dat hij het in de komende 14 dagen zal halen. Tenminste zal mineraalwater als gratis frisdrank en Snacks worden opgenomen in de Spring-Break actie met gratis toegang.

  10. #33
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @partycrasher: heb je een idee of die 'week later' reeel is, of zouden dat ook wel eens twee weken later kunnen gaan worden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Maar goed, het is technisch dus misschien gratis entree, maar zodra je wat wil eten of drinken moet je een consumptiekaart van 20 euro dokken. Dus je kunt kijken of het de moeite waard is, en als dat niet het geval is binnen een half uur gratis de deur uitlopen. Maar zodra je wat langer blijft en wat wil eten of drinken kost je verblijf dus 20 euro. Als de keuken op Magnum-kwaliteit zit is dat natuurlijk nog steeds een koopje, zolang je dan wel onbeperkt kunt eten en/of voor 20 euro a-la carte kunt eten. Niet te hopen dat softdrinks e.d. ook van je 'kaart' afgaan.
    Ik denk dat de eigenaar zo snel mogelijk open wil gaan, maar niet voordat alles voor zijn gevoel perfect is. Ik heb gezien waar ze nog allemaal mee bezig zijn, en daarom denk ik dat vrijdag 7 juni niet gehaald zal worden. Ik denk ook dat de plannen voor alle prijzen die gehanteerd zullen worden nog de hele tijd aan het veranderen zijn. Geen enkele prijs en geen enkele voorwaarde die daarbij hoort is echt zeker. Een consumptiekaart kost wel €20,-.

  11. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 1 juni 2019)

  12. #34
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Veel ijsberen zullen hebben gemerkt dat de club in mei nog niet open kon gaan. Nieuwe openingsdatum:
    Vrijdag 14 juni 2019, 13:00 uur.
    De weersvoorspellingen kondigen volle zon aan, het zal zeker een leuk tuinfeest worden.
    https://www.magnum-fkk-saunaclub.de/
    http://magnum-dormagen.de/

    En om het heel duidelijk te maken:
    De nieuwe Club Magnum in Dormagen heeft niets meer te maken met de oude Club Magnum in Erkrath.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (11 juni 2019),Wijze grijze (11 juni 2019)

  14. #35
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Ik zie geen toegangsprijzen staan

  15. #36
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door man Bekijk bericht
    Ik zie geen toegangsprijzen staan
    Het was de bedoeling om in de eerste 3 weken geen entree te vragen. En als je iets wilde drinken of eten, moest je een consumptiekaart van €20,- per stuk kopen. De prijzen die ze voor drank en eten zouden gaan hanteren waren nog onbekend. Ik denk dat dat op dit moment nog steeds het plan is.

    Na wat ik heb gehoord van de eigenaar, weet ik toch wel bijna zeker dat het eten en de drank van topkwaliteit zullen zijn.

  16. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    man (12 juni 2019)

  17. #37
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Het was de bedoeling om in de eerste 3 weken geen entree te vragen. En als je iets wilde drinken of eten, moest je een consumptiekaart van €20,- per stuk kopen. De prijzen die ze voor drank en eten zouden gaan hanteren waren nog onbekend. Ik denk dat dat op dit moment nog steeds het plan is.

    Na wat ik heb gehoord van de eigenaar, weet ik toch wel bijna zeker dat het eten en de drank van topkwaliteit zullen zijn.
    Dat is ongeveer hoe het zal zijn. Op de openingsdag is de toegang in ieder geval gratis. Een gratis fase van 2 weken is gepland, inclusief snacks van het buffet en eventueel ook mineraalwater. Er zullen ongeveer 3 warme menu's zijn die dagelijks wisselen en vers van de chef komen; ze gaan dan samen met andere drankjes op de drankenkaart. De nieuwe directeur is een grote fan van GT en wil wat GT flair + grote panoramabaden in zijn tuin overbrengen. Wat de vrouwen betreft: laten we verbaasd zijn.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 juni 2019),man (12 juni 2019),pret (12 juni 2019),Wijze grijze (12 juni 2019)

  19. #38
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren voor de opening. Ik had niet veel verwacht, maar het was eigenlijk heel leuk.

