Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Schippersstraat 22/1, Stefanie

    Haarkleur/-lengte :donkerblond,lang
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat :normaal / C
    Nationaliteit/Taal : Ned-Venozolaans/ Nederlands
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings :
    Service:Beffen/PMC/Soft SM
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 00:50
    Prijs : 150

    Vandaag (18 juni 2005) tijdens deze hete dag eens afgezakt naar het schipperskwartier.
    Mijn oog was al enkele keren gevallen op Stefanie, in de schippersstraat 22, linkse raam. Ik ben er nooit binnengegaan omdat ik overtuigd was dat, des te mooier het gezicht, des te slechter de service zou zijn. Niets is minder waar dus bij deze half nederlandse, half mexicaanse schoonheid (smaken verschillen natuurlijk)...
    Normaal werkt Stefanie 's avonds, je kan haar makkelijk herkennen aan het raambordje als ze er is, Hot Latina Girl Stefanie.
    Afgesproken 50 euro voor p+n, maar ik had mijn budget op 150 euro voorzien. Heerlijke speelse meid, een droom van een gezicht, je mag overal aanzitten, borsten, clitje, ze gaf me zelfs een vibrator om haar te verwennen. Ze is zeer zeer vriendelijk, maar toch natuurlijk, een 10 hiervoor. Het was net of ik al jaren over de vloer kom, zo behandelde ze me, zelfs toen er nog geen sprake was van die extra 100 euro. Noem het maar een GFE, eentje uit het goede hout gesneden dus...
    Na een zalig kwartiertje heb ik haar zelf voorgesteld om wat extra service, er is niet gepraat over geld, ik heb haar gewoon 100 euro extra gegeven. En het initiatief volledig aan haar overgelaten.
    Ik mocht haar beffen, haar met een vibrator bewerken, maar was eigenlijk meer in de mood door haar onder handen genomen te worden. Heb haar dit duidelijk gemaakt, en haar reply hierop was dat ze stout kon zijn. Dat heb ik geweten, ik ga de details verder besparen, maar ze heeft me heerlijk genomen, eerst met vibrator, dan met voorbinddildo, in verscheidene standjes, waaronder ik bovenop haar, niets was haar teveel, en alles met een nooit gezien enthousiasme.
    Mijn tweeling werd niet overgeslagen, en zachtjes plagend bijtend op mijn tepels en kleintje, plagend en uitdagend met haar lippen en tong, af en toe een kusje, likjes met haar tong, ..., tja, lijkt dit niet een beetje op reclame, wel, dan is het maar zo, ze verdient het wel degelijk.
    En steeds weer bleef de vriendelijkheid er, die prachtige ogen van haar glinsterden.
    Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste gezichtjes van het schipperskwartier.
    Kortom, een zalig uurtje beleefd. Voor herhaling vatbaar, meer dan, Stefanie, jij ziet me zeker terug.

    kbe1608 keerde tevreden terug - en witchmaster ook uiteraard
    Laatst gewijzigd door Zero; 5 december 2006 om 13:01

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Stefany is een zalige horny meid, die een man geweldig kan opgeilen.
    Het lijkt wel of ze er meer plezier in heeft dan de klant zelf. Als hier de klant koning is, is zij de keizerin.
    Stefany doet zowel haar best voor klanten van 50 euro als voor klanten die meer betalen, en in tegenstelling tot andere dames in het skw, verdubbelt ze gewoon de tijd indien je het dubbele betaalt. Een pluspunt alvast voor deze Dame.
    Haar motto: liever een kalnt van 50 euro die geregeld terugkomt, dan eentje van 200 die je maar eenmaal over de vloer krijgt. Positieve ingesteldheid dus.

    De laatste tijd staat ze verleidelijk in zwart kleedje voor haar raam. En soms durft ze ook al eens gehurkt te gaan zitten. Wat een uitstraling heeft deze Mevrouw. Onweerstaanbaar voor deze wandelaar.
    Met Stefany moet je niet bang zijn dat je iets tekort gaat komen, ze pijpt vol overgave, zacht, hard, bijt zelf zachtjes (en heel erg hard) indien je dit lekker vindt. Ze vergeet je tweeling niet, ze is (en dit is in de goede zin van de uitdrukking) een geil monstertje. Ze laat zich gewillig betasten, beffen, ze kijkt zeer geil.
    Kortom, een supermeid, ze wisselt van standjes, heeft een heel attribuut aan dildo's op haar tafeltje staan.
    Op verzoek gebruikt ze deze ook, bij de klant ditmaal, ze weet echt wel hoe een man te behagen. Meer dan dat. Weinig gezien, deze kwaliteit in het kwartier.
    Heb ik dan niets dan positief te vertellen over deze Dame? Als er iets negatiefs is, is het enkel dat je onmiddellijk terug wil, als je eenmaal buitenstaat, zo lekker is deze ervaring, en dat lapt ze me telkens weer, het monstertje
    Herhaling: wees maar gerust.
    Moest deze Dame het ooit in haar mooie hoofdje halen in een of andere saunaclub te gaan werken, gaan jullie daar nogal wat meemaken, Heren.
    Haar diensten overtreffen deze van vele Meiden in diverse clubs.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard geile donder (en bliksem)

