Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

  1. #76
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Discussie, wat kost/verdient een club zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...wordt-vet-rijk!

  2. #77
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Discussie, wat kost/verdient een club zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...wordt-vet-rijk!
    wat gaat ons dat eigenlijk aan

  3. #78
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:12
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    ossenaar (13 juni 2015)

  5. #79
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Should I stay or should I go ? ?

    12 juni 2015 > GT

    Het was nogal lang geleden dat ik bij Goldentime was geweest. Na enkele jaren geleden voor het eerst met saunaclub "wereldje" kennis gemaakt te hebben was ik op verkenningsmissie geslagen. Ik deed onderzoek naar alle clubs in de regio en kwam in dorpen, iets grotere dorpen en een enkele stad terecht.

    Na enkele berichten te hebben gelezen op dit wonderlijke forum besloot ik om "toch" maar weer eens naar de Goldentime te gaan. Enkele berichten van forumleden over een overvolle club (met ijsberen) nam ik maar voor lief. Hoe erg kan het zijn op een vrijdagavond?, dacht ik. De club is populair dat weet iedereen wel, maar de zaterdag en/of zondag drukte dacht ik te kunnen vermijden. Ik zou pas aan het einde vd vrijdagmiddag kunnen arriveren i.v.m. een vergadering op werk. Met lichte frustratie over de vergadering koers gezet naar Deutschland. Omstreeks 17:30 kwam ik binnen en de blonde thekefrau met zwarte jurk en tattoo op arm/schouder (wat ziet zij er lief en leuk uit) ontving me vriendelijk met een glimlach.

    Mijn plan was om nog even snel gebruik te maken van de tuin. Er was namelijk regen/storm op komst. Tijdens eerdere bezoeken (veelal in herfst, c.q. winter) was het er nooit van gekomen om die tuin te verkennen. Ik kon me er ook weinig meer van herinneren. Nadat ik de bar door liep naar buiten kon de Goldentime Garten in alle glorie aanschouwen. Een plaatje om te zien en ruim voorzien van ligbedden/sofa's en tafeltjes. Met mijn mineralwasser probeerde ik de drukte (naar mijn gevoel was het bij binnenkomst 17:30 gewoon al druk) wat te ontvluchten. Op een gegeven moment komen daar 2 skinny half twintig blondines aanlopen. Zusjes van elkaar zou je op basis van het uiterlijk zeggen. De ene kwam uit de Ukraine en de andere weet ik niet meer. Hoe dan ook, ik wees ze vriendelijk af.

    Nu ben ik wel gecharmeerd van enige rust maar op de sofa in de tuin (ik zat net voorbij de blokhutten, iets van de vijver af) was ik toch al vrij snel verveeld. Ik liep maar eens even rondom de vijver om de rest te verkennen. Mijn eindoordeel: Goldentime Garten mag er zeker wezen! Ok, is er dan wel geen zwembad maar de rest is prima verzorgd en is lekker ruim opgezet. Na even op een ligbed te hebben gerust zou het weer toch gaan verslechteren. De mannen waren druk bezig om alle kussens er af te halen en op te bergen. Niet lang daarna barstte het onweer los met hevige regenval. Ik was gelukkig doorgelopen naar het restaurant om alvast wat te gaan eten. Wat doet een ijsbeer op een lege maag? een prima zalmpje met witte kool salade op. Daar even lekker de tijd voor genomen en met enkele andere Nederlanders in gesprek gegaan. Enkele lieden uit de provincie Gelderland die zich ook prima vermaakten. Bedankt voor het gezelschap!

    Hanna (Duitse)
    normaal postuur met relatief grote naturel boobs en vrouwelijke rondingen, vrij lang, geblondeerd haar in een knotje, mooi gezicht, kijkt ietwat streng.Hanna kwam ik de 1e keer die avond tegen in het restaurant. Ik zetelde me wat onhandig op de "jeugdscouting-bankjes" en dat merkte ze op. Ze lachte vriendelijk en meteen viel bij mij haar mooie gezichtje op. Haar gezicht is te omschrijven als naturel. Wat me ook gelijk op viel is dat ze niet dun is. Ze heeft een gezond postuur zoals je misschien van mee vrouwen zou willen zien. Naar eigen zeggen eet ze iets te veel maar hoe dan ook, ze is i.m.o. ook weer niet dik of stevig. Er staat een mooi vrouwelijk blok voor je, laten we het daar op houden. Hanna heeft gewerkt in Paradise Stuttgart en Atmos te Hamburg. Nu dus in GT. Een wereldreisje in Duitsland gemaakt aldus. Na de nodige zinnen met elkaar uitgewisseld te hebben was ik wel overtuigd. Op de kamer bleek Hanna een en ander ook waar te maken. Naar mijn maatstaven als goed tot uitstekend te kwalificeren. Minpuntje was dat ze niet ON TOP wilde komen ivm het feit dat mijn (...) niet aan standaard fabriekinstellingen voldoet. Laat dat nu net een standje zijn waar ik, mits klik, helemaal weg van ben. Pzc, nmc, kussen, etc allemaal dik voor elkaar. Na de kamer nog wat leuke blikken met elkaar uitgewisseld. Ze zit tussen PSE en GFE in, al blijft dat afhankelijk van klik natuurlijk.

