Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 85

Discussie: Bella (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard Bella (Roemeense)



    Belle (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 + fooi euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren
    Extra info : zoals door Sti6 terecht opgemerkt in LRalgemeen, een typische deketmeid.




    Laatst gewijzigd door deket; 11 september 2017 om 18:11 Reden: belle niet belag

  2. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (12 september 2017),sti6 (12 september 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard Bella (Roemeense)



    Bella (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Zij
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Gap between her upper teeth





  4. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 5 december 2017),Mr Bluenose ( 4 december 2017),pret ( 4 december 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    She has been here for a few months (4 max). Often hangs with Alyssa.
    Nice ST, not pushy (the club was empty). She worked in France in the streets of Marseille.
    In the room she's sweet, more GFE than PSE. Good kisser, everything is done with tenderness. Sex was good, she knows how to move.
    Good pick for the club.

  6. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 4 december 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Had zelf al een draadje op 11 september gemaakt over deze lieve schoonheid die ook in het Antwerpse werkzaam was in een champagnebar.
    Ze gaat 2 maanden weg.

  8. #5
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Are you sure she's the same ? Her tatoos are really easy to see.

  9. #6
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bub Bekijk bericht
    Are you sure she's the same ? Her tatoos are really easy to see.
    ja het is dezelfde maar het was zondag haar laatste dag ze zou zeker voor 2 maanden huiswaarts keren en dan was het niet zeker of ze zou terug komen


    STI6

  10. #7
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Verwarring alom .... Wie is het belle of Bella ?..
    Bella heeft een spleetje tussen haar tanden , en volgend mij Geen tatoo

  11. #8
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    Verwarring alom .... Wie is het belle of Bella ?..
    Bella heeft een spleetje tussen haar tanden , en volgend mij Geen tatoo
    Gaat over dezelfde meid

    Bella heeft inderdaad een spleetje tussen de tanden en een paar kleine tattoos, oa tekst op ribbenkast

    Ze is voor minimaal een ruime maand in Roemenie, en het is de vraag of ze überhaupt terugkeert naar LR

  12. #9
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I was with her 2 weeks ago.

  13. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    I was with her a few times also with a trio.
    Er zullen nog vele toppers vertrekken wanneer LR niets doet aan dat euvel van te weinig kamers dus wachttijden vanaf de avond.
    Indien er geen rooms meer mogen worden bijgebouwd adviseer ik om overdag de entreeprijs wat te doen dalen en er zal dan wel een spreiding komen.

  14. #11
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    I was with her a few times also with a trio.
    Er zullen nog vele toppers vertrekken wanneer LR niets doet aan dat euvel van te weinig kamers dus wachttijden vanaf de avond.
    Indien er geen rooms meer mogen worden bijgebouwd adviseer ik om overdag de entreeprijs wat te doen dalen en er zal dan wel een spreiding komen.
    Ik ben het eens met de schrijver , Op Dit moment is het echt Geen 60 euro club , wanneer de intree verlaagd word in de middag ,komen er vast meer en andere gasten , en kunnen de meiden ook iets verdienen .en wat zijn de kosten per persoon ?.... Wanneer je een GROTE eter en drinker bent , verteer je max 12 euro inkoopwaarde , een paar handdoeken ( die zijn ook niet meer van top kwaliteit ) wassen en een Jans wassen is ook 2 euro , beetje stroom voor de sauna en bubbel 1 euro , personeel 4 euro , dat is dus 60 euro min 19 kosten , blijft 41 euro per persoon , de meiden betalen 55 , Dus elke gast of vrouw brengt 40 euro in de broekzak van .........
    Beetje mwst eraf , beetje onderhoudkosten , iets voor het interieur , Lijkt mij wel goeie business ,
    ik ben Geen rekenwonder ,dus zeal het wel helemaal verkeerd zien ,!?!??!

    Wanneer ze ook nog een keer een manager optrommelen die beetje meer op de zaak let , komt het wel goed

  15. Onderstaande 5 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Bub ( 9 december 2017),deket ( 7 december 2017),Manureva (26 december 2017),Sjeufke ( 6 december 2017),sti6 ( 6 februari 2018)

  16. #12
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Bella, leuke sympathieke next door type. Regelmatig kwam ze wel eens een praatje en een peukie bij me roken ondanks dat ze wist dat ik bezet was door een van mijn favootjes. Bij mijn binnenkomst gisteren wist ze natuurlijk dat niet meer aan de orde was, en sprong ze gelijk boven op me. Niet mijn type maar ze is zoals ik al zei, symphatiek en heeft toch wel een heel mooi kontje, dus waarom niet!? Eerst ff half uurtje jacuzzi in en daarna de kamer. Ze was voor mij met alles veel te soft bezig en nadat ik had uitgelegd dat ze mij veel harder moet aan pakken omdat er anders niks gaat gebeuren, kwam het helemaal goed.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 6 februari 2018),Jooploop ( 6 februari 2018)

  18. #13
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gadaan als bosco .Nl;
    Ook voor het eerst met Bella gespeeld ,puur omdat ze altijd vriendelijk en correct is , ook al ga je niet met haar kameren .

