Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Utrecht Zandpad 102-3, Olga

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang
    Lengte dame : 1,58 m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
    Nationaliteit/Taal : Russisch, Nederlands
    Leeftijd : 32
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service: normale sex met condoom, geen zoenen, anaal bij klant
    Voordelen: stijlvolle meid, brains en kan je geil maken met je ogen, relaxt qua tijd
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 40 minuten
    Prijs : 100 Euro
    Extra’s bij het bezoek: relaxt babbeltje let niet super op de tijd als ze je mag

    Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .



    Omdat ik het de 2 vorige keren zeer lekker vond, ben ik er weer binnnengegaan, en weer geen spijt gehad!

    Eerst even bijgepraat waarna deze russische schone direct aan de slag ging eeerst heerlijk strelen en de tepels teasen wat ik natuurlijk ook bij haar niet onberoerd liet, ze keek mij voortdurend doordringend en geil aan, waarna ze mij heerlijkbegont te pijpen. vervolgens trok ze handschoen aan en begon heerlijk mijn kontje te verwennen. Dit wond haar ook duidelijk op en ze probeerde te kijken hoever ze kwam, uiteindelijk 4 vingers wat een enorm geil gevoel gaf. Ok zei ze nu ben jij aan de beurt!, mijn pik was keihard en ze ging langzaam bovenop mij zitten en begon mij langzaam te berijden warbij ze mij ook diep in ogen aan bleef kijken.

    Haar kleine maar heerlijke borstjes kon ik af en toe met mijn mond beroeren.

    Ik hield het bijna niet meer toen ze opeens stopte en in mijn oor fluisterde, komop nu ben jij aan de beurt. Waarna ze op bed ging liggen en ik haar nog langdurig neukte en mijnn tempo wisselde om een zaadlozing te voorkomen. Olga genoot zichtbaar en uiteindelijk voerde ik het tempo goed op om vervolgens heerlijk klaar te komen. Ze gaf nog een compliment, zo, en dat zonder poppers! (die was op bij haar)

    Ik kan echt zeggen dat dit qua neukwerk 1 van de betere was in mijn lange ervaring op het pad, heerlijk hoe zij zich meebeweegt en je subtiel weet aan te sporen tot meer!

    Echt een topper!

  2. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen

    Olga staat nu enkele avonden/nachten op 114-4

  3. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Olga zit tegenwoordig op 102-3 in de late nacht en vroege ochtend

  4. #4
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    29 november 2009 @ 11:01
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik dacht even dat het de Olga was waar ik op zoek naar ben maar helaas..

    De Olga die ik zoek heeft op de Doubletstraat gewerkt en blijkt dat ze nu in zandpad werkt, althans dat heeft ze gedaan, of dat nog steeds het geval is weet ik niet en momenteel ben ik in t buitenland en kan ik zelf niet gaan maar ik vraag me wel af of ze daar werkt..

    het is miss een beetje offtopic en sorry daarvoor maar iemand ook een Olga gezien op de Zandpad, een hongaarse dame rond de 1.73, zwart haar, groene ogen en een normaal postuur. Ze heeft een mooi koppie en wat ook opmerkelijk is haar tattoage op haar onderrug, een vrij groot tattoage van vleugels. Ik ben al een tijdje opzoek naar deze dame.
    Laatst gewijzigd door Pompaj; 19 juni 2009 om 22:08

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

  Babylon 468*60