Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    24 april 2024 @ 23:11
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard Roxi, House of Pleasure Kinrooi/Ophoven

    Heerlijk spelen met Roxi

    Afgelopen week kennis gemaakt met Roxi.

    Roxi:
    Slank, 26 jaar, Lets volgens website
    1.80 m lang (ja echt)
    Rode krullenbol
    B-cup
    Geschoren, schaamlipjes steken klein beetje uit
    open vriendelijk karakter
    Spreekt goed Engels
    Heeft eerder korte tijd gewerkt en is net weer begonnen
    Houdt niet van: Tong diep in haar mond en vingers in poesje of kontje

    Op de website van HOP staan op dit moment veel Spaanse (latina) dames. Roxi was de enige Letse en haar uiterlijk beviel me. In het echt niet extreem knap maar met haar frisse open uitstraling een prachtige vrouw.

    Na overdracht en wegbrengen van het geld ging ik douchen. Bij terugkomst in de kamer zat Roxi al naakt op het bed. Ze wilde gelijk beginnen maar ik wilde eerst even mijn introductiegesprekje doen wat haar verraste maar ze was blij gelijk te kunnen vertellen wat ze niet wilde zodat we tijdens de sessie geen teleurstellingen zouden hebben. Ons gesprek afgesloten met een heerlijke zachte intense kus. Ze kan lekker zoenen!

    Haar op haar buik op bed laten plaatsnemen en haar hele lichaam gestreeld. Zeker bij de schouders lag ze erg tevreden te genieten, echter daar was ik niet alleen voor gekomen. Toen ik het genoeg vond haar omgedraaid en de voorkant bewerkt waarbij we af en toe een pauze namen om te zoenen. Na enige tijd plaatsgenomen voor een orale verwenbeurt. Ze reageerde blij op mijn werk met af en toe een kreuntje en wat heupbewegingen. Ik was reeds geruime tijd bezig en had niet meer het idee haar tot een hoogtepunt te kunnen brengen toen ze vrij snel begon te draaien met haar lichaam en kreunend een orgasme bereikte. Duidelijk geval van langzaam opwarmen maar dan ook een hevig hoogtepunt. Haar langzaam laten bijkomen waarna het mijn beurt was. Ik ging lekker liggen en zij zoog en masseerde langzaam en met gevoel mijn jongeheer. Zeer aangenaam maar voor mij niet voldoende dus haar na een paar minuten gevraagd op mij plaats te nemen in cowgirl positie. Ze verwachtte niet dat dat ging lukken maar na het aanbrengen van een condoom liet zij zich langzaam op mij zakken. Eenmaal in positie was er geen enkel probleem en bewogen we langzaam, het tempo steeds verder opvoerend. Ik kwam als eerste maar Roxi was te druk met zichzelf om dat te merken en reed door naar haar eigen climax. Het was heerlijk geil om haar gezicht te zien en haar te horen genieten. In plaats van gelijk af te stappen bleef ze lekker op mij liggen om zoenend na te genieten van de afloop.
    Tenslotte ruimde ze de rommel op en kon ze nog 2 minuutjes bij mij op schoot zitten zoenen als afscheid.
    Al met al een heerlijke sessie. Ik hoorde dat ze geluk had want de boeking na mij was een heer die de gewoonte had de dames uitgebreid te masseren. Het was een goede ochtend voor Roxi en ik gun het haar.

    Voor mij was Roxi een topdame. Ze is absoluut niet professioneel en afstandelijk, maar juist heel lief, vriendelijk en onbevangen. Misschien wel te aardig, ik hoop dat ze goed haar grenzen kan bewaren en vasthouden. Ik gun haar niet dat er misbruik van wordt gemaakt. Juist haar blije karakter en vertrouwen maakt het dat het voor mij een memorabele sessie is geworden. Als ik weer in de gelegenheid ben zal ik zeker proberen Roxi weer te boeken.

  2. Onderstaande 8 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 november 2021),mechelen (24 november 2021),mentholbear (30 november 2021),Patjax ( 4 december 2021),pret (24 november 2021),Schietgraagft ( 9 december 2021),Wentelt Eefje (24 november 2021),wooley (26 november 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    24 april 2024 @ 23:11
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Afscheid van Roxi

    Net voor de Sint weer vertrekt nogmaals bij Roxi op bezoek gegaan. Waar ik anders nog wel eens binnenloop en kijk wat er beschikbaar is had ik deze keer al een dag van te voren gebeld en mijn afspraak met mijn meisje vastgelegd. Ruim 10 minuten voor het afgesproken tijdstip gearriveerd en gauw met een heerlijke omhelzing en sensuele kus op de gang welkom geheten. Ze bracht mij naar de kamer waar de airco reeds behaaglijk stond te blazen. Nogmaals kussen en omhelzen. Daarna Roxi even laten plaatsnemen want ik had wat kadootjes van de Sint meegebracht. Even kort uitgelegd hoe wij Sinterklaas vieren en haar een zakje pepernoten voor alle dames gegeven en de chocolade letter R voor haarzelf. Ze was blij verrast en bedankte mij uitvoerig. Haar de 120 Euro overhandigd en zij wees me de douche terwijl zij handdoeken ging halen. Toen ik klaar was met douchen was Roxi ook weer terug met de handdoeken. Zij gaf aan dat ze haar haar nog verder moest drogen dus vertrok weer terwijl ik onder de airco warm bleef. Na enige tijd kwam ze terug en kon ons uurtje beginnen.

