Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
Weergegeven resultaten: 476 t/m 494 van 494

Discussie: Brand in Yin Yang

  1. #476
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.649 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Je loopt een paar weken posts lezen achter, cameltoe.

    In my translation of the article of 31 January 2024 by @John mc Snek I had overlooked the fact that it was a decision of the highest Dutch court ("oordeelt de hoogste bestuursrechter van Nederland"). The technical article written by the law firm "Adriaanse + van der Weel" is more clearly worded than the newspaper article in "DeLimburger".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gielle012 Bekijk bericht


    Maybe a polar bear has some time and flies his drone into the air and takes a few photos that show how beautiful the Yin Yang building already looks at the moment.


    31.01.2024 "DeLimburger"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    https://archive.ph/82LfP

    Full text

    Roermond - De burgemeester van Roermond, destijds Rianne Donders, had saunaclub Yin Yang in februari 2019 niet mogen sluiten. Tot dat oordeel komt de Raad van State die daarmee een flinke tik uitdeelt aan de gemeente.
    Rob Dieleman
    Vandaag om 10:45

    Bij saunaclub Yin Yang aan de Heinsbergergweg werden bij een politie-inval in november 2016 een paar gram harddrugs en zestien xtc-pillen aangetroffen. Reden voor burgemeester Rianne Donders om de club op slot te gooien in het kader van het Damocles-beleid waarbij drugspanden keihard aangepakt worden. Dat was het begin van een ellenlange juridische strijd tussen de gemeente en de eigenaar van de saunaclub.

    Verzegeld
    Eigenaar Chris Schoemakers kreeg in eerste instantie geen gelijk van de Raad van State. Die oordeelde in januari 2019 dat Donders in haar recht stond toen ze aankondigde Yin Yang op slot te willen gooien. Daarop besloot de burgemeester tot daadwerkelijke sluiting van een jaar. Op 25 februari 2019 was het zover en werden de deuren van Yin Yang, dat tot dusver wel open was gebleven, verzegeld door politie en boa’s van de gemeente Roermond.
    Onterecht, oordeelt de Raad van State nu. Schoemakers vocht namelijk het besluit van de burgemeester om tot sluiting over te gaan, wederom aan. De bestuursrechter ging daar niet in mee, maar in hoger beroep haalt de eigenaar alsnog zijn gelijk. De burgemeester heeft onvoldoende kunnen motiveren waarom sluiting ruim twee jaar na het vinden van de drugs nog noodzakelijk was, oordeelt de hoogste bestuursrechter van Nederland.

    Geen drugshandel
    Volgens de rechters is niet gebleken dat bij Yin Yang na de vondst van drugs eind 2016 nog verdovende middelen werden verhandeld tot aan de sluiting in 2019. Er zijn geen meldingen binnengekomen van buurtbewoners, prostituees of klanten en de burgemeester en politie hebben geen controles laten uitvoeren in die periode. ‘Het tijdsverloop, waarin er verder helemaal geen tekenen van drugshandel waren, acht de Afdeling te groot’, is te lezen in de uitspraak die woensdag werd gepubliceerd.
    Wat de uitspraak betekent voor Yin Yang en de gemeente is nog niet duidelijk. Mogelijk wordt er een schadeclaim ingediend.
    De gemeente weigerde eerder ook een exploitatievergunning van de saunaclub voor Schoemakers. Die beslissing hield wel stand bij de Raad van State. Vorig jaar maart woedde er een brand in de gesloten saunaclub die flinke schade aan het pand aanrichtte. De brand werd aangestoken, maar de politie heeft niemand kunnen oppakken.

    Volledige uitspraak :

    https://uitspraken.rechtspraak.nl/de...n%2Byang&idx=1

    Conclusie
    6. Het beroep is gegrond. Het besluit op bezwaar van de burgemeester van 23 maart 2022 dient wegens strijd met het bepaalde in artikel 3:4, tweede lid, van de Awb te worden vernietigd.
    Gelet hierop behoeft het betoog van Yin Yang over de evenwichtigheid van de sluiting geen bespreking meer.

