Pagina 190 van 426 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200240290 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.726 t/m 4.750 van 10629
  1. #4726
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    41.781
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.526 in 8.562 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Jongens, als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer over tot de orde van de nieuwe dag.
    Eén ding van gisteren wil ik nog wel kwijt:

    Yolanthe en Wesley uit elkaar
    Voetballer Wesley Sneijder (34) en presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen (33) zijn uit elkaar na een huwelijk van bijna acht jaar. Dat maakte hun management vanmiddag bekend. Over de reden voor de breuk wil het tweetal niets kwijt............. https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-w...kaar~ac268f0c/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #4727
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

  3. #4728
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    41.781
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.526 in 8.562 posts

    Standaard

    Pec Zwolle is wel 2x de pineut. Eerst in de competitie en nu wordt hun trainer weggekaapt.
    Ik denk dat Jaap een goede trainer is maar ik begrijp niet waarom ze niet voor Fräser zijn gegaan. Wilde waarschijnlijk iemand met een blanco Feyenoord verleden hebben.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4729
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ...maar ik begrijp niet waarom ze niet voor Fräser zijn gegaan.
    Als je de wedstrijden van Vitesse van vorig seizoen gaat terugkijken, begrijp je het misschien iets beter. Fraser staat sowieso in Arnhem niet bepaald bekend als een tactisch sterke trainer. Dan had Feyenoord veel beter Sturing kunnen aanstellen, da's een veel betere trainer-coach.

  5. #4730
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.508 in 6.159 posts

    Standaard

    Maar even wat relativerend commentaar van een gemiddelde voetbalkijker die van mooi voetbal houdt. Wat dat betreft was er gisteren veel te genieten. Erg mooie wedstrijd waarbij kansen over en weer in eerste instantie niet benut werden. Real kwam goed uit de startblokken waarbij Ajax zich iets te ver liet terugdringen. Kopbal tegen de lat. Respect voor de koninklijke? Wie zal het zeggen. En dan uit het niets al in de 8e minuut boem 0-1. Die zag ik niet aankomen. Heel mooi doelpunt. Blijkbaar brak dat doelpunt de ban want Ajax speelde vervolgens beter.

    En dan 10 minuten later weer een Ajax doelpunt en dan begin je toch te hopen dat het gaat lukken. Madrid uitschakelen. Vlak voor rust Real toch weer aandringen. Het zal toch niet dat Ajax zich in de luren laat leggen zo vlak voor rust? Gelukkig niet. Bij de 0-3 was het bekeken hoewel Real gevaarlijk bleef (schot op paal). De VAR moeten ze alleen hanteren of een bal over de DOELLIJN is. Niet of-ie over de zijlijn is. Bovendien, hoe ver in tijd moet je met de VAR teruggaan? Dan kun je wel elke situatie vóór een doelpunt gaan bekijken en of dat eventueel van invloed was.

    Deze wedstrijd stond op zich en is verdiend gewonnen door Ajax. Tegelijkertijd vind ik het maar een wispelturig elftal. Over het algemeen winnen ze dit seizoen met veel doelpunten per wedstrijd maar hoe moet ik nou die monsterzege van Feyenoord zien? En dat verlies tegen Heracles en het gelijkspel tegen Heerenveen? Schoonheidsfoutjes? Goede elftallen winnen omdat ze constant zijn. Tenslotte, die miskleun van Frenkie de Jong mag op dit niveau niet voorkomen en die trap van Ziyech op doel in de laatste fase vond ik ook geen slimme actie. Zoiets wordt normaliter keihard afgestraft. In de eindfase dien je de bal kost wat kost in de ploeg te houden en het risico beperken.

    Voor de liefhebber van mooi voetbal was het echter genieten. De weg naar de finale is nog lang, heel lang.

  6. #4731
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Eindelijk hebben die DIKBETAALDE voetballers eens gewerkt voor hun geld !
    Inderdaad, ik ben geen voetbalfan.

    Groet, schoolmeester.

  7. #4732
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Deze wedstrijd stond op zich en is verdiend gewonnen door Ajax.
    Ajax was in beide wedstrijden veel beter dan Real Madrid. Zoals Kroos dat gisteravond voor de Spaanse camera al direct eerlijk en sportief aangaf. Dus de wedstrijd van gisteravond stond zeker niet op zich, het ging over twee duels.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tegelijkertijd vind ik het maar een wispelturig elftal.
    Ajax was slecht uit de winterstop gekomen en dat heeft een aantal zeer onnodige en dure punten tegen Heerenveen en Heracles Almelo gekost. Maar de ploeg lijkt zich helemaal en net op tijd te hebben hersteld. Om het Ajax van dit seizoen, en dan met name in de hele eerste seizoenshelft, een wispelturig elftal te noemen vind ik nogal een vreemde uitspraak. Tussen eind 25 juli (begin van het seizoen) en 31 december 2018 werd maar 1 keer verloren. Hoezo grillig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ...maar hoe moet ik nou die monsterzege van Feyenoord zien?
    Ik heb het al eerder aangegeven. Dat kan 1 of 2 keer in een seizoen gebeuren in het voetbal. Dat gebeurt topclubs in alle landen. Je kunt beter 1 keer met 4 doelpunten verschil verliezen dan 4 keer met 1 doelpunt verschil. Dat heeft Ajax heel goed begrepen.