    Verleden week nog een keertje Stefanieke bezocht.
    Het was al laat geworden, ik moest in het skw zijn met Anvers.
    Na onze lange avondwandeling liep ik nog een keertje door de SS.
    Had al eerder die avond een drankje voor haar gaan halen naar de nachtshop, en ze keek me toen al aan alsof ze me op zou eten.
    Maar ok, het was intussen al 1 uur na het uur der spoken, en toen ik binnenkeek zag ik Stefanie staan in jeans.
    Verdomd, 'k was alweer te laat. Niet dus :D
    Even gevraagd wanneer ze de volgende dagen zou aanwezig zijn, waarop ze me letterlijk binnentrok, en me zei: nu
    Ik spartelde nog wat tegen, want ze had zich al omgekleed, en haar kamertje opgeruimd, de lichten waren gedoofd. Echter, tegenpruttelen helpt niet bij deze meid.
    Ze nam me mee naar achteren en begon aan een der heerlijkste vrijpartijen die ik ooit beleefd heb. Geld? Sprak ze geeneens over. Ze zou en moest hier en nu (lees:toen en daar :D ) me eens goed verwennen.
    En ik moest dit absoluut recenseren.
    Nu heb ik al heel wat meegemaakt, en zitten er de laatste tijd heel wat dames van heel goede kwaliteit in het skw, maar ze overtreft op gebied van geilheid iedereen.
    Met kop en schouders steekt ze er boven uit. Ik noem haar zelfs een geile donder en daar geniet ze nog van ook.
    Kledij uitdoen, neen, dat gebeurde geleidelijk, tijdens de sexpartij. Geen enkel taboe is haar bekend.
    Pijpen (zelfs bijtend), likken, plagen, bijten, knijpen, nageltjes in de rug, poppers, ...., vul het lijstje zelf maar aan. Je kan het zo gek niet bedenken of Stefanie heeft het in petto. Ze heeft me letterlijke en figuurlijk alle hoeken van haar bed en de kamer laten zien. Zonder muziek, met een heel weinig licht.
    Ik heb het nog geschreven, maar kan het niet genoeg benadrukken.
    Indien we een verkiezing zouden houden, komt Stefanie niet op de eerste plaats als het op lichaam aankomt. Ik vind ze wel mooi, heeft een lekkere kont, maar is geen slank type. Neen, niet dik ook niet hoor. Maar dat kontje, die blik, die oogjes, haar snoetje , en dan haar service, haar techniek.
    Ik schrijf dit neer, en het is net alsof het net gebeurd is, en dat wil al wat zeggen hoor.
    Standjes? Allemaal, de hele kama gaat ze af. En ze geniet er verdomd zelf ook van, heren, dat verzeker ik jullie.


    Toen ik, totaal voldaan en uitgeput uitpufte, keek ik even op mijn horloge, en het was bijna half drie.
    Oops, ik besefte dat ik haar nog geeneens had betaald. Vlug mijn geld genomen, en Stefke gegeven waar ze recht op had.
    Nadien ben ik totaal voldaan vertokken, en in een roes naar huis toe gereden.

    Tot de volgende keer, daar bestaat geen twijfel over Stefanie

    PS. Stefanie is nu al een weekje ziek, heel zware verkoudheid, maar van het moment dat ze terug fit is, mag ze mij nog een keertje uitputten
    Ach ja, om haar te charmeren, het volgende nog. Ze heeft nieuwe extensions, heel erg mooi, en lekker blond. Zo hebben we ze graag hoor
    Voila Stefanie, mijn plicht heb ik alweer vervuld

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch belofte ingelost

    Ik "moest" van een collegawandelaar nog de recensie van mijn bezoek een een tijdje terug schrijven. Ik heb hem dus maar uit mijn persoonlijk archief opgedoken en hiernaar toegekopieerd.

    Heb afgelopen Vrijdag, mede op advies van een collegawandelaar dit toppertje bezocht. Ik kan alles hierboven alleen maar bevestigen.

    Stefanie heeft een sexy en geile uitstraling in dat kleedje met diepe inkijk. Is ook eens iets anders dan die eeuwige bikini's.

    Het begon met een vriendelijk wel kom inclusief kussen. Na het uitkleden op bed plaats genomen, en begon ze me meteen overal te strelen en te kussen en aan mijn tepels te likken en er op te zuigen.

