Zaterdagavond naar Dorsten gereden. Voor ons noordelingen relatief dichtbij (scheelt toch een klein uurtje met PHG, GT en PSW). Heavensgate (HG) is een leuke nette club op een bedrijventerreintje in Wulfen (gem. Dorsten). Makkelijk te bereiken vanaf de A31 of A43. De club is kleiner van opzet als PHG en GT, maar is zeker zo verzorgd als PHG. De benedenverdieping (sauna, douches, kleedruimtes) zijn zelfs mooier als in PHG.

1 (groot) probleem bij HG: Het aanbod van dames is erg wisselvallig. De ene keer topdames, de andere keer flop. Dit komt denk ik ook door de vaste kern. Die is namelijk (met uitzondering van met name Melissa en Tonia) niet echt geweldig. Als je een ruime keus uit lekkere jonge meiden wilt, dan moet je gewoon doorrijden naar Oedt.

In HG was deze zaterdag geen geweldige line up aanwezig. Bij binnenkomst zo ongeveer een hartverzakking gekregen toen wij de 1e dame zagen. Wow, kwestie van smaak misschien, maar als je gewicht (in kilo's) 3 cijfers nodig heeft, dan vind ik dat voor een dame niet goed. En er waren nog wat dames in de XL-kledingmaat.

Gelukkig was er ook Vanessa, een Roemeense die al wat minder pril is (in de 30), maar wel een heerlijke kont en mooie, echte borsten. Leuk gebabbeld op de bank en toen naar boven (kamer). In HG wordt netjes gevraagd of je met of zonder condoom gepijpt wilt worden (PZC en NMC kost € 35, PMC en NMC € 25). Als liefhebber koos ik natuurlijk voor pijpen zonder. Vanessa deed dat zo goed, dat ik informeerde of klaarkomen in haar mondje ook tot de mogelijkheden behoorde. Tegen meerprijs (€ 25) kon dat Na haar nog even kort doggy genomen te hebben, weer gaan liggen en Vanessa me weer laten pijpen. Ik werd heerlijk tot een hoogtepunt gezogen en liet mijn zaad in haar mondje achter.

Goede ervaring in een voor de rest op deze avond slecht bezette club.