Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Aylin (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard Aylin (Roemeense)



    Aylin (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : A real sweetheart, a Schmuzekatze as she said. Hunts in a pleasant way.





  2. Onderstaande 5 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 5 januari 2020),Manureva (18 augustus 2019),Mr Bluenose ( 1 augustus 2019),pret (26 juli 2019),Sjeufke (26 juli 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I picked her again and once again I had the total girlfriend experience for one hour. The problem is, if I go with another girl I'll have the very jealous girlfriend experience. She kisses me and hugs me like I just came back from war. Her cousin Bianca gave me the pissed off mistress experience because I carefully avoided her.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 maart 2020),blauwebeer ( 9 maart 2020),Manureva (15 maart 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.159 in 2.567 posts

    Standaard

    ==> Samya
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  6. #4
    Geregistreerd
    18 december 2017
    Last Online
    27 april 2024 @ 10:12
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    17
    Thanked
    96 in 31 posts

    Standaard

    Terug in Finca

  7. Onderstaande 2 leden hebben PPan bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 4 augustus 2021),Manureva ( 7 augustus 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Berichten
    2.059
    Discussies
    111
    Thanks
    83
    Thanked
    2.489 in 1.044 posts

    Standaard

    Schon wieder im Samya. Gestern gesehen. Must make money!

    vanKees

  9. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 september 2021)

  10. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.169
    Discussies
    234
    Thanks
    21.628
    Thanked
    6.320 in 3.007 posts

    Standaard Aylin (Roemeense), inmiddels 25 jaar

    Uit mijn Samya, Köln-Rodenkirchen, 2 april verslag

    Als ik, nadat ik een paar lekkere schijven watermeloen heb gehad, buiten zit te roken, komt Aylin bij me zitten. Voor wat in eerste vooral een goed gesprek is en als ze het na een poosje wat kouder krijgt een goed gesprek waarbij ze zich helemaal inrolt tegen me in. Het gesprek is erg onderhoudend, ook omdat haar Duits bijzonder goed is, meermaals gebruikt ze uitdrukkingen die zo Duits zijn dat je ze eigenlijk niet van iemand verwacht van wie het niet de moedertaal is. Ze heeft echt een leuk en expressief vrolijk gezicht, erg mooie borsten, misschien net een paar pondjes teveel maar naar figuur is toch echt de slanke kant van het normaal-spectrum. En Aylin is dus geestig, en als het niet alleen door de kou veroorzaakt is, ook aanhalig.

    En al is ze me een paar jaar te jong, ik vind haar zo leuk en ben inmiddels ook zo geil, dat ik haar kamervraag met een onmiddellijke ja beantwoord. Als ik muziek heb opgezet danst ze er verleidelijk op en stript terwijl ze me uitdagend aankijkt, dan legt Aylin zich ook op bed, en als we elkaar omarmend kussen uitwisselen, is zij de eerste die een tong zijn weg tussen mijn lippen door laat vinden. We teasen elkaar en ik wissel de tongzoenen af met het likken en zoenen van haar mooie borsten en tepels. Ze lijkt er echt van te genieten, in elk geval wijst alles dan al op volledige overgave zoals later nog veel sterker het geval lijkt. Langzaam ga ik op gegeven moment verder naar beneden in plaats van weer naar haar mond als ik mijn lippen en tong van haar tepels haal en kom even later bij haar erg mooie kutje aan.

    Haar klitje, haar schaamlippen, maar ook haar schede en rozetje onderwerp ik aan mijn tong, lippen en soms ook druk van mijn tanden en zij vloeit haar lekker zilte kutsappem over mijn gezicht. Ik kneed haar borsten, knijp in haar tepels waarin ze zelfs mijn nagels wil voelen en merk aan alles dat ze vol voor haar genot gaat. En dat windt me enorm op. En als ik voel dat Aylin op het punt staat klaar te komen, trek ik me af, zodat ik de op het bed gelegde handdoek van dikke klodders zaad voorzie tijdens een heerlijk orgasme, terwijl mijn hoofd tussen haar dijen geplet dreigt te worden. We zijn ruim drie kwartier bezig geweest en hoewel ik fantastisch klaargekomen ben, wil ik nog graag een keer klaarkomen nadat zij al het werk gedaan heeft. We lassen een kleine drinkpauze in, hadden al fris meegenomen de kamer op.

