Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Gina (Roemeense)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    24 april 2009
    Last Online
    19 mei 2024 @ 18:09
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 25 posts

    Standaard Gina (Roemeense)

    Gina (Roemeense)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 17 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken
    Extra info : TMM - Dus nooit meer











    Dit is echt een TMM.

    Op de bank voor de bar trof ik een blonde dame aan van een jaar of 30. Haar naam gevraagd: Gina. Roemeense uiteraard. En hup naar de kamer. Nou dit had ik beter niet kunnen doen. Na precies 14 minuten stond ik al weer buiten. Dame is alleen maar met haar telefoon bezig, doet verder weinig, kort pijpen PMC en klagen dat het warm is. Ze rook ook niet fris. Neuken met haar hand voor de poes. Na afloop 50 Euro afgetikt. Nooit meer.

    Herhalingsgevaar 0%. TMM.

    Paspoortje volgt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Biggie75; 8 september 2022 om 15:33

  2. Onderstaande 7 leden hebben Biggie75 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 september 2023),Giodude ( 8 september 2022),jemame ( 8 september 2022),Megaboob ( 8 september 2022),mentholbear (10 september 2022),Patjax (12 oktober 2022),pret ( 8 september 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Berichten
    192
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    279 in 63 posts

    Standaard

    Hallo, als jij vanmiddag met Gina was geweest dan had ik jou gezien! ik zag een beer boos van de kamer terugkomen met Gina na een kwartier.

    Ik had Gina 2 weken geleden ook gehad in Penelope, die vertelde dat ze van Prime kwam met een Turkse JLo ofzo met flinke sili's. Omdat ze uit Prime kwam waar ik goede ervaring heb gehad, ben ik zonder in details gaan vragen op kamer geweest. Kamer was niet eens zo slecht zoals je het omschrijft met hand ervoor, maar haar ongeschoren poes rook inderdaad niet fris.

    Echter als je al in 69 ligt, wat ga je dan doen? Ik had weinig keuzes, had een paar likjes gedaan en ben er mee gekapt. Doggy was niet mogelijk en had snel afgemaakt in missio, stond in 20 min al beneden en ze vroeg me € 50, zeg maar het prime tarief. Ik heb gewoon € 40 gegeven en zei dat het standaard tarief is in Penelope, zeker nog eens zonder positions. Ze schudde haar hoofd! Ik zei, kom dan gaan we naar de theke (Eda)! Ze liep daarna snel boos weg naar boven.

    Ik had haar nooit gezien en kon niks vinden maar nu je haar omschrijft, komen mijn emoties weer terug! Ik probeer vandaag maar weer te schakelen met mijn Bulgaarse meiden Claudia en Daniella, hopen dat ik die nog ga treffen, top meiden!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. Onderstaande 5 leden hebben LIKE_BLOND_THAI bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 ( 8 september 2022),Giodude ( 8 september 2022),mentholbear (10 september 2022),Patjax (12 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 8 september 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 15:50
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Paar weken geleden deze Gina ook getroffen in Prime. Dat moet haast wel dezelfde zijn want ze was met Jlo. Ik zat verlekkerd naar die Jlo te kijken, haar billekes zijn onovertroffen mooi zeg. De voorgevel is mij veel te groot, de Ro chirurg heeft zich vast vergist in de wensen van de klant of hij was zo geil dat hij haar tijdens de operatie van jetje heeft gegeven. We wouldn't know it anyway, shame on you you bastard. Jlo heeft een enorme grote bek, ze nam mijn gerief in de hand om te kijken of ik aan de besneden standaard van hygiëne eisen kon voldoen. Ik kreeg een stempel met certificaat van welbevinden.

    Gina was intussen pissed want zij was degene die op me af was gestapt in de catacomben van Prime. Voorstel was een trio van een uurtje. Ik ben voor alles in behalve een trio. Not my hobby omdat ik gewoon genoeg heb aan een lekkere meid. Liet me overhalen en weldra lagen we in de spiegelzimmer. My hands are gold dus met enige tevredenheid lagen beide dametjes op hun buikjes. Jlo lag erbij als kromme banaan vanwege die kut ballonnen maar ok. Volgende item was het likken van elkanders flappen rosbief, en ook ik mocht meedoen.

