Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 172 van 172
  1. #151
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan j Bekijk bericht
    ik las op rhein forum dat Jenny weer in xanten is . !
    Dat lijkt me érg stug...

    Jenny en ik zitten (in een internetcafé) aan de Rivièra op dit moment. En dat is geen grap.

    Rolf

  2. #152
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:33
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    :o AHA dan zal het wel een ander Jenny zijn .

    maar doe ze de groeten van mij .

    ik las alleen gistere het volgend bericht op rhein forum .

    "Ich hatte gestern einen schönen Tag im PT Xanten.
    Ich war von 12 bis 18 Uhr dort, 5 Frauen anwesend, zwei gut, eine sehr gut.
    Wenig Dreibeiner, max. waren 7 da.
    Jenny, ca. 25, die Top Schwarze hat es mir wieder angetan.
    Ihr Blowjob ist genial, und sie geht auch verbal sehr gut mit.

    Wer eine sehr gute Schwarze sucht, ist bei Jenny richtig.

    Witzig und mit viel Freude bei der Arbeit war auch Katharina,
    eine süße Russin, Anfang 20, mit niedlicher Brille und viel Humor.

    Fazit: 2x Jenny, 1x Katharina, 1x Sandra.
    Gut entspannt in der schönen Sauna und dem Außengelände
    bestens gegessen.
    Die Fahrt hat sich wirklich mal wieder gelohnt.""


    groeten
    Leon

  3. #153
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:44
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.798
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Daumen hoch Jenny in Xanten???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    Dat lijkt me érg stug...

    Jenny en ik zitten (in een internetcafé) aan de Rivièra op dit moment. En dat is geen grap.

    Rolf
    Je gelooft het of niet.
    Zit je, na een dagje buitenland en dus verstoken van Ijsberenforum, je berichten van anderhalve dag op het Ijsberenforum, netjes op volgorde dus van gistermiddag tot nu middernacht donderdag door te nemen, is daar als klapstuk, als laatste het denderende bericht dat Jenny terug in Xanten zou zijn.....

    Gustomass kijkt tegenwoordig, na bijna 100 Golden Time bezoeken in amper 20 maanden niet zo gauw meer ergens van op, maar....voor een terugkeer van Jenny naar Xanten.........is het nog iets te vroeg.
    Never say never....die hou ik erin.......

    Wether Jenny will show up in Xanten....who knows....
    But one day she will show up somewhere..... today at the French Riviéra
    ...for sure she will not stay there for ever.....

    So who knows, where she will show up, just keep on hoping, waiting and destiny will decide when she will show up where.

    My very best regards to you Jenny, have a nice time over there. Hope you enjoy yourself.

    Wish you were here....though...

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. #154
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Schade das kamilla nicht mehr im PT xanten ist war in Januar da habe sie gerne geleckt seine Dicke Muschi und seine Riesen Titten genuckelt weis jemand wo sie jetz ist?

  5. #155
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:44
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.798
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    376 in 78 posts

    Daumen hoch even lekker off topic....

    Zo, ijsbeer Gusto is weer terug uit ijsberenland bij uitstek wat alles is..........behalve een land voor ons ijsberen...
    Dus maar weer eens kijken wat er in de naaste omgeving nog te krijgen is...
    Via deze omweg, tja moet af en toe wat, wilde Gustomass Rolf.Xanten eens vragen of ie al in YinYang geweest was en hoe het bevallen is om als paar daar te vertoeven. Is dat daar nu nog wel of niet meer mogelijk...
    Omdat ijsbeer Gusto enkel via deze weg ijsbeer Rolf.Xanten kan bereiken, dan maar gekozen voor dit ijsberenpad.

    Het was overigens geweldig daar in het hoge Noorden maar een hónger dat Gusto toch heeft gekregen.....

    Tot gauw maar weer eens in YY, GT,Xanten, PHG, Hennef, of in een van die andere ijsberenparadijsjes....

    Gustomass Polar Bear is calling........gggrrrrrrr
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  6. #156
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    TheSickboy bracht gisteren een dagje door op de vrijetijds-afdeling van het plaatselijke bejaardenhome te Xanten, beter bekend als de partytreff...:green_smi.

    Uitvoerig verslag volgt later op de dag....