    Daarna beginnen we eerst weer tongzoenend in de stemming te komen, waarna ze via mijn tepels afdaalt naar mijn lul. Ze pijpt daarbij lekker afwisselend, doet iets dat één van mijn exen ook vaak deed en dat me ook toen al geweldig opwond. Ik geniet er minstens evenveel van nu Aylin haar tong op deze inventieve manier inzet. Ze likt, ook mijn ballen, zuigt en al die tijd blijft ze met die mooie kijkers oogcontact zoeken en ik ben blij dat ik al een keer gekomen ben waardoor ik mijn genot lekker kan rekken tot ik het absoluut niet meer kan houden. Opnieuw kom ik heftig klaar nu na haar net op tijd gewaarschuwd te hebben en ben een blij mens als we na een kleine anderhalf uur de kamer verlaten. Zij is dat even later ook als ik de door haar daarmee verdiende € 150 overhandig. Het herhalingsgevaar is zéér groot.
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  11. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (18 april 2022),mentholbear (20 april 2022)

  12. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.169
    Discussies
    234
    Thanks
    21.628
    Thanked
    6.320 in 3.007 posts

    Standaard

    Uit mijn Vorvatertag, Samya, Köln-Rodenkirchen - 25 mei 2022 verslag

    Als we op de kamer zijn vraagt Aylin me gelijk of me iets opvalt en ik antwoord dat ik vermoed dat het haar voorkeurskamer is misschien? dezelfde als vorige keer. Ik blijk gelijk te hebben, dat was wat ze bedoelde. Het is fantastisch om te merken dat Aylin niet gewoon maar een programma afdraait, maar zich kennelijk laat leiden door wat op dat moment goed voelt, precies mijn eigen plan voor ik een kamer opga met een DVP. Wat niet anders is dan tijdens mijn vorige sessie, ze laat zich opnieuw volledig gaan en lijkt weer vol voor eigen genot te gaan als ik haar lik en zeer intens klaar laat komen. Wel biedt ze deze keer als uitbreiding op haar servicepakket aan.
    Als we liggen na te genieten, merk ik dat ik (al) weer stijf word, zij merkt het ook en vraagt of ik denk dat ik nog eens kan komen en zo ja, of ik dat wil. Ik zeg Aylin dat het antwoord twee keer ja is als ze me nog een keer zo fantastisch pijpt en dat doet ze. Ze blijft ook oogcontact houden, als het niet rechtstreeks kan via de spiegel en omgekeerd. En met die heerlijke speciale truc met haar tong die mij zo aan Eefje doet denken, weet ze me al snel op en over het randje te brengen. Ik kom nog eens fantastisch klaar en ben zeer blij met deze herhaling, die het herhalingsgevaar alleen maar verder verhoogt!
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  13. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022)

  14. #8
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Back in Finca since the beginning of the year.

    I made two rooms with her, in February and a few days ago.
    She gives the same service as before with lots of kissing and smooching.
    Last time she had no glasses and her hair was straight, she looks better that way. She is still hunting the men in the club with her cousin.

    Unfortunately now she wants to use the infamous red condom, not my personal ones which are more sensitive. And last time she was using her hand to keep me from entering too deep. Maybe she had some pain I don't know. I still recommend her.

    Terug in Finca sinds het begin van het jaar.

