Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 205
  1. #76
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard kijken mag

    Gaan kijken, Anvers, of ook aankomen?
    Want haar 2 'meisjes' lijken me wel de moeite he

    witchmaster

  2. #77
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Gaan kijken, Anvers, of ook aankomen?
    Want haar 2 'meisjes' lijken me wel de moeite he
    witchmaster
    witchmaster,

    ten eerste moet je mij niet op mijn woorden nemen van "gaan kijken" of "aankomen" hé, je weet goed genoeg wat ik bedoel.

    ten tweede wees eens wat duidelijker met uw uitleg van 2 "meisjes", want daar begrijp ik niks van!
    Ben er waarschijnlijk te dom voor!:p

    Anvers :wink:

  3. #78
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard teentjetrap

    Anvers,

    Ik weet intussen dat jij en ik een ander soort humor hebben, dus lach maar gewoon mee :D
    Tuurlijk binnengaan he Anvers, U kennende kan U morgen haar deurtje niet voorbij lopen.
    En ik probeer echt niet op je teentjes te trappen hoor, maar doe dan schoenen aan he :p :p :p

    Haar 'meisjes' (beter zo? :D )

    En nu we hier toch samen zijn.....

    ....Anvers,

    Naar het schijnt hebt U nog contacten met 'de oude doos' (flauw grapje, ik weet het), met Bettie dus.
    Weet jij nu waar ze werkt, en mag je die info prijsgeven op dit forum?
    Want den deze heeft de laatste tijd al heel wat dames bezocht, maar begin toch meer en meer trek te krijgen om eens goed 'gepakt' te worden door Bettie.
    En ik ken er nog wel enkelen die op (be)springen staan...

    witchmaster - wie niet waagt...

  4. #79
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    ....Anvers,

    Naar het schijnt hebt U nog contacten met 'de oude doos' (flauw grapje, ik weet het), met Bettie dus.
    Weet jij nu waar ze werkt, en mag je die info prijsgeven op dit forum?
    Want den deze heeft de laatste tijd al heel wat dames bezocht, maar begin toch meer en meer trek te krijgen om eens goed 'gepakt' te worden door Bettie.
    En ik ken er nog wel enkelen die op (be)springen staan...

    witchmaster - wie niet waagt...
    Anvers, ik wil geen druk op je zetten, maar heb je die info van Bettieke al voor ons

    witchmaster

  5. #80
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Anvers, ik wil geen druk op je zetten, maar heb je die info van Bettieke al voor ons
    witchmaster
    Geduld is een wijze deugd, en je weet dat je, door mij "trachten te pousseren", deze info niet vlugger zult bekomen.

    Ik moet van de betrokken persoon ook het fiat hebben van WELKE INFO juist openlijk op het forum mag gepubliceerd worden hé.

    Anvers :wink:

  6. #81
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden FIAT

    O, ik wist niet dat ons Bettie met een FIAT reed...
    Natuurlijk wil ik je niet onder druk zetten he Anvers, ik dacht alleen dat je al toestemming had, en dat je al een kijkje gaan nemen was ter plaatse.
    Anders wil ik wel meegaan, op de eerste rij he :D :D :D

    witchmaster

  7. #82
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Anvers,

    Hoe is de situatie in het SKW?
    ik heb vernomen dat je van Sandra hebt geproefd vandaag, je gaat ons toch dat lekkers niet onthouden zeker?

    Ik beken, ik sta zelf nog enige recensies achter, Melissa, Nadia, Irene, dus ik ben inderdaad de pot

    Witchmaster - die de ketel verwijt dat hij zwart ziet


    PS. Maar ik ga er wel werk van maken... :D

  8. #83
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Anvers,
    Hoe is de situatie in het SKW?
    ik heb vernomen dat je van Sandra hebt geproefd vandaag, je gaat ons toch dat lekkers niet onthouden zeker?
    Ik beken, ik sta zelf nog enige recensies achter, Melissa, Nadia, Irene, dus ik ben inderdaad de pot
    Witchmaster - die de ketel verwijt dat hij zwart ziet
    PS. Maar ik ga er wel werk van maken... :D
    Witchmaster,

    dat "de pot die de ketel verwijt" eerst maar eens begint met zijn achterstand van recensies te schrijven.

    Van het lekkers dat in de "ketel" zit, wil je alles direct weten, maar van het lekkers "in de pot" moeten wij maar geduld hebben.

    Ik denk trouwens niet dat ik een recensie ga schrijven over Sandra deze maal; als je de topic Sandra bekijkt zul je trouwens zien dat ik dit reeds tot 5 maal toe gedaan heb, en het is toch altijd een herhaling van het vorige.

