Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ze is terug! Dat wil zeggen, de dame waarover ik deze recensie heb geschreven is terug. Ze beweert nu dat ze uit Litouwen komt, vorige keer Chantal heette en nu Valentina heet. Kan jij het nog volgen, ik niet, maar goed .. voor een eerste sessie was het prima sex. Ze beweert nog een maandje ofzo te werken en dan te stoppen (dat zij ze de laatste keer dat ik haar zag ook, maar goed ..)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 januari 2007 om 22:53

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Ze is terug! Dat wil zeggen, de dame waarover ik deze recensie heb geschreven is terug. Ze beweert nu dat ze uit Litouwen komt, vorige keer Chantal heette en nu Valentina heet. Kan jij het nog volgen, ik niet, maar goed .. voor een eerste sessie was het prima sex. Ze beweert nog een maandje ofzo te werken en dan te stoppen (dat zij ze de laatste keer dat ik haar zag ook, maar goed ..)
    Na een nachtje slapen, denk dat ik me vergist heb en dat het hier toch een andere dame betreft, waar ik eerder mee naar de kamer ben geweest, maar klaarblijkelijk geen recensie over heb geschreven. Ze is terug naar een royaal half jaar afwezigheid. In de tussentijd heeft ze in Munchen gewerkt:

    Naam : Valentina (voorheen Chantal)

    Haarkleur/-lengte : blond geverfd

    Lengte dame : +/- 1.70

    Postuur/Cupmaat : B / C, ietwat hangend

    Nationaliteit/Taal : Litouwse, praat Duits

    Leeftijd : schat rond de 25

    Tatoeages/Piercings : ?

    Service : PZC, NMC, Zoenen


    Professioneel, aardige dame. Leuke oogjes. Ze is veelal in de kino te vinden, waar ze niet opdringerig is. Zoenen kan ze goed, maar het lijkt of ze liever andere dingen doet, geen nazorg. Pijpen was redelijk goed, neuken was ok. Kortom een royale voldoende, leuk voor een keer.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Babylon 468*60