Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 472
  1. #1
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard Partytreff Xanten, Algemeen (2012)

    Een recht voor zijn raap verslag van Partytreff Xanten op een fkk dag, een eerste indruk, meer niet !

    Barbara ontvangt me vriendelijk, en vraagt eerst naar geld. Een rondleiding vraag ik na het omkleden zelf maar naar (oh..ben je voor het eerst hier ?) en Linda leidt me even rond.

    Mij is meteen duidelijk dat privacy iets is wat je hier kunt vergeten, maar de voyeur in iedereen komt hier goed aan zijn/haar trekken. Wat is dit voor zaak denk ik als een gast een vrouw in staande doggie midden in de kleine hoofdruimte neemt ? Maar de voyeur in mij glimlacht en het bloed pompt harder beneden dan boven.

    Eten zonder meer goed, niks bijzonders, van de gestampte pot, maar wel de hele dag een buffet , later soep, en warm eten.
    Bediening, goed en vriendelijk.
    Huis netjes en schoon, voldoende handdoeken.
    Het sanitair is absoluut ontoereikend, veel te weinig wc's en douches..1 toilet en 2 douches, hoe verzin je het ?

    Al snel klinkt een dom deuntje en zit Jana voor me op haar knien en krijg ik een blowjob in de hoofdruimte, ga je mee naar beneden vraagt ze met die mooie ogen van haar en in polonaise gaat het het stijle trapje af naar de grote matrassen onderin. Dit aspect stond me tegen, met zijn allen op een grote matras, en in carnavals stemming semi vrolijk naar beneden schuifelen, daar beni een te grote individualist voor, maar in de praktijk met je oog op de billen van de vrouw voor je valt er veel weg.
    Met vele mensen op enematrs, went heel erg snel, prestatieverlies had ik geen last van. Vond het eigenlijk wel extra opwindend soms.
    Jana begint aan een goede blowjob, Sabine komt helpen en neemt de blowjob over, ze pijpt lekker, maar een beetje te hard met de tandjes. Ik voel het komen maar denk aan iets anders, ik wil mijn lading straks verschieten op Linda en haar eens lekker doorneuken..op de matras zie ik hoe een ander haar flink te grazen neemt en mijn fantasie slaat op hol. De dames geven het na een lange tijd op en ik hoor ze heel zacht praten..”er moechte nicht spritzen..ja denk ich auch.”.profi's die alles doorhebben. Maar wat een goede warming up dames, ik ben lekker voorgegloeid en met Linda springt de motor inderdaad meteen aan.

    Linda krijg ik met moeite mee...dat vind ik al minder..dat verstoort de illusie..maar goed ze gaat mee.
    Linda kan ik heel kort over zijn, dat was (erg) goed.
    Een tweede keer werd me overigens pas op het eind van de avond gegund met haar, nee je moet eerst andere vrouwen nemen zei ze, wat natuurlijk quatsch is !! De theke er discreet naar gevraagd..slimme Barbara maakte het meteen heel direkt..welke vrouw?..Linda..ja als het straks rustiger is kun je weer met haar gaan.

    Mij valt dat op, dat de dames heel erg naar stamgasten trekken en als er nieuwe klanten komen dan laten ze jou staan en moeten die eerst geholpen worden, dat is niet een hele slechte regel overigens.
    Sommige vrouwen zijn echt afwerend. Dat was ook de indruk van veel nieuwe bezoekers die ik sprak. Wel moet ik zeggen dat er maar 6 vrouwen waren ,dat is heel erg weinig natuurlijk ! Dus voor de dames niets dan lof die hebben exrta hard gewerkt.
    Toch merk je hier zoals in elke treff dat je het kontakt een beetje moet opbouwen voor een service met een beetje de ilusie van kontakt, je begint als afwerkprojekt !!

    Nelli had ook erg last van dit ik ontwijk je gedrag, ik heb haar maar vastgegrepen en naar onderen getrokken. Lekker ding, heerlijk lijf maar de service is terughoudend bij mensen die haar niet kennen.
    Daardoor ontstond niet echt een erotische sfeer en daardoor wordt ze uit elkaar getrokken, de mannen worden niet opgewonden genoeg. Maar ze was wel veel vriendelijker na de eerste keer maar het kan veel beter.

    Verder nog wat gangbangs meegemaakt, eentje direkt na het eten..wie verzint het ?..boven ..Jana nam met onder handen, ik zei het lukt nu niet maar mijn lolli was haar toetje had ze besloten, maar ik ben geen maschine, dus dat maar afgeblazen na en moedige poging van haar kant. Jana is met Elvira de vrouw die ook als mens kontakt maakt vrijwel direkt, de rest is zoals gezegd heel afwerend, mischien zelfbescherming ? Maar speel dan iets meer met de illusies van de mannen dames ! Akteer desnoods, de illusie daar komen we voor !

    Sabina heeft me nog onder handen genomen met een pzc dat kan ze goed, ilusie bij haar is erg laag vond ik echt een afwerkster, pijpen doet ze goed maar iets te hard en met de tanden erbij..de beste stokzuiger zou ik later ontdekken...Carolina

    Elvira heb ik ook nog meegenomen, en dat is een hele lieve vrouw, erotisch doordat ze zo sensueel is en alles met gevoel doet, ze pijpt zo hemels zacht , alleen op het eind vande dag moet ik een harde blowjob hebben, dat is niet zo haar ding. Maar een mooie milf plus. Erg relaxed en een van de weinige vrouwen waar ik me direkt bij thuis voelde, de anderen hebben allemaal veel ijs voor de deur liggen.

