Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 87
  1. #26
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Brombeerzuid heeft zijn gangbang premiere in de Eroxx en heeft de smaak te pakken.Zal m nog wel eens tegenkomen als we samen een dame voorzien van onze pap ergens https://www.ijsberenforum.com/forum/...668#post686668
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 februari 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Ik nomineer Badslippers, die dacht dat na zo lange tijd alle echte grote smeerlappen wel verdwenen zouden zijn, zodat hij het rijk alleen zou hebben. Niets was minder waar, want hij voelde zich direct weer thuis.

    Om niet direct te laten blijken dat hij zich heel erg thuisvoelde, heeft hij zich in het openbaar net zo gedragen als thuis: normaal.

    Op de kamer: wie weet?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...239#post686239

  4. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 februari 2020)

  5. #28
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.414 in 6.037 posts

    Standaard

    Een relatief rustige eerste periode voor wat betreft het aantal nominaties, hoewel ik op het laatst nog een aantal fraaie stukjes gelezen heb nav nominaties op de laatste dag van ronde 1. Drie stukjes komen wat mij betreft in aanmerking voor een aanmoedigingsprijs:


    De terugkeer naar de clubs van de ijsbeer die ik altijd associeer met Dr. Bob.
    Het karakter uit de Muppetshow die altijd aangekondigd werd als “a quack who has gone to the dogs”.
    Een kwakzalver zou ik onze eigen shrink natuurlijk nooit durven te noemen, maar het leek er de laatste tijd toch wel op dat hij van het padje af was (met z’n muur..). Sinds hij weer vrijgezel is, is hij weer een veel leukere ijsbeer. Menig chagrijnige kerel met een vrouw of vriendin thuis zou een voorbeeld aan hem kunnen nemen!
    Zijn korte verslag over zijn dagje Sixsens en zijn ontmoeting met Angela verdient voor mij de eerste prijs deze ronde: Badslippers gefeliciteerd en een vrijkaartje om het elders nog eens te herhalen.


    Dan een ijsbeer die nog veel meer in de fase van oprechte verwondering de clubs bezoekt en een beeldend verslag schrijft van zijn tweede bezoek aan Babylon. Alsof we erbij waren en dan ook nog wat details over zijn smeerlapperij met maar liefst drie toppertjes, waarbij vanKees beslist van jaloezie zijn haren uit zijn kop getrokken heeft toen als derde dame Monika aan de beurt was... zij was geruime tijd met clubverlof geweest en Pierke69 (ook zo’n nummer fetisjist!) weet Monika met the big boobies op één van haar eerste dagen meteen te scoren: respect en gefeliciteerd Pierke69 met de tweede plaats en een vrijkaartje. Tja.. voor welke club zou je nou weer moeten kiezen?!


    Op de derde plaats en formeel daarmee buiten de berenboot gevallen, onze vliegende brombeer met zijn stukje over zijn debuut in een gangbang/parenclub. Naarmate de tijd verstreek kreeg hij de smaak te pakken en moest hij links en rechts witte klodders ontwijken in zijn pogingen om zijn berenlul in diverse hoeken en gaten te steken.
    Eveneens respect voor dit walgelijke stukje van brombeerzuid dat ik nooit gelezen zou hebben als het niet genomineerd zou zijn. Wie weet heeft Ome Willem nog een extra vrijkaartje beschikbaar voor bbz want Ome Willem schijnt zelf ook niet vies te zijn van dit soort smeerlapperij (maar dat is een goed bewaard geheim waar we het verder niet over hebben).


    Op naar de volgende ronde!