    Hierna een jasje aan en begon ze te pijpen wat ze goed en stevig deed met de nodige variatie en tussendoor ook mijn ballen niet oversloeg.

    Hiermee had ze me zo heet gezet dat toen ze in Amazone op me kwam zitten, ik me al snel niet meer kon inhouden en te laat aan de rem trok en dus te snel klaar kwam. Dit vond ze zelf duidelijk ook jammer. na afloop nog een klein babbeltje geslagen en toen met wat afscheidskussen weer de straat op.

    Het "probleem" is echter dat als je al twee SUPERTOPPERS hebt zoals ik, je andere toppers die je later leert kennen zoals nu met Stefanie, dat je deze laatste categorie al snel te kort doet. Ze zal me zeker terug zien, is leuk voor de afwisseling, maar ik zal geen vaste klant worden. Daarvoor heb ik haar te laat ontdekt. Ik heb al twee SUPERTOPPERS waar ze in mijn ogen toch net niet aan kan tippen.

    Grz Sub

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Waar blijft die recensie van rplover?

    Zeg rplover,

    WAAR blijft die recensie van uw bezoek aan Stefanie de vorige donderdag?

    Ik heb trouwens de indruk dat je ons nog een recensie verschuldigd bent van Uw vorig bezoek.
    Of zou ik mij ZO vergissen?

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch een slet in bed ......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Zeg rplover,

    WAAR blijft die recensie van uw bezoek aan Stefanie de vorige donderdag?

    Ik heb trouwens de indruk dat je ons nog een recensie verschuldigd bent van Uw vorig bezoek.
    Of zou ik mij ZO vergissen?

    Anvers :wink:
    Neen, Anvers, ge vergist U helemaal niet.
    Maar ik zal het maar op deze recensie houden, nietwaar?
    Allereerst, ze heeft een nieuwe 'pancarde' voor de deur hangen, toch geen ontwerp van de sub zekers? :p Mooie fotokes trouwens daarop te vinden van haar, knap werk van de fotograaf moet ik zeggen.

    Ik was eerst van plan bij Melanieke binnen te springen, maar Stefanieke is één van mijn all-times favorietjes, en toen ik haar zag staan, tja, het vlees is zwak.
    Binnengegaan, en haar gevraagd alles aan het houden, niks uitkleden apart, hoge hakken aangehouden, kleren aangehouden, zodat ik er eens werk kon van maken.
    Wat is dit toch een heet schepsel, het was alsof we mekaar al maanden niet meer hadden gezien, en was ook zo :D
    Details, tja, bijten, likken, oortjes bijten, langs beide kanten.
    Het is gewoon een natuurtalent, en ze is ook geil, een geile donder zoals ik er persoonlijk weinig ken in de straten daar.
    Ik kick er de laatste tijd op dat de Dame in kwestie rookt tijdens het spel, en daar heeft Stefanie geen probleem mee. Lekker, terwijl ze met je speelt, dat ze af en toe stopt, haar sigaretje verder oprookt, om je pardoes een klets te verkopen.
    Ik heb haar eerst een halfuurtje gedomineerd, haar steeds vanonder gehouden, terwijl ze smeekt genuffeld, gevingerd, gekust, gebeten, gelikt en geneukt te worden.
    Voor alle veiligheid eerst een condoompje aangedaan, en dan weer eens in, uit haar, tussen de borsten, terug wat verder pijpen, en steeds ik aan het commando. Heerlijk, soms vind ik het fijn om ook de rollen eens om te draaien. Missionarishouding, beentjes opgetrokken, omgedraaid, lepeltjeshouding, doggy down houding, het hele rijtje kwam aan bod.
    Tot Mevrouw het meer dan genoeg vond.
    En toen begon het pas echt. Nog steeds had zij haar kleren aan, ik enkel nog een T-shirt , broek op de knieën. Zij dus aan het commando nu, dominante lady strikes back:teuflisch
    Ik had niet liever. Ze draaide me op mijn rug, en ik moest blijven liggen, vooral niet bewegen, enkel mijn hand duwde ze richting haar zaligheid.
    Mmmm, ze heeft mijn kleine witchmaster aka melocake gebeten, ik dacht dat hij ging breken, zo hard en wild ging ze tekeer met tandjes en mondje. Des te heviger ik haar vingerde, des te harder ze beet. Tja, ik bepaalde het gevaar, zei ze me nog.
    Daarna is ze boven op me komen zitten, terwijl ze in mijn tepeltjes beet, mijn oortje moesten het ook ontgelden.
    Ze bereed me alsof het haar laatste rit van haar leven zou zijn.
    Zalig hoor Stafanieke. Je bent me het sletje wel.
    Ze had een verrassing voor me, ze wou me eens lekker aftrekken zonder condoom, met verrassing.
    Die verrassing was tweeëerlei. Met één hand trok ze eraan, amai, ik moest al aan iets heel lelijks denken om niet onmiddellijk mijn lading te verschieten (neen, niet ver, ik hou me aan de maximum snelheid, ook mijn zaadcellen, om problemen te vermijden ). Toen ze dan ook nog een vingertje naar binnen duwde, en me een prostaatmassage gaf van jewelste, en dan op twee centimer boven mijn mond kwam hangen, en af en toe wat speeksel overhevelde van haar zwoele lippen in mijn mond, kom ik me niet meer houden.
    En liet ik met een luid gekreun alles los wat ik in me had.
    En o neen, ze bleef verder werken met die vinger. Als je weet wat dat kan teweegbrengen, mmmmm, geen andere woorden voor.

