Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.911
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard GIULIA (ex PHG en Samya) (Roemeense)



    Julia (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Energiek beestje





  2. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (24 juli 2021),lollypopman (16 februari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.911
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Haar brede glimlach en mooi gevormde kont trokken mijn aandacht in het voorbij lopen. Tijdens het eten richtte ze haar pijlen op mij en nadat ik klaar was met eten kwam ze in mijn armen liggen. Ik was zelf nog wat aan het twijfelen of ze wel iets voor mij zou zijn.

    Een super leuke babbel zorgde ervoor dat ik toch getriggerd bleef. Haar shift was nog maar net begonnen en ze zat vol energie. Geen idee wat ze deed maar piemelmans reageerde op zeker moment en deed me besluiten om de gok te wagen.

    Wel, het groot lot heb ik gewonnen, wat een kamer, wat een overgave. Hot steamy sex waardoor we beiden knoert opgewonden werden. Tongzoenen, zuigen, lekken, vingeren, kneden, hijgen en kreunen.
    Uiteindelijk neuken en stoten en verder tongzoenen. Sopnat was ze en na wat extra truckjes moest ik me gewonnen geven. Yup dit was nog eens ultiem genot.
    Nadien kreeg ik complimenten over mijn stevige erectie maar moest haar de credits hiervoor geven.
    Zo zie je maar dat een gokje soms echt wel loont.

    Presales : Uitstekend
    De kamer : Uitstekend
    Aftersales : Goed (ben zelf niet meer zolang gebleven)

  4. Onderstaande 5 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 februari 2017),ezeltoon ( 2 april 2017),ju52 (24 juli 2021),lollypopman (16 februari 2017),Sjeufke (15 februari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Last Online
    13 december 2019 @ 13:39
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard julia

    super leuke wijfie

  6. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Leuk maar vrijwel de hele avond bezet 😊. Ik ken een ijsbeer die daar lichtelijk van baalde .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Hahahaha, it wasnt me.... :D Ik was wel blij dat ze bezet was en het makkelijk was voor me dr te ontwijken..
    Heb dr nog wel even welteruste gewenst voor ik rond half 5 ging

  8. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Licht jagend kwam ik met Julia in gesprek. Ik legde voor waar ik trek in had en ze twijfelde een beetje. Immers beetje een lesbian show was ze gewend, maar een bi-rin is ze niet. Dus ik zag de radartjes in d'r koppie al op volle toeren draaien. Ze wilde het wel eens overwegen met vriendin Gina. Toegegeven, die had ik bij binnenkomst al op het oog. Wat een lekker figuurtje heeft die blondine!

    Dus haar bij ons bankje ontboden en ik opnieuw uitleggen en laten zien wat ik allemaal bedoelde. En dan komt er een heel Roemeens overleg. Nog paar maal voor de zekerheid checken of alles duidelijk was (omdat ik vaak genoeg meegemaakt heb dat waar eerst alles 'ja ja ja' was op een kamer 'nee nee nee' werd), is de sleutel erbij gehaald.

    Beetje standaard begonnen ze met een lesbian show. De moed zakte al in m'n schoenen...
    Maar de dames gaven uit zichzelf aan dat ik ze instructies moest geven, en dat gaf hoop dat ze voor dingen op stonden! Dus instructies voor posities erbij en wat eerst wat onwennig ging, kregen ze steeds meer de smaak te pakken. En uiteindelijk denk ik dat na een knetterende ontknoping, er misschien 2 naar de Darth Side heb gehaald

    De smaak zat er goed in. Na Gina beloofd te hebben haar later op te zoeken, ben ik met Julia verder gegaan. En wat een heerlijke meid is dat! Volledig gaf ze toe aan diep tongzoenen met alle spelletjes en variaties er aan toe. Wat pijpen en trekken erbij om van bil te gaan, om het in 69 af te maken.
    Mooi vind ik het ook om een dame klaar te laten komen. 'Helaas' maar 1x gelukt bij haar, kreeg d'r niet 2 keer over de streep. Blijkbaar had Gina d'r te goed bewerkt.

    Of ik ben zo belebberd

    Herhalingsgevaar: 8.