    Ik heb twee keer met haar gekamerd, in februari en een paar dagen geleden.
    Ze geeft dezelfde service als voorheen met veel zoenen en smoochen.
    De laatste keer had ze geen bril en haar haar was steil, zo ziet ze er beter uit. Ze jaagt nog steeds op de mannen in de club met haar neef.

    Helaas wil ze nu het beruchte rode condoom gebruiken, niet mijn persoonlijke die gevoeliger zijn. En de laatste keer gebruikte ze haar hand om te voorkomen dat ik te diep binnendrong. Misschien had ze wat pijn, ik weet het niet. Ik raad haar nog steeds aan.

    Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

  15. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 2 november 2022)

  16. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.169
    Discussies
    234
    Thanks
    21.628
    Thanked
    6.320 in 3.007 posts

    Standaard

    In mijn ogen een verlies voor Samya dat ze daar weer vertrokken is. Afgelopen bezoeken (na haar eerst wel degelijk na februari namelijk in mei paar keer gekamerd te hebben) inderdaad vergeefs naar haar uitgekeken. Was een serieus herhaalgevaar, maar na afgelopen zaterdag een ander potentieel herhalingsgevaar in Samya opgelopen (verslag nog deze week).
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  17. #10
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    To be moved to the Finca Erotica section.

  18. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 december 2022)

  19. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    2.094
    Discussies
    133
    Thanks
    4.087
    Thanked
    8.219 in 1.642 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...237#post814237

    Ik wou de kino wel eens bekijken en ging de grote rode trap omhoog. Daar werd mij de toegang geblokkeerd door voor mij de mooist uitziende meid daar. Aylin, 26 jarig Roemeentje. Was al gedurende dag leuk aan het doen dus zag het wel zitten. Ze heeft wat weg van Eva uit Prime en Nina uit Aca Gold.
    Ook zij een beetje geil doen en wou ergens met mij gaan zitten. Ergens onder in een zitje teruggetrokken. Na wat smalltalk en gefriemel zijn we naar de kamer gegaan.
    Helaas was toen de pret voorbij want op de kamer begon de ellende. Ze vroeg hoe ik het pijpen wou hebben, ik zeg het normale wat we allemaal willen. Omdat ze wist dat ik nieuw was dacht ze er een slaatje uit te slaan en zou mij wat extra kosten. Een beetje maar zei ze. Dat beetje was heel veel en zelfs al was het een beetje zou ik nog niet akkoord gaan.
    Ik zeg gewoon 60 voor een half uur hier met het pijpen zoals wij gewend zijn en zoenen. Ik weet dat het hier de normale prijs is voor die service. Toen wou ze het wel doen maar moest ik klaarkomen in de mond erbij pakken waar ze 50 extra voor vroeg. Ik zeg nee dat wil ik niet en zei dat we maar beter konden gaan van de kamer want heb hier geen zin in.
    Toen was 60 ineens wel goed. Eigenlijk had ik alsnog moeten gaan want de sfeer was verpest. Ook zij sloeg om en van die leuke meid was niets meer over en we zeiden niets meer. Pijpen deed ze toen wel goed. Zoenen was matig en neuken was slecht waar ze er elke keer een handje voorhield. Ze heeft het uiteindelijk met de hand afgemaakt en zijn toen ook maar gelijk van de kamer gegaan want we hadden ook niets meer tegen elkaar te zeggen. Haar het geld overhandigd maar daarna heeft ze mij ook niet meer aangekeken, we voelden beiden goed aan dat we nooit meer met elkaar zouden gaan. Ik voelde het al aan met de geld/service discussie dat ik toch had moeten gaan ook al ging ze uiteindelijk akkoord, ik wist eigenlijk al dat het niets meer ging worden.
    Maar goed dat heb je nu eenmaal met een nieuwe club ontdekken. Je kent de meiden niet en je zult toch je weg moeten vinden.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 mei 2023),mechelen (14 mei 2023),mentholbear (15 mei 2023),schoolmeester (14 mei 2023),Wentelt Eefje (14 mei 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Freude 468*60