    Uiteindelijk tidens de laatste ronde kon ik Linda weer strikken en samen met Elvira namen ze me onder handen, Elvira kuste mijn tepels, niet super aktief, ik streelde haar en Linda gaf me een blowjob. Maar ik had verdomme de hele avond gewacht en gespaard om die Linda nog eens een veeg te kunnen geven. Dus ik zei maar bot, ..koennen wir ficken !!!..het blijft een lekker wijf..probeer zelf maar !
    Missio lekker, ze wind me echt op..maar doggie wilde ze niet meer ik zag dat ze kapot was, dus pijpend maakte ze het af, later kwam de beste pijpster van de avond Carolina erbij..mijn god en die maakte het zo af..ik spoot de allerlaatste druppel van die dag over haar borsten..”ich war gut, du warst besser” grapte deze autonoom gestoorde maar nadat het ijs gebroken is ..leuke vrouw., waarschijnlijk niet voor de eerste keer.
    Ik sloot de avond dus ook nog af op een high..een erg lekkere beurt, met 3 vrouwen ..deze vrouwen gaven ook op het eind van de avond alles om je genot te schenken en omdat het kontakt weer wat natuurlijker was kon ik erg van genieten.

    Mij is ook weer duidelijk geworden dat je in pijpen echt wel kwaliteits verschil hebt, sommige vrouwen pijpen heel eentonig, te zacht op het eind van de avond en krijgen daardoor de mannen niet snel klaar, dan springende de beroepspijpers in..Carolina en Sabine en amken het wel af. Carolina neem haar maar mee dan weet je wat een goede pijpbeurt is, die zuigt de lading uit je tenen omhoog en snel ook, ik dacht dat ik niks meer kon maar ze had het binnen een paar minuten voor elkaar.

    Wat moet ik ervan denken?
    Ik heb me heel goed vermaakt laat ik dat voorop stellen !
    De inzet van alle vrouwen is bizar hoog, ik snap niet hoe ze het kunnen!
    Mijn respekt hebben ze allemaal.
    Dat ik me zo goed vermaakt heb kwam ook omdat ik lang gebleven ben en meer dan aan mijn trekken gekomen ben, maar er waren momenten dat ik me er erg verveelde en af en toe irriteerde.

    Zeer positief vond ik dat ik nooit tijdsdruk voelde, ze laten je rustig de tijd.

    Het voyeuristische genot dat erbij komt daar kon ik wel erg van genieten, heerlijk om zo een vrouw hard geneukt te zien en horen worden als jezelf net een blowjob krijgt...en je dan voor te stellen wat jij zo met haar gaat doen...”a dirty mind is a joy forever”.

    Sex is er meer dan genoeg !

    Minpunten:
    Wat ik minder vond, was de ontvangst en dat ikzelf om een rondleiding moest vragen, dat is beknibbelen op de gastvrijheid..dat voelt niet goed.

    Het moeizame kontakt met de meeste vrouwen, ze hebben echt in het begin een muur om zich heen, kan komen door het lage aantal dat werkzaam was, maar ik heb dit ook al anders beleefd in pauschal en partytreff land. Wat basis warmte, al dan niet gespeeld is toch niet te veel gevraagd ? Ik heb dat nodig voor een leuke p6 ervaring, dat is het minimum, of een hele mooie vrouw maar die zitten hier niet !Een vrouw die naast je komt zitten en bot vraagt vertel me maar iets..dat is niet mijn stijl ! Denk dat vrijwel iedereen hierop afknapt.

    Sommige vrouwen die weer duidelijk alle aandacht schenken aan stamgasten en jou en de andere nieuwelingen negeren nadat je de eerste keer bent afgemolken..vond ik ook minder. Ik leid er niet onder, ik kom wel in kontakt maar de spontaniteit is weg , je hebt het idee dat je een vrouw moet dwingen..dat is niet goed partytreff Xanten ! Ook mijn nieuwe medebezoekrs hadden allemaal hetzelfde idee hierover, heb er 6 man over gesproken...komen r 5 niet meer van terug ! Tja gemiste kans op repeat bussiness Xanten.

    Maar later ontdooien ze wel, mischien als je een tweede keer komt dat het wat anders is ? Ik ga het testen binenkort.
    Voor stamgasten zal ongetwijfeld alles anders zijn, maar dat moet nooit de opzet zijn van een zaak, je hebt de incidentele bezoekers ook nodig en die moeten ook tevreden zijn, een incidentele bezoeker kan zo een stamgast worden,en geen enkele stamgast blijft voor altijd hangen, dus onder de streep heb je ze allebei nodig. Basis stukje partytreff marketing..Xanten.

    Optisch, moet je flink wat water in de wijn doen. De foto's op internet zijn een beetje misleidend, alles net in de goede hoeken gefotografeerd, geen gezichten vaak, tatouages weggewerkt. Ik ben geen optick ficker dus voor mij speelt dit wat minder.

    GFS..of birthdaysex.. dat kun je hier wel vergeten,een uitgebreid voorspel, zoenen, de rest, hier is het direkt down to bussiness. Mischien dat dat veranderd als de dames meer tijd hebben en je beter kenen, denk het wel is overal zo, hoe ver je hier dan kan komen ?
    Voor de meesten zal het toch afwerksex zijn. Mischien dat het voor stamgasten of veelplegers anders is ?