  9. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 6 april 2017)

  10. #7
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    ==> Samya
    Show your appreciation

  11. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2017)

  12. #8
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard Gulia (Roemeense)



    Gulia (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Spanisch
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : schöne, weiche B/C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE
    Extra info : Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen en neuken deed ze goed (In de nieuwe verordening)





  13. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 4 februari 2018)

  14. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Kan samengevoegd worden met deze Julia. Is dezelfde dame.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...584#post539584

  15. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 maart 2020),Mr Bluenose ( 4 februari 2018)

  16. #10
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard

    Bericht aus Samya #998 (lieber Admin, Sie schreibst sich selbst Gulia!)

    Gulia ist wieder da. Gut in Form und wie ich Sie in Erinnerung habe lächelnd und quasselnd wie ein Wasserfall. Sie erkennt mich und schenkt mir über zwei Bistrotische ein Extra-Lächeln. Sollte es heute was mit Uns Beiden werden? Abwarten. Sie hat Ihre Fangemeinde sodaß ich nicht gewillt bin mich in Reihe zu stellen um zu warten und Zimmerkärtchen zu ziehen.
    Gefühlte Stunde später gleicher Ort, gleiches Spiel. Und bei mir regt sich was. Still da unten, heute ist Ruhetag. Aber Junx, ihr wisst selber, Der da unten hat seinen eigenen Kopf.
    Nächste Runde fragt Sie mich nach Feuer und wie zufällig sucht Gulia Körperkontakt da zwei Gäste Sie zu arg bedrängen und sich bei mir sicher fühlt. Gentleman halt.
    „Mein Mann“ sagt Sie. Hab ich in den letzten zwei Stunden was verpasst???
    „Ich geh jetzt tanzen“ (seit geraumer Zeit auch schon zeigefreudig mit ‚oben-ohne‘) läßt Sie mich in der Kälte stehen. Luder, das ist doch Berechnung. Wer Sie kennt, weiß dass Sie mit dem Tanzen auf der Bühne die Männerschw… anschwellen läßt. Hab ich meine Chance verpasst?
    Ich gehe erstmal duschen, sehe dass einige schöne Zimmer oben frei sind und signalisiere Ihr: Wir Beide…Jetzt…auf Zimmer. Erst fragend, dann lächelnd schwebt Sie von der Bühne und in meine Arme. „Wirklich“? „Klar, jetzt“! Und schon sind Wir mit Schlüssel und Handtüchern bepackt auf dem Weg in die 4. Mit Gulia ist es sehr unkompliziert und selbst bei unserem erstem Mal zusammen fließt das Zimmer sehr harmonisch und mit gutem Sex durch die Stunde. Schöner fraulicher Körper, weiche C-Titten, küsst gerne und gut. So haben Wir Beide Spaß und zum Ende nach meinem Kommen haben Wir noch etwas Zeit zum Reden. Was Sie sehr gerne macht, vllt. der einzige kleine, wirklich kleine Minuspunkt. Sie gesteht mir, dass Sie seit unserem ersten Kennenlernen, wo Sie mir einen Korb geben mußte da dauergebucht, Sie mit mir aufs Zimmer wollte.
    Leicht die Zeit überzogen aber nicht der kleinste Versuch noch ein Extra zu bekommen verabschiedete ich Gulia um Sie in die ach so ‚kalte Clubnacht‘ zu entlassen.

    vanKees

  17. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    flicki ( 6 februari 2018),Mr Bluenose (11 februari 2018)

  18. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Bericht aus Samya #998 (lieber Admin, Sie schreibst sich selbst Gulia!)


    vanKees

    Lieber Kees,
    Wir könnten dich auch nicht mehr zurückfinden wenn deine Name Cees wäre
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #12
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard

    Lieber Willem2,
    mich findet Mann und Frau immer wenn ihr's wollt!
    Aber mit der Kombination Julia / Gulia kann ich leben.
    Danke
    (Wir müssen bald mal ein oder zwei Halbe miteinander trinken).

    van(C)Kees

  20. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    ist egal sie heist ja eh nicht julia oder gulia =)

  21. #14
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard GIULIA (ex PHG en Samya) (Roemeense)



    GIULIA (ex PHG en Samya) (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Van nature donker haar, maar nu is ze blond. Haar naam is Giulia en geen Julia of Gulia en haar service is weer als van ouds





  22. #15
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Giulia
    Daarna de bar verkend, waar ik Cheasehead en Jooploop al gelijk spotte. Ze waren verbaasd me te zien. Met hun een even bijgepraat en daarna wilde ik naar de sauna. De sauna heb ik helaas niet gezien, want op weg daar naartoe spotte ik ineens een bekende dame. Althans, het gezicht herkende ik gelijk, haar haarkleur niet, want ik kende haar met donker haar en nu heeft ze blond haar. Het bleek Giulia te zijn. En inderdaad zoals ik het nu spel en niet anders, want ze heeft haar naam zelf in mijn telefoon geschreven.

