Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stemt de ijsberr

Aantal stemmers
47. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • VVD

    10 21,28%
  • CDA

    2 4,26%
  • PVDA

    2 4,26%
  • D66

    1 2,13%
  • PVV

    18 38,30%
  • Groen Links

    0 0%
  • SP

    2 4,26%
  • CU

    0 0%
  • Partij van de Dieren

    2 4,26%
  • 50 Plus

    0 0%
  • SGP

    1 2,13%
  • DENK

    2 4,26%
  • Forum van Democratie

    4 8,51%
  • Bij1

    1 2,13%
  • Piratenpartij

    2 4,26%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 61

Discussie: Prets peiling 2021

  1. #26
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    JA21 staat er niet tussen staat in de peilingen op 3 zetels. Waarschijnlijk gaat mijn stem daar ook naar toe omdat ik Eerdmans wel zinnige dingen hoor zeggen. Allen het uit de EU stappen vindt ik nog een bezwaar

  2. Onderstaande leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 1 maart 2021)

  3. #27
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nostredamus Bekijk bericht
    JA21 staat er niet tussen staat in de peilingen op 3 zetels. Waarschijnlijk gaat mijn stem daar ook naar toe omdat ik Eerdmans wel zinnige dingen hoor zeggen. Allen het uit de EU stappen vindt ik nog een bezwaar
    JA21 vind je terug op deze link https://www.ijsberenforum.com/forum/...overige-opties

  4. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 1 maart 2021),Nostredamus ( 1 maart 2021)

  5. #28
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 09:37
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    We moeten in ieder geval niet bij het CDA zijn

    CDA wil betaalde seks verbieden: 'Het kan niet meer in deze ...www.rtlnieuws.nl › nieuws › nederland › artikel › cda-...
    3 sep. 2020 — Het CDA wil dat prostitutie in Nederland verboden wordt. ... uitgangspunt dat seks alleen binnen het huwelijk mag, geen rol voor haar standpunt. ... een verbod invoert is niet groot: coalitiegenoten VVD en D66 zijn tegen.

  6. Onderstaande leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 1 maart 2021)

  7. #29
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 09:37
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    Tweede Kamer vindt openlijk betalen voor seks beter dan illegale prostitutie

    Een boete na hoerenbezoek? Plat gesteld legde deze vraag donderdag in de Tweede Kamer ideologische scheidslijnen bloot die ook dwars door de coalitie van VVD, CDA, D66 en ChristenUnie lopen.

    Aanleiding was het burgerinitiatief ‘Ik ben onbetaalbaar’ van jongerenbeweging Exxpose, dat meer dan veertigduizend handtekeningen wist op te halen om vier minuten spreektijd in de Kamer te krijgen. Het was, sinds de invoering van dit instrument in 2006, de vijftiende keer dat een burger de plenaire zaal toesprak.

    Initiatiefnemer Natasja Bos riep de Kamer op om het betalen voor seks strafbaar te stellen. Zij en andere jongeren willen prostitutie niet verbieden, maar sekskopers beboeten. Dit in navolging van het Zweedse ‘gelijkheidsmodel’, dat wil voorkomen dat mannen met macht en geld toestemming voor seks afkopen bij vaak kwetsbare vrouwen. Als de klant strafbaar is, luidt de redenering, zal de vraag dalen en zijn vrouwen minder vatbaar voor pooiers en mensenhandelaren.
    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach....google.com%2F

    Ik ga mee in het liberale beleid: onze dames als zelfstandig ondernemers en stevig tegen uitbuiting en mensenhandel.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 2 maart 2021),Megaboob ( 1 maart 2021),mentholbear ( 1 maart 2021),WANDELAAR5 ( 1 maart 2021),Zeus1 ( 1 maart 2021)

  9. #30
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Ik ben voor een gelijkheidsmodel. Eentje waarbij ook vrouwen makkelijker naar een DVP kunnen gaan. Wil dan best een kijkje komen nemen

  10. #31
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:56
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.972
    Discussies
    62
    Thanks
    8.325
    Thanked
    2.739 in 966 posts

    Standaard

    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  11. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Coviag ( 8 maart 2021),mentholbear ( 1 maart 2021),pret ( 1 maart 2021)