    Herhalingsgevaar: ja
    Mimi (Duitse)
    Moet ik hier nog iets over zeggen? Mimi kwam ik in het welness gedeelte van de club "wederom" tegen. Ik heb al eerder van diensten gebruik mogen maken en sindsdien staat ze altijd in het vizier. Tussen al dat grof geweld is een Mimi erg prettig. Ik gaf haar een blik vanuit het bubbelbad en die begroette ze met een lach. Haar werkterrein is de kino, dat weet iedere geharde GT bezoeker. Na de sessie met Hanna aldus gekozen voor wat zekerheid en wederom wist Mimi het tot een goed einde te brengen. Enorm prettige dame om mee te vertoeven en i.m.o een must-do in GT. GFE ten top.

    Dames die net niet in de finale kwamen..
    Tijdens de avond kwam ik natuurlijk ook in gesprek met andere dames. Ik vermijd lange gesprekken (om geen verwachtingen te scheppen) maar pols wel of ze überhaupt enig contact willen leggen. Helaas moet ik concluderen dat er toch enkele dames bij liepen die niet helemaal lijken te begrijpen dat je soms even moet investeren om rendement te halen.
    Laten we er op houden dat als Irina mij na een gesprekje (waarin ik even kennis maak en haar nader bekijk) uiteindelijk (na aangegeven te hebben wellicht later contact te gaan leggen c.q. nu geen kamer pak) nors en ietwat chagrijnig een MAYBE NOT toe geeft.. Ja, sorry hoor maar dan haak ik dus af. Dan kun je er nog zo goddelijk uit zien, Ga maar lekker aardbeien plukken. Je begrijpt blijkbaar niet hoe je je handelswaar aan de man moet brengen.


    Andere dames zoals Nikola (nieuwe Poolse dame, ook ietwat geblokt "normaal postuur", blonde haren, B-cup?, redelijk lang) hadden het beter in de gaten. Met haar kort gesproken en ronduit vriendelijk te noemen. Geen kamer helaas, staat wel op het lijstje bij nieuw bezoek.


    Adelina was gisterenavond ook in de GT. Tsjechische die ik in de PHG al wist te treffen/ervaren. Met haar ook wat korte blikken uitgewisseld maar daar bleef het ook wel bij. Ze blijft voor mij optisch op de lijst staan..


    Helena
    Ietwat schuchtere Duitse dame die niet tot de mooiste van GT behoort. Helena sprak me wel op de 1 of andere manier aan . Leuke oogjes, lange (bruine?) haren, en niet al te druk voor zover ik het in de gaten had. Ook wederom een gezond postuur.. Ben ik nu echt klaar met skinny's??


    Conclusie
    Het grote saunaclub onderzoek nadert haar einde. Het is tijd om in rustiger vaarwater te komen en 2 of max. 3 kampen op te slaan.
    De komende periode zal ik in de regel vertoeven in GT, LR of YY. Ik heb zeker nog de nodige clubs die ik moet bezoeken (Samya, Magnum, Oceans)... Sharks, Globe?? Maar dat heeft allemaal geen superhaast..

    GT, het was een prima bezoek. Misschien dat het aantal dames nog wat hoger had kunnen liggen. Dit mede gezien het hoge ijsberen-gehalte deze vrijdagavond.





  6. Onderstaande 11 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 juni 2015),Bluebear (13 juni 2015),Bosco (15 juni 2015),CCR5d32 (15 juni 2015),Djon (23 juni 2015),DonnieBrasco (13 juni 2015),satanic surfer (18 juni 2015),T&A Addict (13 juni 2015),Teiresas (13 juni 2015),trickyD (21 juni 2015),Wentelt Eefje (13 juni 2015)

  7. #80
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Op de nachtelijke terugrit met een grote smile geluisterd naar hét dvp-nummer van dit moment.

