Pagina 204 van 425 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254304 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.076 t/m 5.100 van 10618
  1. #5076
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Je leert het ook nooit af om quotes te manipuleren. Maar ja dat is de mooi weer supporter met een roze bril eigen.
    Ik zal jouw ingekorte quote van wat ik geschreven had dan ook even helemaal weergeven, dat komt toch iets anders over.

    Ben het met je eens dat de Europese prestaties dit jaar goed zijn, daar valt niks op af te dingen. Het moet natuurlijk wel een beetje meezitten dat je een goede poule loot om de eindfase te kunnen bereiken. Je zal maar een poule loten waar uiteindelijk 2 halve finalisten en misschien wel de 2 ploegen die de finale gaan spelen in zaten.

    Na al het gezever van de mooi weer supporter met de roze bril ga ik onderhand hopen dat Tottenham de finale gaat spelen. Alleen al om van dat gezever van de mooi weer supporter met de roze bril af te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Al met al lijkt het mij niet zo fijn om op dit moment Jack42 van het voetbaltopic te zijn.
    Waarom niet? Ik heb er geen moeite mee dat PSV dit jaar minder presteert dan Ajax. Het is toch mooi voor het NL voetbal dat Ajax goed europees presteert.
    Ik zal me in ieder geval niet voor 1 jaar terugtrekken uit dit voetbaltopic omdat PSV dit jaar minder presteert. Alhoewel ze kunnen nog steeds een prijs pakken.
    Er zijn goede tijden maar ook wel eens slechte tijden, soms wel vijf jaar lang of niet Peter020?

  2. #5077
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Vanavond Barcelona - Liverpool. Liverpool met 2 nederlanders in de basis en Barcelona in de geest van JC
    Wat een doelpunt weer van Messi... 3-0 nu...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #5078
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Nog even aandacht voor de Croky Cup, de Belgische Beker voetbal. Waar KV Mechelen, de club in opspraak die nog moet vrezen dat de promotie volgend jaar wordt teruggedraaid, moest voetballen tegen AA Gent in de Finale, en won met 2-1. Met een hoofdrol in het slot voor doelman Michael Verrips, nog begonnen als reserve achter Bram Castro, tot trainer Van Wijk werd ontslagen en Verrips onder zijn opvolger uitgroeide tot een van de beste doelmannen in België. AA Gent had verrassend genoeg interesse hem in te lijven van de winter. Benieuwd wat Verrips gaat doen: promotie en deelname aan de Europa League lijken nog steeds ver weg voor Mechelen vanwege het omkoopschandaal.

    https://www.ad.nl/buitenlands-voetba...elen~a72174c1/
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #5079
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    goede keeper,zijn prestaties waren mij al opgevallen tegen Beerschot
    afkomstig van voetbalclub "Grol" Grol! wat een naam. Hoewel ik de kozakkenboys nog plezanter vind

  5. #5080
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    betreffende Messi,die werd tijdens het afgelopen WK deze zomer nog hier op het forum in dit topic met de grond gelijk gemaakt,in den aard van,overoepen dwerg;luierik etc,,,de waarheid is echter dat hij bij Argentinië in een zeer matig elftal speelt en in Barcelona wel goed omringd blijkt

  6. #5081
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.134
    Discussies
    233
    Thanks
    21.454
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ik blijf erbij (ondanks de fabuleuze vrije trap en de constante dreiging die na de gelukkige 2-0 van hem uitgaat) dat Messi als voetballer zwaar overschat wordt. Hoeft niemand met me eens te zijn, maar een ECHT grote voetballer stuwt ook een matiger elftal naar grote hoogten, iets dat hem met Argentinië maar niet lukte. Dan zijn er toch een aantal Portugese internationals die in het nationale team wel boven zich uitstijgen geïnspireerd door Ronaldo.

    Maar, Jürgen Klopp tegenspreken doet me zomaar denken dat ik het ook mis kan hebben....
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  7. #5082
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    De vrije trap was zeer goed van Messi. 2de Doelpunt was een lucky want eigenlijk had Liverpool meer recht op een doelpunt. Maar 3-0 wordt wel een hele zware dobber voor Liverpool.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #5083
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    nu vondik ook wel dat bv Diego Marrodona meer kleurijker voetballer was dan Messi en de zinloze discussie die tussen voetballiefhebbers altijd terug komt wie de beste is,Messi of Ronaldo, doe ik niet mee,omdat het twee andere types zijn. Messsi meer spelmaker,maar kan niet springen en koppen als Ronaldo
    dat hij er niet in slaagde de andere Argetijnen beter te maken klopt,maar ter zijne verdediging ,jzo een wk valt altijd na het seizoen met vele wedstrijden(behalve in Qatar,volgende keer,daar zorgt het geld ervoor dat het wk midden tijdens de Europese competities valt,in de winter dus,door de bovenmenselijke hitte daar in de zomer

  9. #5084
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Ik blijf erbij dat Messi als voetballer zwaar overschat wordt.
    Hahahahahahaha. Hahahahahahaha. Hahahahahahaha.