  8. #4733
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Eindelijk hebben die DIKBETAALDE voetballers eens gewerkt voor hun geld !

    Groet, schoolmeester.
    Ja inderdaad schoolmeester, ik neem dan ook aan dat Van der Sar de KNVB gaat smeken of ze a.s. zondag a.u.b. niet hoeven te spelen Ze hebben wel weer wat rust verdiend

  9. #4734
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Ik bedoel in het algemeen: als al die profvoetballers zo veel verdienen mogen ze wel eens een betere mentaliteit vertonen,
    oftewel harder werken voor hun geld.
    De meeste zijn knetterverwend met hun absurd hoge inkomens.

    Groet, schoolmeester.

  10. #4735
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Aantal berichten die vooral om af te zeiken bedoeld waren en als flaming gezien kunnen worden verwijderd.

    Bij herhalingen gaat men in de leesstand of tijdelijk een ban.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #4736
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Real Madrid helaas voor mij uitgeschakeld; geen foto dus dit jaar. De eerste wedstrijd met een beter spelend Ajax werd verrassend gewonnen door Real maar teveel indicatoren wezen al op dat het uitstel van executie was; zou het nu niet tegen Ajax geweest zijn, dan waarschijnlijk één ronde later.
    Alle complimenten aan Ajax natuurlijk dat zowel tegen Bayern, Feyenoord en Real Madrid liet zien dat het sterke spel meer is dan een eendagsvlieg met talentvolle spelers zoals Tadic, Neres, De Jong, De Ligt en Zyech.
    Aan Real Madrid kant jammer dat de huidige trainer spelers zoals Asensio, Marcelo en Isco structureel buiten de basis elf laat. Denk dat deze spelers aanvallend en qua creativiteit en scorend vermogen (zie de invalbeurten van Asensio) meer te bieden hebben dan Kroos (tegenwoordig zwak), Casemiro en Regulión.
    Na drie wedstrijden in een week met dezelfde basiself drie maal verliezen vroeg denk ik om wijzigingen in de opstelling maar Solari hield vast aan dezelfde verliezende basiself en het resultaat hebben we gezien. Het is zijn besluit (kiezen voor meer inzet ten koste van kwaliteit) en zijn verantwoordelijkheid en logischerwijs nu wat mij betreft ook zijn kop.
    Ajax gewoon terecht door, beide wedstrijden erg goed gespeeld en wie weet verrassen ze nog verder vanaf kwart finales.

  12. #4737
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Porto na verlenging door en helaas Roma niet, stugge Portugezen, geen leuke tegenstander.
    In de andere wedstrijd gelukkig PSG eruit, zeer onsympathiek ploegje en United na toch wel een spectaculaire wedstrijd door want wie had verwacht dat MU met 1-3 zou winnen?!?
    Wel een zeer dubieuze strafschop voor MU, maar soit, United is nu weer Ok nadat die gek daar weg is en blijft een mooie club.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #4738
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Ziedende Neymar haalt keihard uit naar UEFA: ‘Dit is een schande’

    PSG-ster Neymar heeft woedend gereageerd op de pijnlijke eliminatie in de Champions League tegen Manchester United. De geblesseerde Braziliaan schoot op Instagram uit zijn slof richting de UEFA, nadat de VAR arbiter Skomina had geadviseerd de Engelsen in de blessuretijd een omstreden strafschop toe te kennen.
    https://www.ad.nl/dossier-champions-...ande~a15d3ec3/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #4739
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    geen foto dus dit jaar.
    Jawel, hoor. Zeg eerlijk, die onderste foto is toch geweldig!

    Frenkie de Jong.jpg

    Frenkie de Jong.jpg

  15. #4740
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Frenkie de Jong warms up for life at Barcelona by humiliating Real Madrid star
    https://www.caughtoffside.com/2019/0...x-real-madrid/



    Ajax in de geest van Johan Cruijff in Madrid.


  16. #4741
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Gullit: 'Het was geen verrassing voor mij'

    Ruud Gullit vindt het meer dan terecht dat Ajax door is naar de kwartfinale van de Champions League. Over twee wedstrijden was de ploeg van Erik ten Hag veel beter dan Real Madrid, vindt de oud-international. Bij beIN Sports sprak Gullit zijn verbazing uit over het niveau van Real Madrid.