  12. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Is er een partij die prostitutie wil legalizeren op dezelfde manier zoals dat in duitsland is gebeurd? En dan liefst ook een die actie onderneemt tegen burgemeesters die al te vervelend doen tegen legale clubs, zoals YY?
    Www.politiekesekswijzer.nl en je weet welke partijen het beste aansluiten op onze hobby
    (pietSAN heeft er z’n best voor gedaan als ik zie wie de initiatiefnemers zijn)

    krijg alweer een 50’Plus advies (net zoals via dat prachtige schema elders op dit forum)
    tja.. moet mij misschien toch maar es bij de feiten neerleggen..
    Of toch een eigen partij starten? : 69 voor allen (krijgen we ook de lhbtgxyz etc inclusieven mee)
    En Garde

  13. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 1 maart 2021)

  14. #33
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    VVD en CDA laten met programma schuld het hardst oplopen

    De plannen van VVD en CDA leiden ertoe dat de staatsschuld in de komende kabinetsperiode boven de Europese grens van 60 procent uitkomt. Dat blijkt uit de doorrekening van de verkiezingsprogramma’s die het Centraal Planbureau vanochtend heeft gepubliceerd.

    Alle andere partijen die hun plannen hebben voorgelegd, weten de schuld juist nipt beneden die norm te houden. Zij verhogen daarvoor vooral de lasten voor het bedrijfsleven, VVD en CDA doen dat veel minder. Daar staat tegenover dat op langere termijn met name D66 en de SP de financiële lasten het meest bij toekomstige generaties neerleggen. VVD, ChristenUnie en SGP schuiven de rekening het minst door: bij deze partijen blijft de schuld op de lange duur het meest houdbaar.

    Verschillen zijn groot

    De meeste partijen kiezen ervoor de economie de komende jaren harder te laten groeien door meer uit te geven. De verschillen zijn echter groot. De SP wil de uitgaven het hardst laten groeien en de SGP is het zuinigst; het verschil tussen deze twee uitersten bedraagt 35 miljard euro.

    De uitgavenstijgingen laten goed zien welke prioriteiten partijen hebben. Waar de VVD vooral kiest voor hogere uitgaven aan defensie en lastenverlichting, trekt de SP vooral extra geld uit voor hogere uitkeringen en de zorg. GroenLinks, PvdA en D66 investeren het meest in onderwijs. Het CDA neemt juist vaker een middenpositie in.

    In totaal tien partijen hebben hun programma door het CPB laten doorrekenen: VVD, CDA, D66, GroenLinks, SP, PvdA, ChristenUnie, SGP, Denk en 50Plus.

    Woningtekort niet opgelost

    Behalve het effect op de economie konden partijen ook laten doorrekenen wat hun plannen doen voor ons leefmilieu. Een nieuw kabinet gaat het woningtekort in Nederland niet oplossen, zo waarschuwt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL). De rekenmeesters van het PBL analyseerden de verkiezingsprogramma’s van CDA, D66, GroenLinks, SP, PvdA en ChristenUnie. ,,Zelfs wanneer de politieke partijen in staat blijken een significante versnelling van de woningbouw mogelijk te maken, zal er aan het einde van de komende kabinetsperiode nog altijd een woningtekort zijn’’, stelt het PBL.

    Dat is opmerkelijk, omdat alle partijen de woningnood als een van de grootste problemen zien. Volgens het PBL sluiten de woonplannen aan ‘bij lopend beleid’ en is er ‘geen grote trendbreuk met het verleden’. Zo willen alle partijen dat er een aparte minister van Wonen komt, maar dat heeft volgens het PBL geen zin. ,,Vooralsnog kan eigenlijk alles wat de partijen wensen, ook binnen de bestaande kaders worden gerealiseerd; daar is geen aparte minister voor nodig.’’

    Minder vliegen

    Het PBL ziet verder dat de plannen van alle partijen ertoe leiden dat meer mensen straks met het openbaar vervoer reizen. Bij CDA en SP neemt het ov-gebruik toe met 4 tot 5 procent, bij GroenLinks, D66 en ChristenUnie met 9 tot 12 procent en bij PvdA met 16 procent. Het aantal gereden autokilometers in 2030 daalt met 1 procent bij SP en met 21 procent bij GroenLinks.