    Giulia ken ik al ruim 2,5 jaar. Ik heb haar ontmoet in Happy Garden, waar ik een ontzettend goede kamers met haar had destijds en vanaf die tijd bezocht ik haar regelmatig. Daarna is ze naar Samya gegaan en in het begin was het goed met haar, maar het Samya-virus sloop er snel in, waardoor ik geen zin meer had om haar te bezoeken.

    Nu is ze dus in Living Room en al een behoorlijke tijd, ruim een jaar geloof ik en ik kon aan de manier waarop ze met me praatte merken dat ze was veranderd tov de periode dat ze werkte in Samya. We hebben een tijdje wat bijgepraat. In het begin merkte ik wel dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, maar dat ebde al snel weg.

    Het werd tijd voor een kamertje en op de kamer was ze inderdaad weer de oude Giulia die ik kende van Happy Garden. Zoenen, zoenen en nog eens zoenen. Ze vreet je helemaal op en vol en met passie In Samya was die passie van haar verdwenen, maar ze heeft die weer terug. Een heerlijke ouderwetse kamer met haar gehad, waarbij we beide volop genoten. En dat zonder mijn speeltjes. Kan bijna niet wachten om die de volgende keer bij haar uit te proberen

    Trouwens, ze is wel een paar kilootjes zwaarder dan voorheen, maar vind dat niet erg. Haar borsten zijn zeker een cupmaat groter geworden en ze heeft nog steeds een erg lekkere ronde kont



    Naam: Giulia
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 24
    Haarkleur/-lengte: Zwart (maar nu blond)
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ C-cup
    Laatst gewijzigd door perso; 6 juni 2019 om 19:21

  23. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 6 juni 2019)

  24. #16
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Dame is dezelfde als deze dame:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ya)-(Roemeense)

    Alleen dan met haar naam juist gespeld.

    Ze zit nu al meer dan een jaar in Living Room.

  25. #17
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Dame is dezelfde als deze dame:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ya)-(Roemeense)

    Alleen dan met haar naam juist gespeld.

    Ze zit nu al meer dan een jaar in Living Room.
    En daarom is het nodig om een nieuw paspoortje aan te maken

    Wees er maar trots op dat ze haar "artiesten" naam met de juiste spelling in je telefoon heeft gezet.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    azis ( 6 juni 2019),Patjax (14 maart 2020)

  27. #18
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Last Online
    13 december 2019 @ 13:39
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Giulia
    Daarna de bar verkend, waar ik Cheasehead en Jooploop al gelijk spotte. Ze waren verbaasd me te zien. Met hun een even bijgepraat en daarna wilde ik naar de sauna. De sauna heb ik helaas niet gezien, want op weg daar naartoe spotte ik ineens een bekende dame. Althans, het gezicht herkende ik gelijk, haar haarkleur niet, want ik kende haar met donker haar en nu heeft ze blond haar. Het bleek Giulia te zijn. En inderdaad zoals ik het nu spel en niet anders, want ze heeft haar naam zelf in mijn telefoon geschreven.

    Giulia ken ik al ruim 2,5 jaar. Ik heb haar ontmoet in Happy Garden, waar ik een ontzettend goede kamers met haar had destijds en vanaf die tijd bezocht ik haar regelmatig. Daarna is ze naar Samya gegaan en in het begin was het goed met haar, maar het Samya-virus sloop er snel in, waardoor ik geen zin meer had om haar te bezoeken.

    Nu is ze dus in Living Room en al een behoorlijke tijd, ruim een jaar geloof ik en ik kon aan de manier waarop ze met me praatte merken dat ze was veranderd tov de periode dat ze werkte in Samya. We hebben een tijdje wat bijgepraat. In het begin merkte ik wel dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelde, maar dat ebde al snel weg.