    We begonnen zoals we vorige keer geëindigd waren: Roxi zat face-to-face op mijn schoot en we zoenden en streelden elkaar sensueel. Na enige tijd legde ik haar op haar rug en kusten we door terwijl ik langzaam naar beneden ging. Tussen haar benen aangekomen plagend om de gevoelige delen gekust wat ze kon waarderen. Tenslotte mijn mond aan het werk gezet wat de nodige instemmende geluiden ontlokte. Met veel speeksel variatie en orale aandacht voor beide openingen werd Roxi steeds natter en kwam tot een zeer heftige climax. Toen ik langzaam mezelf naar boven verplaatste lag ze helemaal opgekruld schokkend bij te komen en vroeg me haar even tijd te geven. Gentleman als ik ben gaf ik daar enige minuten gehoor aan. Toen ze weer was bijgekomen weer een intensieve kus sessie waarbij zij deze keer mij ging verwennen. Ook dat ging met veel gevoel en speeksel gepaard waarbij zij regelmatig mij aankeek.
    Intussen vond ik het tijd om wat te neuken en besloten we samen dat het missionaris zou worden. Rubbertje werd aangebracht en ik schoof zonder enig probleem bij haar naar binnen. Deze activiteit ging mij niet zo goed af, ik was na een minuut of 3 al klaar terwijl Roxi net warm werd. Gelukkig kon ik nog wel enige tijd in haar blijven om haar toch nog wat plezier te geven echter nog een orgasme kon ik haar niet bezorgen. Gestopt en de rommel opgeruimd. Daarna lekker in elkaars armen liggen knuffelen en praten. Omdat er nog tijd over was bood ik Roxi nog een orale verwenbeurt aan wat zij maar al te graag accepteerde. Roxi ging weer liggen en ik ging aan het werk. Deze keer bereikte ze vrij snel een orgasme maar niet zo heftig als de eerste. Ze gaf mij nog een compliment op mijn orale vaardigheden. Voor haar deed ik het perfect - precies op de juiste punten, variatie en druk. Ze zei nog nooit zo lekker oraal bevredigd te zijn. Toch fijn om te horen dat je het goed doet en dat het gewaardeerd wordt. Zeker van Roxi want ik voel echt een klik met haar.

    Samen nog even bij het douchen staan praten. Ze gaf aan zeer binnenkort te vertrekken naar huis. Ze heeft een droom en gaat proberen die waar te maken. Ik gun het haar van harte maar voor mezelf hoop ik dat ze terug komt. Ik zou graag veel vaker met haar willen spelen. Haar alle goeds gewenst met de hoop haar terug te zien en met een intense kus en omhelzing door haar naar buiten begeleid.

    Een heerlijke sessie waar ik nog uren later met plezier aan terug heb gedacht.

  4. Onderstaande 7 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 januari 2022),Massi ( 3 december 2021),mentholbear ( 5 december 2021),Patjax ( 4 december 2021),pret ( 3 december 2021),Schietgraagft ( 9 december 2021),Wentelt Eefje ( 3 december 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 oktober 2021
    Last Online
    6 maart 2023 @ 15:54
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankie10 Bekijk bericht
    Afscheid van Roxi

    Ze gaf aan zeer binnenkort te vertrekken naar huis. Ze heeft een droom en gaat proberen die waar te maken. Ik gun het haar van harte maar voor mezelf hoop ik dat ze terug komt. Ik zou graag veel vaker met haar willen spelen. Haar alle goeds gewenst met de hoop haar terug te zien en met een intense kus en omhelzing door haar naar buiten begeleid.

    Een heerlijke sessie waar ik nog uren later met plezier aan terug heb gedacht.
    Zoals ik begrepen heb komt ze vanaf volgende week weer terug dus hou het in de gaten

  6. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Zo snel gerealiseerd dat DVP zijn zoveel beter verdient

  7. #5
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    24 april 2024 @ 23:11
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Weerzien met Roxi

    Zoals in de berichten hierboven geschreven was het de bedoeling dat Roxi eerder terug zou zijn. Ik zat reeds op het vinkentouw en had gepland om haar eerste afspraak te zijn maar dat ging helaas niet door. Gelukkig is ze nu echt weer terug en heb ik recent een nieuwe afspraak geboekt.

    Bij aankomst was het zo druk dat ik buiten enige tijd moest wachten; voor mij waren zoveel heren aangekomen dat de ontvangst even overliep. Zoals eerder gezegd is het de bedoeling dat je collega beren niet tegenkomt en ik was net even te veel. Geeft niet, belangrijker was dat Roxi voor mij gereserveerd was en dat was zo, geheel conform de afspraak.

    Toen ik naar binnen mocht werd Roxi geroepen en kwam gauw aangelopen, zag mij, toverde een blije glimlach op haar gezicht en gaf me een intense zoen op de gang. Gauw naar boven gegaan en de kamer in. Daar verder gevreeen, enige kleren uitgedaan en Roxi het geld overhandigd. Zij vroeg of ik me wilde douchen maar dat ik dan op haar moest wachten omdat het te druk was en ik mogelijk anderen tegen zou kunnen komen. Dus braaf plaatsgenomen totdat Roxi terug was met de handdoeken en mij veilig naar de douche bracht. Snel gedoucht en terug naar de kamer waar ze al klaar zat.

    Op bed plaatsgenomen waar we als een stel verliefde pubers hebben liggen rollebollen en knuffelen. Toen we waren bijgekomen van onze blijdschap elkaar weer te zien de sessie vervolgd zoals voorgaande keren. Deze keer eindige de stand in 3-1 in het voordeel van Roxi. Wederom zeer memorabel en ik ga zeker zolang Roxi beschikbaar is vaker bij haar langs.

  8. Onderstaande 3 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 2 februari 2022),Husky ( 2 februari 2022),mentholbear ( 2 februari 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

  Freude 468*60