    Mooi figuur zoals bosco al opmerkte ,heel mooi kontje .
    Kleine borsten cubje a , kamer was goed genoeg , vast nog wel een keer

  19. #14
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Na een kleine omzwerving bij Sixsens en buitenland terug in LR maar inmiddels nu haar geluk gaan beproeven in YY.
    Samen met haar vriendin Anna die eerst even een omweg naar Magnum maakte.
    Dus concreet mag dit draadje naar YY

  20. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:10
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.504
    Discussies
    142
    Thanks
    8.466
    Thanked
    14.020 in 2.062 posts

    Standaard

    Bella and the Beast

    De afgelopen weken was ze me al opgevallen en we hadden elke keer wel oogcontact maar tot een nadere kennismaking was het nog niet gekomen tot gisteren. Ik stond in het rokershok toen ze ook binnenliep. Ze stond aan een tafeltje naast de mijne en knoopte een gesprekje aan. Er kwam nog een dame binnen die bij haar ging staan en tegen haar begon te praten. Ik zag haar twijfel en besloot het gemakkelijk te maken door naar binnen te gaan. Even later kwam ze ook de bar in lopen. Ze zette haar tasje op haar gebruikelijke plaats en keek rond. Toen ze me zag kwam ze mijn richting uit en kwam langs me zitten. Een beetje dollen en Bella was vastberaden om het beest in mij te temmen. Ze stelde de kamervraag en voor ik ook maar antwoord kon geven trok ze me van de bank af. Onderweg pakte ze haar tasje en na enkele minuten wachten was er een rokerskamer vrij.

    Haar een massage gegeven zodat we elkaar beter konden leren kennen. Al snel werd duidelijk dat ze een lieve en rustige dame is met een leuke gekke kant. Ze beet me speels in tepel en oorlel waarop ik opmerkte dat ze waarschijnlijk uit Transylvania kwam. Ik zat er niet ver naast en langzaam ging ze naar beneden om aan een rustige, gevoelige BJ te beginnen waarbij ze ook pogingen waagde om hem helemaal in haar mondje te laten verdwijnen. Heerlijk sensueel speelde ze met haar tong met de gevoelige plekjes die ze moeiteloos wist te vinden. Ze legde zich na een tijdje op me en er volgde een voorzichtige pussy slide variant. Het rubbertje werd aangebracht en in cowgirl kwam ze op me. Ook nu weer lekker slow en sensueel totdat het orgasme erop volgde. Rustig samen een sigaretje gerookt en wat nagebabbeld om na anderhalf uur zeer tevreden de kamer te verlaten.

    Ook na de sessie een knipoogje of een kushandje. Een herhaling hing in de lucht echter werd ik gekidnapt door Jessica Rabbit. Er zal zeker een vervolg plaats vinden. Voor de liefhebbers van een rustige GFE-sessie een aanrader en aanwinst voor het sprookjesbos.

  21. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 april 2018),Giodude (13 november 2018),phoenix (17 april 2018),Pierke69 (28 februari 2020),pret (17 april 2018),rolo (17 april 2018),sofaking (16 april 2018)

  22. #16
    Geregistreerd
    21 mei 2016
    Last Online
    14 mei 2023 @ 09:01
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    73 in 15 posts