    7. Niet kan worden verwacht dat de noodzaak van de sluiting op 25 februari 2019 alsnog afdoende wordt onderbouwd. Het primaire besluit van de burgemeester van 6 februari 2019 komt eveneens voor herroeping in aanmerking. [b] De Afdeling zal bepalen dat haar uitspraak in de plaats treedt van het vernietigde besluit. Dit betekent dat de burgemeester in februari 2019 ten onrechte heeft besloten tot sluiting van de saunaclub over te saunaclub over te gaan.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  2. #477
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    26 april 2024 @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Waarom zitten jullie eigenlijk te wachten op een heropening van YY?

    De catering en wellness waren inderdaad toppie, maar:
    - De laatste maanden/jaren waren het prijsbeleid en de dienstverlening van de DVP's niet meer eenduidig
    - Echt mooie DVP's waren niet echt talrijk aanwezig
    - Het cliënteel veranderde na 17:00 in schorremorrie

    Daarenboven zijn er nu al onvoldoende DVP's om de andere clubs te bemannen(bevrouwen?).
    Bij succes van YY zullen andere clubs ergens op moeten inboeten. Afhankelijk van het prijsbeleid komen 6S en BB of GG in het vizier.

    Ik zie dus weinig meerwaarde in nog een club er bij, behalve dan de rijtijd. Daarenboven zal YY -gezien het recente verleden- onder het vergrootglas van de politie moeten werken.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    fingerprint68 (23 april 2024),Shakir (23 april 2024)

  4. #478
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    3.188
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    de zijn zat dvps.. ik denk dat die niet in duitsland willen werken ivm de registratie plicht. Het draait er juist om dat ze thuis kunnen zeggen dat ze zgn in de bediening werken.. anonimiteit daar staat en valt het geheel bij.. plus dat clubs niet zelf meer werven. Die wachten allemaal tot pjotr weeerbmet een auto vol aankomt. Maar pjotr verdient meer in dubai.

  5. #479
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    703
    Discussies
    32
    Thanks
    719
    Thanked
    1.649 in 514 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Waarom zitten jullie eigenlijk te wachten op een heropening van YY?

    De catering en wellness waren inderdaad toppie, maar:
    - De laatste maanden/jaren waren het prijsbeleid en de dienstverlening van de DVP's niet meer eenduidig
    - Echt mooie DVP's waren niet echt talrijk aanwezig
    - Het cliënteel veranderde na 17:00 in schorremorrie

    Daarenboven zijn er nu al onvoldoende DVP's om de andere clubs te bemannen(bevrouwen?).
    Bij succes van YY zullen andere clubs ergens op moeten inboeten. Afhankelijk van het prijsbeleid komen 6S en BB of GG in het vizier.

    Ik zie dus weinig meerwaarde in nog een club er bij, behalve dan de rijtijd. Daarenboven zal YY -gezien het recente verleden- onder het vergrootglas van de politie moeten werken.


    The problem with a group of Dutch Moroccans has been discussed several times in the YY thread in the past. We will find out whether these gentlemen will be welcome at the YY in the future.

    It can be assumed that the operator of the YY will take measures to prevent another drug find in a raid that is certainly to be expected. Perhaps he has already acquired a four-legged friend with a well-trained nose.

    The YY should be of particular interest to German casual prostitutes who do not want to register as prostitutes in Germany.

    Everything else are dreams and expectations of polar bears, to be compared with the former euphoria that the GT 2.0 would rise like a phoenix from the ashes in the GG in Grefrath. The reality will certainly cause some disillusionment and shattered dreams for the YY as well from polar bears with too high expectations.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  6. #480
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    141
    Thanked
    261 in 86 posts

    Standaard

    Dan maar hopen dat de Golden Time weer open gaat.

    Daar was een goed deur beleid

  7. #481
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Waarom zitten jullie eigenlijk te wachten op een heropening van YY?
    Voor mij persoonlijk maakt het weinig meer uit.

    Maar voor de beren zal inderdaad een kortere reisduur een grote zijn (en voor vrouwen die in Duitsland wonen ook), en voor de vrouwen zal het ontbreken van registratieplicht en andere Duitse regels aantrekkelijk zijn.

    Aan vrouwen zal er denk ik geen gebrek zijn, ik denk dat minstens de helft van de dames in ss interesse heeft om (opnieuw) in yy te gaan werken. Die hebben echt een probleem als yy weer gaat openen.

    Maar ook veel vrouwen uit Duitse clubs in de grensstreek zullen overwegen in yy te gaan proberen. Daarbij is bij de meeste dames de Nederlandse ijsbeer populairder dan de Duitse ijsbeer.