    Wat ik ook minder vond..Barbara vraagt niet hoe het was ? Totaal niet , weer beknibbelen op gastvrijheid..voelt ook minder.

    Ik kom nog wel een keer terug binnenkort, als de dames niet zo koel zijn en beter benaderbaar en makkelijker mee te nemen naar onderen,dan kan ik me voorstellen dat ik hier vaker ga komen.De zaak is voor mij interessant genoeg voor een nadere inspektie/herkansing !
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 3 januari 2012 om 12:26

  2. Onderstaande 11 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 januari 2012),Alfijojo ( 4 januari 2012),Badslippers ( 3 januari 2012),De Shyman ( 4 januari 2012),Erru ( 3 januari 2012),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 januari 2012),hallodaarbenikweer ( 3 januari 2012),Jünther ( 4 januari 2012),Megaboob ( 3 januari 2012),michelvv (18 juli 2012),pcenter ( 4 januari 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    23 april 2024 @ 20:56
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    De rondleiding zit normaliter wel standaard in het pakket geloof ik. Ik heb hem tijdens mijn eerste bezoek in ieder geval wel gehad en ik zie regelmatig dat een dame gevraagd wordt om een nieuwe gast even het pand te laten zien. Misschien zie je er als ijsbeer al te ervaren uit?

  4. #3
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    De rondleiding zit normaliter wel standaard in het pakket geloof ik. Ik heb hem tijdens mijn eerste bezoek in ieder geval wel gehad en ik zie regelmatig dat een dame gevraagd wordt om een nieuwe gast even het pand te laten zien. Misschien zie je er als ijsbeer al te ervaren uit?
    Ja Koosje12 ik schrijf zoals het voor mij was en niet politiek korrekt.:wink:

    De sfeer die er niet was en na het eerste afmelken de onbeschikbaarhied van de dames, maar wel veel met vaste klanten meegaan en daarna de volgende vaste klant, dat was erger en zeer vervelend. Alle nieuwkomers hadden er last van.

    Verder vond ik er niet echt een professionel sfeer hangen, een beetje ouwe jongens krentenbrood, camping gezelligheid...las je het gezelligheid kunt noemen..eerder oevrleven voor de dames..miss X..ik wilde met haar gaan..ik zei houd maar een pauze..bits... dat maak ikzelf wel uit en niet jij !..heel out of order iklig er niet wakkeer van het doet me niks maar draagt niet bij aan de sfeer die met de dames gewoon niet daar was, slecht was, pas later kon ik een beetje in kontakt komen met Linda.

    5 personen die er ook voor het eerst waren vonden dat ook, 5 komen er niet meer terug, ik ga het nog een kans geven.

    Dat had te maken met maar 6 dames die werkzaam waren maar is denk ik ook structureel.
    In deze treffs kun je het op een drukke dag met veel stamgasten, denk ik wel shaken dan erger je je de hele dag.

    Ik vind 110 euro niet gering en eerlijk is eerlijk, de meeste dames zijn optisch c-d-e kwaliteit, maar sommige wel heel goed en best lief. Dan moet dat terugkomen in de service bij de dames,en bij de theke en na een maximaal lange dag heb ik wel veel gehad maar me ook geergerd en lang moeten wachten. En dat hoort niet zo en kan veel beter.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 3 januari 2012 om 19:03

  5. #4
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ach is was er vandaag, gisteren al weer aan de 0.09 te zien, net terug. Elvira pijpt heerlijk, sfeer is wat je er van maakt, wel 5 keer de sauna genomen,gezellig gekletst met mensen, lekkere broodjes gegeten met prima beleg, prima avondeten, drie soorten goed bereid vlees, met salade, frieten zijn NIET GOED, te droog en ze moeten naar andere patat opzoek, soep niet gegeten maar zag er niet verkeerd uit, geen hoofdpijn vh glaasje wijn tijdens het avondeten....heerlijk lang geneukt met Agnes, zeer actieve dame die geen standje schuwt...die ook kan pijpen, hier is geen centje fake aan, wat een lekker mokkel om te neuken zeg. wow, ik kwam ook zeker voor haar....jammer dat Suzi er niet was.....kort daarop judith waar ik uiteindelijk mijn zaad verschoot, de laatste keer dat ik haar zag was ze veel dikker....Nelli kende ik niet en na enig heen weer kijken, kwam ze bij me zitten laat op de avond, ze pijpt zeer goed, jammer dat dat met de rug naar met toe is.Ze wil eigenlijk heel graag tedere sex, en ik heb een prima tijd met haar gehad...erg lekker kontje en zeker een strak kutje , net als judith trouwens....Ik had mijn dag prima besteed, voelde me prima ontspannen en op de vraag van barbara or ik tevreden was ,antwoord, nein ich bin unzufrieden mit mir selbst.............dat was prima om dat ook even te zeggen, want zo was het, ach ik was eigenlljk helemaal tevreden met de sex, het eten, het drinken, maar mensen met wie je praat of wie je observeert, zoals ik doe kan je ook down maken...een.ontevreden laten voelen.....ik moet zeggen dat ik het nogal wat vind om daar zoals die vrouwen dat doen, te neuken en te pijpen zoveel dagen achter elkaar....in mijn wandelperiode was dat al steeds meer zichtbaar, de houding die de oogopslag de manieren van lopen, het invloed op je eigen
    stemming achterlaten, en daar moet je dan overheen stappen... , langzaam stap ik daar uit merk ik...en dat is prima zo......voor mensen die hele hoge verwachtingen hebben voor betrekkelijk weinig geld kunnen toch beter met een dame pannekoeken in de golden time of elders.en dan itoch vrees ik flink meer geld meenemen..ik kom af en toe en dat is echt genoeg.....Sorry voor de dames , maar sommigen zouden zo, als je ze observeerd, de manier waarop ze daar lopen en uit hun ogen kijken, even goed in een psychiatrische afdeling van een ziekenhuis kunnen lopen.....en dat meen ik.......................zonder hier nu slechte reclame te maken, want dat is mijn intentie helemaal niet.....maar zoals ik al zei het is een ZWARE JOB en dat is wellicht mijn belanrijkste reden , om bij pt xanten af en toe te komen, ik zou er niet vrolijk van worden om daar ieder week naar toe te gaan....