    Kygo - Stole the show, heerlijk rijden als je daarmee terug denkt aan GT

    Iemand info tav de naderende vakantieperiode? Blijft GT op sterkte nu dames ook vakantie gaan door brengen in eigen land. Zijn er genoeg vakantiekrachten? :wink:

  8. #81
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:37
    Berichten
    3.069
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.514 in 1.805 posts

    Standaard

    Zaterdagochtend. Om 10.00 de motor gestart om naar GT te gaan. Klein ommetje en om ongeveer 12.30 de motor naast de port geparkeerd. Ik keek ernaar uit om weer naar GT te gaan nu ik weer wat meer vrijheid ervaar. Las laatst een aantal verslagen over de drukte op de zaterdag. Was wel benieuwd of het dan ook nog drukker was een week of 6 geleden toen ik er voor het laatst was en of er veel in de line-up was verbeterd.

    De eerste dame die ik zag toen ik de bar in kwam was Pamela. Die ik een week of 7 gelden leerde kennen en een echte topper. Echter eerst even een lunch gepakt. Daarna al snel met Pamela de kamer opgegaan voor een uitstekend uurtje. Daarna was het tijd om eens wat rond te kijken en wat me opviel was dat de line-up een stuk beter was dan een week of 6 geleden. Ik kon er wel een paar op schrijven voor m'n to do lijstje. Tweede kamergang was met Michaela, een mooie roemeense van 24, met donkerhaar en een mooi gezichtje en lekker kontje. Een rustige dame met haar ook een prima uurtje op de kamer beleeft.

    Vervolgens zag ik Marianna waarvan ik al gehoopt had dat ze er zou zijn. Stond duidelijk ook op m'n lijstje en gelijk maar gevraagd of ze me later wou komen opzoeken ergens tussen 8 en 10 zodat ze niet voor m'n neus zou weg worden gekaapt op de drukke uurtjes. Intussen tijd gebruik gemaakt van de sauna en whirlpool. Zag daarna nog een dame die helemaal m'n type was. Kort voorgesteld en als ik het goed heb verstaan heet ze lili. Deze dame is niet Roemeens, 1.60 of iets kleiner schat ik, zwart haar in staartje. Mooi gebruinde huid. Tatoe op 1 van haar borsten en opvallende toe van iest wat op piramide lijkt in / onder haar nek. Geen draadje van deze dame kunnen vinden en ik was wel benieuwd. Schijnt er wel al enige tijd te werken. Echt kennis gemaakt heb ik niet want werd bijna direct onderbroken door een andere dame die haar aansprak. Dat vond ik prima omdat ik toch al een afspraak met Marianna had staan. Wat ik zag dat deze dame helemaal geen kamers maakte maar ik kreeg het idee dat ze ook misschien wel bezet was want er hing een oude kerel de hele tijd rond haar kwam en ging steeds weer, kocht sigatetten en red bulletjes voor haar en probeerde helemaal niemand mee te krijgen naar de kamer. Of iedereen laat haar links liggen omdat het niks is daarom was ik benieuwd naar een draadje van haar.

    Wel uiteindelijk laatste sessie met Marianna gedaan wat zoals altijd weer uitstekend was.

    Het was tegen die tijd flink druk in de bar met veel mannen en weinig vrije dames. Maar dat is tussen 8 en 11 daarna wordt het meestal snel rustiger. Over het algemeen is het buiten deze tijd goed mogelijk om de dames die je wilt te boeken en als je al dames kent kan je altijd voor dat tijdstip een afspraak maken. Las je alleen de avond komt kan ik me voorstellen dat je de vrijdag en zaterdag beter kan mijden maar als je een hele dag gaat is het prima te doen en als je vroeg komt heb je ook geen last van het probleem met kledingzakken. Het bleek ook niet beduidend drukker dan een aantal weken eerder, wat de 1 blijkbaar druk vind vindt de ander wel ok. In LR is het 's avonds soms niet anders maar wel met soms veel langere wachttijden.

    Het was allemaal weer prima en ik ga komende week alweer terug. Ik was van plan komende week naar een andere club te gaan maar er loopt hier zoveel moois rond en Lili (die wil ik graag even proberen) gaf de doorslag ik stel dat nog wel een week uit en ga eerst nog maar eens naar GT.