    Kortom, een heerlijke ervaring, met alles erop en eraan, voor een zacht prijsje.
    Ga nu niet ellen dezelfde service vragen, ik ken Stefanieke al jaren, en de ene keer geef ik haar 100 euro, de andere keer 200 euro, tot zelfs meer dan dat. Nu geeft ze me steeds een even goede service. De ene keer compenseert de andere keer geldelijk waarschijnlijk.

    Zo Anvers, heb ik je leesbehoefte voldaan??? :wink:

    groetjes,

    rplover

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Stefanie, deel ...

    ...13 of zo.

    Ik had haar weer een keertje zien staan, en tja, als je dan coco 2 bijhebt, en ze doet teken (lees: ze werpt kusjes), dan vraag je je niet af voor wie het is
    Coco 2 noemt zich toch maar een windowshopper, dus ja ja, ze waren voor mij.
    Voor alle zekerheid (wat zijn we toch een profiteurs :D) het maar gaan vragen, en dat kent ze o zo goed. Armen over de schouders slaan, zich tegen je aantrekkend en vol kussen op de mond.
    Probeer daar maar eens aan te weerstaan.
    Kan ik gewoon niet.
    Een half uurtje later was het dan ook zover. Dag schat, hoe gaat het, komt er dan met dat Nederlands-Columbiaans-Dominicaans accent uit.
    Moet ze niet vragen, weet ze best. Het is hoognodig, dus, als ik daar binnenstap.
    Betalen? We kennen mekaar meer dan goed genoeg, gebeurt wel tijdens of na het spel.
    Stefanie kleedt me niet meer uit, en ik ook niet. Ben steeds fris gewassen als ik naar haar ga, telkens als we wandelen trouwens.
    Dat geeft ook dat extra aan een bezoekje aan haar, precies of je wordt verkracht door een vriendinnetje dat je meeneemt naar haar kamer.
    Geeen tijd voor plichtplegingen, gewoon vol GFE, zoenen, kussen, bijten, lief strelen.
    Niks geen uitkleden, niet beiden naakt op bed, mannetje op vrouwtje of andersom, neen, gewoon een lekkere hevige stoeipartij.
    De kleren die worden wel in de loop van de vrijpartij van het lijf gerukt.
    Heerlijk, als je haar gewoon zoals een vriendin aan haar borsten kan zitten, je hand in haar kleedje, en dan in haar slip kan doen glijden, en ze terwijl onder je tshirt je rug zowaar half openkrabt, terwijl ze hevig zoenent je bijna opvreet. Dan weer overgaat naar je nek, je een zuigplek toedient waar moeder de vrouw zich rot van zou schrikken, aan je oortjes sabbelend verdergaat.
    Terwijl ook zij zich niet onbetuigd laat, je broek openknoopt, en eerst bovenop de bowershort je ding keihard krijgt, om dan een hand in die short te doen glijden.
    Ze ligt helemaal niet stil, en duwt mee met het ritme dat je met haar speelt, het lekker ding.
    Af en toe kan ik eens venijnig mijn nageltjes in haar borsten zetten, of haar eens heel diep beroeren, want ze dan weer beantwoordt met haar nagels diep in je edel ding te planten, maar steeds met een heerlijk gevoel.
    Als ze dan afzakt, en verleidelijk kijkt naar je, en zegt, oh, kijk daar, wat er daar allemaal op dat nachtkastje staat.
    Tja, wat dan? Dan verlies je als man alle controle. Kies maar, eentje voor mij. En tegelijk kiest ze en speeltje uit voor me.
    Ze speelt dan rustig voort, laat zich gewillig neuken door een dildo, terwijl ze met beide handen, mond en tong je beneden een beurt geeft om u tegen te zeggen.
    Stefanie weet ook wat prostaatmassage betekent, net zoals 85 percent van de heren, maar toegeven zullen ze het nooit doen, fluistert ze me heel zachtjes toe. Ze heeft er de perfecte speeltjes voor heren. Haha :thefinger
    Langzaam vergeten we alle tijd (ik dan toch, voor haar is het werk, maar ze geeft je het gevoel alle tijdsbesef te verliezen, en das ook al heel wat), en wordt er gepijpt, geneukt, gezoend.
    Zij vanboven, doggie, zij vanonder, Stefanie laat zich niet kennen. En dat allemaal met haar BH op halfzeven, de slip opzijgetrokken, haar zwart kleedje nog aan, volledig open, mmmmm. Mijn tshirt heeft de strijd verloren, ligt daar ergens als toeschouwer op de vloer, mijn boxershort is gewoon naar beneden getrokken en verscheurd door haar lief geweld.
    Hevig wisselt ze af, dan weer zakt ze terug naar beneden om mijn melocakes nog eens te bewerken, om me even later te laten exploderen zoals zij dat alleen kan: heerlijk kussend, bijtend en zuigend, terwijl ze haar nagels diep in mijn kont plant, en me doet verdrinken in haar zaligheid.
    Meer en beter heb ik maar bij een enkele Meid gekregen ooit, en dat was dan privé.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Wat een verblindende schoonheid deze namiddag, nu op Schippersstraat 24/1 !