    Anvers :wink:

  9. #84
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard recensies

    Ja Anvers, je kent me he, op en top nieuwsgierig.
    Vandaag een zeer drukke dag gehad trouwens, maar ik beloof je dat ik morgen werk zal maken van mijn achterstand (in recs).
    Dus overmorgen alles in geuren en kleuren in de desbetreffende topics.

    Vandaag wat deftig gespot tijdens je wandeling?

    witchmaster

  10. #85
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Ja Anvers, je kent me he, op en top nieuwsgierig.
    Vandaag een zeer drukke dag gehad trouwens, maar ik beloof je dat ik morgen werk zal maken van mijn achterstand (in recs).
    Dus overmorgen alles in geuren en kleuren in de desbetreffende topics.
    Vandaag wat deftig gespot tijdens je wandeling?
    witchmaster
    Alé hoop dat er EINDELIJK eens iets gaat komen van de recensies van U!

    Wat mijn bezoek van maandagmiddag aan SKW betreft, niet veel bezonders, enkel babbeltje gaan doen met Antoinette.

    Ben 's avonds wel tegen 21 uur teruggekomen, aangezien afspraak met enkele andere wandelaars, en dan hebben we wel tot ik denk ongeveer half één 's nachts de buurt onveilig gemaakt.:teuflisch Heeft lange tijd geduurd aangezien 2 collega's vanuit Brussel speciaal naar SKW gekomen waren, en het tamelijk lang duurde voor zij hun keuze gemaakt hebben.

    Het was eigenlijk niet zo denderend met vele lege ramen, heb wel kennis gemaakt met een aantal dames die al ergens dikwijls vernoemd werden, doch waar ik niet zo direct een naam op een gezicht kon plakken, zoals de Nederlandse Nicole op Schippersstraat 7/2, de Belgische Nancy op VT 19 en de Oekraïense Helena op VT 47.

    Wat mijzelf betreft, zeker nog te doen :de Bulgaarse Mery in Schippersstraat 34/3, Alicia van Schippersstraat 2/1 en een grote mooie jonge dame op Schipppersstraat 5.
    Dus nog werk aan de winkel!:smile:

    Anvers :wink:

  11. #86
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren nacht rond 2 uur was ik nog op de wandel door het schipperskwartier, en wie liep daar rond?

    Juist Ja, coco2. Ik vroeg deze apostel waarom hij op dit onchristelijke uur nog rondzwierf in deze buurt van lichte zeden. Hij bracht slapeloosheid ter zijner verdedeging aan. Dit was een bevredigend antwoord, gezien ik weet dat Coco2 wel meer slapeloze nachten doorbrengt in de Antwerpse buurt van lichte zeden.
    Eerst hebben wij ons naar het einde van de Verversrui begeven, voor 1 eenheid van het slijk der aarde mag je daar eens naar een "blote madam" loeren.

    Daarna hebben wij een paar malen een rondgang gemaakt door de koude en besneeuwde straten van de buurt van lichte zeden. Tijdens onze rondgang hebben we ook neerdwarrelende sneeuw moeten trotseren.

    Ten lange leste heb ik ergens in de verversrui een bezoekje aan een dame gebracht, Coco ( Deze apostel vond ik later terug in café het keteltje! ) heeft geen bezoek gebracht.

  12. #87
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Kaartje SKW

    Is er een lid dat misschien een plannetje van het SKW kan online zetten?
    Ik weet dat er enkelen mee bezig zijn, Anvers, Coco2, neen?
    Is makkelijker voor mensen die het SKW niet op en top kennen.

    Witchmaster

  13. #88
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Gisterenavond tijdens wandeling met Coco, hebben we 2 nieuwe dames gespot:

    - Op Schippersstraat 2/2 stond Pinky, een jonge Antwerpse dame van 19 jaar.
    - Op Verversrui 9/2 was Cathy, een Venezuelaanse van, ik schat 35 à 40 jaar.
    Toen ik er vandaag op het middaguur passeerde stond deze laatste er weer; zij zegt mij wel iets, zal haar misschien maar op lijstje "todo" plaatsen.

    Gisteravond voor de rest eigenlijk niet veel bezonders, maar tja, het uur 18 u à 18u30 is natuurlijk een slecht uur om te wandelen.
    Bonnie (Verversrui 8) stond wel steeds in haar raam, was de dag voordien ook zo, maar, volgens hetgeen ik overal zo wat opvang, wordt dit slechter en slechter.
    Ik denk dat ik haar maar best op de lijst van TMM ga plaatsen.