    Standaard

    Na Jolanda, was Bella mijn tweede kamergang (2e pinsterdag). Ook een nieuwe voor mij. Ik zat buiten op het terras met een mede beer te converseren, het was lekker weer, en niet lang daarna kwamen er twee dames bij zitten, Bella en Michiella. Bella ziet er goed uit, Mooi lang zwart haar, en heeft een leuke brutale uitstraling. Haar voortanden staan een beetje in een hoek, ze liet al een beetje door schemeren dat ze met me wilde kameren.
    Ze is ook voorzien van tattoos, daar ben ik opzich niet zo kapot van, maar het het aantal plaatjes valt nog binnen de perken, In eerste instantie nog niet op ingegaan om te gaan kameren. Ik was in dubio, want ik had al 1 kamergang gehad en mijn favoriete dame was ook aanwezig, maar die wilde ik als laatste bewaren omdat ik zeker wist dat dit top zou worden. Later kwam ik Bella binnen in de bar tegen. Ik vroeg haar of ze alles in haar pakket heeft zitten. Ze vroeg wat ik daarmee bedoelde. Dus ik noemde de diensten op die ik minimaal graag wil ervaren. (Ik heb geen anaal opgenoemd, misschien daarom haar vraag) Nou, hetgeen wat wat ik vroeg deed ze, zei ze. TZ, beffen, pijpen en intiem. Ze heeft op de kamer hier netjes aan voldaan. Toen ze wilde beginnen met pijpen vroeg ze me of ze het met, of zonder condoom moest doen. Ik zei dat dat haar keuze mocht zijn. Ze heeft het zonder gedaan, top keuze. Daarna intiem, ik pakte (zoals altijd) mijn eigen meegenomen condoom. Dit was ze blijkbaar niet gewend dat klanten hun eigen condooms meenemen, dus ze ging het even inspecteren. Ze ondervond dat het een originele Durex was, geseald uiteraard, dus het was goed. Het intiem ging heel goed. Ook hier ik op mijn rug liggend, en zij zittend op mij. Kijk en dat vind ik nou het lekkere aan die lichte meiden. Ik pak dan met beide handen die kont vast en ik help ze met op en neer te gaan. Ik was weer heerlijk klaargekomen. Het was gisteren warm weer, en sowieso transpireer ik wat sneller. Na de daad stelde ze voor dat ik als eerste ging douchen,en daarna zij, dan kon ze even een sigaretje roken. Ik dacht dat niet mocht op de kamer, maar blijkbaar heb je ook kamers waarop je mag roken. Zelf ben ik al ruim 16 jaar van het roken af, maar ik vond het best. Ze houdt wel van een sigaretje geloof ik.
    Herhaling met Bella is zeker aanwezig, sexueel gezien, maar ook haar open, brutale uitstraling hebben een uitwerking op mij. Prima meid.

    Hierna mijn derde kamergang gedaan met mijn topfavoriet, Nathalia ( eerder recensie over geschreven)
    Haar heb ik nog nooit overgeslagen als ze er is.

  23. Onderstaande 8 leden hebben Beflap2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 mei 2018),gignnl (22 mei 2018),Giodude (13 november 2018),lollypopman (23 mei 2018),Patjax (22 mei 2018),phoenix (26 mei 2018),sofaking (22 mei 2018),yylover (22 mei 2018)

  24. #17
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.672
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Mooi strak en slank lichaam, een lekker kontje, en kenmerkend dat spleetje tussen haar tanden.
    Precies zoals omschreven in haar topic, een rustige GFE sessie, prima tongzoenen, geen haastwerk. Voor de ene misschien te soft, voor mij helemaal perfect.
    Een uurtje van haar mogen genieten en uitermate tevreden de kamer verlaten.
    HHG : 100% . Wat mij betreft een blijvertje en weer een favoriete dame toegevoegd.

  25. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Beflap2 (15 juni 2018),Giodude (13 november 2018)

  26. #18
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Zij kwam bij mij zitten toen ik op het terras zat. Hoewel ik meteen aangaf dat er nog geen kamergang inzat bleef ze rustig een praatje maken. Iets wat zich later nog een keer herhaalde. Na een rondje wellness liep ik de bar in en zag Bella net met een andere dame naar buiten lopen. De meeste van de overige dames hadden zich inmiddels al gediskwalificeerd. Ik liep naar buiten en tikte Bella op de schouder. Ze was duidelijk verrast dat ik naar haar toe kwam. Ik vroeg haar of ze na haar sigaret tijd voor me had. Ze drukte hem meteen uit en we gingen voor de sleutel.

    Op de kamer haar aangegeven dat ik niet van haastwerk hield en dat we minimaal een uurtje zouden blijven. Ze nam de tijd om op verkenningstocht te gaan en vroeg herhaaldelijk of alles naar wens was. Het resulteerde in een heerlijk uurtje waarin ze gaandeweg steeds losser kwam. Tevreden de kamer verlaten.

