Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Larissa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    2.092
    Discussies
    133
    Thanks
    4.085
    Thanked
    8.212 in 1.640 posts

    Standaard Larissa (Roemeense)



    Larissa (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken
    Extra info : Nichtje van Eli, zit meestal vooraan de bar. Spleetje tussen de tanden.





  2. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 ( 2 oktober 2022),mentholbear ( 2 oktober 2022),Patjax ( 2 oktober 2022),Pierke69 ( 7 oktober 2022),pret ( 2 oktober 2022),schoolmeester ( 2 oktober 2022),Shakir ( 2 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    2.092
    Discussies
    133
    Thanks
    4.085
    Thanked
    8.212 in 1.640 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...783#post796783

    Terug in de bar kwam ik met het nichtje van Eli in gesprek, Larissa. Wat jonger en een lachebekje. Met haar wat kletsten en voelde wel goed aan. Haar nog gevraagd of we geen problemen met Eli kregen als ik met haar ga. Wil geen familieproblemen veroorzaken. Nee dat zou geen probleem zijn.
    Met haar naar de kamer gegaan en werd al eerst lekker opgegeild. Zij op alle 4 op het bed en met haar kont schudden en tegen mij aan schuren. Ik kon zo al het bed doormidden slaan als het moest zijn.
    Ze heeft uiteraard een goede leermeesteres en begon goed. Gewoon vollebak tongzoenen en ging goed los. Pijpen doet ze graag volgens mij want ze hield niet op een lekkere "gobble, gobble", was heerlijk. Daarna over naar neuken waar ze lekker actief meedoet en goed meewerkt. Was geil maar helaas lukte het nog niet om te komen. Misschien iets te snel weer naar de kamer en in combinatie met rode condoom wordt het lastig. Haar flink geneukt en toen even rust genomen, maar ze begon weer te tongen en mij af te trekken en daarna weer te pijpen. Uiteindelijk heeft ze het met de hand voor elkaar gekregen om mij toch nog te laten komen. Het kwam uit te tenen maar was haar gelukt. Wou er een half uur kennismakend kamertje van maken maar is uiteindelijk een uur geworden. Niets op aan te merken, het was een super kamer.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 3 oktober 2022),mentholbear ( 4 oktober 2022),Shakir ( 2 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Ik heb ze een halfjaar geleden ook eens gekamerd: https://www.ijsberenforum.com/forum/...554#post778554

    Ik kan zeker bevestigen dat ze een heel vriendelijke en mooie naturelle dame is. Dat spleetje tussen de tanden maakt ze nog extra charmant.
    Ze vormde toen zeker één van mijn betere ervaringen tijdens mijn 4-daagse trektocht in de Ruhrpott, ik denk er nog veel aan terug.
    Tongzoenen was er toen nog niet bij, maar het servicepakket van de dames evolueert al eens met de tijd.

    Herhalingsgevaar met deze dame is absoluut bestaande, maar de dooie boel in de club zelf weerhoudt me om snel terug te keren.
    Misschien plan ik tijdens de herfstvakante nog eens een 4-daagse in de regio, wie weet?

  6. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 oktober 2022),Ascari ( 2 oktober 2022),Firehawk ( 2 oktober 2022),mentholbear ( 4 oktober 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60