4 april 2004:

De laatste van gisteravond was Doreen. Ik was al in gesprek met Katrin, maar mijn verzoek om 'n kleine pauze na Angelique werd door haar niet gehonoreerd. Maar zoals Cruijff zegt: elk nadeel heb z'n voordeel, en dat was Doreen dus, 'n struise meid uit Leipzig van tegen de dertig. Groot, flink, lang zwart haar, flinke tetters en hele geile groene ogen. Ze is er naar eigen zeggen nu twee maanden en haar schare fans groeit gestaag. Ik hoor er sinds gisteravond ook bij.

Ik vertelde Doreen eerlijk dat ik al twee rondjes had gemaakt en nog maar 50 euro in de zak had. Ze antwoordde met te zeggen dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Het was al laat en tijd was niet belangrijk, knipoogde ze me toe. Ik liet me door haar overtuigen en dus liepen we kort daarna naar een van de Centerparcs-huisjes. Nou, Pelpinda had niks teveel gezegd. Doreen is 'n erge passionele vrouw (nette omschrijving voor supergeile meid!), die heerlijk heftig kust en vrijt. En uit haar groene kattenogen straalt 'n vuur die de grootste ijsberg in no-time doet smelten.

Forumleden die mijn recensies volgen, weten dat ik aan neuken met rubber maar weinig aan vind. Maar Doreen wist daar wel 'n oplossing voor. Goeie genade, wat kan die meid ontzettend lekker zuigen, zeg ! Veel mond en tong, lekker diep, weinig handjes, wat wilde ik nou nog meer ?! Nou, dat ze me ondertussen met haar geile groene ogen aankeek, bijvoorbeeld. Eigenlijk was mijn pijp behoorlijk leeg na twee rondjes. Maar Doreen kon mij toch nog 'n keer helemaal leeg zuigen; bingo dus !

Behalve het betere blaaswerk houdt Doreen ook van 69-en. Ze legde mij op m'n rug, kwam bovenop me zitten, en zo kreeg ik uitzicht op haar spiegelglad geschoren natte grotje. Een onverwachte verrassing omdat Doreen toch niet het kleine slanke type is. Toen ik aan het einde van ons fijne samenzijn op de klok keek, bleek het bijna 'n uur later te zijn. Ook Doreen was de tijd uit het oog verloren, maar begrijpelijkerwijs vond ik dat niet zo erg :D.