  9. Onderstaande 8 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 juni 2015),Badslippers (15 juni 2015),Bosco (15 juni 2015),buttlover (15 juni 2015),Megaboob (15 juni 2015),Nedlovefkk (15 juni 2015),ossenaar (16 juni 2015),Teiresas (14 juni 2015)

  10. #82
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zondag 14-06

    Uiteindelijk was het m'n slechte nachtrust die me deed besluiten naar GT af te reizen. Normaal slaap ik altijd vrij redelijk in hotels, maar deze keer had ik een waardeloze nacht in Kaarst, wakker om 6 uur, wakker om kwart over 7, wakker om 8 uur....catastrophe. Uiteindelijk om half 10 klaar wakker, gedoucht en toen maar naar Brüggen gereden. Eigenlijk had ik het plan om naar YY te rijden, maar die gaan (pas) om 1 uur open en ik had weinig zin om nog een paar uur te gaan rekken op de kamer of op een parkeerplaats.

    Zo gezegd en om praktisch 11 uur reed ik de parking van GT die nog bijna leeg was, omgekleed, even een uitgebreid ontbijtje gehaald en op het gemak eens kijken of er al wat interessants rondliep. Ik zag wat bekende (Duitse) gezichten (Valentina e.d.) en wat dames die ik wel van gezicht maar niet van naam ken en eigenlijk ook niet zo geïnteresseerd in ben. Er zat ook een mij onbekend blond meisje, ze straalde iets uit wat me wel aansprak, erg natural en niet zo'n harde blik in haar gezicht. Wat ik ook wel grappig vond was hoe ze in zichzelf een beetje met de muziek mee zat te zingen. Ik ging bij haar in de bank zitten en het bleek de Duitse Isa te zijn.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...a-%28Duitse%29

    Ze vertelde mij een jaar in Aachen achter de ramen gewerkt te hebben en sinds begin dit jaar in gt. Is nu nog 19, wordt 20 Dit jaar en werkt een paar dagen per week in verband met studie. We heben een tijdje in de bar zitten praten over van alles en nog wat, ze spreekt ook prima Engels, sowieso een leuke meid waar je leuk mee kunt kletsen. Ze deed(doet?) niet aan presales in de bar, maar daarnaast pusht ze ook niet voor een sleutel.
    De kamergang was goed zonder spectaculair te zijn. Geen tz, maar wel uitgebreid gewoon zoenen, pzc en el waren dik in orde. Beffen niet aan toegekomen, eigenlijk vooral omdat ik erg lui was. Nmc in twee standjes, cowgirl prima en missio heel goed.
    Rond het half uur gekomen, nog even liggen kletsen en toen gaan douchen. Na dik 35 minuten van de kamer, 60 afgerekend, geen opmerkingen over tijd. Uiteindelijk was het hele fijne sex met een hele leuke meid, maar dat ene stukje wat het geweldig in plaats van goed maakt ontbrak en ik betwijfel of dat dat er met herhalingen wel zou zijn of komen.

    HHG : 75%

    Na een drankje, hapje en een praatje was het onderhand wel tijd voor een tweede ronde. Al eerder op de dag was me een dame opgevallen die hoewel optisch niet eens echt mijn ding is me toch wel aansprak. Ze leek me iets ouder maar had een mooi lijf, natural en een leuke uitstraling. Na wat oogcontact in de bar kwam ze me opzoeken en een praatje maken, ze stelde zich voor als Svetlana uit Rusland en direct ging er bij mij een belletje rinkelen, hier had ik iets over gelezen en na een praten, knuffelen en zoenen in de bar gingen we richting kamer.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Russische%29

    Svetlana dus. Tering. Wat een vrouw. Al pratend liepen we de blokhut in, en eenmaal ontkleed werd haar mond direct voor andere zaken gebruikt. Na een uitgebreide tongzoen sessie kroop ze naar beneden en begon ze m'n hele lijf te onderzoeken met tong. Nek, oren, borst, buik....heerlijk. Daarna begon met een blowjob die maar duurde en duurde. Zelfs nog relatief snel na m'n eerste kamer moest ik alle zeilen bij zetten om de zaken nog een beetje onder controle te houden. Na een kwartiertje of iets dergelijks stelde ik voor om te wisselen naar 69 en hier werd met een brede glimlach mee ingestemd. Ze draaide zich om en haar vagijn werd boven mijn mond geplaats. Nee. Dat zeg ik verkeerd. Haar vagijn werd op mijn mond gezet zoals twee verliefde pubers tongzoenen als ze dat net hebben ontdekt. Ik denk dat ook dit een 10/15 minuten heeft geduurd waarna ik haar iets van me afduwde en alleen het woord 'gummi' kon uitbrengen. Met een grijns rolde ze van me af, plaatste in record tijd een condoom en nam gehurkt weer plaats. NMC was ook meer dan uitstekend en na twee of drie standjes voelde ik het orgasme vanuit m'n tenen omhoog komen. Bezweet en afgepeigerd zakte ik naast haar in elkaar op bed en hebben we het uurtje volgemaakt met kletsen en wat geknuffel. Een sublieme sessie.