    En Garde

  6. Onderstaande 13 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 februari 2020),brombeerzuid (11 februari 2020),jansenroy (11 februari 2020),JonnyFontane (11 februari 2020),mentholbear (16 februari 2020),Mr Pussy (12 februari 2020),Nulnulzeseneenhalf (11 februari 2020),Partycrasher (11 februari 2020),Pierke69 (11 februari 2020),pret (11 februari 2020),Sjeufke (11 februari 2020),WANDELAAR5 (11 februari 2020),Wentelt Eefje (13 februari 2020)

  7. #29
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Badslippers op dreef in SS,als hij nog schrikt van de spermagames https://www.ijsberenforum.com/forum/...239#post686239
    +1

  8. #30
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    BP2 die de situatie in clubVenus keurig beschrijft temidden van elvendutzend Hosannaverhalen die tegen het tenenkrommende aanschurken... +1
    +1

  9. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.414 in 6.037 posts

    Standaard

    Nog 3 dagen voor de volgende ronde en nog geen nieuwe nominaties...
    Winterdipje?

    Plan ik de hele week m’n lunch in de clubs om al die berichten te lezen, heb ik niets te lezen.
    Op deze manier gaat mij dit veel te veel uren op kamers kosten, zit dat ook in de onkostenvergoeding van Ome Willem?
    En Garde

  10. #32
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Op deze manier gaat mij dit veel te veel uren op kamers kosten, zit dat ook in de onkostenvergoeding van Ome Willem?
    Kom kom. Van iemand met jouw achtergrond had ik wel wat meer verwacht. Jij zou toch moeten weten dat sommige opdrachten achteraf meer tijd kosten en dus minder rendabel zullen zijn. Had je bij de offerte vooraf aan moeten denken om dat in te calculeren.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  11. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 februari 2020)

  12. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.414 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Kom kom. Van iemand met jouw achtergrond had ik wel wat meer verwacht. Jij zou toch moeten weten dat sommige opdrachten achteraf meer tijd kosten en dus minder rendabel zullen zijn. Had je bij de offerte vooraf aan moeten denken om dat in te calculeren.
    Ja hebt helemaal gelijk en het leek nog wel een “offer you can’t refuse”
    En Garde

  13. #34
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Het hoeven geen nominaties te zijn hè Eddy. Je mag ook zelf op zoek .

  14. #35
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Ausrufezeichen


    Ik sta erop dat Badslippers zijn vrijkaart afstaat aan de eerstvolgende gegadigde in het klassement. Het feit dat hij hier genomineerd is, zegt veel over de lage verwachtingen hier.
    Die Badslippers heb ik als mens en als forumschrijver altijd hoog ingeschat. Als mijn meerdere zelfs! Maar dat bijna-ideaalbeeld doet hij nu volledig teniet met zulk gehaast schrijfsel, waarvan de zinsconstructies en humor mij dik tegen vallen! Haast en spoed is zelden goed, meneertje Badslippers! Zelfs het hoofdletter- en leestekengebruik van Piet Plezier is van een betere kwaliteit. Niet dat ik wil neerkijken of foutieve grammatica en spelling (want ik kan zelf geen volledig A4-blad schrijven zonder 10 fouten), maar die hufter van een BS heeft er weliswaar zeer weinig moeite ingestoken. En dat dan nog eens voor zijn langverwachte comeback bij de hoeren en als verslagschrijver. Het is duidelijk dat hij geen respect heeft voor ons ijsberen.

    Ik was verdomme zo blij als een klein kind toen verschillende bronnen me gemeld hebben dat de relatie met een DVP 'over and out' voor jou is. Want zoals verwacht ging je dan terug hoerenlopen. Handenwrijvend zat ik al schuimbekkend te wachten op een verhaal met de beste humor en de broodnodige vetzakkerij… De comeback van Badslippers in de saunaclubs ... En wat krijg je dan verdomme? 10 regels saai geleuter wat ik zelf ook al kon raden. Geen meesterwerk zoals die velen in je actieve jaren... Zelfs niet eens details van wat je met Merkel uitgestoken hebt. Dat die Partycrasher een gore viespeuk is, daar leer je ons ook al niets nieuws mee! Tjonge jonge jonge! Dus zorg maar rap dat er wel een uitgebreid verslag komt, in de stijl die we van jou gewend zijn, jij kale luilak!