  6. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 januari 2012),Jünther ( 4 januari 2012)

  7. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:51
    Berichten
    11.157
    Discussies
    226
    Thanks
    13.135
    Thanked
    17.661 in 6.207 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Sorry voor de dames , maar sommigen zouden zo, als je ze observeerd, de manier waarop ze daar lopen en uit hun ogen kijken, even goed in een psychiatrische afdeling van een ziekenhuis kunnen lopen
    Je bedoelt natuurlijk als sociaal-psychiatrisch verpleegkundige. Dan laat ik me tegelijk opnieuw opnemen!!! 'K snap je punt, "It's a tough job". Dat ze het volhouden.

  8. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 januari 2012)

  9. #6
    Geregistreerd
    7 maart 2011
    Last Online
    11 oktober 2012 @ 06:14
    Locatie
    te dicht bij duitsland
    Berichten
    82
    Discussies
    1
    Thanks
    69
    Thanked
    26 in 18 posts

    Standaard

    ik proef zeer veel negativiteit hier kan zeggen als je denkt met je kloten ben dan wordt je gewoon afgewerkt bouw een soort vertrouwens relatie met de dames op en ze zijn als was in je handen en met alle dames heb je dan de GFE

  10. Onderstaande 3 leden hebben franky31081 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 januari 2012),Badslippers ( 4 januari 2012),coldlipzz ( 4 januari 2012)

  11. #7
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:51
    Berichten
    11.157
    Discussies
    226
    Thanks
    13.135
    Thanked
    17.661 in 6.207 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franky31081 Bekijk bericht
    ik proef zeer veel negativiteit hier kan zeggen als je denkt met je kloten ben dan wordt je gewoon afgewerkt bouw een soort vertrouwens relatie met de dames op en ze zijn als was in je handen en met alle dames heb je dan de GFE
    Klopt, hangt ook van je eigen instelling af. Ben nu drie keer in "Xanten" geweest. Ik ben totaal geen "Partytreff" type maar heb me prima geamuseerd in deze keet. Lekker eten, goeie sfeer, geile seks en de "Welness" is k*t met peren. De dames richten zich in eerste instantie op de bekende gasten maar als je wat babbelt en aangeeft dat het je eerste keer is zijn ze best amicaal. Bovendien vind ik het al prima als ik wat kan rollebollen met een dame want ik kan echt niet bij elk fysiek contact de saus laten spuiten. Het is toch super geil als je een pilsje aan de bar nuttigt dat een dame aan je slurf hangt. "Opticks" interesseren me minder dus voor de pure "optick fuckers" is dit geen voor de hand liggende optie. Dat neemt niet weg dat er een paar mooie dames rond huppelen. Maar die oudere snollen verstaan hun vak wel degelijk. Als ik net zoveel water moest zuipen als Sabine sperma aftapt zou ik een nieraandoening krijgen!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 januari 2012),De Shyman ( 4 januari 2012)

  13. #8
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franky31081 Bekijk bericht
    ik proef zeer veel negativiteit hier kan zeggen als je denkt met je kloten ben dan wordt je gewoon afgewerkt bouw een soort vertrouwens relatie met de dames op en ze zijn als was in je handen en met alle dames heb je dan de GFE
    Ik ga altijd in kontakt met de dames, ik heb nooit veel problemen om kontakt te maken, maar het komt van 2 kanten.
    En je moet je ook op je gemak voelen in een klub, dat vond ik allemaal wat minder tot aan de avond toen de dames merkbaar aardiger en relaxter werden, kan dus ook gewenning en te hoge werkdruk zijn geweest..denk dat dat wel meespeelt.

    De laatste ronde was weer heel goed.

    Tweede recensie over partytreff Xanten volgt binnenkort.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 4 januari 2012 om 13:13

  14. #9
    Geregistreerd
    15 juli 2011
    Last Online
    6 november 2012 @ 14:41
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    57 in 15 posts

    Standaard

    kan dus ook gewenning en te hoge werkdruk zijn geweest..denk dat dat wel meespeelt.
    Xanten heeft afgelopen herfst een toptijd gehad met absolute toppers zoals Katrin, Amanda, Magda en veel nieuwe jonge dames (vaak geen blijvers). Afgezien van de ook zeer goede 'vaste' ploeg is van de nieuwe toppers nu alleen Nelly over. Er komt nu wel erg veel op haar schoudertjes! Magda zag er laatste keer dat ik er was ook minder sprankelend uit (beetje zoals je verhaal destijds met Victoria in PTE, maar wel veel minder dramatisch). Nelly is wel zeer de moeite waard, lees het verhaal van Shyman nog maar eens!