    Gisteren in de late namiddag afgesproken met Sub; vermits het dinsdag was, natuurlijk eerst deelgenomen aan buffet in Continental.
    Toen wij door de Schippersstraat wandelden, werd onze aandacht getrokken door een bijzonder mooie dame in het meest linkse raam van Schippersstraat 24, vlak naast de ingang van VT.

    Uitdagend, "vampachtig", verleidelijk, klassevol gekleed.
    Bleek uiteindelijk dat het om Stefanie ging, die normalerwijze 's avonds op SS 22/1 zit, doch die nu, waarschijnlijk omdat haar raam nog niet vrij was ( was nog dagshift !), haar diensten aanbood op Schipersstraat 24. Had werkelijk echt zin om bij haar binnen te gaan (zo verleidelijk was ze), doch was enkele uurtjes ervoor al bij mijn "nieuwe vlam" geweest.
    Tja rplover, hier heb je wat gemist hoor kameraad.


    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Gisteren nacht deze Hot Latina eens gaan testen. Ze ziet er niet alleen geil uit , ze is dat ook. Van haar stem alleen al. Op het bed kreeg ik te horen : je mag overal aan komen. :p Op een gegeven moment nam ze men vinger en duwde die in haar mond en vervolgens moest ik haar vingeren terwijl zij me vanonder verwende. Dan lekker wild in verschillende standjes. Zeer goede ervaring. Enkel spijtig van de striemen op haar buik.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Stefanie is de TOP !

    Ben een drietal weken geleden ook eens bij Stafanie geweest, en ik moet zeggen een ZEER goede ervaring.

    Stafanieke mag er wezen, zij heeft mij trouwens de vraag gesteld waar rplover bleef.

    Anvers

  11. #11
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Zullen het nog maar eens proberen.

    Gisteren deze geile dondersteen weer eens bezocht.

    Zodra we achter het gordijn waren begon ze me vol op de mond te kussen, en begon ze te praten van "schatje", "schatje ik ben zo geil", en meer van dat soort uitspraken.

    Na het afhandelen van de bekende plichtplegingen, op bed plats genomen, en ging ze meteen uitgebreid en gevarieerd pijpen. Terwijl ze zo bezig was draaide ze met haar poes nog zo, zodat ik er goed bij kon om er mee te spelen. Ook liet ze mee veelvuldig op haar tepels zuigen en bijten, en dit terwijl zij tussendoor ook op die van mijn zoog en beet.

    Na verloop van tijd vroeg ze zelf of ik haar wilde likken. Uiteraard, dat is niet aan dovemansoren gevraagd. Terwijl ik haar aan het likken was, en hoe langer ik bezig was, en er steeds meer vingers naar binnen gleden, werd ze steeds natter, en natter. Er was dan ook geen glijmiddel nodig toen we aan de hoofdact begonnen, eerder een handdoek om het ergste nat op te vangen. Stefany leek er dan ook zelf van te genieten. Uiteindelijk na de afloop, vertelde ze tijdens het wassen en daarna nog meermaals dat ze er van genoten had en dat ik het zo goed gedaan had. Uiteraard neem ik dergelijke uitspraken met een korreltje zout, zal voor het belangrijkste deel klantenbinding zijn, maar het streelt natuurlijk altijd je ego, laten we eerlijk zijn.

    Uiteindelijk met de nodige kussen afscheid genomen.

    Ik kan ter aanvulling op mijn vorige recensie alleen maar zeggen, dat nu ik één van mijn twee absolute toppers node moet missen, ik waarschijnlijk toch iets sneller geneigd zal zijn om Stefany toch weer opnieuw te bezoeken. Ben nog steeds van mening dat ze niet aan mijn twee toppers kan tippen, maar aangezien de ene gestopt lijkt te zijn en de ander alleen in het weekend werkt, is er ruimte om extra aandacht aan andere Dames te schenken ontstaan, en dan staat Stefany vooraan in de rij.