    Als yy de problemen / obstakels voor een heropening kan oplossen, ligt er veel potentie voor de club (als ze niet dezelfde fouten maken zoals GG en Le Grand, dus prijzen moeten vergelijkbaar zijn met SS en LR).

  8. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (23 april 2024),mentholbear (23 april 2024)

  9. #482
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    141
    Thanked
    261 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwtje Bekijk bericht
    goede middag ..........het gaat weer open .......in juni.....en ook nog dit jaar...
    goed nieuws goed nieuws goed nieuws ...



  10. Onderstaande leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (23 april 2024)

  11. #483
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    de zijn zat dvps.. ik denk dat die niet in duitsland willen werken ivm de registratie plicht. Het draait er juist om dat ze thuis kunnen zeggen dat ze zgn in de bediening werken..
    En toch puilt het in SS volgens mij niet uit aan dames. Komen misschien ook niet genoeg heren.

  12. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 april 2024)

  13. #484
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    141
    Thanked
    261 in 86 posts

    Standaard

    Als je mijn mening vraagt is de prijs kwaliteit die ik krijg in ss in verhouding met bv Aca Gold, bij de laatste beter.

    Aangezien de reistijd niet voordeliger is voor vele die niet onder Sittard wonen, verkies ik dan toch al snel voor Aca Gold.
    Makkelijk verdient in dezelfde reistijd met prima service

  14. Onderstaande leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 april 2024)

  15. #485
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Berichten
    1.180
    Discussies
    84
    Thanks
    793
    Thanked
    1.648 in 670 posts

    Standaard

    Laatste 3 keren dat ik er was waren er toch zeker een stuk of 75

  16. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 april 2024),WANDELAAR5 (23 april 2024)

  17. #486
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:28
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.829
    Thanked
    9.610 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En toch puilt het in SS volgens mij niet uit aan dames. Komen misschien ook niet genoeg heren.
    Dat klopt niet. AcaGold, Penelope en Sixsens hebben verreweg de meeste dames van alle clubs in de regio.

  18. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (23 april 2024)

  19. #487
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:28
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.829
    Thanked
    9.610 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frittentitten Bekijk bericht
    Als je mijn mening vraagt is de prijs kwaliteit die ik krijg in ss in verhouding met bv Aca Gold, bij de laatste beter.

    Aangezien de reistijd niet voordeliger is voor vele die niet onder Sittard wonen, verkies ik dan toch al snel voor Aca Gold.
    Makkelijk verdient in dezelfde reistijd met prima service
    Voor mij is het net andersom, maar om weer even on topic te gaan. Ik denk dat de budget clubs AcaGold en Penelope niet veel bezoekers aan Yin Yang gaan verliezen. Die hebben hun eigen doelgroep en gaan geen hogere entree betalen voor beter eten, een schonere club en betere wellness. Anders gingen ze nu ook niet naar die clubs.

  20. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 april 2024),Herr Fick (24 april 2024),mentholbear (24 april 2024)

  21. #488
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Berichten
    1.180
    Discussies
    84
    Thanks
    793
    Thanked
    1.648 in 670 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frittentitten Bekijk bericht
    Als je mijn mening vraagt is de prijs kwaliteit die ik krijg in ss in verhouding met bv Aca Gold, bij de laatste beter.

    Aangezien de reistijd niet voordeliger is voor vele die niet onder Sittard wonen, verkies ik dan toch al snel voor Aca Gold.
    Makkelijk verdient in dezelfde reistijd met prima service
    Bij mij is het echt wel andersom. Alleen het verschil in entree is wel groot maar daar krijg je een goede wellness en zeer goed en varieerd eten voor terug

  22. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 april 2024)

  23. #489
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Waarom zitten jullie eigenlijk te wachten op een heropening van YY?

    De catering en wellness waren inderdaad toppie, maar:
    - De laatste maanden/jaren waren het prijsbeleid en de dienstverlening van de DVP's niet meer eenduidig
    - Echt mooie DVP's waren niet echt talrijk aanwezig
    - Het cliënteel veranderde na 17:00 in schorremorrie

    Daarenboven zijn er nu al onvoldoende DVP's om de andere clubs te bemannen(bevrouwen?).
    Bij succes van YY zullen andere clubs ergens op moeten inboeten. Afhankelijk van het prijsbeleid komen 6S en BB of GG in het vizier.