    Ikzelf wacht nu even met Xanten totdat of Amanda terug is of er weer wat nieuwe dames (lees: latinas en black beauties) bijkomen

  15. Onderstaande 4 leden hebben rootman bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 januari 2012),De Shyman ( 4 januari 2012),hallodaarbenikweer ( 4 januari 2012),Hoofdstuk2 (13 januari 2012)

  16. #10
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 11:51
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.269
    Discussies
    40
    Thanks
    3.545
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franky31081 Bekijk bericht
    ik proef zeer veel negativiteit hier kan zeggen als je denkt met je kloten ben dan wordt je gewoon afgewerkt bouw een soort vertrouwens relatie met de dames op en ze zijn als was in je handen en met alle dames heb je dan de GFE
    @franky31081

    Lees nog eens wat jezelf geschreven.

    Een goede band met een dame opbouwen lukt alleen, als je de tijd krijgt/neemt om dit te doen. In het verhaal van Bad Pritt wordt duidelijk dat de mogelijkheid zeker in de middag er niet was vanwege een ondertal aan dames, cq herenoverschot.

    Andere mogelijkheid om een band met een dame op te bouwen, is dat je een regelmatige bezoeker van deze club bent, als je een incidentele bezoeker bent en je krijgt, laat ik het oneerbiedig "afwerkservice" noemen, reduceert dat de kans op een nieuw bezoek.
    De dames en de thekefrau zijn doorgaans het visitiekaartje van een club, het zou de club sieren als ze nieuwe/incidentele bezoekers service geven gelijk aan de service die "stamgasten" krijgen, stukje klantenbinding.

    By te way, ook ik was maandag in PT Xanten en herken en ondersteun het geschreven verhaal van Bad Pritt.

    Ik heb gesproken en geschreven

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  17. Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 januari 2012),Hoofdstuk2 (13 januari 2012)

  18. #11
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    hou toch op met dat gelul....die vrouwen kunnen wel met 1000 kerels intiem worden, ik wil jou wel es zien als je zogenaamd service aan 1000 mensen moet bieden in een maand en je hoeft daarvoor je lul niet eens naar buiten te steken, jij weet niet en vele hier weten niet wat het is om voortdurend met andere mensen te werken en hun die service te bieden, echt ik moet er heel hard van POEPEN WEET JE DAT MET DAT WOORD SERVICE....rij aub naar de garage en laat je service bieden, olie en filter..etc...., Ga ER GEWOON NIET MEER NAAR TOE, laat ik het vriednelijk houden , maar van compassie is hier maar weinig begrepen.....tuurlijk mag je wat verwachten, maar ga aub niet zitten janken voor 110 euro als hem er een stuk of 3 keer hebt gestoken....., soms melden ineens zich 3 dames ziek, en wat dan moeten die andere wel al die lullen bevredigen......

  19. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    coldlipzz ( 5 januari 2012)

  20. #12
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ach Phea, je mag voor 110,- natuurlijk iets verwachten. Temeer daar er zeer veel alternatieven zijn.
    Als PTX niet geod is ga ik wel ergens anders heen waar ik meer geboden denk te krijgen, vaak voor minder geld.

    Verder ik leef me zeer goed in in anderen ook in de dvp, en ik zal de laatste zijn om van alles te gaan eisen in de p6, ik weet uit ervaring dat de leukste kadootjes niet opeisbaar zijn, maar komen op golven van sympathie, samen genieten en gunnen.

    Maar als 4 van de 6 aanwezige dames je niet normaal behandelen,deels bot,allemaal afwijzend,deels onaardig, deels als een stuk vlees, dan mag ik daar toch iets van zeggen. Als ik zie dat ze anderen wel normaal behandelen en bij mij ondanks normale pogingen blijven afwijzen, dan is er iets mis in deze klub op deze dag ?
    En ik ben geen oude lelijke kontaktgestoorde kerel, het waren eerder die vrouwen die kontakt gestoord waren, ze leken deels wel shell shocked, met een motivatie die ver te zoeken was.
    Dat kan best liggen aan afstomping, drukte etc , daar kunnen we een hele discussie over hebben, voor mij als persoon voelt het niet zo leuk. Dat ze er dan voor kiezen alleen de stamgasten nog goed te bedienen, daar kwam het op neer, is een belachelijke keuze daar mag ik toch ook iets over zeggen ?
    Als de bardame alleen maar hautain vol van zichzelf is en loopt uit te stralen dat ze je niet mag en verder geen enkele aandacht aan nieuwkomers besteed moet ik dan schrijven dat ze het werk goed doet omdat ze het ongetwijfeld ook zo zwaar heeft ?

    Dingen zijn zoals ze zijn, ik schrijf geen politiek korrekte verhalen en hoef niemand naar de mond te praten de menselijke maat zie ik echt wel..lees mijn stukje maar..ik schrijf dat ik diep respekt heb voor die dames en niet snap hoe ze het volhouden.

    Ik denk inmiddels dat de zaken hier standaard zo gaan op drukke dagen met mannenoverschot, nou dan hoef ik deze klub op die dagen niet te bezoeken.