    Het werd tijd voor een kamertje en op de kamer was ze inderdaad weer de oude Giulia die ik kende van Happy Garden. Zoenen, zoenen en nog eens zoenen. Ze vreet je helemaal op en vol en met passie In Samya was die passie van haar verdwenen, maar ze heeft die weer terug. Een heerlijke ouderwetse kamer met haar gehad, waarbij we beide volop genoten. En dat zonder mijn speeltjes. Kan bijna niet wachten om die de volgende keer bij haar uit te proberen

    Trouwens, ze is wel een paar kilootjes zwaarder dan voorheen, maar vind dat niet erg. Haar borsten zijn zeker een cupmaat groter geworden en ze heeft nog steeds een erg lekkere ronde kont



    Naam: Giulia
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 24
    Haarkleur/-lengte: Zwart (maar nu blond)
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ C-cup
    julia altijd kleddernat.en wanneer je wat in haar sterretje propt begint ze ook nog te spetteren.wanneer je van ranzige sex houd kan ik haar zeker aanbevelen.echter het bloed kruipt waar het niet gaan kan.pablo vodka is nog steeds goed bevriend met haar.als ook wetende dat ze inmiddels door een legerkorps viespeuken is afgelebberd, sla ik haar voortaan maar over.ze begint ook steeds meer op miss piggy te lijken.echt jammer in H.p.was ze echt werelds.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

  28. Onderstaande leden hebben Littlebear bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (20 juni 2019)

  29. #19
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Littlebear Bekijk bericht
    wetende dat ze inmiddels door een legerkorps viespeuken is afgelebberd, sla ik haar voortaan maar over.
    tja.... dan kun je maar beter helemaal niet meer naar de hoeren gaan. Tenzij je echt alles over alle dvp's weet en slechts de maagden in dit beroep er uit weet te pikken.
    Blijft me verbazen hoe men dvp afserveert om bepaalde redenen die bij andere dames geen enkele rol lijken te spelen door een gebrek aan kennis.

  30. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 juni 2019),phoenix (20 juni 2019)

  31. #20
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    helemaal eens wij weten niets van de dames..behalve als je heel lang in dezelfde club komt dan zie je wel wat dames die er steeds zijn en of veel, genoeg, een beetje of heel weinig geld verdienen... hoe geil ze zijn ...hangt ook denk ik heel erg van de persoon af en hoe vrouwen zich verhouden tot het werk wat ze verrichtten...kortom gene peil op te trekken...en iedereen heeft ook nog en wisselende smaak, er zijn er bij die zoeken net zo lang tot ze hun willem erzondr in kunnen duwen en dan ja dan kan het zijn dat je dan in het kwakje van de vorige roert.. maar ja je kan ook met beffen beginnen.... zo ken ik toch wel een paar kerels en vrouwen waarvan ik toch vrij zeer ben dat zij die grens ergens anders leggen dan waar ik die grens leg....

  32. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (20 juni 2019),schoolmeester (20 juni 2019),Sjeufke (21 juni 2019)

  33. #21
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Ik heb zo'n idee dat dit de Julia (Giulia) is, met wie ik in 2019 mijn allereerste kamer had in een saunaclub. Weet iemand waar ze is?

  34. #22
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:04
    Berichten
    125
    Discussies
    1
    Thanks
    882
    Thanked
    199 in 87 posts

    Standaard

    Im Rheingold.

  35. Onderstaande leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

    swimmbux ( 7 juli 2021)

  36. #23
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 21:24
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    gulia is ff vakantie vieren in romenina .
    ik mis haar nu al , kamers met haar zijn altijd explosief , en correct geil .daar kunnen nog veel meiden iets van leren.

  37. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    79
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    24 in 11 posts

    Standaard

    Hello, did she said when she will be back? BR GL

  38. #25
    Geregistreerd
    21 december 2017
    Last Online
    20 april 2024 @ 20:01
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grosselatte Bekijk bericht
    Hello, did she said when she will be back? BR GL
    Beginning of September.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Cabal1 bedankt voor deze bijdrage:

    grosselatte (24 augustus 2021),satanic surfer (27 augustus 2021)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

  Diamond 468*60