Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Carmen Den Haag

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard Carmen Den Haag

    Deze dame dus bezocht. Ze staat normaal in Alkmaar maar daar ishet in de vakantieperiode te rustig vond ze. Ze had het dus druk. Het leek wel of de mannen in de rij stonden. Dat was dus ook zag ik. Ik twijfelde tussen een ander dame en Carmen. Eerst nog wat gedronken op het terras in de stad en toen terug. Haar gordijnen stonden open. Even een praatje gemaakt en de mogelijkheden doorgesproken. Die waren onbeperkt mits er voldoende euro’s tegenover stonden. Binnen het honorarium overgedragen en ze kleedde zich uit. Een prachtig lichaam kwam te voorschijn. De lichaamsdelen die ik genoemd had voor actie momenten werden fris en fruitig gemaakt met water en zeep. Eerst een staande verkenning met wat small talk. Dan toch maar op bed. Toch in het begin wat onwennig maar toen ik afzakte naar beneden ging ze er lekker voor liggen. Ik kreeg alle tijd van haar. Met wat gemaakte geluidjes speelde ze het spel. Alleen als je lang mag doorgaan lukt het soms het gemaakte spel te doorbreken. En zowaar ook hier. De bewegingen veranderde toch iets. Ze ging zelfs een beetje meewerken. Ik kreeg aanwijzingen hoe het het lekkerst vond en een soort van orgasme volgde. Ze vond me een goede beffer en gaf aan het lekker gevonden te hebben. Daarna zei ze dat het mijn beurt was. En ze drukte Mn rug. Vol overgave werd ik diep gepijpt. En ook de ballen werden niet overgeslagen. Met lange halen en wisselde zuigkracht zoog ze het wil uit Mn ogen weg. Gelukkig kan ik dat goed hebben anders had ik Mn kruit snel verschoten. Ze had geen enkele tijdsdruk. Het werd tijd om te neuken. Want zo’n mooie vrouw wil je gewoon nemen. Ze vroeg hoe ik het wilde. Ik gaf aan in missio te willen zodat ik van het uitzicht kon genieten. En geen probleem ze lag al op haar rug met haar benen in de lucht. Toen was het toch een soort sneltrein waar ik in terecht kwam. En dat lag niet aan haar. Want ze had nog steeds tijd zat. Het tempo ging snel omhoog. De ademhaling ook en dan gaat het snel. Nahijgend bleven we nog een verbonden. Nog wat kletsen en daarna aan de wastafel. Ze hielp nog even met het verwijderen van de opvang. En propte deze in de overvolle prullenbak. Het was dus al een drukke dag geweest. Aan de wastafel friste we allebei nog wat op. En met een kus kwam het afscheid. Ik ging naar buiten. De deur ging niet eens dicht want de volgende ging naar binnen.

  2. Onderstaande 2 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (12 augustus 2019),Patjax (10 augustus 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.

  Diamond 468*60