  21. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rootman Bekijk bericht
    Xanten heeft afgelopen herfst een toptijd gehad met absolute toppers zoals Katrin, Amanda, Magda en veel nieuwe jonge dames (vaak geen blijvers). Afgezien van de ook zeer goede 'vaste' ploeg is van de nieuwe toppers nu alleen Nelly over. Er komt nu wel erg veel op haar schoudertjes! Magda zag er laatste keer dat ik er was ook minder sprankelend uit (beetje zoals je verhaal destijds met Victoria in PTE, maar wel veel minder dramatisch). Nelly is wel zeer de moeite waard, lees het verhaal van Shyman nog maar eens!

    Ikzelf wacht nu even met Xanten totdat of Amanda terug is of er weer wat nieuwe dames (lees: latinas en black beauties) bijkomen
    QFT
    Een club kan niet zonder blijvers en vaste stamgasten maar zeker ook niet zonder incidentele bezoekers en nieuwe dames.

    Als dames maar een keer of een weekje blijven dan is er iets mis als dat structureel te vaak gebeurd, er is ook iets mis als er te weinig incidentele bezoekers doorstromen naar stamgast.
    Ikzelf heb ook het geluk te hebben gehad met de neus in de boter te zijn gevallen in de herfst met idd Katrin, Magda, Miriam en andere hotties.
    Met de pornolooks als Jana en Suzy bv heb ik niet zoveel, wel met idd hot chocolates en latina's en als er een keer een Asian zich meld dan ben ik zeker van de partij.

    Ben er nu 5x geweest en alle 5x was goed een 6x keer gaat er zeker komen als wat calsiumdelen in mijn lichaam weer gerepareerd zijn

  22. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    28 september 2014 @ 13:09
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Vandaag weer in Xanten geweest, was weer erg geil en gezellig! Dames zijn allemaal even lief en gezellig maar toch mis ik mijn Katrin!

  23. Onderstaande leden hebben zwolle1971 bedankt voor deze bijdrage:

    rootman ( 5 januari 2012)

  24. #15
    Geregistreerd
    7 maart 2011
    Last Online
    11 oktober 2012 @ 06:14
    Locatie
    te dicht bij duitsland
    Berichten
    82
    Discussies
    1
    Thanks
    69
    Thanked
    26 in 18 posts

    Standaard

    ach ik heb niet te klagen in xanten krijg zelfs van de dames het verzoek om vaker te komen en op drukke dagen en partys ben ik er ook bij en met mij meerdere stamgasten en een voordeel is het dan echt niet om stamgast te zijn hoor dan zijn wij meer inventaris als neukmateriaal voor de dames omdat we er vaker komen ook buiten de partys en speciale dagen ben op dinsdag nog geweest verschillende nieuwe gasten ontmoet mee gesproken en ook gevraagd aangezien ik de enigste stamgast was of dat ik een echte voorkeur kreeg die dag dit was niet het geval in hun ogen en in de middag was het behoorlijk druk kan ik jullie vertellen ik kreeg toen veel nee te horen omdat er nieuwe mensen waren 15 in totaal deze hadden voorrang werd mij verteld aangezien ik toch vaker daar te vinden ben ontkom ik toch niet aan de dames het is wel eens zo erg geweest dat we er met 3 stamgasten zijn en dat wij nee moeten verkopen aan de dames als je een gangbang met 3 heren en 15 dames hebt dan weet je wat de dames voor de heren elke dag moeten doen en hopelijk begrijpen jullie nu ook waarom er op drukke dagen door de dames nee word gezegd
    hierbij laat ik het voorlopig voor klachten verwijs ik jullie door naar de leiding en bardames en zeg het dan direct en als je thuis bent want ontevreden mensen op fora kunnen ze niet helpen tevreden worden de dames komen nl niet op huisbezoek

  25. #16
    Geregistreerd
    10 september 2011
    Last Online
    26 mei 2022 @ 05:54
    Berichten
    162
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    62 in 15 posts

    Standaard

    Ik vraag mij af hoe je kan zien dat het een stamgast is? Ik heb iets gezien van rode en blauwe polsbandjes bij de dames, maar niks van dat bij de heren. Op een blauwe handdoek na dan, bij een stamgast. De dames weten heel snel wat voor persoon je bent en geven dat volgens mij ook wel aan elkaar door. Als ik 3x mijn kunstje gedaan heb, is het tijd voor pauze, dit voelen ze perfect aan. Het is zelfs prettig dan een tijdje met rust gelaten teworden. Als ik weer voldoende krachten opgebouwd heb is er zo weer een klik met een meisje.
    Ik vind het geweldig, dat als ik aangeef dat de pijp leeg is, ze dat graag even contoleren. Vaak weten ze dan, door hard werken er toch nog een druppel uit tekrijgen en soms is het ook echt op. Maar dan ga ik toch met een voldaan gevoel naar huis.

  26. #17
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 mei 2024 @ 13:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    ........Maar als 4 van de 6 aanwezige dames je niet normaal behandelen,deels bot,allemaal afwijzend,deels onaardig, deels als een stuk vlees, dan mag ik daar toch iets van zeggen. Als ik zie dat ze anderen wel normaal behandelen en bij mij ondanks normale pogingen blijven afwijzen, dan is er iets mis in deze klub op deze dag ?
    En ik ben geen oude lelijke kontaktgestoorde kerel, het waren eerder die vrouwen die kontakt gestoord waren, ze leken deels wel shell shocked, met een motivatie die ver te zoeken was.
    Dat kan best liggen aan afstomping, drukte etc , daar kunnen we een hele discussie over hebben, voor mij als persoon voelt het niet zo leuk. Dat ze er dan voor kiezen alleen de stamgasten nog goed te bedienen, daar kwam het op neer, is een belachelijke keuze daar mag ik toch ook iets over zeggen ?
    Als de bardame alleen maar hautain vol van zichzelf is en loopt uit te stralen dat ze je niet mag en verder geen enkele aandacht aan nieuwkomers besteed moet ik dan schrijven dat ze het werk goed doet omdat ze het ongetwijfeld ook zo zwaar heeft ?