  10. #5085
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Klopp treurt maar geniet ook: Die vrije trap van Messi, wát een knal!

    VideoAls rasechte voetballiefhebber had coach Jürgen Klopp van Liverpool genoten van het scorende vermogen van Barcelona in Camp Nou. Zijn Engelse ploeg had grotendeels een overwicht, kreeg ook voldoende kansen, maar stapte uiteindelijk als grote verliezer van het veld (3-0).
    https://www.ad.nl/buitenlands-voetba...knal~a9570c8f/



    Liverpool verzuimde de vele kansen die men kreeg te verzilveren, zo krijg je een uitslag die wat vreemd aandoet als je naar de statistieken kijkt. Jammer. Ben niet zo'n fan van die Argentijnse pingelaar en momenten voetballer. Zie liever Liverpool in de finale maar dat zal lastig worden, miracles do happen maar in dit geval lijkt Barca de finalist te worden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #5086
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    UEFA nomineert De Jong en Van de Beek
    https://www.ajaxshowtime.com/article...en-van-de-beek


    Mooi viertal. Drie Ajacieden plus de huidige bovenmeester van het voetbal.

  12. #5087
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    moet toegeven dat zelfs ondergetekende onder de indruk was.
    Als Ajax de finale weet te bereiken is dat in deze tijd van onvoorstelbare oliemiljarden, absurde televisiegelden en oneerlijke concurrentie van frauderende clubs als Paris Saint-Germain, Manchester City, Chelsea en Real Madrid misschien wel één van de grootste prestaties in de geschiedenis van het Europese voetbal. Met een jong elftal, waarvan meer dan de helft is opgeleid in eigen jeugd (De Ligt, Van de Beek, Blind, Veltman, Mazraoui en Dolberg en verder ook nog de invalkrachten Ekkelenkamp, De Wit en Eiting) of gevormd is in Jong Ajax (De Jong en Onana).

    Vandaag is het in een landelijk dagblad treffend verwoord: "Maar nu is daar Ajax, de club die in spijkerbroek het exclusieve vijfsterrenrestaurant van het Europese topvoetbal binnen is gerend, en dat olijk een rondje geeft voor de hele zaak. Terwijl de rest nog zalm met kaviaar zit op te peuzelen aan de gedekte tafels, zet Ajax op zijn hippe sneakers de hele dansvloer op stelten."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ...impliceert wel een leegloop
    Iemand hoeft niet per se heel intelligent te zijn om te kunnen inschatten dat Ajax het huidige elftal na dit seizoen niet bij elkaar kan houden. Europees succes op het hoogste niveau over meer dan 1 voetbaljaargang achter elkaar is hierdoor min of meer onmogelijk, of anders in ieder geval heel erg moeilijk, geworden voor een club uit een land als Nederland. Als altijd realistische en kritische Ajax-fan, zélfs in deze prachtige tijd, besef ik dat als geen ander. Het kan volgend seizoen dus zomaar weer anders zijn.

  13. #5088
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Iemand hoeft niet per se heel intelligent te zijn om te kunnen inschatten dat Ajax het huidige elftal na dit seizoen niet bij elkaar kan houden.
    Kan Tottenham ook niet...


    ‘Real Madrid is al akkoord met Eriksen’

    Real Madrid heeft al een mondeling akkoord met Christian Eriksen over een contract. Volgens het Spaanse AS is de Madrileense topclub aan het onderhandelen met Tottenham Hotspur over de komst van de 27-jarige Deen.