    Zoals zo vaak ging ik er met de trein heen. Dormagen ligt buiten de grens van de zone, vanuit mijn woonplaats. Dit betekent dat de reis me twee keer zoveel kost; als ik eerder maar één station verlaat, bespaar ik veel. Dat is wat ik deed. Ik nam mijn fiets mee en bij mooi weer fietste ik de rest van de weg door het natuurgebied van de oude lus van de Rijn bij de zogenaamde Zonser Grind. Prachtig gebied! En dan het toeristische hoogtepunt: de middeleeuwse stad Zollfeste Zons am Rhein, een uniek voorbeeld van een versterkte middeleeuwse stad. Heerlijk mooi! In de zomer worden sprookjes opgevoerd op het openluchtpodium van Kasteel Friedestrom. Hier zijn een paar foto's van mij:
    Zons.jpg


    https://www.nrw-tourismus.de/a-zollfeste-zons




    De kleine omweg is echt de moeite waard. Het is niet ver, Zons is al van Dormagen en ligt direct aan de Rijn. Vanaf hier is er ook een veerboot over de Rijn naar Düsseldorf ((niet ver van Saunaclub Dolce Vita):
    http://www.faehre-zons.de/

    Nu naar de Magnum Dormagen. De opening werd gisteren rustig gevierd. De club blijkt een zeer goed onderhouden wellness-juweel te zijn, waar men op het zwembadterras met buitensauna of panaroma jacuzzi heerlijk kan ontspannen, vooral bij mooi weer. De twee nieuwe directeuren, met wie ik gisteren lang heb gesproken, blijken voorzichtige en stille tijdgenoten te zijn, die hier met grote vooruitziende blik een eigentijds bedrijf hebben opgericht, waarin een hoogwaardige inrichting met veel aandacht voor detail is verwerkt. Het is een vriendelijk team met onder andere het vrouwelijke servicepersoneel en de bewezen Magnum-kok. Op enkele hapjes na, wordt het eten uitsluitend à la carte vers bereid. Op het menu van gisteren stonden de volgende maaltijden:
    Carpaccio 8€
    Kalkoensalade 10€
    Turkije schnitzel 13€
    Weense Schntzel 13€
    Gambas 15 €
    Rumpsteak 15 €

    Vers getapt Heineken kost 2€ per glas en smaakt zelfs goed voor mij als Duits burger. Ik heb er een paar glazen van genoten terwijl ik in de comfortabele zitgroepen naast het prachtige zwembad zat.

    Het grote zwakke punt van gisteren was duidelijk de line-up. De club heeft nog steeds bijna geen vrouwen te bieden. Maar je hoeft je daar geen zorgen over te maken. De club zal naam maken en dan komen de vrouwen snel. En anders dan voorheen is de Magnum Dormagen geen eendagsvlieg. Aan de andere kant moeten we misschien snel afscheid nemen van Magnum Erkrath. Hier laat ik met toestemming van de directie twee momentopnames van gisteren zien:

    Saunaclub Magnum Dormagen.jpg

    De club biedt gratis toegang tot eind juni 2019. Drankjes & eten à la carte worden in rekening gebracht via consumptiekaarten die bij de receptie kunnen worden gekocht voor een bedrag van 20 EUR of 50 EUR. Kredieten worden uiteraard terugbetaald. Na deze introductiefase is een toegangsprijs van 60 EUR inclusief eten en drinken gepland. Het is dus geen probleem om vrijblijvend naar binnen te kijken. De club wil uitdrukkelijk niet het snelle geld innen tot ergernis van de gasten.

    Voor de ramp met de verschillende Websites en de onjuiste informatie die daar is gedeponeerd is de nieuwe clubbegeleiding niet echt verantwoordelijk. De gezaghebbende website zal waarschijnlijk deze zijn:
    https://www.magnum-fkk-saunaclub.de/

  20. Onderstaande 13 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (16 juni 2019),cassenoisette (16 juni 2019),Elmo3108 (16 juni 2019),HellaHolla (15 juni 2019),Husky (26 juni 2019),mentholbear (17 juni 2019),Partycrasher (15 juni 2019),pret (15 juni 2019),rmjhexe (15 juni 2019),swazontneuf (16 juni 2019),VAZKOR (16 juni 2019),Wijze grijze (15 juni 2019),yylover (15 juni 2019)

  21. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Zaterdagavond waren er 10 vrouwen...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #40
    Geregistreerd
    3 juni 2019
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:16
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Anyone knows if there is a decent line up during week days? In the near future I will be working from near Dormagen, so this club really peaked my interest.
    I will find out regardless I guess :D

  23. #41
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.778
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diggzy Bekijk bericht
    Anyone knows if there is a decent line up during week days? In the near future I will be working from near Dormagen, so this club really peaked my interest.
    I will find out regardless I guess :D
    Nobody knows that for now as the club has been opened last Friday. Perhaps you can tell us once you have found it out in the near future.