    Ik zie dus weinig meerwaarde in nog een club er bij, behalve dan de rijtijd. Daarenboven zal YY -gezien het recente verleden- onder het vergrootglas van de politie moeten werken.
    Herr Fick heeft het begrepen. Er is overal een nijpend dameskort, niet alleen in saunaclubs maar ook in raambuurten en de privé, zowel in de Benelux als in Duitsland. Lees daarvoor maar eens andere hoerenfora zoals GR of Youppie. Bijna overal is het huilen met de pet op. Het is me een raadsel waar ze zijn...

    Goed gek om in deze omstandigheden nog een club te heropenen. Als YY, PHG en nog andere clubs dan toch de deuren willen opengooien dan krijg je op den duur clubs met max 15-20 dames. Dan blijf ik gewoon thuis.

    Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen, met als gevolg dat er meer zichtbare security als goede dames gaat rondlopen (gezelligheid troef!). Precies om deze reden ben ik geen fan van de Nederlandse clubs.

    Ik klink waarschijnlijk erg negatief, maar het is realistisch vrees ik.

  24. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (24 april 2024)

  25. #490
    Geregistreerd
    26 april 2023
    Last Online
    26 april 2024 @ 17:36
    Berichten
    67
    Discussies
    0
    Thanks
    224
    Thanked
    66 in 26 posts

    Standaard

    tjeppah... van morgen proberen te sturen maar geen prive berichten wil je ...ja dan niet....

  26. #491
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:28
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.829
    Thanked
    9.610 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Er is overal een nijpend dameskort, niet alleen in saunaclubs maar ook in raambuurten en de privé, zowel in de Benelux als in Duitsland. Lees daarvoor maar eens andere hoerenfora zoals GR of Youppie. Bijna overal is het huilen met de pet op. Het is me een raadsel waar ze zijn...
    Ik klink waarschijnlijk erg negatief, maar het is realistisch vrees ik.
    M.i. ben je veel te negatief. Als ze ooit open gaan, dan drinken we daar samen een pintje en dan zul je zien dat ze genoeg goede dames aan hebben getrokken!

  27. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2024)

  28. #492
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    26 april 2024 @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    ... Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen ...
    Ik meen ook begrepen te hebben dat de inwoners van Melick niet zo gelukkig zijn met een mogelijke heropening. Al bij al lijkt mij een heropstart van YY niet echt opportuun voor de ijsberengemeenschap.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 24 april 2024 om 15:19

  29. #493
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    . Als YY, PHG en nog andere clubs dan toch de deuren willen opengooien dan krijg je op den duur clubs met max 15-20 dames. Dan blijf ik gewoon thuis.

    Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen, met als gevolg dat er meer zichtbare security als goede dames gaat rondlopen (gezelligheid troef!). Precies om deze reden ben ik geen fan van de Nederlandse clubs.
    Met meer zichtbare security heb ik geen moeite. Als ze vriendelijk zijn, zoals die kale reus in SS, vind ik het alleen maar fijn als ze ermee raddraaiers buiten de deur houden. En zet er een kwispelende viervoeter bij om de snotneuzen (pun intented) weg te houden.

    15 a 20 dames is voor mij meer als genoeg. Zo lang het maar goeie dames zijn. Ik snap ook niet dat Venus de laatste tijd niet overlopen wordt. Zitten toch enkele goeie tussen.

  30. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 april 2024),Bolkedebeer (26 april 2024),Toetebel (24 april 2024)

  31. #494
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:45
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Ik meen ook begrepen te hebben dat de inwoners van Melick niet zo gelukkig zijn met een mogelijke heropening.
    De toekomstige bewoners van de nog te bouwen wijk Melickerveld ook niet...
    Of de club per 1 juni (volgens sommige bronnen) of na de zomer (volgens andere bronnen) opent, we zullen het wel zien. Aangezien ik nog geen vacatures gespot hebt zal het niet voor binnenkort zijn. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben en alles is in het diepste geheim al geregeld. Ik zou het wel fijn vinden om weer eens naar een echte saunaclub te kunnen gaan, die ook nog eens bij mij om de hoek ligt. Wees gerust, alleen om te kijken natuurlijk...
    Het zal me verder worst zijn...

  32. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 april 2024),Ascari (24 april 2024),laplagne (26 april 2024),mentholbear (24 april 2024),Toetebel (24 april 2024)

 

 
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

FKK Artemis 468*60