    Grz Sub

  12. #12
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Deze week Stefany nog maar eens bezocht. Het was weer geweldig, ze ging weer stevig te keer, als een beest. Stefany speelde landurig met mijn tepels, en tijdens het pijpen vergat ze mijn ballen ook niet, deze kregen een uitgebreide likbeurt. Hierna maar in 1 standje af kunnen maken. Door mijn fysieke gesteldheid kon ik het niet langer rekken, en er geen tweede positie uitsleuren. Dit lag zeker niet aan Stefany, zij leek zelfs enigzins teleurgesteld te zijn. Het lag gewoon aan mij, ik was niet in topvorm.

    Grz Sub

    P.S. Rplover ze vroeg naar naar je, ze had je al lang niet meer gezien, en mist je. Ze vroeg ook nog naar je relatie met .......

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln met dank aan Redbull

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Oowwwyeeeeeyy,
    Vanavond was ik superman !!
    Blijkbaar bestaat die hemel dus echt, de zevende hé. Ik daal morgen wel terug af naar het vagevuur, want vannacht blijf ik zweven ergens tussen Nederland en Venezoluwaazewelaa
    Is ze de mooiste van het skw ? neehoor
    Pijpt ze het beste van het skw ? bijna
    Is ze de pornoqueen van het skw ? als je dat denkt ben je nog niet bij die andere Paola binnengestapt.
    Maar maar maar, "ons" Stefanieke ik wel 65?kg pure Sex droog aan den haak.
    No way José dat ik dat raampje nog voorbij kan stappen als ze er is.
    Deze dame is gewoon kompleet in alles wat ze doet. Trouwens, ze zuigt je ballen er bijna af !!
    Zonder in detail te treden, dit is gewoon de beste eerste ervaring in heel mijn "loop"baan :p
    Ik vraag me nu al af wat de volgende bezoekjes gaan geven.......
    kortom, de ideale mix tussen GFE & Pornosex...


    Als al bij het eerste bezoek 90% van al mijn Neukparties ooit in het SKW overtroffen wordt, mag je best spreken van een Toppertje me dunkt
    Redbull,
    deze heb ik met graagte naar hier gekopieerd, je zal het me wel niet kwalijk nemen zeker?

  14. #14
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Maandagavond ook eens bij Stefanie binnengewipt.
    Deed me dadelijk het voorstel om 100 euro te geven voor een half uurtje heerlijk vrijen.
    Dat is het dan ook geworden. Ze deed er alles aan om het zo goed mogelijk naar mijn zin te maken. Alles kon en alles mocht.
    Ze heeft me zeer langzaam tot een hoogtepunt gebracht.
    Volgende week is ze er niet, ze gaat met vakantie naar Columbia.

  15. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard vanavond was het te laat

    Ik heb haar nog op mijn lijstje staan,maar na mijn bezoek vanavond bij Linda en Anna had ik niet meer de kracht om met haar nog een keer af te sluiten met een stevige sex beurt.
    rplover was me voor en daarna had ik geen tijd meer maar ik kom voor haar terug.

  16. #16
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ha, daarom was ze zo goedgezind vanavond teuflischteuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden en of...

    ...en of ze goedgezind was Redbull, en ze was verdomd lekker ook :D
    Ze wist trouwens veel van me, dat ik een vriebdin heb in een club in Nederland en dat ik daar ganse dagen rondhang. Welke onbetrouwbare beer heeft haar die foute informatie verstrekt? Iemand een donkergrijs vermoeden?

    rplover - wat is die Stefanie toch een hete donder

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard vriebdin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...
    Ze wist trouwens veel van me, dat ik een vriebdin heb in een club in Nederland en dat ik daar ganse dagen rondhang. Welke onbetrouwbare beer heeft haar die foute informatie verstrekt? Iemand een donkergrijs vermoeden?

    rplover - wat is die Stefanie toch een hete donder
    Heb jij een vriebdin wat is dat in het Nederlands ?
    Ik heb door het lang wachten tussen 18.30 u en 20.15 u haar even verteld hoe goed U in afspraken bent en dat U nog uit YY moest komen vandaar het wachten.
    Maar zij staat wel op mijn lijstje voor deze maand nog.

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard tja Jansen...

    ... Hollanders en stiptheid toch.....