    De oud-Ajacied, die nog een contract bij de Spurs heeft tot de zomer van 2020, zou naar verluidt 150 miljoen euro moeten kosten. Real heeft een lager bedrag in gedachte, waarbij het zich gesterkt weet door de gedachte dat Eriksen maar al te graag deze zomer de overgang maakt naar Madrid. Bij de ‘Koninklijke’ zou hij veel meer gaan verdienen dan in Londen. ........ https://www.ad.nl/europees-voetbal/r...ksen~a1fa1549/

    In tegensteling tot Tottenham kan Ajax veel minder snel vervangers krijgen die passen in het systeem.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #5089
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    "De bal is rond" was ook de afgelopen dagen weer het adagium. M.a.w. het kan alle kanten uit gaan. Aan de overwinningen van Ajax en Barcelona is niks af te dingen. Immers, de ploeg die de meeste goals in de partij maakt is de terechte winnaar. Al eens eerder op gewezen. Eerste helft van Ajax was wederom erg sterk. Tweede helft kwam Tottenham sterk opzetten maar ja, ze scoorden niet. Iets wat toch essentieel is tijdens een wedstrijd dunkt me. Dat schot op de paal van Neres zou wel eens cruciaal kunnen blijken want met 2-0 in Amsterdam gaan voetballen is toch iets comfortabeler dan die magere 1-0. Ik zie Tottenham wel scoren in Amsterdam en dan hebben ze plots het voordeel van de uit goal aan hun zijde. Dan wordt het heel riskant voor Ajax. Maar we blijven positief. Indien Ajax net zo voetbalt als tegen al die andere topploegen is er geen vuiltje aan de lucht.

    De winst van Barcelona vond ik iets vertekend maar ja ook hier geldt dat de ploeg die het meest scoort wint. Liverpool verprutste wel heel veel doelrijpe kansen. Vrije trap Messi was natuurlijk van uitzonderlijke klasse. Beweren dat Messi een zwaar overschatte voetballer is, is net zo dom als beweren dat Duitse Lisa van GT een overschatte pijpster is.

  15. #5090
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Lisa wie? ken ik die?

  16. #5091
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tweede helft kwam Tottenham sterk opzetten maar ja, ze scoorden niet.
    Tottenham Hotspur heeft dinsdag eigenlijk geen enkele doelrijpe kans gehad. Twee kopballetjes over het doel na een vrije trap, een schotje in de handen van de doelman en een losse flodder van afstand meters naast het doel. Dat was het wel. De verdediging van Ajax stond meestal goed en de keeper kon een aantal hoge ballen makkelijk uit de lucht vangen. Na de toevallige inbreng van de fysiek sterke Sissoko gingen de Engelsen en er in de tweede helft een vechtwedstrijd van maken met veel lange en hoge ballen, waarmee ze vooral hoopten op de afvallende bal. Toen kwamen ze met opportunistisch spel inderdaad meer opzetten, maar voetballend vond ik ze deze wedstrijd niet sterk. Nadat de trainer de energieke Mazraoui had ingebracht voor Schöne moest Eriksen weer steeds vaker mee teruglopen (uit zo'n situatie ontstond ook dé enorme kans op de 0-2 van Neres) en was het min of meer gedaan met het blaffen van de Spurs.

    Ik verwacht niet dat Tottenham woensdag weer met vijf verdedigers zal starten en ben benieuwd of de van een blessure herstelde Mazraoui nu wel vanaf het begin zal worden ingezet. In Amsterdam zal het vooral goed opletten blijven voor Son, een tweevoetige aanvaller met veel kwaliteit en scorend vermogen. Uit tegen Manchester City scoorde hij binnen tien minuten twee keer en dat moet Ajax vanzelfsprekend zien te voorkomen.

    Het tweeluik is halverwege en Ajax leidt met 1-0.

  17. #5092
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Wordt wel de week van de waarheid nu voor ons. Of je schrijft historie, of je blijft zo maar met lege handen achter. Ligt heel dicht bij elkaar maar ik denk dat de dubbel wel gepakt gaat worden, dit team zie ik geen uitglijder maken tegen Willem II en ik ook geen punten morsen tegen Utrecht en de Graafschap.
    CL gaat 'm niet worden hoewel ik dat ook al dacht voor aanvang tegen Real en Juventus. Ik denk dat de wedstrijd volgende week tegen Tottenham wel is heel lastig kan gaan worden maar goed, het feit dat je met een Nederlandse club de halve finale CL haalt is natuurlijk al niet voor te stellen. Mochten we de eindstrijd halen dan kan ik me werkelijk niet voorstellen dat deze ploeg opgewassen is tegen Messi.