    Ik begin verdomme al te twijfelen of die rooie haar giftige angel niet door je hypothalamus en je linkse hersenkwab geramd heeft en al je verstand er via die weg uit gezogen heeft. Maar kom, ook zonder verstand kan je neuken (kijk naar zovelen anderen hier). Als je al je centen niet aan haar verkwist hebt, moet je nu, na al die jaren, een rijke sodemieter zijn. Dus hoerenlopen maar, jij ouwe pervert! En doordat die rooie je verstand gestolen heeft, kan je verdomme ook niet meer werken als hoofdpsychiater in dat zottehuis van jou... Tijd in overvloed! Dus vanaf heden dien ik te horen dat je 5 op 7 in een club ligt, hangt of wipt!!! En de overige 2 dagen van de week ga je schrijven. Een psychologische triller genaamd "BS: mijn relatie met een DVP!" Ik wil terug lezen hoe je tekeer gaat als een volstrekte psychopaat en de geneugten van het leven met gulzigheid opslorpt als was het de kut van een Karpatische steengeit. En liefst met een vleugje objectiviteit, want mij maak je niet wijs dat het vreten in SS naar behoren is. Gefrituurd diepvrieswaar nog wel... Maar kom, van culinair vernuft heb je nooit verstand gehad, zoals jij je taboeloze gaffel jarenlang volpropte met dat kutvreten uit LR. En dan pas krijgt je van mij 10 nominaties per afgeleverd werk!!!!

    En nu stoppen met lamlendig achter je PC of tablet te hangen en je grijze verschrompelde lul te beroeren en aan de slag. Schrijven, clubben, neuken. Schrijven, clubben, neuken. Doe het voor dit forum, doe het voor Willem, doe het om dit forum weer aantrekkelijk te maken voor al diegenen die het gezeik voor bekeken hielden! En als deze welgemeende trigger niet tot jou doordringt, dan kom ik als de bliksem tot in Venlo, trap ik de deur van je sociale krot in (in die trieste grijze blok met oranje luifels) en trakteer ik je op een flinke schop in je kloten opdat ze de klokken zullen horen luiden in Rome. Daarna bind ik je met een touw aan mijn Harley en trek ik je over de grond verder in de Venloose Jodenstraat, met een pamflet in je reet waarop geschreven staat: "Ik ben een luie reetkever die het vertikt om nog als een gek hoeren te neuken of een degelijk literair werk aflevert!"

    Dus nogmaals: schrijven, clubben, neuken!!!! En riskeer het verdomme geen tweede keer om zo'n trieste hoop letters en woorden op het forum te slingeren. WIJ WILLEN DE GENIALE BADSLIPPERS VAN VROEGER TERUG... Je hebt heel het forum en vooral MIJ veel te lang op onze honger laten zitten, door die verknoeide kostbare tijd met die rooie. Schrijven, clubben, neuken... Ouwe!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 februari 2020),Giodude (19 februari 2020),mentholbear (22 februari 2020),Mr Pussy (19 februari 2020),Patjax (19 februari 2020),Sjeufke (20 februari 2020),WANDELAAR5 (19 februari 2020),Wijze grijze (19 februari 2020)

  16. #36
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    En SFL gaat komend weekeinde meedoen begrijp ik?

    ”We gaan in het weekend en begin volgende week nog eens op tournee. De tour zal ons niet alleen langs GT, Samya, SS en PSR brengen, maar er zal ook nog eens een eenmalige reünie van The Bulls plaatsvinden!”

  17. #37
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    13 april 2024 @ 16:11
    Berichten
    124
    Discussies
    2
    Thanks
    2.701
    Thanked
    870 in 80 posts

  18. Onderstaande 3 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (25 februari 2020),Patjax (20 februari 2020),WANDELAAR5 (20 februari 2020)

  19. #38
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Ik nomineer Patjax, die persé honger wilde krijgen en uit wanhoop maar ging neuken. Na het neuken ging hij eten, en daarna ging hij zónder doel neuken. Degenen die hij met en zonder doel geneukt heeft, heeft hij trouwens heel erg mooi in kaart gebracht.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...452#post687452

  20. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (20 februari 2020)

  21. #39
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.109
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...595#post687595

    Nomi voor Einstein die het glas halfvol ziet.