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #157
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Amai

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    TheSickboy bracht gisteren een dagje door op de vrijetijds-afdeling van het plaatselijke bejaardenhome te Xanten, beter bekend als de partytreff...:green_smi.
    Deze cynische opmerking over de plaatselijke fijne-vleeswarenafdeling belooft alleszins geen spetterend verslag.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:07

  8. #158
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Via deze omweg, tja moet af en toe wat, wilde Gustomass Rolf.Xanten eens vragen of ie al in YinYang geweest was en hoe het bevallen is om als paar daar te vertoeven. Is dat daar nu nog wel of niet meer mogelijk...
    Nee, Jenny en ik zijn (nog) niet geweest. En we zijn zojuist in een héél ver buitenland aangekomen dus het komt er ook even niet van. Maar zodra we geweest zijn, schrijven we een recensie.

    En nu weer snel on-topic: gisteravond waren we, vlak voordat we naar het vliegveld moesten, even in Xanten. Lekker gegeten in ons favoriete restaurant, herinneringen opgehaald aan onze eerste date "buiten", afijn, je kent het wel. En na al die enthousiaste berichten op dat Duitse forum (en een paar op dat andere Nederlandse forum) waren we nogal nieuwsgierig geworden. Zou er daar een wonder zijn gebeurd? Maar de (op één Nederlandse auto na) compleet lege parkeerplaats zei ons genoeg: er is daar niets te beleven en die over-enthousiaste berichten hebben een hoog "sponsoring"-gehalte...

    Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar de recensie van theSickBoy :green_smi

  9. #159
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard recensie van Sickboy's laatste bezoek aan Xanten

    Het was reeds maanden gelden dat TheSickboy nog eens alleen de trip naar Duitsland had aangevangen. De stilte in de auto was overweldigend zonder het van Krimson. Het moet gezegd: het gezelschap van Krimson is een beetje zoals jeuk op een moeilijk bereikbare plaats; vervelend omdat je er niet bij kan om te krabben, maar éénmaal ze er niet meer is, mis je ze ook wel een beetje….

    Het was ook lang geleden dat TheSickboy nog eens in twijfel had gestaan over wat de bestemming zou kunnen worden van zijn tripje. De recente berichten dat Barbie weer gesignaleerd was in GT waren een sterke indicatie om richting Bruggen te karren. De talloze goede ervaringen in Bochum waren evenzoveel redenen om Paradiso nog eens een keertje aan te doen.

    Standvastig als TheSickboy is, hield ik mij aan mijn oorspronkelijke voornemen en zette ik koers richting Xanten. De klotebaan tussen Venlo en Xanten was een beetje verdwenen uit mijn geheugen maar dit zal niet snel meer gebeuren. Zowat iedere boer uit NRW had besloten om gisteren nog maar eens de tractor van stal te halen en reed er netjes mee voor mijn ijsberenmobiel. Dito voor alle vrachtwagens, bestelwagens, camionettes en zondagsrijders die zich van dag hadden vergist. Driewerf:

    Aangekomen in PT Xanten werd ik als eerste klant van de dag verwelkomd door Apolonia (later op de dag zouden er nog een 4-tal heren binnensijpelen). Zoals wel eens vaker in een partytreff staat ook in Xanten het strakste vrouwvlees aan de verkeerde kant van de bar. Met spraakwaterval Apolonia is het lekker kletsen maar daarvoor was TheSickboy niet gekomen.

    Een telefoontje naar Xanten een dagje eerder leverde mij de info op dat er normaal gezien 5à6 vrouwen aanwezig zouden zijn, ik rekende dus op een viertal dames, het waren er twéé . (rond 13u kwam er nog eentje bij). Apolonia vertelde mij dit netjes aan de deur, dus ik had me kunnen omdraaien maar deed dit toch maar niet.

    Waren aanwezig:
    Chantal: Poole, begin 20, heerlijk lichaam, slank maar toch met een mooi kontje en leuke borstjes, niet onknap aangezicht, maar bijzonder weinig communicatief
    Debby: Hindoestaanse dame, eind 30, wat voller, helemaal niet dik, alles nog goed strak, spreekt vlot nederlands en heeft een leuke babbel.
    Maria (vanaf 13u): Braziliaanse wervelwind, eind 30, wat voller maar ook nog lekker stevig, deze dame kan ongelooflijk arrogant uit de hoek komen maar als je aan haar goed kant kan komen (gezien haar lekkere kont, haar achterkant) dan heb je wel een fijne tijd met haar.

    TheSickboy raakte met Debby als eerste aan de praat. Aangezien er géén andere klanten waren besloten we om beneden rustig onze tijd te nemen met een wederzijdse massage. We klooiden wat met de massageolie en maakten als afsluiting een nummertje, Debby pijpte eventjes met condoom, plichtmatig nummertje, allemaal zéér gewoontjes….