    HHG : 100%

    Na de sessie met Svetlana ben ik eerst maar eens wezen douchen en daarna in de tuin gaan liggen om wat bij te komen. De korte nacht brak me toch wat op en het was prima vertoeven in de tuin. Een tijdje gelegen voor ik weer in de bar terecht kwam, ik had nog niet echt goesting maar werd door een collega op Kenza gewezen, een Poolse. Die verloor ik even uit het oog en verder zag ik ook niet veel interessants in de bar dus het leek me een prima moment om even te gaan eten. Daar werd duidelijk waarom ik Kenza in de bar niet meer zag, ze was ook richting restaurant vertrokken en zat daar te eten met een bebrilde vriendin wat ook een erg knappe verschijning was.

    Terug in de bar zat Kenza in het hoekje naast de deur bij de bar en leek het me een goed idee om maar eens een praatje te gaan maken. Zoals gezegd een Poolse meid, haar leeftijd weet ik niet meer maar ik schat begin 20 ergens. Niet een stunner zoals dat Roemeense kliekje maar wel een mooie meid om te zien, ook een erg mooi lijf. Het praatje in de bar was leuk, het klikte op het eerste gezicht wel. Naar eigen zeggen sinds een maand of 8 in GT, woonachtig in de buurt van Keulen maar daar nooit gewerkt. Het viel me ook op dat ook Kenza zelf niet over een sleutel begon, ze wachtte rustig af hoe het gesprek liep en of ik zelf om een sleutel vroeg.
    Eigenlijk had dit de tweede kamer moeten zijn, na Isa, maar voor Svetlana. De kamer was dik in orde, ze zoent heel fijn, edoch (bij mij) zonder tong. Vergeleken met Svetlana was het PZC en EL wellicht iets minder, maar eigenlijk was het gewoon nog steeds dik in orde. 69 was ook leuk, maar het beste was NMC. In twee standjes lekker m'n ding mogen doen en ze deed ook uitstekend mee. Zo uitstekend dat ik na een dikke 20 minuten voor de derde keer zondag het rubber vulde met overbodig nageslacht. Het half uurtje nog even vol gekletst en dik tevreden weer de blokhut uit gelopen.

    HHG: 90%

    Na het kameren ben ik weer even in de tuin gaan liggen om wat te relaxen, uiteindelijk schrok ik wakker en was het al rond 8 uur. Na nog even in de bar gehangen te hebben toch maar besloten om er een streep onder te zetten en op huis aan te gaan. Soms moet je gewoon tevreden zijn en met drie goede sessies mocht ik dat best zijn.
    Uiteindelijk een flinke line-up zondag, ik gok een dame of 80 en het zou me niet verbazen als er over de hele dag een beer of 150 heeft binnen gelopen. Door het mooie weer en de grote tuin bleef het goed te doen. Ook viel het me op dat gedurende de dag dames behoorlijk goed boekbaar bleven, pas in de avond miste ik in de bar nogal wat vrouwen en was de verhouding naar gevoel wat scheef. In tegenstelling tot m'n vorige bezoek stapte ik nu tevreden weer in de auto.

    Zoals een andere beer tegen me zei in de kleedruimte 'Best vol te houden zo, die zondag'

  11. Onderstaande 19 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 juni 2015),Bluebear (15 juni 2015),Bosco (15 juni 2015),buttlover (15 juni 2015),CCR5d32 (15 juni 2015),Djon (23 juni 2015),GT-lover (15 juni 2015),laplagne (16 juni 2015),lekkersfan (15 juni 2015),Liefhebberrob24 (15 juni 2015),LIKE_BLOND_THAI (16 juni 2015),Megaboob (15 juni 2015),Nedlovefkk (15 juni 2015),rob45 (15 juni 2015),satanic surfer (18 juni 2015),Teiresas (15 juni 2015),Wentelt Eefje (15 juni 2015),Wijze grijze (15 juni 2015),Willi69 (16 juni 2015)