  22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 (21 februari 2020)

  23. #40
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.414 in 6.037 posts

    Standaard

    Het Corona virus lijkt ook in ijsberen land hard toegeslagen te hebben. Het aantal club- en damesverslagen en daaraan gekoppelde nominaties was minder dan ooit en zelfs minder dan in januari, de maand waarover altijd geklaagd wordt over het gebrek aan beschikbare dames. Het advies van WANDELAAR5 opgevolgd en mijzelf dan maar door alle rubrieken heen geworsteld op zoek naar vrijkaart-waardige bijdrages.


    Over Penelope werd de afgelopen maand het eea geschreven, ben er nog nooit geweest maar met diverse bijdragen van oa mentholbear, Patjax en vanKees zou het er in het voorjaar toch eens van moeten komen.


    Ook over rustoord PSR zijn wat verslagen geschreven zoals die van bejaarden verwacht mogen worden. Die hebben ook alle tijd om te schrijven dus feitelijk zijn het ook maar magere bijdrages. Toch lonkt de club in het voorjaar.


    Verschillende berichten over Babylon en de schaarsgeklede deernes aldaar aanwezig deden de hoop op betere tijden weer toenemen. Maar die waren al in periode 1 geschreven.. Hoe dan ook weer eens gaan kijken in het voorjaar.


    Om te voorkomen dat prijswinnaars uit vorige rondes meteen weer in de prijzen vallen met al dan niet onder andere pseudoniemen geschreven verhalen, heb ik deze ronde maar eens volgens geheel andere criteria de winnaars bepaald:


    De eerste prijs voor een rare kwibus die in een mengelmoes van Pruisisch-Afrikaans en Koeterwaals zijn aanwijzingen en cryptische beschrijvingen plaatst: voor zijn berichten vanuit Penelope waar hij kond doet van zijn te hoge verwachtingen en voor zijn waarschuwing voor een feestje in Babylon voor oa een ex-verloofde van mij waar ik niet bij kan zijn: vanKees baie geluk met hierdie fantastiese resultaat!


    De tweede prijs: oprecht een troostprijs voor Kwant die weliswaar in de eerste periode zijn bijdrage in het Babylon topic schreef, maar waarover hij waarschijnlijk in de 2e of 3e periode thuis nog iets op de mat kan verwachten. Een financiële tegemoetkoming vanuit het ijsberenforum is dan ook wel het minste waar wij Kwant mee kunnen steunen.
    Ps protesten dat het Kwant zijn eigen schuld was, omdat hij dan maar minder hard had moeten rijden werp ik ver terzijde als notoire hardrijder!


    En dit was mijn uitspraak en daar, oh nee dat was iemand anders zijn tekst !


    Nu de derde en laatste ronde in februari, een korte periode waarover ik op zondag 1 maart of misschien pas maandag 2 maart zal terugblikken.

    En Garde

  24. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant (22 februari 2020),mechelen (22 februari 2020),mentholbear (22 februari 2020),Mr Pussy (21 februari 2020),Patjax (22 februari 2020),Sjeufke (21 februari 2020),WANDELAAR5 (21 februari 2020)

  25. #41
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De tweede prijs: oprecht een troostprijs voor Kwant die weliswaar in de eerste periode zijn bijdrage in het Babylon topic schreef, maar waarover hij waarschijnlijk in de 2e of 3e periode thuis nog iets op de mat kan verwachten. Een financiële tegemoetkoming vanuit het ijsberenforum is dan ook wel het minste waar wij Kwant mee kunnen steunen.
    Ps protesten dat het Kwant zijn eigen schuld was, omdat hij dan maar minder hard had moeten rijden werp ik ver terzijde als notoire hardrijder!
    Leuk besluit over de vrijkaartjes! Maar ik kan Kwant en jou geruststellen. Ik ben persoonlijk vóór hem uit gereden en heb op flitsers gecontroleerd. Die waren er niet!