    Anvers :wink:

  14. #89
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Gisteren nacht rond 2 uur was ik nog op de wandel door het schipperskwartier, en wie liep daar rond?
    Tja, en op dit ogenblik is Coco met een spitsbroeder de "rosse buurt" in Brussel onveilig het maken.

    Zij belden mij een uurtje geleden op met de melding dat zij opgepakt waren door de politie van Brussel, en dat zij tezamen met een paar vrouwen in de cel zaten.
    De luide muziek op de achtergrond verraadde hen echter dat zij in een café waren, en uiteindelijk gaven zij toe dat zij in café Zottegem zaten.
    Dus waarschijnlijk nog niet zo vlug richting Antwerpen.:teuflisch

    En onze vriend Coco (en zijn spitsbroeder) kennende, zit de kans er dik in dat zij achteraf deze nacht nog een paar rondjes in SKW gaan maken.

    Anvers :wink:

  15. #90
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Gisteravond weeral met Coco afgesproken in SKW.
    Toen we in de gang van Villa Tinto het wandelen waren, werden we plots opgeschrikt door iemand achter ons die een soort verwensingen het roepen was.
    Ik dacht eerst “alez, welk individu kan ons niet gerust laten” en was juist van plan deze persoon van repliek te dienen, tot we vaststelden dat het collega Witchmaster was, die ons een beetje op stang wou jagen.:teuflisch
    Tja, dat zijn natuurlijk zaken die je van hem mag verwachten.:p

    Afin, dan waren we met 3, was eigenlijk nog beter en aangenamer om door de vrieskoude te stappen.

    Diverse rondwandelingen gemaakt, en onze Coco kreeg honger, met het gevolg dat hij richting frituur:essen2: trok.

    Witchmaster had zijn zinnen gezet op een behandeling door Verena, die eerst, zoals gewoonlijk, continu bezet was, en ja opeens was zij vrij, met het gevolg dat collega witchmaster niet snel genoeg naar binnen kon trekken.

    Dan maar op mijn ééntje verder gewandeld, aangezien de Coco waarschijnlijk zeer grote honger had, en maar weg bleef.

    Diverse rondjes op prospectie met namen op het lijstje waar IK binnen wou : Columbiaanse Sarah, Mery, Melissa (deze van Vingerling 5), Lila.
    Ondertussen was Coco terug, we wandelden verder en opeens kwamen we de jonge Antwerpse Pinky tegen die eigenlijk op zoek was naar een nieuwe kamer, en tja, het was al een beetje te voorzien, onze Coco trok als een volleerde gids met haar verder en gaf haar alle mogelijke uitleg; ik voelde mij al een beetje te veel, ben dus maar op mijn ééntje verder gestapt , aangezien onze vriend Witchmaster maar weg bleef (achteraf bleek dat hij een dermate goede en lange behandeling gehad heeft bij Verena, dat het normaal was dat hij geen zin had direct terug in de vrieskoude te stappen).

    Uiteindelijk was Witchmaster toch buiten geraakt bij Verena, en vonden we het nodig om wat bij te babbelen, dus ons trio trok richting Drijvend Vlot , mijn welbekend stamcafé.

    Toen kwam onze vriend Ground_Zero ons nog vervoegen, en werden we eigenlijk een “quartet”.
    Het was toen ondertussen al 2u30 geworden en stilaan tijd om huiswaarts te keren, doch niet zonder nog eens met ons 4 terug door het SKW te trekken .

    Ze zullen ons ijsberen ondertussen wel al goed beginnen te kennen in SKW.

    Anvers

  16. #91
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden officieuze meeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    werden we plots opgeschrikt door iemand achter ons die een soort verwensingen het roepen was.
    jullie zijn dan ook niet moeilijk te vinden, 2 ongure figuren
    tot we vaststelden dat het collega Witchmaster was, die ons een beetje op stang wou jagen.:teuflisch
    Tja, dat zijn natuurlijk zaken die je van hem mag verwachten.:p
    ik was op zoek naar Irene, niet naar jullie hoor :teuflisch :teuflisch
    Witchmaster had zijn zinnen gezet op een behandeling door Verena, die eerst, zoals gewoonlijk, continu bezet was, en ja opeens was zij vrij, met het gevolg dat collega witchmaster niet snel genoeg naar binnen kon trekken.
    euh, witchmaster stelde voor aan Anvers om binnen te gaan, maar dat had die nooit overleefd
    aangezien onze vriend Witchmaster maar weg bleef (achteraf bleek dat hij een dermate goede en lange behandeling gehad heeft bij Verena, dat het normaal was dat hij geen zin had direct terug in de vrieskoude te stappen).
    het was lekker, inderdaad:goodjob:
    Anvers
    Ik ben nog steeds, maar dan 12 uur later, aan het nagenieten van de behandeling van Verena, maar dat lezen jullie vandaag nog op haar topic