  12. #83
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.961
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    He Dave,
    Leuk uitgebreid verslag, alleen ik begrijp 1 ding niet helemaal goed, je schrijft : Geen tz, maar wel uitgebreid gewoon zoenen, wat bedoel je daar precies mee, ofwel wat is het verschil tussen gewoon zoenen en TZ ?

    groet,
    lekkersfan

  13. #84
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:02
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    He Dave,
    Leuk uitgebreid verslag, alleen ik begrijp 1 ding niet helemaal goed, je schrijft : Geen tz, maar wel uitgebreid gewoon zoenen, wat bedoel je daar precies mee, ofwel wat is het verschil tussen gewoon zoenen en TZ ?

    groet,
    lekkersfan
    TZ = Tongzoenen dus met de tong ook wel tongworstelen genoemd.
    Gewoon zoenen oftewel met de lippen zoenen maar zonder tong (LZ).
    Met "Uitgebreid" zal DaveD wel het kussen ook op andere delen van het lichaam bedoelen zoals oren ,hals enz.

  14. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (16 juni 2015)

  15. #85
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    TZ = Tongzoenen dus met de tong ook wel tongworstelen genoemd.
    Gewoon zoenen oftewel met de lippen zoenen maar zonder tong (LZ).
    Met "Uitgebreid" zal DaveD wel het kussen ook op andere delen van het lichaam bedoelen zoals oren ,hals enz.
    Zoiets inderdaad, zoenen kan een zijn dat de dame met op elkaar geperste lipjes een beetje tegen jouw mond aan loopt te duwen, maar het kan ook zoenen met open mond zijn, een beetje spelen met tanden en lippen, zoenen in de nek, etc. En dan natuurlijk het liefst met tong, maar goed, niet elke dame is daar (gelijk) toe genegen.

  16. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (16 juni 2015)

  17. #86
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Zoiets inderdaad, zoenen kan een zijn dat de dame met op elkaar geperste lipjes een beetje tegen jouw mond aan loopt te duwen, maar het kan ook zoenen met open mond zijn, een beetje spelen met tanden en lippen, zoenen in de nek, etc. En dan natuurlijk het liefst met tong, maar goed, niet elke dame is daar (gelijk) toe genegen.
    Zoals bekend gelden in GT (en DV, YY, etc) andere (lagere) normen waar het om TZ gaat. Zie ook classificatie systeem van SS tijdje terug in dit draadje

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. #87
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Kent u Mimi, meneer MiniMe? :wink: ... Dat is TZ tot een higher level.

    Zal vast kloppen, maar toch, er zijn uitzonderingen.

  19. #88
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Kent u Mimi, meneer MiniMe? :wink: ... Dat is TZ tot een higher level.

    Zal vast kloppen, maar toch, er zijn uitzonderingen.
    Die uitzonderingen zijn er zeker, dat zijn ook de dames waar ik mee ga als ik zo af en toe in GT ben

    Mi(ni)mi klinkt in ieder geval als my kind of girl

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  20. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    schluter (17 juni 2015)

  21. #89
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.961
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Yes Mimi ! Maar Nina/Lina tongzoent ook superlekker!

    Het verschil tussen zoenen en tongzoen vind ik een beetje vergezocht, (hoort bij de huidige rek in de tarieven en de dienstverlening) als je vroeger in een sekstent zoende dan was dat gewoon tongzoenen, het was niet nodig om dat te expliciteren.
    Ik snap en vind het prima als den dvp niet wil tongzoenen maar laat ze daar dan wel duidelijk in zijn, dan kan ik zo duidelijk zijn om niet met haar te gaan kameren (op enkele uitzonderingen na).

    (Sorry voor de verkeerde plek over dit onderwerp).

  22. #90
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:37
    Berichten
    3.069
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.514 in 1.805 posts

    Standaard

    Vrijdag wederom naar GT geweest. Alhoewel ik er zaterdag nog was geweest zag ik bij binnenkomst gelijk al enige mooie nieuwe dames en ik had ook lilly al op m'n to do lijstje staan na vorige week en dan zijn er altijd nog m'n favorietjes die ik moeilijk kan overslaan. Wel de dag loopt wel eens anders dan je je voorneemt zo zou later blijken.