    Dingen zijn zoals ze zijn, ik schrijf geen politiek korrekte verhalen en hoef niemand naar de mond te praten de menselijke maat zie ik echt wel..lees mijn stukje maar..ik schrijf dat ik diep respekt heb voor die dames en niet snap hoe ze het volhouden.

    Ik denk inmiddels dat de zaken hier standaard zo gaan op drukke dagen met mannenoverschot, nou dan hoef ik deze klub op die dagen niet te bezoeken.
    Op vrijdag en zaterdagen is het meestal wat drukker in PTX. Op een doordeweekse dinsdag kan het zomaar zijn dat je van de eerste uren met maximaal 5 ijsberen met 9 tot 11 DVP mag 'scharrelen'. In de keren dat ik er geweest ben hebben hoogtijdagen en gemiddelde dagen elkaar afgewisseld. Logisch. Ik ben niet elke dag dezelfde en ook de dames hebben recht op hun goede en gemiddelde dagen. Toch heeft BP een punt. En het spreekt voor hem dat hij in ieder geval nog zeker terug gaat om zijn eerste indruk een tweede kans te geven.

    Groet en respect!

    Shyman

    NB @ BP: voordat Babsi de thekedame blijk geeft van enige genegenheid voor je ben je drie/vier bezoeken verder:wink:
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  27. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 januari 2012),Hoofdstuk2 (13 januari 2012)

  28. #18
    Geregistreerd
    7 maart 2011
    Last Online
    11 oktober 2012 @ 06:14
    Locatie
    te dicht bij duitsland
    Berichten
    82
    Discussies
    1
    Thanks
    69
    Thanked
    26 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frogger Bekijk bericht
    Ik vraag mij af hoe je kan zien dat het een stamgast is? Ik heb iets gezien van rode en blauwe polsbandjes bij de dames, maar niks van dat bij de heren. Op een blauwe handdoek na dan, bij een stamgast. De dames weten heel snel wat voor persoon je bent en geven dat volgens mij ook wel aan elkaar door. Als ik 3x mijn kunstje gedaan heb, is het tijd voor pauze, dit voelen ze perfect aan. Het is zelfs prettig dan een tijdje met rust gelaten teworden. Als ik weer voldoende krachten opgebouwd heb is er zo weer een klik met een meisje.
    Ik vind het geweldig, dat als ik aangeef dat de pijp leeg is, ze dat graag even contoleren. Vaak weten ze dan, door hard werken er toch nog een druppel uit tekrijgen en soms is het ook echt op. Maar dan ga ik toch met een voldaan gevoel naar huis.
    stamgasten herken je aan een blauwe handoek met de naam erop

  29. #19
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Last Online
    13 april 2012 @ 09:45
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    beste allemaal
    wat een gelul over de stamgasten en dat je die herkent aan een blauwe handoek
    er zijn nl veel meer stamgasten dan de 10 man die een eigen handoek hebben
    met hun naam erop en daar heb je over het algemeen geen problemen mee omdat deze precies aanvoelen
    hoe het zit ook omdat deze er onzettend veel komen en dan ook wel weten wanneer je voorgaat of niet
    natuurlijk zijn er voordelen als je stamgast bent het is zeker niet zo dat je voorgaat op een nieuwe gast
    het voordeel zit het in het niet meer hoeven af te tasten bij de dames wat zij leuk vinden en dat de dames exact weten
    wat de stamgast leuk vind en dat is ook het enige voordeel [o ja en je hoeft de bardame niet meer te zeggen wat je wil drinken)
    maar verder denk ik dat je best mag verwachten dat je op sommiige dingen een pre hebt op de rest omdat je er erg veel geld per jaar achterlaat
    ik denk dat dat bij ieder bedrijf zo is ook in nederland
    verder voor wat betreft het geld je betaald 110 euro je kunt net zo veel drinken als je wilt de gehele dag en je helemaal vol eten en op de koop toe kun je nog een
    hele dag neuken met de dames zoveel je wilt dus ga als je dit te veel vind eens naar de wallen waar je voor 30 euro weer na 15 minuten buiten staat (volgens mij is dit ook afwerken en weg)

    maar iedser heeft natuurlijk het recht om te zeggen wat hij vind en dat doe ik dan ook soms
    maar doe de dames niet tekort want ook zij hebben geloof ik recht op een koffiepauze en een eetpauze of doe je dit in nederland anders
    verder is het volgens mij de reden van het grote verloop dat de meeste dames niet weten waaraan ze beginnen en daarom maar heel kort blijven
    het is zoals de meeste van ons weten een heel zwaar beroep


    nog even dit
    hoe weet ik dit alles
    omdat ik ook een van die tien ben

  30. Onderstaande 5 leden hebben jq58 bedankt voor deze bijdrage:

    coldlipzz ( 6 januari 2012),der lickmeister ( 7 januari 2012),Erru ( 6 januari 2012),franky31081 ( 6 januari 2012),koosje12 ( 5 januari 2012)

  31. #20
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met JQ58 eens.
    Denk dat je net je nieuwe klanten in de watten moet leggen! Lijkt me bedrijfsmatig slimmer en gebeurd overal omdat iedereen uitde sales weet dat je grootste klant, ook niet eeuwig blijft en je kleinste klant de grootste kan worden.