    'Het was geen verrassing voor mij', begint de wereldvoetballer van weleer. 'De eerste wedstrijd thuis verdiende Ajax niet te verliezen. Ik zag mogelijkheden voor Ajax in Madrid.' De voorspellingen van Gullit kwamen uit. 'Het middenveld van Real Madrid... Ik dacht: dat is precies wat Ajax wil.'

    'Dit was zo makkelijk voor Ajax', vervolgt de analist. Real Madrid liet Ajax in zijn kracht komen. 'De makkelijkste wedstrijd van het seizoen, tegen Madrid. In de competitie kunnen ze minder makkelijk voetballen dan dit.'

    Bron: Ajax Showtime

  17. #4742
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Iedereen die de wedstrijd in Amsterdam zag en op de juiste manier beoordeelde, wist natuurlijk dat het tweeluik nog niet was gespeeld. Dat Manchester United in Parijs won was bijvoorbeeld wel een verrassing, omdat het thuis was weggespeeld en in de terugwedstrijd ook nog een handvol basiskrachten miste. Maar Ajax was ook in de Johan Cruijff ArenA al veel beter dan Real Madrid, vooral in de eerste helft. De uitslag was die avond niet volgens het wedstrijdbeeld.

    Maar dat het in Madrid zó makkelijk zou gaan, had ik niet verwacht. Dat dan weer niet.

    De strafschop die de Engelsen gisteravond kregen vond ik niet terecht, in ieder geval uiterst discutabel, maar van de nederlaag van PSG heb ik vannacht geen minuut minder geslapen. Dat is niet een club die mijn gunfactor heeft.

  18. #4743
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Barça bevestigt interesse in De Ligt

    Matthijs de Ligt heeft met zijn optreden tegen Real Madrid de internationale belangstelling verder aangewakkerd. Barcelona heeft de 19-jarige Ajacied ook nadrukkelijk in het vizier.

    President Josep Maria Bartomeu erkende tegenover SER Catalunya dat er meer dan gemiddelde interesse is in de Ajax-aanvoerder. 'Zijn naam ligt op tafel. Als er buiten Barcelona zulke talenten spelen, dan kijken we daar altijd naar.'

    Bron: Voetbal International

  19. #4744
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Ik kan voorlopig rustig gaan slapen.


    Overmars stelt Ajax-fans gerust

    MADRID - Marc Overmars weet dat er in juli bepalende Ajacieden zullen vertrekken, maar de directeur voetbalzaken maakt zich geen zorgen.

    "Dat gebeurde na de finale van de Europa League ook. En kijk waar we nu staan. Een nieuw, sterk elftal opbouwen kan snel gaan."

    Hij stelt de Ajax-fans dan ook gerust. Ook dit jaar zal Ajax – met de Champions League-miljoenen in de achterzak en de 86 miljoen euro voor Frenkie de Jong op de bank – als het moet niet schromen om flink te spenderen. "Al gaat het niet om veel geld uitgeven om het uitgeven", verduidelijkte de oud-vleugelflitser van onder meer Ajax, Arsenal, FC Barcelona en Oranje. "Maar voor de spelers die we willen hebben, zullen we ver gaan. Soms moet je nu eenmaal meer investeren. Ik heb er vertrouwen in en er een goed gevoel over dat het in orde komt."

    Overmars zei te beseffen dat het geen eenvoudige opgave is. "Sommige talenten worden één keer in de twintig jaar geboren en zijn niet of nauwelijks te vervangen. Dan doel ik op Frenkie en Matthijs, dat soort jongens."

    Bron: De Telegraaf

  20. #4745
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    'Ajax wordt gezien als het gele hesje van het voetbal'

    De overwinning van Ajax op Real Madrid in de achtste finale van de Champions League is er één die Europa kan gaan veranderen. Dat denkt het Belgische De Tijd. 'Ajax Amsterdam zet het Europese topvoetbal in lichterlaaie', schrijft het dagblad.

    Het krant ziet de zege van Ajax als een soort opstand in Europa. 'In Europa wordt Ajax dan weer op het schild gehesen als het gele hesje van het voetbal dat zijn middenvinger opsteekt naar de ongelijkheid in het voetbal. Het ongenoegen daarover neemt toe onder Europese fans.' Daarmee doelt het medium op de macht van het geld in de sport. Rijke clubs kopen overal spelers weg en winnen alles, terwijl een club als Ajax, maar bijvoorbeeld ook een FC Basel, vrijwel enkel kan putten uit de eigen nationale markt.