  18. #5093
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:42
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    Eerst moet Messi maar eens afrekenen met Liverpool, want hoewel iedereen denkt dat dat een gelopen koers is kan het toch nog spannend worden.
    Denk maar eens terug aan de CL-finale in 2005 tussen AC Milan en Liverpool, bij rust stonden ze 3-0 achter en uiteindelijk won Liverpool na strafschoppen.
    Goed, het was een andere tijd met andere spelers, maar toch. En Messi kan ook een slechte dag treffen, hoewel de beste man er op écht belangrijke momenten meestal wel staat.

  19. #5094
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:34
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Uiteraard maar ik denk dat Barcelona met Messi altijd wel een keertje scoort en hoe goed Liverpool ook is, ik zie ze geen 5 goals maken.

  20. #5095
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:42
    Berichten
    5.063
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.584 in 2.510 posts

    Standaard

    We zullen zien, of het nu Ajax-Barcelona of Ajax-Liverpool wordt, het is in beide gevallen een avond om naar uit te kijken.
    Moet Ajax wel eventjes de Spurs in bedwang houden natuurlijk.

  21. #5096
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.134
    Discussies
    233
    Thanks
    21.454
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ik hoop tegen beter weten in op Ajax-Liverpool, maar ben ook uitermate tevreden als het Ajax-Barcelona wordt.

    De vraag is in dat laatste geval wel of je als Ten Hag dan één van je verdedigers moet influisteren om tijdens de laatste training voor de CL-finale De Jong een doodschop te verkopen...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  22. #5097
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Eerst moet Messi maar eens afrekenen met Liverpool, want hoewel iedereen denkt dat dat een gelopen koers is kan het toch nog spannend worden.
    Inderdaad, net als Tottenham heeft Barcelona de komende wedstrijd het voordeel van de uit goal. Zoals Broodpoot stelt, indien Barcelona 1x scoort moet Liverpool er 5 maken. Natuurlijk, in het voetbal kan alles maar dat lijkt me toch een brug te ver.

  23. #5098
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    begrijp niet wat er met Mo Salah aan de hand is,vorig seizoen zou hij die bal op de paal er wel in hebben gekregen en konden we nog een spannende terugwedstrijd verwachten

  24. #5099
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.134
    Discussies
    233
    Thanks
    21.454
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Dat Ajax-aanvoerder De Ligt de enige is van de Amsterdamse hoofdmacht die de afgelopen weken ook buiten de Champions League naar behoren presteerde blijkt uit het meest recente Eredivisie Elftal van de Maand

    Feyenoord is met liefst vier spelers het best vertegenwoordigd in het Elftal van de Maand. Zowel Malacia, Sven van Beek, Jens Toornstra als Sam Larsson kreeg een uitverkiezing.

    De prijs voor Speler van de Maand bestaat sinds dit seizoen en is een initiatief van de Eredivisie CV in samenwerking met FOX Sports en Opta Sports. De winnaar wordt bepaald aan de hand van tientallen statistieken.

    Elftal van de Maand: Robert Zwinkels (ADO Den Haag); Denzel Dumfries (PSV), Sven van Beek (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Ajax), Tyrell Malacia (Feyenoord); Riechedly Bazoer (FC Utrecht), Jens Toornstra (Feyenoord), Luuk de Jong (PSV); Sam Larsson (Feyenoord), Lennart Thy (PEC Zwolle), Martin Ødegaard (Vitesse).

    Zelfs een inmiddels bij Utrecht voetballende mini-Bryan-Roy weet dit team wel te halen waar dat voor een tweetal UEFA-genomineerden voor de speler van de afgelopen eerste CL halve finales niet geldt
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. #5100
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    ...naar behoren presteerde...
    Even de cijfers van Ajax over de periode 31 maart tot en met 30 april 2019:
    negen wedstrijden gespeeld (waaronder PSV, twee keer Juventus en Tottenham Hotspur-uit) met als uitstekend resultaat 25 punten.

    Alleen het thuisduel tegen de Italianen eindigde in een gelijkspel (maar ook die wedstrijd was Ajax beter en verdiende het te winnen), de overige acht duels werden (vaak ruim) gewonnen. Als je zo'n druk wedstrijdprogramma hebt en in de eindfase van het seizoen op drie fronten volop meedoet, zijn deze cijfers indrukwekkend en alleszeggend. Dat is de enige waarheid.

    Iemand die anders beweert, begrijpt werkelijk helemaal niets van het voetbalspelletje.

 

 
Pagina 204 van 425 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214254304 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.