    Aangezien de geilheid nog nauwelijks was geblust daalde ik al snel weer de trap af met de lekkere Chantal. Je hoort wel eens spreken van ‘de klik’, welnu, Chantal had daar nog nooit van gehoord… Wat ongeïnteresseerd sjorren aan mijn kleine vriend, een volle 30 seconden PZC (nuja ‘pijpen’, ze nam m’n eikel in de mond en sjorde verder aan de schacht) en dan moest ik aan de slag.
    Ik kan niet van ervaring spreken maar ik vermoed dat je met een beetje creativiteit met een zoutzak betere seks kan hebben.

    Ondertussen was ook Braziliaanse Maria in de tent gearriveerd, ik kon haar beneden op de matras boven aan de bar horen kwetteren. Samen aan de bar gezeten bleek dat we het wel met elkaar konden vinden en dit uitte zich in wederzijdse pesterijen, plagen is om liefde vragen….
    Met de belofte voor een massage op zak trokken we naar beneden maar aan de massage kwamen we niet toe, er ontspon zich een passionele vrijpartij waarbij Maria mij in het Portugees aanmoedigde. Lekker pijpen (genre Nilfisk), plagerig zoenen, bijna-verstikking bij het beffen, bijna-horloge-kwijt-vingeren, enthousiast neuken,…. dit begon er beter op te lijken!

    Gedurende de dag toonde Maria aan dat ze over een behoorlijk uitgesproken karakter beschikt. Ze weigerde om een Duitse heer te pijpen, sjorde een andere heer in record tempo klaar en voelde zich niet te beroerd om tegen mij denigrerende opmerkingen te maken over andere, oudere beren. Niet netjes! (mààr, met spijt in het hart geef ik het toe, wél grappig!:o )

    Na een broodje een koffie en wat frisse lucht herinnerde Maria zich dat ik haar een massage had beloofd, wij weer naar beneden voor de massage en voor een tweede nummertje. Een dik uur later strompelde ik afgepeigerd de trap op, parkeerde mij op de bank met een tijdschrift om er een uur niet meer af te komen.

    Toen ik aanstalten maakte om op te krassen sleurde Maria mij nog een derde keer naar beneden. Mijn vijfde schot van de dag werd niet eenvoudig bewerkstelligd, Maria moest stevig aan de bak maar ze deed dit met enthousiasme. We neukten en (Maria)pijpten op grote matras , op het verhoogde bed , onder het verhoogde bed en uiteindelijk weer op de grote matras waar ik over Maria’s mond en borsten mocht (moest) komen. Wat voelde als een geiser bleek uiteindelijk een druppelende kraan te zijn…

    Slotsom:
    Xanten is nog steeds een mooie, nette en verzorgde tent, broodjes en eten zijn lekker.
    De dames waren qua uiterlijk wat je in een partytreff kan verwachten, geen hoogvliegers maar ook geen echte afknappers.
    De service van de dames was wat mij betreft van bijzonder matig(Debby), over zéér pover (Chantal) tot goed (Maria).

    Aangezien Maria maar sporadisch aanwezig is, qua uiterlijk ook geen hoogvlieger is én niet van plan is om regelamtig te werken, zie ik geen enkele reden waarom ik in de nabije toekomst nog eens naar Xanten zou afzakken.

    Da’s jammer, want op een gegeven moment zat ik buiten in het zonnetje en moest terugdenken aan een dagje Xanten, zowat een jaar geleden.

    ...toen zat ik er samen met Krimson in het zonnetje met een paar gewone lieve dames, op éénvoudig verzoek werd er een broodje gebracht, een biertje gebracht, een ijsje gebracht,….

    Jammer dat dit tot het verleden behoort….



    Uw razende reporter, TheSickboy…:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:07
    Cancel my subscription to the ressurection...

  10. #160
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gaunt Bekijk bericht
    Ik wil toch ff opmerken dan Chantal net 30 geworden is en ... ik juist met haar heel erg goed over weg kan ... dus wel die "klik"
    Dan ziet deze dame er bijzonder goed uit voor haar leeftijd, waarvoor hulde: én goed om te lezen dat er beren zijn die wel goed met haar overweg kunnen.

    Ciao! :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  11. #161
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goed becijferd!
    Echte rekenwonders die Nederlanders!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #162
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Hi

    Weis jemand wo sich Kamilla die polin auftreibt ???? sie ist seit februar nicht mehr in Pt. Xanten zu treffen schade

  13. #163
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Cool Opkrikken....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    ....En na al die enthousiaste berichten op dat Duitse forum (en een paar op dat andere Nederlandse forum) waren we nogal nieuwsgierig geworden. Zou er daar een wonder zijn gebeurd? Maar de (op één Nederlandse auto na) compleet lege parkeerplaats zei ons genoeg: er is daar niets te beleven en die over-enthousiaste berichten hebben een hoog "sponsoring"-gehalte...
    Fijn dat jullie er nu anders over denken en de boel weer proberen op te krikken....