    witchmaster

  17. #92
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard heel gezellig

    Vrienden,

    Mijn dag kan niet meer stuk, ik heb dan wel Anvers, Coco2 en GroundZero moeten trotseren vannacht :D :D :D , maar het bezoek aan Verena heeft dit ruimschoots goedgemaakt.
    Kregen we nog het goede nieuws dat ons Bettieke terug is ook (waarvoor dank Anvers), weliswaar onder een andere naam, maar dat kan de pret niet bederven, het is toch Meesteres voor mij , al noemt ze zichzelf nu zelfs Antoinette of zo
    Dan nog de voetbalmatch met forfaitcijfers gewonnen ook, ja ja, eentje om in te lijsten, waren alle dagen maar zo

    witchmaster - die gewoon vitaal verder gaat in het ijsberenhuis (oh neen, dat was een foutje )

  18. #93
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Mijn dag kan niet meer stuk, ik heb dan wel Anvers, Coco2 en GroundZero moeten trotseren vannacht :D :D :D , maar het bezoek aan Verena heeft dit ruimschoots goedgemaakt.
    Tja, ons trotseren, je wist op voorhand dat 2 van deze 3 ongure types het SKW gingen onveilig maken die avond, zo een verrassing was dit dan ook weeral niet voor U.

    Al bij al moet ik zeggen dat deze "officieuze" samenkomst van enkele ijsberen toch wel geslaagd mag genoemd worden!:smile:

    Begrijp trouwens nog altijd niet goed waarom een weken op voorhand officieel geplande samenkomst op het laatste ogenblik zonder meer afgeblazen wordt, en ik weet nog altijd niet waarom.

    Anvers :wink:

  19. #94
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja, ons trotseren, je wist op voorhand dat 2 van deze 3 ongure types het SKW gingen onveilig maken die avond, zo een verrassing was dit dan ook weeral niet voor U.

    Al bij al moet ik zeggen dat deze "officieuze" samenkomst van enkele ijsberen toch wel geslaagd mag genoemd worden!:smile:

    Begrijp trouwens nog altijd niet goed waarom een weken op voorhand officieel geplande samenkomst op het laatste ogenblik zonder meer afgeblazen wordt, en ik weet nog altijd niet waarom.

    Anvers :wink:
    En door dit afblazen ook geen kennis kunnen maken met Hubert, het leven is hard
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  20. #95
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard officieuze samenkomst

    Tja,

    Ik had ook graag de andere leden leren kennen, ... 099, hubert en anderen
    Maar het was inderdaad niet slecht, al goed dat jullie mij nog hebben om wat ruzie te maken :teuflisch
    Trouwens, Coco2 is zo stilletjes, die vliegt waarschijnlijk van Anvers over Bruxelles naar een of andere club, zonder daar bij the Ritz te vergeten...
    Maar ik ben er zeker van dat de volgende samenkomst al op poten gezet wordt door onze vriend Zero, enne, het ledental stijgt hier met rasse schreden, dus ook onze supportersclub :D , misschien moeten we wel Anvers' stamcafe volledig afhuren de volgende keer :p
    OT (off topic dus) :
    ik heb heerlijke varkensribbetjes gegeten in 't Vlot, yummie, lekker lekker, die innerlijke versterking had ik nodig na Verena's behandeling

    witchmaster

  21. #96
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard zaterdagwandeling

    Ik had zin om eens een wandeling te maken op zaterdag. Naar vaste gewoonte zit Anvers dan wel in zijn stamkroeg, en deze keer zat hij daar tesamen met de Sub.
    Eerst dus wat gepraat over dit forum, en daarna gaan wandelen.
    Even een korte samenvatting van al dat moois, die bij mij in de smaak vallen dan toch :D :D :D
    Jenni, SS 27/3 zat mooi te wezen voor haar venstertje, aan de overkant zat ons aller Stella, het is verdorie toch een prachtige verschijning hoor.
    Deze keer had ze rode laarzen aan, en haar borsten in een corset, mmmm.
    Een mens zou er zo van wegdromen .
    In de VT zat nog een schoonheid, maar dit was de eerste keer dat ik haar zag, Anvers zal wel uitzoeken wie dit is, of de Sub
    En laatst but not least, wie zat daar weer mooi te wezen in de SS5?
    YesMadam, Uw TANIA.
    Heb maar eventjes mijn stoute schoenen aangetrokken, en heb haar de groetjes gedaan van je, en ja hoor, ze kent je nog, haar oogjes glinsterden, en ik moest je zeker de groetjes terugdoen. Heb zelfs een wangkus van haar gekregen voor je, die ik met plezier overdraag aan je bij deze

    Verder zaten er niet veel dames die mijn interesse konden opwekken, maar Anvers zal zeker aanvullende info toevoegen, want hij ging na ons afscheid nog even langs zijn Antoinette...

