Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24

Discussie: PSW, Betty

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard PSW, Betty

    Naam : Betty

    Haarkleur/-lengte : Geblondeerd kort haar

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Kroatische, spreekt duits en engels

    Leeftijd : 22-25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, NMC, FT

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 oktober 2006 om 14:58
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard PHG, 06/11/05

    Zondagavond op zoek naar 'n geschikte kandidate om wat overdruk weg te laten halen :D. Diverse dames gesproken, allen 'n weekje werkzaam in PHG dus tamelijk nieuw. Zo ook Betty, 'n lange, slanke, knappe Kroatische, herkenbaar aan haar opgestoken geblondeerde haren met 'n grote haarklem. Daardoor doet ze 'n beetje aan Nicky denken, hoewel ze 'n stuk groter is. Of ze net zo'n goede service als Nicky biedt, is de vraag. Betty ging weliswaar vaak naar de kamer, maar was telkens met 'n half uurtje weer terug. Ze lijkt me dus geen GFE-typje, meer 'n Optikfick die je FT afwerkt. Twee ijsberen gesproken die met haar zijn weggeweest; de een vond haar goed, de ander niet. Mocht iemand ervaring met Betty hebben, zeker posten want ze is toch wel 'n errrug lekkurrr ding om te zien :betrunken.
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Betty

    Was vorige week ook in PHG. Ook nog even een halfuurtje met Betty geweest.
    Ziet er inderdaad supergeil uit in haar ( ze had dit die avond in ieder geval aan) strakke zwarte stringoutfit ( body stokking) Geil ding, moet nog veel leren naar mijn mening, maar heeft het toch binnen 15 minuten bij mij voor elkaar weten te krijgen. En dit inclusief pijpen, beffen, neuken ( 4 standjes) en daarna mondje vullen.

    Geen herhalingsgevaar voor mij................................

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Betty, 12/11/05

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Zondagavond op zoek naar 'n geschikte kandidate om wat overdruk weg te laten halen :D. Diverse dames gesproken, allen 'n weekje werkzaam in PHG dus tamelijk nieuw. Zo ook Betty, 'n lange, slanke, knappe Kroatische, herkenbaar aan haar opgestoken geblondeerde haren met 'n grote haarklem. Betty ging weliswaar vaak naar de kamer, maar was telkens met 'n half uurtje weer terug. Ze lijkt me dus geen GFE-typje, meer 'n Optikfick die je FT afwerkt. Twee ijsberen gesproken die met haar zijn weggeweest; de een vond haar goed, de ander niet. Mocht iemand ervaring met Betty hebben, zeker posten want ze is toch wel 'n errrug lekkurrr ding om te zien :betrunken.
    Nou, laat ik die ervaring dan maar zelf plaatsen. Kon en wilde gisteravond deze grote blondine niet weerstaan. En al helemaal niet toen ik zag wat Betty droeg. Wit corsetje met jarretels, wit stringetje en witte kousen met superhoge glass heels. Blonde haren opgestoken, perfect in de lak en make-up. Zo mag HM graag ALLE dames zien, zowel beroepsmatig als in de privesfeer :D.

    Betty is 'n echte Optiekfick. Ze tongzoent niet, beffen mag wel, pijpen is voor verbetering vatbaar, FT doet ze wel. Kwa service is Betty geen hoogvlieger, hoewel haar oogcontact goed is. Maar na 's-middags in GT al 'n overdosis GFE te hebben gehad, wilde HM 's-avonds in PHG gewoon de grootste en blondste bimbo hebben die-ie kon vinden. Nou ja vinden, Betty steekt boven iedereen uit en had mij pijlsnel in het vizier. Bevredigend half uurtje en haar mondje lekker gevuld .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    an ihrer stelle im koberraum des hauses 39 in oberhausen, aber auch zeitweise im hinteren kontakthof anzutreffen ist die
    kroatin alex,

    zuvor haus 27 neben nelly.
    relativ groß, mit ihren heels fast 175-180 cm
    blonde haare, meist hochsteckfrisur,
    hat oft sehr knappe strings und rote hohe stiefel an,
    ich war jetzt öfters bei ihr,
    und sie bietet einen soliden bis guten service an,
    ist nett flirtwillig und drängelt nicht,
    hat bei mir auch nicht gemeckert als ich eine vierte stellung in anspruch genommen habe,
    allerdings ist ihr bett um einiges zu weich für eienn puff.
    der vorteil zu haus 27 ist, das sie jetzt im 1 og arbeitet und nicht mehr im erdgeschos, so das mann in den hochgenuss kommt, und ihr die treppe hinauf folgen darf.
    wiederhollungs gefahr ist gegeben
    Quelle: BC

    Der Bericht bezieht sich auf ihre 4-jährige Arbeit in der Flasshofstr., das ist eine Laufstraße in Oberhausen. Von daher ist kein GF6 zu erwarten.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik hoop dat Willi69 nog gaat vertellen hoe het werkelijk allemaal was met deze dame Ze ziet er namelijk uit als een prototype hoer. Sorry voor de woorden maar als je een film zou maken met dames van plezier erin dan zou zij helemaal niet misstaan.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Babylon 468*60