    Maar wat een schrik, de deurtjes van Gina gingen open en een verschrikkelijke odeur kwam mij tegemoet. Zelfs de varkens in Ro ruiken lekkerder zal ik maar zeggen. Getergd zocht mijn snake tong zijn weg tussen de natte spelonken van Jlo. Ik gaf haar opdracht om de rosbief van Gina te likken, onderwijl nam ik Jlo in capra. Keihard stotend van achter, en bij elke stoot schoot de tong van Jlo dieper in de rosbief van Gina. Jlo protesteerde maar ze kon geen kant meer op. Na 10 min kwam ik goddelijk klaar. Ik lachen maar Jlo stond op het punt om te gaan kotsen. haha. Van een uur was geen sprake, Het was 35 min en de dames wilden zweihundert. No way zei ik. Ik heb Gina niet of nauwelijks beroerd. Vloekend en tierend gingen ze tekeer. Ik versta perfect Ro en spreek het ook redelijk. Heb iets minder dan zweihundert gegeven omdat ik Prime nog vaker wil bezoeken. Gina bleef pissed, haar optreden was zero. Jlo is mooi maar heeft de arrogantie van een overjarig model, Gina vond ik niks.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  6. Onderstaande 9 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 september 2022),Biggie75 ( 8 september 2022),Firehawk ( 1 oktober 2022),Giodude ( 8 september 2022),JonnyFontane ( 8 september 2022),mentholbear (10 september 2022),Patjax (12 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 8 september 2022),Wentelt Eefje ( 8 september 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 april 2009
    Last Online
    19 mei 2024 @ 18:09
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 25 posts

    Standaard

    Het kan best een keer voorkomen dat een dvp niet helemaal fris onder ruikt. Maar zo te lezen is dit bij haar standaard. Het rook echt naar een mix van latex, urine , vaginale vocht en zweet. Een likje en ging bijna over me nek. Achteraf flink gespoeld met een halve fles listirine. Dit trauma vergeet ik niet snel.

  8. Onderstaande leden hebben Biggie75 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 1 oktober 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Berichten
    192
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    279 in 63 posts

    Standaard

    Nu ik je verslag lees dat je vorige week was geweest, was het dus een andere beer die ook pech heeft vandaag!

    Af en toe heb je helaas zo’n meid die het niet waard is, gewoon vergeten en op naar de volgende!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #6
    Geregistreerd
    24 april 2009
    Last Online
    19 mei 2024 @ 18:09
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 25 posts

    Standaard

    Gisteravond liep ik Gina tegen het lijf en werd volgens mij in het roemeens voor rotte vis uitgemaakt omdat ik niet meer met haar ga. Ik hoorde al van meerdere gasten dat ze niet te vertrouwen is. En Gina bedriegt de gasten. Dit is slecht voor het imago van Prime. Dus pas op met haar. De details laat ik maar achterwege, want dan wordt ze zeker uit Prime verwijderd.

  11. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biggie75 Bekijk bericht
    niet helemaal fris onder ruikt. Maar zo te lezen is dit bij haar standaard.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biggie75 Bekijk bericht
    Gisteravond liep ik Gina tegen het lijf en werd volgens mij in het roemeens voor rotte vis uitgemaakt
    Als ik jullie mag geloven is dat eerder op haar van toepassing

  12. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (24 september 2022)

  13. #8
    Geregistreerd
    24 april 2009
    Last Online
    19 mei 2024 @ 18:09
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 25 posts

    Standaard

    Dit vond ik trouwens terug op het duitse zuster forum. Een mannelijk gast van blijkbaar Prime heeft dit geschreven over haar (vertaald naar NL):

    Je moet blijkbaar nog veel leren over de dame Gina en over de dames in het algemeen. Ik heb ook al veel met haar meegemaakt. Haar truuk is de nabijheid te creeeren met gasten. Heeft ze je eenmaal dan komt al heel snel de vraag of je haar financieel kan steunen. En dan gaat de teller lopen. Liefde maakt blind en kost je op den duur veel geld. Deze truuk doet ze binnen Prime als daarbuiten. Ik ken meerdere gasten die hier in zijn getrapt. Ik heb vaak in het verleden met haar afgesproken in Prime als daarbuiten. Maar alles draaide altijd om geld.
    Maar als zij 4 van deze sponsoren hebt, dan houdt ze een redelijk salaris over in de maand. En dat is nog exclusief de kamers die ze maakt.

    Ze is een slang. Een Pyton pakt je en laat je niet meer los.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Biggie75 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 oktober 2022),mentholbear (24 september 2022),schoolmeester (24 september 2022)

  15. #9
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.016
    Thanked
    5.088 in 2.201 posts

    Standaard

    Het is en blijven klapeksters....
    Zien ze wat blinken dat gaan ze erop af en laten niet meer los.