    Witchmaster

  22. #97
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Verder zaten er niet veel dames die mijn interesse konden opwekken, maar Anvers zal zeker aanvullende info toevoegen, want hij ging na ons afscheid nog even langs zijn Antoinette...
    Witchmaster
    Tja witchmaster,

    natuurlijk nog even langsgeweest bij ons Antoinette, doch ditmaal enkel om eventjes goedendag te zeggen en een babbeltje te doen.:laber:

    Nadien nog even toertje gedaan en in VT werd ik aangesproken door Carmen op VT 32. Zij zei mij dat ze gezien had dat ik het nummer van haar kamer op een papiertje had genoteerd had en zij was een beetje ongerust. Heb haar verteld dat zij zich totaal niet ongerust hoefde te maken, maar dat we een beetje publiciteit willen maken voor een paar mooie dames, en we daarvoor de nummers van hun kamer noteren.

    Of zij mij geloofde weet ik niet, maar tja dat is haar zaak.

    Anvers :wink:

  23. #98
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln TANIA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    .
    En laatst but not least, wie zat daar weer mooi te wezen in de SS5?
    YesMadam, Uw TANIA.
    Heb maar eventjes mijn stoute schoenen aangetrokken, en heb haar de groetjes gedaan van je, en ja hoor, ze kent je nog, haar oogjes glinsterden, en ik moest je zeker de groetjes terugdoen. Heb zelfs een wangkus van haar gekregen voor je, die ik met plezier overdraag aan je bij deze
    Witchmaster
    Mijn dag kan niet meer stuk....................... die lieverd, wat zal ik die graag weer terugzien, ja alleen zien is, voorlopig, al voldoende.
    Voor mij is ze de liefste van het SKW... en ver daarbuiten
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  24. #99
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln tania

    YesMadam,

    Vanaf je in de mogelijkheid bent, doen.
    Ze heeft me trouwens verteld dat ze er zeker tot einde mei is (voor haar verlof), de uren en de dagen ken je beter dan ondergetekende

    Ze is overduidelijk uw toppertje, en aan haar reactie te zien, heeft ze het ook wel voor jou

    witchmaster - die goed oplet vooraleer hij van gezever beschuldigd wordt

  25. #100
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard attentione attentione

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja witchmaster,

    natuurlijk nog even langsgeweest bij ons Antoinette, doch ditmaal enkel om eventjes goedendag te zeggen en een babbeltje te doen.:laber:

    Nadien nog even toertje gedaan en in VT werd ik aangesproken door Carmen op VT 32. Zij zei mij dat ze gezien had dat ik het nummer van haar kamer op een papiertje had genoteerd had en zij was een beetje ongerust. Heb haar verteld dat zij zich totaal niet ongerust hoefde te maken, maar dat we een beetje publiciteit willen maken voor een paar mooie dames, en we daarvoor de nummers van hun kamer noteren.

    Of zij mij geloofde weet ik niet, maar tja dat is haar zaak.

    Anvers :wink:

    Ja, Anvers,

    sommige dames hebben niet graag die publiciteit.
    Ik herinner me trouwens nog, heel lang geleden, een ludiek verhaal.
    Toen er nog sprake was van een uitgebreid SKW heb ik eens een dame haar 'pispot' vanop verdieping 1 over een wandelaar zijn hoofd zien gieten :D
    Echt gebeurd verhaal, met de verwensingen erbij dat het geen winkelbuurt was, waar hij maar constant voor de ramen moest lopen. Was trouwens een franstalige dame, van een jaar of 45-50, toen al. Dit moet midden jaren 80 geweest zijn.
    Het was wel grappig, maar niet als je de wandelaar in kwestie bent.
    Het was trouwens ter hoogte van de 22-24, U welbekend, nietwaar Anvers?

    witchmaster - een auto is vrouwelijk: onbetrouwbaar, prachtig gevormd, en kost een bom geld

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

  FKK Artemis 468*60