    Mooi hoe persoonlijk iedereen zich dit aantrekt, staat Xanten overal boven ? Is het een sekte? Bedankjes kunnen er niet meer vanaf..lol. Ik meld eerlijk mijn ervaring als kritische p6 consument. In harem Erkrath heb ik voor 150 euro ook veel deels super goede gf sex met leuke vrouwen waar je wel kontakt mee krijgt. Ik kan Xanten gelukkig in persektief zetten en daarom is mijn recense ook eerlijker dan de meeste fanmail die in deze rubriek staat.

  32. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman ( 6 januari 2012),Hoofdstuk2 (13 januari 2012)

  33. #21
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:54
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.139
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    jq58 heeft allang een handdoek, want die kreeg hem gelijk met mij.

    Verder is het voor het verkrijgen van een handdoek helemaal niet verplicht om zoveel x te komen. Het gaat meer om het idee en hoe je voorkomt bij de meiden en het overige personeel. Barbera zal nooit meer te boeken zijn. Dan had je namelijk vroeger naar GT gemoeten.

    Verder zal Der Lickmeister bij de 400e keer wel weer een passend cadeau krijgen.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  34. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    coldlipzz ( 7 januari 2012),der lickmeister ( 7 januari 2012)

  35. #22
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:07
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Richard,

    In de periode dat jij je voertuig nog niet aan de Sonsbeckerstrasse parkeerde was Barbera ook nog een korte tijd in PT Xanten te boeken, hoor. Omwille van privéredenenen heeft ze haar miniscuul kostuumpje daarna verruild voor een Thekepakje. Een jaar of twee geleden liet ze mij overigens een keer haar naakte fotoshooting vanaf haar mobieltje zien en, eerlijk is eerlijk, ondanks haar geringe boezem (klein A-tje) zag haar slanke body er best opwindend uit.

  36. #23
    Geregistreerd
    7 maart 2011
    Last Online
    11 oktober 2012 @ 06:14
    Locatie
    te dicht bij duitsland
    Berichten
    82
    Discussies
    1
    Thanks
    69
    Thanked
    26 in 18 posts

    Standaard

    nou heren wat een geluk heb ik dan gehad met het kerstfeest toen ik haar lekker vanachter heb mogen nemen helaas heb ik dat dinsdag wel moeten bekopen met de bekende fles groen spul

  37. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2009
    Last Online
    12 september 2021 @ 21:10
    Locatie
    Belgie, Zuid Limburg
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zal er zeker ook zijn... dan zijn we met 3 om met Barbara te spelen, hopelijk grijpt ze weer niet naar het groene spul...
    Verslaafd aan sex en aan Partytreff Xanten

  38. #25
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 11:51
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.269
    Discussies
    40
    Thanks
    3.545
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franky31081 Bekijk bericht
    heren als je niet tevreden bent over iets zeg het dan direct en gebruik daar geen fora voor want jullie denken wel dat lezen ze toch niet helaas het tegendeel is waar en heren die zich erg negatief cq onbeschoft uitlaten over een dame op fora hoeven de volgende keer ook echt niet op verbetering te wachten bij deze dame en zelfs bij andere dames gaat de service ook omlaag ze steunen en helpen elkaar toch omdat ze in ptx als team werken voor de heren
    Persoonlijk schroom ik niet om mijn ongenoegen, (meestal bij mijn vertrek), kenbaar te maken bij de thekefrau (Liza of Barbera).
    Na een, laat ik het afkoelingsperiode noemen, welke 4 tot 10 maanden kan duren, komt de nieuwsgierigheid weer boven en volgt er een bezoek aan PTX. Een aantal dames herkennen mijn gezicht wel, ze vragen wel waar ik was al die tijd, maar ze vragen niet :waarom ben je zo een lange tijd niet meer bij ons geweest?


    Bij mijn vertrek (inmiddels standaard) volgt er een gesprek met de dienstdoende thekefrau, en zo niet dan roep ik haar, en geef punten aan die ik niet zo waardeer, meestal blijkt dat ik (weer) mijn neus hier heb gestoten.

    Het is mij bekend dat er mee gelezen wordt, heb zelf mogen ervaren dat ik na het verzilveren van een tombolakaart, op gesprek mocht komen bij de dienstdoende chef van dienst, die aangaf dat ik mij niet zo negatief over PTX op de fora moest uitlaten. Mijn vragen over censuur in het gastenboek, onbeantwoorde mails, presentielijsten die niet kloppen, die werden helaas niet beantwoordt.

    Misschien helpt het voor een aantal dames om hun verleende service op te nemen, en dan te confronteren met de beelden in bijzijn van een neutrale beoordeelaars.

    Als er een klacht over een dame komt cq, een dame aangesproken wordt over haar service, en de dames steunen elkaar en gaan de strijd aan met deze bezoeker, geven ze aan dat ze deze persoon liever kwijt dan rijk zijn, slecht stukje marketing.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    @de moderator misschien past dit beter in PTX algemeen
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  39. Onderstaande 2 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 januari 2012),De Shyman (14 januari 2012)

 

 
Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

FKK Artemis 468*60