  16. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (24 september 2022)

  17. #10
    Geregistreerd
    24 april 2009
    Last Online
    19 mei 2024 @ 18:09
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 25 posts

    Standaard

    Een klapeksters zeker voor 200%

    De 4 sponsoren zijn een Belg, een Nederlander, een Roemeen en een Duitser. Met deze 4 verdient ze een behoorlijk salaris in de maand.

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Vandaag een leuke blondine bij brunette Mary gezien. Geinig ondeugend snoetje heeft ze. En na wat heen en weer geflirt op naar de kamer. Eenmaal binnen toch maar even aan elkaar voorstellen en m'n hart sloeg een paar slagen over...
    Haar naam Was Gina en zelfs bij Dementholbear gingen er alarmbellen af.
    Had ik maar eerst d'r naam gevraagd in de bar

    Ik ben maar uit de buurt gebleven van de viskraam en misschien daardoor niks gemerkt. Komt wellicht ook wel doordat ze haar e sigaret mee Had. Of dat m'n neus synapses naar de klote zijn door al het frituurvet ofzo...

    Hoe dan ook milieuvriendelijke dame die verder ook goed mee deed. Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (12 oktober 2022)

  20. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Berichten
    41.937
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.757 in 8.673 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
    Samen eten ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (12 oktober 2022),mentholbear (12 oktober 2022)

  22. #13
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    20 mei 2024 @ 18:34
    Berichten
    597
    Discussies
    15
    Thanks
    4.835
    Thanked
    2.128 in 466 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Samen eten ?
    Nope, het likken van de vrouwelijke pisbak in de hoop zijn smaakpapillen te neutraliseren voor een volgend buffetbezoekje.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (12 oktober 2022),JonnyFontane (13 oktober 2022),mentholbear (12 oktober 2022),Patjax (12 oktober 2022),Siberische tijger (11 oktober 2022)

  24. #14
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    9.793
    Discussies
    308
    Thanks
    17.880
    Thanked
    11.853 in 5.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
    ik denk dat er geen sprake was van het volgende


  25. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 oktober 2022),mentholbear (12 oktober 2022),Patjax (12 oktober 2022),Wentelt Eefje (12 oktober 2022)

  26. #15
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 01:28
    Berichten
    738
    Discussies
    32
    Thanks
    744
    Thanked
    1.728 in 534 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vandaag een leuke blondine bij brunette Mary gezien. Geinig ondeugend snoetje heeft ze. En na wat heen en weer geflirt op naar de kamer. Eenmaal binnen toch maar even aan elkaar voorstellen en m'n hart sloeg een paar slagen over...
    Haar naam Was Gina en zelfs bij Dementholbear gingen er alarmbellen af.
    Had ik maar eerst d'r naam gevraagd in de bar

    Ik ben maar uit de buurt gebleven van de viskraam en misschien daardoor niks gemerkt. Komt wellicht ook wel doordat ze haar e sigaret mee Had. Of dat m'n neus synapses naar de klote zijn door al het frituurvet ofzo...

    Hoe dan ook milieuvriendelijke dame die verder ook goed mee deed. Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.


    Beste collega in de witte clubjas, het betreden van deze mijn is slechts een klein financieel verlies.

    Hoe lang waren ze samen in de kamer? Meer dan 15 minuten, misschien zelfs 20 minuten?

    De pruim ziet er gladgeschoren uit. Beviel de smaak?

    Je doet zo geheimzinnig over je ervaringen. Zo kennen we ze niet. Was het de schok dat Gina niet met hen wilde douchen na de kamer en dan de buffetten wilde bezoeken? Begrijp je dat Gina haar slanke figuur nodig heeft om snelle neuker te verblinden? Helaas is de borst in de blouse niet zo indrukwekkend, dus de rest van het figuur moet kloppen.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  27. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Bijna een half uur. Dus dat Was gewoon netjes.
    De smaak mag je aan iemand vragen die wel van vis houdt. Ik heb me er in elk geval niet aan gewaagd.
    Ik ben de laatste jaren juist erg terughoudend geworden met het verstrekken van kamer details.

  28. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (12 oktober 2022)

  29. #17
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik ben de laatste jaren juist erg terughoudend geworden met het verstrekken van kamer details.
    en het is juist dat wat een niet nutteloze bijdrage aan het forum is!
    We wachten op vulgaire details!!!