    Hadden we aan de telefoon de week ervoor niet gehoord dat je enkel na 19 u kon vertrekken in Holland, dus dat het later zou zijn? :D
    Verder heb ik over 35 km TWEE volle uren onderweg geweest. Van files gesproken gisteren, een verschrikking wand:

    Geloekig maar heeft Stefanie de leed verlicht.
    Vriebdin is Roemeens, vriebdinnetje in YY, waar ik ganse dagen vertoef... ik ben rijk, haha

  20. #20
    Geregistreerd
    10 februari 2007
    Last Online
    20 oktober 2016 @ 14:28
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb woensdag bij Stefanie geweest bij het binnen komen dikke zoen en begon zich direkt
    uit te kleden ik begon me ook uit te kleden en ze lag zich op bed en begon haar te vingeren terwijl ze geil naar me keek ben er bij komen liggen en ben haar direkt beginnen
    beffen, na een tijdje rollen omgedraaid en heeft ze me lang gepijpt met condoom ze
    vergeet tussen door mijn ballen niet zo kon ik even bijkomen om niet te vlug te komen
    dan naar 69 over gegaan en een paar vingers in het gaatje gestoken ze laat alles toe
    over gegaan met neuken boven op haar zodat ik het tempo kon bepalen maar ze kronkelde rond mijn paal en spande alles samen heerlijk was dat zelde tegen gekomen
    na een 15 tal minuten door gegaan om te aankomst te berijken, ze zij dat het haar goed
    gedaan heeft.
    terug ga ik zeker maar ga eerst een centje opzij leggen als je bij haar komt vraagd je beter voor een half uur dat is 100 euro want het is er zo heerlijk als je na 15 min al moet
    opstappen

  21. #21
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Last Online
    25 februari 2010 @ 16:46
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    TIJDLOOS
    na een "studie" van bovestaande recenties, gisteren ook eens bij stefanie binnen gestapt
    gewoon begonnen aan standaard tarief
    hoe ze daarvoor vanaf de eerste minuut haar best deed tart idd elke beschrijving, niets van de hierboven geschreven passages zijn aan fantasieen ontsproten, ze zijn pure werkelijkheid die je live kan meemaken met deze lekkere geile, maar vooral vriendelijke & lieve meid
    na die eerste minuut spontaan zelf aangeboden het te verdubbelen om een half uurtje te blijven (niet gestopt, gewoon verder gewerkt en op einde bij betaald), dit is idd gewoon top
    alsof je met je eigen lief (of vrouw) een portie stevige sex beleefd
    niets is haar teveel, alles mag & kan, zelf voor zij die maar de "korte" kuur van € 50,- kiezen, daar is ook alles inclusief, beffen, vingeren, etc

    ze vertelde me zelf (ook al eens vermeld op ander forum) dat ze iedere klant naar waarde schat 50/100/200 maakt niet uit, iedereen heeft recht op 100% service (prijs heeft practisch enkel invloed op de tijd, meer niet, ze begrijp dat sommige mensen weinig tijd en/of cach hebben), waar vind je in deze branche nog zo'n mentaliteit?????

    dus om kort te zijn, gewoon 20/10 ;-)

    en wie al eens klaagt over haar figuur, tja ik hou nu eenmaal van een lekkere volle kont en die naturel borsten, laat ze dan net niet zo strak meer zijn al een 20jarige, pffff naturel das gewoon top en alles zit er nog in de juiste proporties dus.......

    één itempje deed me echter de mondhoeken opkrullen
    in een eerste recentie van 2005 staat dat ze 28jaar is(was)
    gisteren was (en dus nu is) ze nog steeds 28jaar :-)

    een TIJDLOZE meid dus, gewoon houden zo zou ik zeggen
    zo'n meid voor eeuwigheid????? das wss alleen iets voor in't paradijs

    a new regular costumer for stefanie is born

    ps: voor de volledigheid/eerlijkheid "alles" is veel gezegd natuurlijk, je mag overal aankomen maar "in" haar poepje zitten MAG niet, mss de betere vrienden wel, zal ik wel ondervinden in de toekomst ;-)

  22. #22
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden stephanies poesje, jouw poepje

    Met vreugd in het hart, lees ik dat Stefke nog steeds aan iedereen dezelfde service geeft, lekker lekker.
    Om even in te gaan op dat poepke, een kleine 2 jaar geleden stonden we buiten wat te keuvelen met haar aan haar raampje, ze stond er met Debbie, toen een klant vroeg "wat het kostte om in het poepje te zitten".
    Stefke antwoordde heel duidelijk: "voor 100 euro wil ik wel iets in jouw kont steken, dus kom maar" :teuflisch
    Duidelijk he, ha ha, gewoon 100 euro op tafel leggen en zeggen dat je anaal wel lekker vindt

    erpee :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Gisteren samen met raul7 een laatavondwandeling door skw gemaakt: deze Stefanie ziet er idd zeer geil uit maar er is 1 iets wat me wel stoorde waardoor ik niet naar binnenging: ze rookt zich echt te pletter tss de sessies door: fijne sigaartjes :green_smi
    Het doel heiligt de middelen