    Ook na de sessie had ze oog voor mij middels een knipoogje, kushandje of een kort praatje. Later op de avond was ik de bar even ontvlucht en zat op een bankje bij de Kino. Bella kwam voorbij en vroeg hoe mijn dag was. Ze kwam erbij en legde zich tegen mij aan. Ik zei haar dat zij tot nu toe het enigste hoogtepuntje van de dag was geweest. Enigszins verwonderd keek ze me aan. Ze vroeg of ik nog plannen had en zei haar dat ik twijfelde om naar huis te gaan. Ondeugend keek ze me aan en zei dat als ik met een zeer goed gevoel naar huis wilde gaan ik nogmaals met haar naar de kamer moest gaan. Ik had me voorgenomen niet te herhalen met een dame op dezelfde dag, maar de overige dames konden me niet bekoren en Bella had het zeker verdiend. We besloten een vervolg te geven aan onze eerdere sessie.

    Nu ze al wist wat ik lekker vond ging ze meteen daarop voortborduren. De hele rambam kwam voorbij en we genoten beiden volop van ons samenzijn. De eerste sessie werd overtroffen en na een uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.

    Bella was een oase in wat voor mij een dorre woestijn was. Als ze haar haren heeft opgestoken ziet ze er veel mooier uit dan wanneer ze haar haren los heeft. Nu zal ik YY niet frequent bezoeken, maar mocht Bella aanwezig zijn dan is het voor mij wel een zekerheidje voor een geslaagde sessie.

  27. Onderstaande 5 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 januari 2019),Patjax ( 1 september 2018),Pierke69 (28 februari 2020),rolo (11 september 2018),Wentelt Eefje ( 1 september 2018)

  28. #19
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.783
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    @ Samya

  29. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:54
    Berichten
    2.094
    Discussies
    133
    Thanks
    4.087
    Thanked
    8.217 in 1.641 posts

    Standaard

    Net lekker kamertje mee gehad in Samya. Niks op aan te merken. Service die we gewend zijn. Haar siliconen borsten zijn niet te groot en voelen lekker aan.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (13 april 2019),PPan (14 april 2019)

  31. #21
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Ik vraag me al een tijd af waar Italiaanse (naar eigen zeggen) of anders Roemeense Bella is gebleven.
    Heb haar in yy voor het laatst gezien ergens in 2018. Of misschien zelfs 2017. Weet het niet precies meer.
    En betwijfel of ze in andere clubs dan yy heeft gewerkt.

    Ik denk dat het een andere Bella is dan die hier wordt genoemd, alleen al omdat degene die ik bedoel inmiddels ca. 38 jaar moet zijn. En heeft ook geen spleetje tussen haar tanden, en ook geen (opvallende) tattoos.
    Was echt een knappe en beschaafde dame, met mooi lang zwart haar tot haar stuitje, niet heel klein (ik schat zonder hakken 1.70m+) met goeie service. Genoot er zelf ook van. En kon een goed gesprek voeren in goed Engels.

    Zou haar graag weer eens ontmoeten. Dus als iemand herkent wie ik bedoel dan hoor ik het graag.

  32. #22
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:54
    Berichten
    2.094
    Discussies
    133
    Thanks
    4.087
    Thanked
    8.217 in 1.641 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...363#post665363

    Begin van de avond werd ik door Bella staande gehouden en de bank op gedirigeerd. Vorige keer ook mee gekamerd door de tip van Patjax dat ze goed moest zijn.
    Leuke meid, niet helemaal mijn type want iets te iel maar is gewoon degelijke service. Beetje bijpraten en knuffelen en besloten met haar naar de kamer te gaan.
    Een uur gestoeid met deze meid lekker gfe. Tongen doet ze lekker en alles met gevoel. Tijd netjes volgemaakt en geen gezeur.

  33. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 juli 2019),PPan (15 juli 2019),Sjeufke (15 juli 2019),Viscamessi (15 juli 2019)

  34. #23
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 15:31
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.883
    Thanked
    594 in 221 posts

    Standaard

    Spotted on AcaGold on Friday,
    now with silicone, too bad, but no monster tits and nice to look at,
    but to feel clearly, as a friend of mine in detailed investigations noted.

    She still has her refreshing sense of humor,
    Unfortunately, her name "Bella" is no longer, because occupied:

    Somehow the current name
    "Elly"
    fits not to her ...

  35. Onderstaande 4 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 november 2019),Husky (24 november 2019),Patjax (24 november 2019),phoenix (24 november 2019)

  36. #24
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    Gisteren @ 10:12
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    En weer terug in Samya. Dat zou voorlopig zo zullen blijven.
    Weer onder de name "Bella"

  37. Onderstaande leden hebben PPan bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (30 november 2019)

  38. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard Bella (Roemeense)



    Bella (Roemeense)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug, Schouder(blad), Zij
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info :





  39. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juli 2020),dennisw ( 9 juli 2020),Sjeufke ( 3 juli 2020)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.