  26. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant (22 februari 2020),Sjeufke (21 februari 2020)

  27. #42
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.484 in 1.041 posts

    Standaard

    Du wirst nicht enttäuscht sein von deinem Besuch im
    Penelope de Luxe (PdL).
    Geniesse den frühen Tag, aber erwarte die Highlights erst ab 16.00 Bis 19.00 Uhr.
    Gehst Du auf die Clubseite und meldest Dich dort an kannst Du einen 10€ Gutschein ausdrucken. Willst Du nicht schicke ich ihn Dir.

    VanKees

  28. #43
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ook over rustoord PSR zijn wat verslagen geschreven zoals die van bejaarden verwacht mogen worden. Die hebben ook alle tijd om te schrijven dus feitelijk zijn het ook maar magere bijdrages. Toch lonkt de club in het voorjaar.
    Gezien het feit dat je bijna de leeftijd hebt bereikt dat je een beroep kunt doen op de P(ensioensgerechtigde) S(exverslaving) R(egeling) ben ik zo vrij geweest om je alvast in te schrijven. Heb je voorkeur voor type verpleegster/verzorgster (GMC) doorgegeven en voor behandelmethode/-wijze heb ik gekozen voor 69. Verdere uitleg krijg je van de dienstdoende baliemedewerkster ter plekke.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  29. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),WANDELAAR5 (23 februari 2020)

  30. #44
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    25 april 2024 @ 07:35
    Berichten
    309
    Discussies
    2
    Thanks
    910
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Dank Eddy, nog geen bon gehad en ik verwacht m ook niet, maar een kortingsbon voor een dagje Babylon sla ik niet af

  31. #45
    Geregistreerd
    15 januari 2020
    Last Online
    8 juni 2022 @ 10:20
    Berichten
    1.264
    Discussies
    70
    Thanks
    2.654
    Thanked
    1.538 in 715 posts

    Standaard

    Ik nomineer Siberische Tijger voor zijn verslag betreffende Daniella in Babylon

  32. Onderstaande 2 leden hebben Zeus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 februari 2020),Siberische tijger (23 februari 2020)

  33. #46
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.649
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Ik kan me volledig aansluiten bij Zeus. +1 voor Siberische tijger voor zijn beeldend verslag van de ontmoeting met Daniella in Babylon.

  34. #47
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Ik nomineer Siberische Tijger voor zijn verslag betreffende Daniella in Babylon
    +1

    En voor het gemak de bijbehorende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...933#post687933

  35. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 7 maart 2020),Zeus1 (23 februari 2020)

  36. #48
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Mannen hoe nu maar op met die Siberische Tijger nominaties . Voordat je het weet wordt mijn favorietje in Babylon steeds voor mijn neus weggekaapt. En er is al een Nederlander die haar regelmatig 5 uur op een zaterdag pannenkoekt....

  37. #49
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.414 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Mannen hoe nu maar op met die Siberische Tijger nominaties . Voordat je het weet wordt mijn favorietje in Babylon steeds voor mijn neus weggekaapt. En er is al een Nederlander die haar regelmatig 5 uur op een zaterdag pannenkoekt....
    En dan te bedenken dat ik de eerste keer in YY nog twijfelde.. die twijfel was daarna wel verdwenen
    En Garde

  38. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 februari 2020)

  39. #50
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Nee, maakt Eddy het nog even erger. Maak je hem juryvoorzitter, krijg je dit.... Ze heeft dat Daniella 2.0 gedoe allemaal van mij bijgeleerd, dus jullie mede-ijsberen gaan gewoon allemaal achter in de rij!

    En weer even on topic: nominatie voor mentholbeer die het systeem van vrijkaartjes begint te begrijpen en voor het eerst zijn neiging sperma zoveel mogelijk in het rond te strooien kan beheersen en tweemaal met dezelfde bella donna naar de kamer gaat: https://www.ijsberenforum.com/forum/...921#post687921
    Overigens ook een mooi compleet verslag wat een goede indruk geeft van Acapulco stand 2020.

  40. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 februari 2020)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Living Room 468*60