    Verder valt op dat er in de plannen ook fors minder gevlogen gaat worden: vooral bij GroenLinks en D66, in mindere mate bij CDA en PvdA. Dat komt door het instellen van een plafond op het aantal vertrekkende vluchten of door een maximum op de CO2-uitstoot van de vluchten.

    De klimaatplannen van de partijen gaan het verst bij GroenLinks en D66: die leveren in 2030 60 tot 63 procent minder CO2-uitstoot op dan in 1990. Bij het CDA daalt de uitstoot het minst, met 46 procent. Die partij wil ook dat de veestapel niet kleiner wordt. Volgens het PBL pakken CDA, SP en ChristenUnie met tijdelijke maatregelen in de stikstofcrisis ‘het probleem niet bij de bron aan’. Het PBL waarschuwt verder dat grote bedrijven Nederland misschien verlaten bij strenge klimaatmaatregelen in de industrie: dat mogelijke ‘weglekeffect’ is het grootst bij de plannen van SP, GroenLinks en D66.

    VVD doet niet mee

    Grote afwezige in de analyse van het PBL is de VVD. Die partij wil op de lange termijn op Europees niveau meer afspraken maken en meer kerncentrales bouwen om zo de klimaatdoelen te halen. Dat neemt het PBL niet mee in de berekeningen. ,,Daarom heeft de VVD van tevoren aangegeven niet mee te doen’’, aldus een woordvoerder.

    Bron AD

  15. #34
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dat doorrekenen is normaal gezien al niet veel meer dan een geinige oefening met de modellen...nu met alle covid onzekerheid kun je er nog minder mee.

    Lees het voorwoord in het rapport zelf maar eens. Overigens heeft 90% van dat artikel niets met de doorrekening te maken, maar is het gewoon het verkiezingsprogramma.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  16. #35
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Berichten
    2.053
    Discussies
    53
    Thanks
    3.936
    Thanked
    3.188 in 1.078 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Www.politiekesekswijzer.nl en je weet welke partijen het beste aansluiten op onze hobby
    (pietSAN heeft er z’n best voor gedaan als ik zie wie de initiatiefnemers zijn)

    krijg alweer een 50’Plus advies (net zoals via dat prachtige schema elders op dit forum)
    tja.. moet mij misschien toch maar es bij de feiten neerleggen..
    Of toch een eigen partij starten? : 69 voor allen (krijgen we ook de lhbtgxyz etc inclusieven mee)

    GL/PvdD/Bij1 op gedeelde 1e plaats hier.

    Enige wat ik nog mistte was de vraag of er in nederland ook saunaclubs naar duits model zouden moeten komen

  17. #36
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Is er een partij die prostitutie wil legalizeren
    Bij DENK mogen de mannen naar een prostituée maar vrouwen mogen niet als prostituée werken.
    M.a.w. net zoals ze gewend zijn in de Moslimwereld.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Zeus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 maart 2021),phoenix ( 6 maart 2021),schoolmeester ( 6 maart 2021)

  19. #37
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Maar mogen van hen ongelovige vrouwen dat werk wel doen? Dat lost het probleem voor hun mannen hier op.

  20. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Standaard

    Wilders: uitsluiten PVV is ondemocratisch
    De partijen die komende verkiezingen als grootste uit de bus komen, moeten op zijn minst met elkaar praten, vindt PVV-leider Wilders. In het WNL-programma Goedemorgen Nederland zei hij dat hij het niet democratisch vindt dat sommige partijen de PVV wat dat betreft al hebben uitgesloten. "Je kunt partijen niet dwingen om samen te werken, maar praten kan wel."

    Vorige maand zei VVD-leider en demissionair premier Rutte dat hij niet met de PVV wil regeren. Hij noemde daar geen expliciete reden voor. In 2017 sloot Rutte Wilders ook uit, toen had dat te maken met diens uitspraken over rechters en Marokkanen.