    'De rol van Ajax aan de sportieve top leek uitgespeeld, maar daar trok het zich weinig van aan. De club zette een meesterlijke scouting en jeugdopleiding neer tegenover de economische realiteit van de kleine thuismarkt. Een constante stroom aan jonge spelers wordt opgeleid of weggeplukt en met forse winst doorverkocht.' Het vele geld wat Ajax daarmee verdient, weet het niet altijd goed te herinvesteren, schrijft het blad. 'Ervaren toppers willen namelijk niet komen', ondanks dat de club afgelopen zomer Dušan Tadić en Daley Blind wist aan te trekken. 'Die zitten niet te wachten op wedstrijden tegen FC Emmen en FC Groningen.'

    'Ajax staat symbool voor Nederland. Dat ziet zich op politiek topniveau als een gelijke van Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk, maar krijgt die erkenning niet. Het is te groot voor de kleintjes en te klein voor de groten. In het voetbal zijn er de 'Big Five' en Ajax, met voorsprong.'

    Bron: Ajax Showtime

  21. #4746
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    41.781
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.526 in 8.562 posts

    Standaard

    Ziedende Neymar haalt keihard uit naar UEFA: ‘Dit is een schande’
    PSG-ster Neymar heeft woedend gereageerd op de pijnlijke eliminatie in de Champions League tegen Manchester United. De geblesseerde Braziliaan schoot op Instagram uit zijn slof richting de UEFA, nadat de VAR arbiter Skomina had geadviseerd de Engelsen in de blessuretijd een omstreden strafschop toe te kennen. ............ https://www.ad.nl/europees-voetbal/z...ande~a15d3ec3/

    Bij heel wat wedstrijden had de VAR nu veel invloed. Dat is eigenlijk wel opvallend.
    Had niet verwacht dat PSG zou worden uitgeschakeld.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #4747
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    41.781
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.526 in 8.562 posts

    Standaard

    En Sergio Ramos zag dat het niet goed was
    De Real Madrid-speler die het slechtste gevoel overhield aan het duel met Ajax, was Sergio Ramos. Zijn gok om een schorsing uit te zitten op de tribune (zodat hij weer met een schone lei kon spelen in de kwartfinale van de Champions League), pakte volledig verkeerd uit. ....... https://www.ad.nl/dossier-ajax/en-se...-was~ab47d2e3/


    Bij Real Madrid zal wel veel gaan veranderen na dit rampzalige jaar. Het vervelende is dat je constant de naam van Mourinho hoort. (Zidane heeft reeds geweigerd) Dat is werkelijk niet te hopen ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #4748
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    41.781
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.526 in 8.562 posts

    Standaard

    PSV hoopt de komende periode een aantal grote talenten langer aan de club te binden. Een van hen is de 18-jarige Zakaria Aboukhlal, die een uitstekende ontwikkeling doormaakt en in de Keuken Kampioen Divisie vrijwel wekelijks tot de uitblinkers behoort. Aboukhlal was deze winter al present bij het trainingskamp van de A-selectie in Qatar en lijkt snel de volgende stappen te gaan zetten. .....

    Eerder werd al duidelijk dat PSV ook probeert om Michal Sadílek, Donyell Malen, Pablo Rosario en Joël Piroe langer aan de club te binden. Bij de laatste drie is al geruime tijd sprake van de wens om de contracten te verlengen. ............... https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...-psv~a5c4a2eb/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #4749
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter020 Bekijk bericht
    Gullit: 'Het was geen verrassing voor mij'
    'Het middenveld van Real Madrid... Ik dacht: dat is precies wat Ajax wil.'

    'Dit was zo makkelijk voor Ajax', vervolgt de analist. Real Madrid liet Ajax in zijn kracht komen.
    Had liever een middenveld bij Madrid willen zien met de volgende spelers:
    Marcelo - Isco - Modric - Asensio (drie hiervan doen niet mee met deze trainer)
    Verdedigers: Regulion - Ramos - Varane - Carvajal
    En vooraan: Benzema samen met Bale

    Het zou een team zijn met minder verdedigende kwaliteiten (zoals nu met Casemiro en Kroos) maar waarschijnlijk met meer balbezit (en dus minder hoeven te verdedigen), aanvallender en met meer scorende capaciteiten. De trainer kiest helaas voor defensieve behoudende middenveldspelers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het vervelende is dat je constant de naam van Mourinho hoort. (Zidane heeft reeds geweigerd) Dat is werkelijk niet te hopen ...
    Dat zou verschrikkelijk zijn.

  25. #4750
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    https://www.telegraaf.nl/sport/32553...eal-in-gesprek

    Gaat waarschijnlijk helaas wel gebeuren...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 190 van 426 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200240290 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.

Freude 468*60   Diamond 468*60