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Gisteren samen met raul7 een laatavondwandeling door skw gemaakt: deze Stefanie ziet er idd zeer geil uit maar er is 1 iets wat me wel stoorde waardoor ik niet naar binnenging: ze rookt zich echt te pletter tss de sessies door: fijne sigaartjes :green_smi
    Stefanie rookt idd behoorlijk wat af. Dit is als je binnen bent niet hinderlijk, niet voor mij ten minste. Je zal er dus mijn inziens geen spijt van krijgen al je toch eens binnen gaat. Voor mij is ze vele malen beter als Anna waar je nu in de plaats binnen geweest bent, die vond ik persoonlijk wat tegenvallen. Geef mij Stefanie maar, mocht ik Mirela niet meer hebben, want voorlopig blijf ik die trouw.

    Grz Sub

  25. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2009
    Last Online
    18 augustus 2009 @ 11:28
    Locatie
    randstad
    Berichten
    47
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een recensie en ik geef er al de brui aan. Hier zal het dus ook wel bij blijven.

    Eindelijk eindelijk. Gisteren de blonde schone mogen ontmoeten. Gekleed in een schots rokje en een zwart topje te bewonderen op nummer 22, meest linkse raam.
    Een merkwaardig mager oud mannetje was me voor. "Een van mijn vaste klanten" waarna we allebei in de lach schoten.
    Stefany valt bij binnenkomst al op door haar vriendelijkheid. Al babbelend kwam ze op bed met gekruiste benen naast me zitten en keek me hierbij doordringend in de ogen.
    In deze gemoedelijke sfeer gaat haar mobieltje af, die bij het raam ligt. Ze is uit mijn zicht verloren en hoor enkel haar Spaans gepraat wat aangenaam is want ik houd van de taal.
    Hierna kwam de verontschuldiging van haar kant, en ging de radio hard aan (helaas, maar die stopte niet veel later godzijdank).

    Tafereelte tafereeltje. Toen we naakt op bed lagen kuste de blond geverfde latina mijn hals, toen mijn tepels, toen mijn buik. Niets op deze wereld is fijner als door een mooie latina te worden gekust en gestreeld. Ze manoeuvreerde zich met haar lichaam steeds meer naar de mijne en betaste de snikkel. Zeer uitdagend terwijl ze met half gesloten ogen me aankeek en haar lippen op zeer minieme afstand van de opgezwollen rakker hield.
    Een hemelse pijpbeurt lag in de lijn der verwachting maar dat haar mond en tong zo veel bij mij kon losmaken had geen enkele profeet kunnen voorspellen. Het likken bleef niet beperkt tot de snikkel maar kreeg bij de ballen een vervolg.
    Om een lang verhaal kort te maken; het neuken was zalig, haar gepiercde kutje smaakt alsof een engeltje op je tong piest, dit alles gepaard met intens diepe ademhalingen en gekreun wat mij als muziek in de oren klonk.
    Toch wel opvallend dat het orgasme zich vroeger manifesteerde als bij ondergetekende. En hoe zeg! Met haar lichaam kronkelend en sidderend van genot vloeiden de sappen rijkelijk uit haar verrukkelijke vulva. Beiden hebben we haar vingers afgelikt terwijl ze nog aan het bijkomen was. Plagend merkte ik op dat het nu echt de hoogste tijd was om te gaan. Deze grap kon ze niet waarderen en streng sprak ze toe dat ik de peeskamer niet zou verlaten zonder te zijn klaargekomen. Met een ongetemde gretigheid begon ze wederom mijn ballen nat te likken. Haar ogen richtten zich naar mij terwijl ze al sabbelend van bal naar bal mij tot de absolute genade dwong. Schokkend en machteloos spoot ik het witte sapje in de punt van het rubbertje, haar mond omklemde inmiddels strak mijn eikel.

    Ik kon me gisteren geen betere dvp voorstellen in het SKW. Het was weer een ritje vanuit Amsterdam waard. Stefany is een van de weinige dames zonder kapsones. Zo zie ik ze graag, klantvriendelijk zonder zichzelf opzij te zetten.
    Bij monde van Stefany is ze volbloed Colombiaans. Dus geen mix. In Colombia wonen de mooiste vrouwen van de wereld dus je hoort me niet klagen. Ze heeft geen afgewerkt strak lichaam, meer naturel en prima in shape. Sensuele ogen en een paar heerlijke borsten.

    Volgende week vrijdag doen we het nog eens dunnetjes over. Stefany meldde me dat ze weer wekelijks gaat werken. Op zaterdag neemt ze vrij.
    Laatst gewijzigd door Audrey; 8 augustus 2009 om 11:47

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

  FKK Artemis 468*60