    Luna kwam al direct naar me toe vrijdag zodra ik bij de bar was aangekomen om een drankje te bestellen na de 2 uur durende rit naar GT. Bloedmooie dame maar ik had meer mooie nieuwe dames gezien bij binnenkomst. Ze vertelde dat ze maar een paar dagen bleef en maar heel af en toe in GT aanwezig was dat ze eigenlijk in het buitenland werkte. Ik twijfelde een beetje en wou nog wat rondkijken naar de andere nieuwe dames die ik had gespot en of er misschien nog meer nieuws rondliep daar deed ze niet moeilijk over. Ook stond Lilly nog op m'n to do lijstje en dan moest ik een sessie met Pamela of Marianna laten schieten.

    In tussentijd besloten dat ik toch maar met haar naar de kamer wilde. (Ik zou wel de sessie met Pamela laten schieten.) Ze kwam sympathiek over en alleen vandaag was er kans toe. Een uurtje later toen ik op een bank in de bar zat maakte ik oogcontact en ze had het direct begrepen kwam naast me zitten. Ik vroeg waar ze werkte en ze ontweek de naam v/d club maar zei wel Zwitserland en toen zei ik Globe? Ja zei ze en vroeg of ik er was geweest. Ik zei nee iets te duur voor mij en te ver maar dat ik er wel over had gehoord van andere dames en een dame ken die daar nu werkt. Ik zei dat ik wist dat ze daar na een week of 4 werken de dames verplichten een klein weekje pauze te nemen. Zodoende mijn gok. Er was in ieder geval meen klik en na nog wat meer gekeuvel liet ik haar de sleutel halen. Op de kamer volgde een uitstekend uurtje. Prima service, deed niet moeilijk over dingen die je wou. Ik kreeg het idee dat deze dame alleen de standaard dingen deed tot dat ze tijdens het pijpen haar poesje ook aanbood en ik er rustig een beetje met m'n vingers mee mocht spelen. Toen zei ze heel correct van te voren vingers er dieper in kost extra en zei ze ook dat de andere extra's mogelijk waren. Voor mij hoefde dat allemaal niet. TZ, Beffen, PZC en NMC zaten allemaal in het standaard pakket dus dat was prima. Super uurtje gehad en uiteindelijk gewoon 100 betaald. Haar niet veel min de bar gezien maar als ik haar tegen kwam sprak ze me nog wel even aan en vroeg zo nu en dan hoe het was. Het is dat in GT zoveel keuze is anders had ik nog wel een 2e uurtje gegaan.

    Had nog wel meer moois nieuws gezien dan maar ook de sessie met Marianna laten schieten en alleen maar voor wat nieuws gaan vandaag? Tegen de tijd dat ik klaar was was Lilly aangekomen. Dit keer leek ze wel vrij. Ik ging op de kruk links van haar kijken. Zei iets tegen haar, vroeg haar hoe lang ze hier werkte, kreeg te horen dat ze er al 5 jaar werkt en ze bleef naar rechts kijken. Ze deed geen poging het gesprek opgang te houden o.i.d. dus de twijvel sloeg toe en ik ging de bar maar weer in. Ik zag dat ze door niemand werd benaderd en dat zegt ook nog eens wat en besloot haar toch maar van m'n lijstje te halen ervan overtuigd dat het geen goede keus zou zijn.

    Ik zag een dame die ik al vaker had gezien en tot nu toe links laten liggen. Na een tijdje afwezigheid in GT van mijn kant deze dame weer gespot nu met mooie siliconen C-cup. Ze bleek Lorena te heetten maar eens mee naar de kamer gegaan. Ze zag er oogverblindend uit. Na ongeveer 1 minuut greep ze al naar het condoom. Daar trapt deze ervaren ijsbeer gelukkig niet in. Nee hoor we hebben nog wel even dus we hoeven nog niet te gaan neuken. Gelukkig gaat ze verder alhoewel ze veel afwisselt tussen mond en hand. Maar als ze pijpt is het goed. Helaas toch wel kort. Dan maar wat langer sex. De sex is ook goed alhoewel ze maar kort on top blijft. Bij het vierde standje doggy begint ze al na korte tijd erop aan te dringen dat ik moet opschieten. Zeg dat ik nog 1 standje wil doen dat is dan wel OK maar dan moet het niet lang duren. Na 20 minuten de kamer verlaten en dan heb ik het nog weten te rekken en dat is jammer want wat ze doet is wel goed en ze is bloed mooi. Dit alternatief bleek ook een niet een al te beste keuze.