  24. #42
    Geregistreerd
    3 juni 2019
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:16
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    I will asoon as im settled :D

  25. Onderstaande leden hebben Diggzy bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 juni 2019)

  26. #43
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Website: https://www.magnum-fkk-saunaclub.de/

    alle anderen websites zijn niet de echte...

  27. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (19 juni 2019),mentholbear (26 juni 2019),pret (19 juni 2019)

  28. #44
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nobody knows that for now as the club has been opened last Friday. Perhaps you can tell us once you have found it out in the near future.
    The future is now. Yesterday there were 2 girls The first one a Bulgarian girl was there around opening time. The second (Rumanian) I saw, was around 14:30. I left about half an hour later.

    The club manager mentioned there might be around 4 or 5 later. Might... Later...

    The club itself looks nice and clean, the personel was friendly. A pity the jacuzzi did not work and the sauna was off. But the nice weather made up for it. And this month with free entrance, it's worth to take a look.

  29. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juni 2019),Husky (26 juni 2019),ju52 (26 juni 2019),pret (26 juni 2019)

  30. #45
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Negentiende clubbezoek in 2019, Magnum Dormagen zaterdag 29 juni



    Het plan was om zaterdag naar de verjaardag van Poarneem'n in Livingroom te gaan, maar omdat Giulia er niet zou zijn en omdat Poarneem'n zijn verjaardag verplaatst had naar Club Venus, werd het dus geen Livingroom. Het zou een bloedhete dag worden en ik had wel zin in een club met een buitenzwembad. Venus heeft die niet en Livingroom ook niet. Ik zat te denken aan Magnum in Dormagen. De hele maand juni gratis entree en ik had nog een drankkaart van € 20,--. 's Avonds had ik plannen om naar Diamond te gaan en Alice weer een keertje te bezoeken. Allerlei vreemde verhalen van andere gasten gehoord dat ze een trauma zou hebben van mijn laatste bezoek. Eens kijken hoeveel daar van waar is

    Als eerste club dus Magnum. Iets na 1 uur kwam ik aan bij de club. Ik zag nog net de eigenaar achterom de club in gaan. Ik belde aan bij de voordeur en een dame gebaarde me om ook achterom te gaan, dus dat deed ik. De dame wachtte me vriendelijk op en begeleidde me in de club. Ze gaf aan dat ik de trap naar beneden moest nemen om naar de theke te komen. Daar stond ook de eigenaar en die was verbaasd dat ik binnen was. Hem uitgelegd dat een dame me aangegeven had om ook achterom te komen. Na deze uitleg kreeg ik een handdoek en een paar slippers en kon ik me omkleden.

    De club was verder nog leeg. Alleen wat personeel en 1 Roemeense dame die met haar telefoon aan het spelen was. Wel een mooie meid moet ik zeggen

    Eerst maar even een verkoelende sauna genomen op deze zeer warme dag. Met de aufguss flink wat menthol in het water gedaan. Dat hielp wel iets Na de sauna een verfrissende duik genomen in het zwembad. Deze is helaas niet verwarmd, maar ben je er 1 maal in, is het verfrissende water op een dag als deze wel lekker. Daarna even in de zon gelegen.

    Er kwamen al wat meer dames. 2 Bulgaren, waarvan de 1 geen Duits of Engels kan en de andere wel goed Duits. Met haar later nog even gesproken. Ze vertelde me dat ze een paar jaar geleden ook in Babylon had gewerkt, toen ik aangaf dat ik vaak clubs als Babylon, Sixsens, Heaven Seven en Happy Garden bezocht. Inmiddels was er een 2e Roemeense dame gearriveerd. Met haar later ook een tijdje gesproken. Ze gaf een hiervoor als thekedame in Deja vu te hebben gewerkt. Ze doet nu dit werk, omdat ze het leuk vind en niet voor het geld. Jaja we geloven dit soort klapeksters meteen

    Even wat ontbijten, want had wel honger gekregen. Er waren broodjes en croissantjes. Het enige beleg was jam en nutella. Helaas geen kaas of vleeswaren. Er was wel a la carte eten, maar dat heb ik niet geprobeerd. Volgens de dames zou de keuken erg goed moeten zijn.

