Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    30 juni 2022
    Last Online
    30 juni 2022 @ 19:34
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard hoi nieuw, maar niet zo nieuw

    Goedenavond beste Ijsberen,

    Ik ben in het verleden een stuk of 5/6 x naar happy garden geweest. Top en zeker leuke ervaring.

    ik moet een vrijgezellenfeest organiseren voor mijn neef. simpele normale jongens stuk of 5.
    we willen meeredere clubs af gaan en ook wellicht wat anders leuks in de omgeving te doen hebben.

    ik zie 3 clubs redelijk dicht bij elkaar happy garden, saunaclub by night en villa vanilla. zijn deze allen nog actief ?
    raden jullie dit aan? is er een een centrale plek die aangeraden word om te verblijven. liefst een gedeelte appartementen complex met 5 kamers, je weet mar nooit wat je mee terug neemt.... enig idee wat de gemiddele taxi prijzen zijn voor 5 personen van zeg maar nettetal, nordrhein naar de 3 verschillende clubs, lastig te vinden op het net. en heb een goeie locatie gevonden om te overnachten.

    ik hoor graag van jullie.
    bedankt alvast !

  2. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:21
    Berichten
    9.780
    Discussies
    307
    Thanks
    17.853
    Thanked
    11.821 in 5.152 posts

    Standaard

    Vergeet Dejavu Vip niet ligt ook in de buurt

  3. #3
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    13 mei 2024 @ 07:54
    Berichten
    3.190
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.034 in 1.592 posts

    Standaard

    Ga gewoon stappen in Köln joh en vergeet die SC's. In Köln kun je dan eventueel nog naar de Pascha als je echt naar de hoeren wilt maar beter gezegd gewoon niet doen. Geef de aanstaande bruidegom een leuke dag/avond/nacht ipv iets om 'm chantabel mee te maken.

  4. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 1 juli 2022),hasta la pasta ( 1 juli 2022),Liefje (30 juni 2022),stimpy3 ( 1 juli 2022)

  5. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:54
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.667
    Discussies
    271
    Thanks
    26.430
    Thanked
    16.006 in 6.517 posts

    Standaard

    Ik weet niet of een SC wel zo een goeie vrijgezellen locatie is. Straks blijft de bruidegom er terugkomen

    Mij lijkt een stripclub of champagneclub meer een geschikte locatie. De dames daar zijn er meer gericht op animatie/gezelschap.
    Saunaclub dames in het algemeen meer gericht om naar de kamer te gaan voor een wip. Hoewel je ze ook voor gezelschap kunt boeken. En als jullie een fles sterke drank bij bv Happy Garden open willen laten trekken, kun je dat op naam van een dame laten doen. Krijgt ze provisie over en blijft jullie dan ook voor een poos gezelschap houden.

  6. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:54
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.667
    Discussies
    271
    Thanks
    26.430
    Thanked
    16.006 in 6.517 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Vergeet Dejavu Vip niet ligt ook in de buurt
    Jij duvel in een doosje... Je weet donders goed dat Déjà Vu net als By Night en Villa Vanilla gesloten zijn

  7. #6
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.028
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Jij duvel in een doosje... Je weet donders goed dat Déjà Vu net als By Night en Villa Vanilla gesloten zijn
    Jij bent zeker degene die ook altijd snel 1 april grappen moet verpesten ??
    En Garde

  8. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 1 juli 2022),WANDELAAR5 ( 1 juli 2022),Wentelt Eefje ( 1 juli 2022)

  9. #7
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.764
    Discussies
    168
    Thanks
    2.735
    Thanked
    8.075 in 1.590 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik weet niet of een SC wel zo een goeie vrijgezellen locatie is. Straks blijft de bruidegom er terugkomen

    Mij lijkt een stripclub of champagneclub meer een geschikte locatie. De dames daar zijn er meer gericht op animatie/gezelschap.
    Saunaclub dames in het algemeen meer gericht om naar de kamer te gaan voor een wip. Hoewel je ze ook voor gezelschap kunt boeken. En als jullie een fles sterke drank bij bv Happy Garden open willen laten trekken, kun je dat op naam van een dame laten doen. Krijgt ze provisie over en blijft jullie dan ook voor een poos gezelschap houden.
    Mij lijkt een SC juist wel een goede locatie voor een vrijgezellenfeest. Wellicht komt de bruidegom (wat een woord) nog tot inzicht, en blaast hij de hele boel af nu het nog kan zonder dat het hem een pak geld kost.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  10. Onderstaande 4 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 juli 2022),mentholbear ( 1 juli 2022),pietpotent44 ( 1 juli 2022),WANDELAAR5 ( 1 juli 2022)

  11. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:54
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.667
    Discussies
    271
    Thanks
    26.430
    Thanked
    16.006 in 6.517 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Jij bent zeker degene die ook altijd snel 1 april grappen moet verpesten ??
    Minder leuk als je van alles in elkaar loopt te plannen, om er straks achter te komen dat alles gebaseerd was op fake ijsberen news...

  12. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (13 juli 2022)

  13. #9
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:34
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.958
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Maar zoiets zouden ijsberen toch nooit doen?

  14. #10
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:50
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.279
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.755 in 2.245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Mij lijkt een SC juist wel een goede locatie voor een vrijgezellenfeest. Wellicht komt de bruidegom (wat een woord) nog tot inzicht, en blaast hij de hele boel af nu het nog kan zonder dat het hem een pak geld kost.
    En hoeft hij ook niet naar de IKEA om bouwpakketten te kopen en in elkaar te zetten ..

  15. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 2 juli 2022),Wentelt Eefje ( 1 juli 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.