    Ook CDA-lijsttrekker Hoekstra heeft al gezegd dat hij zich niet kan voorstellen dat zijn partij na de verkiezingen met de PVV in zee gaat. Hoekstra noemde het PVV-programma "geen aanbeveling om samen op weg te gaan". Hij hekelde vooral de manier waarop de partij van Wilders omgaat met religie en andere vrijheden.
    .... https://nos.nl/liveblog/2370884-camp...ocratisch.html


    Wilders heeft helemaal geen partij en daar ligt het grootste democratische probleem
    Hij is een beetje een Ayatollah
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 maart 2021),phoenix ( 6 maart 2021)

  22. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Standaard

    Denk-leider Azarkan wil partij verbreden: gaat niet alleen om discriminatie
    .... https://nos.nl/artikel/2370910-denk-...riminatie.html

    Ze discrimineren elkaar de tent uit. Maar ik dacht eigenlijk dat het om een moslimpartij ging die op andere gronden mensen uitsluit. Dat noemen we toch discriminatie
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 6 maart 2021),schoolmeester ( 6 maart 2021),Zeus1 ( 2 maart 2021)

  24. #40
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.672
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Hopelijk is de peiling hier een afspiegeling van de werkelijkheid, komt Geert nog véél kandidaten te kort.
    Woon sinds kort klimaatneutraal. Heb mijn oude diesel ingeruild voor een super zuinig hybride scootmobieltje.
    De hele winter mijn geitenwollen sokken gedragen.
    Zojuist stemwijzer ingevuld en Geert staat letterlijk helemaal onderaan.
    Wellicht genoeg gespreksstof om met Brad te bespreken als we elkaar ergens in de zomer weer zullen ontmoeten. Of zullen we het gewoon over onze dames hebben

  25. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 maart 2021)

  26. #41
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Berichten
    5.072
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.601 in 2.518 posts

    Standaard

    @ yylover

    Met of zonder (of ondanks) Geert, gespreksstof hebben we altijd en ik denk dat we ergens in mei elkaar weer kunnen ontmoeten. Ik reed vandaag in Duitsland met m'n E-label hothatch (lekker fout bezig) en er overkwam me een gevoel van dat deze hele toestand op z'n laatste benen aan het lopen is. Mijn gevoel laat me zelden in de steek, dus nu in maart nog eventjes doorbijten en dan kan het na de Pasen wel eens héél snel gaan. Ik en een zeker iemand hebben het nog wel eens over je...
    Het zal me verder worst zijn...

  27. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    The Pussyhunter ( 7 maart 2021),yylover ( 6 maart 2021)

  28. #42
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Woon sinds kort klimaatneutraal. Heb mijn oude diesel ingeruild voor een super zuinig hybride scootmobieltje.
    Goed bezig yylover!
    En met een hybride scootmobiel is PSR in mei (2021 of 2022) natuurlijk makkelijk haalbaar.
    En Garde

  29. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 6 maart 2021),yylover ( 6 maart 2021)

  30. #43
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Zijn wel steile hellingen daar !

    Groet, schoolmeester.

  31. #44
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Helaas is de VVD ,CDA en CU er bij om sekswerk maar liever helemaal niet meer te laten werken... dus zoveel beter alle Denk zijn ze ook niet

  32. #45
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Helaas is de VVD ,CDA en CU er bij om sekswerk maar liever helemaal niet meer te laten werken... dus zoveel beter alle Denk zijn ze ook niet
    Om deze reden verbaas ik mij dan ook dat er zelfs onder ons, ijsberen zijn die op CDA en zelfs SGP (willen) gaan stemmen.

  33. #46
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Hoef je jezelf niet om te verbazen, heeft gewoon met geloof te maken.

    Groet, schoolmeester.

  34. #47
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Het leven draait toch om veel meer dan alleen sexwerkers. Als je daar je keuze van af laat hangen ben je net zo’n one issue persoon als de PvdD een one issue partij is.

  35. #48
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zo is dat Zeus wat doe je hier nog dan, ga lid worden van jouw niet one isue partij, partij vd dieren wil gewoon een ander soort samenleving zonder economsche vooruitgang... dat is niks one issue, niet voor niks dat ene miljonair geld van een techbedrijf geeft aan de pvd Dieren? gek he?

  36. #49
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Ik dacht dat PvdD de Partij voor de DVP was.

    Groet, schoolmeester.
    Laatst gewijzigd door schoolmeester; 7 maart 2021 om 11:58

  37. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Pikkatrillah ( 7 maart 2021)

  38. #50
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    zo is dat Zeus wat doe je hier nog dan, ga lid worden van jouw niet one isue partij
    Wat doe je hier?
    Ga lid worden van?

    Ik bepaal helemaal zelf wat ik hier doe en waar ik lid van word, heb ik jouw gezwam niet voor nodig

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Babylon 468*60