    Christina
    Het Roemeentje dat er als eerste was, wenkte me, toen ik op een bankje bij het zwembad zat te genieten van een koud biertje. Ze zag er wel leuk uit en dacht, waarom niet. Bij haar gaan zitten en een gesprekje volgde. Ze stelde zich voor als Christina. Ze had een leuk koppie en een paar lekkere puffy tietjes. We hadden een leuk gesprekje en zijn daarna naar de kamer gegaan. Helaas zoende of tongzoende ze niet. Had er voor de tijd ook niet naar gevraagd. Het pijpen en neuken was erg lekker met haar. Een herhaling zal er niet inzitten, omdat haar service te beperkt is, maar een keertje was het leuk. Christina rookt overigens niet, dat is wel een pluspunt. Jammer dus dat ze dan niet zoent....



    Naam: Christina
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: Blond uit een potje
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 52 kg, maat 36/ B-cup

    Na de kamer met Christina liep ik een bekende tegen het lijf, nadat ik me had gedoucht. Er kwam net een 6e dame de club binnen bij de entree. Ze herkende me gelijk en liep op me af om me te begroeten. Het was Susi (ex Babylon, Aca Gold, Gallardo, etc.). Met Susi in het verleden erg goede kamers gehad, maar ik had eigenlijk geen zin in haar....



    Ik ben nog een uurtje gebleven na de kamer met Christina en daarna besloten om naar Diamond te gaan om Alice op te zoeken. Magnum viel me op zich niet tegen. De club doet me een beetje denken aan Freudenhaus Dortmund. Die club is ook een omgebouwd woonhuis met een sauna, jacuzzi en buitenzwembad. Qua grote ongeveer gelijk. Vandaag liepen er tot 7 uur 6 dames en een stuk of 15 gasten. Misschien dat er 's avonds nog een paar dames bij zijn gekomen, dat weet ik niet, maar de club zal toch moeten zorgen dat ze een stuk 15 dames in huis heeft op een zaterdag om te kunnen slagen. Verder ziet de club er erg goed uit.

    Résumé 2019:
    19 saunaclubbezoeken
    24 verschillende dames
    vs 14 – 8
    vs 9 – 15

  31. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 3 juli 2019),gustave_dekker ( 4 juli 2019),hvdk52 ( 3 juli 2019),Pelagos ( 3 juli 2019),Sjeufke ( 3 juli 2019)

  32. #46
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Had het even van te voren doorgegeven dan was ik ook naar Dormagen gekomen. Nu stond ik voor niks in LR om je te helpen je tassen te dragen en had je eindelijk eens de enige en echte Giodude in zijn ogen kunnen kijken en de ware identiteit achter de nick kunnen zien. Zou een hele verrassing voor jou zijn geweest

  33. #47
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Had het even van te voren doorgegeven dan was ik ook naar Dormagen gekomen. Nu stond ik voor niks in LR om je te helpen je tassen te dragen en had je eindelijk eens de enige en echte Giodude in zijn ogen kunnen kijken en de ware identiteit achter de nick kunnen zien. Zou een hele verrassing voor jou zijn geweest
    Denk 't niet, Patjax

  34. #48
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Denk 't niet, Patjax
    Dan was dat fabeltje ook meteen uit de wereld geholpen.

    Had graag kennis gemaakt met Azis/Boomer/Eddytheeagle/Taylor

  35. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 7 maart 2020),pret ( 3 juli 2019),Shakir ( 3 juli 2019)

  36. #49
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Dan was dat fabeltje ook meteen uit de wereld geholpen.

    Had graag kennis gemaakt met Azis/Boomer/Eddytheeagle/Taylor
    Idd, dus Patjax

  37. #50
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Toegang is zo te zien nog steeds gratis. Dan wordt het dit weekend misschien wel lekker druk met veel vrouwen.
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

FKK Artemis 468*60