  30. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 oktober 2022),Patjax (12 oktober 2022),Wentelt Eefje (12 oktober 2022)

  31. #18
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.016
    Thanked
    5.088 in 2.201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    en het is juist dat wat een niet nutteloze bijdrage aan het forum is!
    We wachten op vulgaire details!!!
    Het liefst zo vulgair mogelijk.....

  32. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Dat snap ik en deed ik ook graag. Maar na een vervelend incident heb ik een belofte gedaan om dat niet meer te doen en daar hou ik me aan.

    Dat gezegd te hebben ben ik een wat eentonig iemand, dus wat er op de kamer gebeurt verschilt niet veel met wat ik in het eerste deel van 2017 schreef.

  33. #20
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    20 mei 2024 @ 18:34
    Berichten
    597
    Discussies
    15
    Thanks
    4.835
    Thanked
    2.128 in 466 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar na een vervelend incident heb ik een belofte gedaan om dat niet meer te doen en daar hou ik me aan.
    Aan wie heb jij de belofte gedaan die je steeds als alibi gebruikt voor het niet schrijven van inhoudelijke damesrecensies?

    - Aan jezelf?
    - Aan de dame in kwestie?
    - Aan alle dames in PHG waar het incident zich heeft voorgedaan?

    Als je het aan jezelf hebt gedaan dan moet je überhaupt niks meer posten in een dames topic.
    Als het PHG gerelateerd is dan zou je nog steeds bij andere clubs rustig een damesrecensie kunnen schrijven.
    Laatst gewijzigd door Giodude; 12 oktober 2022 om 15:30

  34. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (12 oktober 2022),Patjax ( 5 november 2022),Siberische tijger (12 oktober 2022),Wentelt Eefje (12 oktober 2022)

  35. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giodude Bekijk bericht
    Aan wie heb jij de belofte gedaan die je steeds als alibi gebruikt voor het niet schrijven van inhoudelijke damesrecensies?

    - Aan jezelf?
    - Aan de dame in kwestie?
    - Aan alle dames in PHG waar het incident zich heeft voorgedaan?

    Als je het aan jezelf hebt gedaan dan moet je überhaupt niks meer posten in een dames topic.
    Als het PHG gerelateerd is dan zou je nog steeds bij andere clubs rustig een damesrecensie kunnen schrijven.
    Aan alle 3 en aan de clubleiding die erbij werd gehaald.

    En van wie moet dat?

  36. #22
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.016
    Thanked
    5.088 in 2.201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    En van wie moet dat?
    Moet niks, maar ik zelf en andere willen iets anders.
    Die willen, vulgaire, informatie van dames. En niets in de trant van......bla bla bla....voederbakken geplunderd.......bla bla en nog meer bla.......50430 en geweldig van elkaar genoten.

  37. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Oh gelukkig maar

    Tja, voorheen schreef ik elke keer tongzoenen, daarna 69, cowgirl om in doggy te eindigen. Toen hadden sommigen daar ook niet genoeg aan of vonden dat het elke keer herhalend Was. Het is ook nooit goed.

    Bijdeweg, je leest dan weer over de stukjes dat ze alleen milieuvriendelijk Was. Dus bijvoorbeeld geen ouderwetse dame.
    Dat ze goed mee deed en geen afwerkster Is of er als een zandzak bij ligt.
    Of dat ze het kamertje netjes volmaakte en geen klokkijkster/tijdsmokkelaar is.
    Ik probeer binnen de beperkingen subtiel toch wat hints door te laten schemeren.

  38. #24
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Oh gelukkig maar

    Tja, voorheen schreef ik elke keer tongzoenen, daarna 69, cowgirl om in doggy te eindigen. Toen hadden sommigen daar ook niet genoeg aan of vonden dat het elke keer herhalend Was. Het is ook nooit goed.

    Bijdeweg, je leest dan weer over de stukjes dat ze alleen milieuvriendelijk Was. Dus bijvoorbeeld geen ouderwetse dame.
    Dat ze goed mee deed en geen afwerkster Is of er als een zandzak bij ligt.
    Of dat ze het kamertje netjes volmaakte en geen klokkijkster/tijdsmokkelaar is.
    Ik probeer binnen de beperkingen subtiel toch wat hints door te laten schemeren.
    pppffffttttt

  39. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (13 oktober 2022)

  40. #25
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.205
    Discussies
    113
    Thanks
    14.340
    Thanked
    5.904 in 2.987 posts

    Standaard

    Das, je toetsenbord blijft hangen.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Freude 468*60   Babylon 468*60