    Daarna maar voor een favoriete dame gekozen. Ook hier liep het iets anders het was nu al later op de avond en Marriana was niet komen opdagen en dus werd de keuze voor me gemaakt en werd het Pamela die ik juist in eerste instantie had laten afvallen. Het was druk dus we moesten voor GT normen lang op de sleutel wachten maar Pamela bleef niet op het kantoor en daardoor kon ik nog een half uurtje extra van haar gezelschap genieten terwijl we wat kletste en ze me flink op geilde. Wat een geile donder is het ook. Een uitstekende laatste sessie van de dag volgde.

    Het was weer goed tijd om naar huis te gaan even een keertje naar een andere club nu (misschien de party in YY woensdag). Daar ken ik wel eens waar geen dames rond waarvan ik er zeker van ben of ik er een goed halfurtje mee kan beleven maar wel weer voor mij allemaal nieuwe dames maar daarna volgende bezoek weer GT.

  23. Onderstaande 8 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 juni 2015),Badslippers (21 juni 2015),Bosco (21 juni 2015),Nedlovefkk (21 juni 2015),ossenaar (21 juni 2015),rob45 (21 juni 2015),Teiresas (21 juni 2015),Wentelt Eefje (21 juni 2015)

  24. #91
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Schade. Mittlerweile ist es auch Sonntags so voll, dass mehr Menschen im Club sind, als eigentlich reinpassen. Bis 14 Uhr war alles ok, danach wurde es heute echt unangenehm. Keine Ahnung, warum man freiwillig noch den Club betritt, wenn einem so ein blöder Kleidersack hingehalten wird.

  25. Onderstaande 9 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 juni 2015),CCR5d32 (28 juni 2015),Don Rudo (28 juni 2015),Limburger (29 juni 2015),Nedlovefkk (28 juni 2015),Picasso 1 (28 juni 2015),RAUL7 (28 juni 2015),Teiresas (28 juni 2015),walput ( 5 juli 2015)

  26. #92
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hoe is het met deze hitte in GT ?
    Voor mijn gevoel is dit te heet voor een bezoek aan gt.
    in de blokhutten is het te heet en de sauna is ook niet echt een meerwaarde.
    maar hoe staat het met de drukte daar bij deze temperaturen?

  27. #93
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Niet overdreven druk met deze hitte, ben er dinsdag nog geweest. De blokhutten hebben allemaal airco en binnen ook dus goed vol te houden daar. Ja, die sauna zou ik ook overslaan!
    Dus gewoon positief reisadvies.

  28. #94
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Hoe is het met deze hitte in GT ?
    Voor mijn gevoel is dit te heet voor een bezoek aan gt.
    in de blokhutten is het te heet en de sauna is ook niet echt een meerwaarde.
    maar hoe staat het met de drukte daar bij deze temperaturen?
    In de blokhutten is het helemaal niet te heet, want allen voorzien van airco. Was dat niet zo, dan was ik morgen ook niet afgereisd richting Brueggen.
    Sommige kamers binnen hebben geen airco. Het lijkt me dat die gemeden moeten worden onder de huidige weersomstandigheden.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  29. #95
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    In de blokhutten is het helemaal niet te heet, want allen voorzien van airco. Was dat niet zo, dan was ik morgen ook niet afgereisd richting Brueggen.
    Sommige kamers binnen hebben geen airco. Het lijkt me dat die gemeden moeten worden onder de huidige weersomstandigheden.
    alle clubs die geen airco op de kamer hebben zouden de deur moeten sluiten met deze hitte welke clubs hebben er airco op de kamer ik zou beginnen babylon nieuwe kamers airco gt blokhutten airco en gewonnen kamers 75 % airco eros 26 duisburg
    kamers 401 tm 406 en 601 tm 609 airco vulkaan huis airco in bij de huizen ma niet op de kamers

  30. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 2 juli 2015)

  31. #96
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    is er in de bar ook airco?

  32. #97
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    is er in de bar ook airco?
    ja

  33. #98
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 05:43
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ja
    Die heeft alleen effect als je er direct onderzit! Anders is het een druppel op een gloeiende plaat ��

  34. #99
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:02
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht

    Die heeft alleen effect als je er direct onderzit! Anders is het een druppel op een gloeiende plaat
    Klopt helemaal,want de stoom komt je uit de oren bij het zien van zoveel schone dames en dan helpt een airco ook niet zoveel meer.
    In ieder geval komende week meer normale temperaturen om te gaan clubben.

  35. #100
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.386 in 1.847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht
    Die heeft alleen effect als je er direct onderzit! Anders is het een druppel op een gloeiende plaat ��
    dan moeten de deuren dig gehouden worden

  36. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    T&A Addict ( 7 juli 2015)

 

 
Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Babylon 468*60   Freude 468*60