    Silvester
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  14. #164
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen runter Het walhalla bestaat.....

    Nou, na alle reclame gemaakt door Gustomass toch maar een keer Pools(!)hoogte wezen nemen in Jenny's Partytreff in Xanten.

    Om een objectief beeld te krijgen, had ik een goede vriend meegenomen die nog geen enkele Duitsland ervaring heeft en alleen nog bekend is met het magere (betaalde) sex aanbod in Nederland.

    Het was een mooie zonnige dag, en beiden hadden we er enorm veel zin in: 7-7-7, en minimaal 7 gewillige dames, wat wil je nog meer! De ligging van de villa is mooi beschut en de ontvangst (door Jenny!) prima en hartelijk. Nette kluisjes en douches, en gewoon een goed verzorgde en hygenische club. Als wij zo rond 15:00 binnen komen zijn er een man of 10 en inderdaad 7 actieve dames aanwezig. Aan de bar is het erg gezellig, er zijn lekkere hapjes en er wordt flink gedolt, dat begint dus goed.

    Maar zo leuk als de sfeer aan het begin was, zo'n domper is dan hetgeen waarvoor je eigenlijk komt Je wordt als man zo ongeveer aangerand door (minimaal) 2 dames, die je koste wat het kost binnen no-time tot een orgasme willen brengen. Ben toch wel wat gewend, maar het drong de dames niet door dat ik nog even rustig aan wilde doen. Zo lagen er dus binnen een paar minuten 4 kerels en 7 vrouwen op een groot matras, waarbij de mannen duidelijk NIETS (maar dan ook NIETS!) in te brengen hebben: je wordt op je rug gelegd, wordt door handen en borsten compleet geblokkeerd en 1 van de dames begint als een idioot aan je kleine heer te trekken. Na 5 seconden (echt waar, dit is niet overdreven!) beginnen ze dan al te kreunen "spritz doch mein Schatz, komm spritz!" ondertussen continu rondkijkend en totaal niet in jou geinteresseerd. Ook het feit dat om te "spritzen" het apparaat toch wel eerst hard moet worden, drong niet tot de dames door.

    Dat zoenen niet gebruikelijk is in een PT is nu wel bekend, maar dat eigenlijk geen enkele actie van jou kant wordt gewaardeerd is natuurlijk bizar. Zoenen, vingeren, beffen, vergeet het maar. En als het nu topmodellen waren, had je nog iets te kijken als je zo passief op je rug ligt, maar nee, deze dames zijn allemaal >70Kg en qua schoonheid nou niet echt top. Op zich helemaal niet erg, als de sex dan maar goed is, maar helaas was die dus ver beneden nivo.

    Bang dat het aan mijn hoge eisen ligt, maar eens voorzichtig bij mijn vriend gevraagd hoe het er mee ging: nou, ondanks dat ie dus nog nooit in een Duitse club geweest was, was dit de meest dramatische vertoning die hij ooit meegemaakt had. Hij voelde zich ook aangerand en dit had niets, maar dan ook niets met sex of erotiek te maken vond hij.

    Zelfs mijn ooit matige (ISO 9000) ervaring in PT Dorsten was nog minder slecht dan dit. Jammer, want het idee van een all-inclusive is leuk, maar dan moeten de vrouwen en de bijbehorende service wel van top niveau zijn. Gelukkig weet ik van een aantal besloten feesten (met dames en service zelfs boven GT nivo) dat dit wel degelijk mogelijk is.

    Het koste wat moeite mijn vriend uit te leggen waarom ik zo vaak naar Duitsland ga, maar gelukkig heb ik hem kunnen overhalen mee te gaan naar een echt paradijs om te genieten van de schoonheden in de Grote Tuin in Bruggen. Binnen 5 minuten werd alles gelukkig weer heel snel duidelijk: het walhalla bestaat, alleen is dit niet in Xanten of Dorsten!

  15. #165
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Een prima geschreven bericht, Minime.
    Nog nooit in Xanten geweest; wel onlangs nu al een paar maal in Dorsten.
    Wat je schrijft komt misschien zowat met de echte werkelijkheid overeen.
    Misschien is er het wel niet echt slecht, maar na enkele Partytreff bezoekjes in Dorsten weet ik niet wat me er van weerhoudt om een echt lang kritisch bericht hier over te schrijven.
    Kom niet tot schrijven toe, weet niet hoe het komt.
    Totale prijs wat je moet betalen is niet hoog, (eigenlijk een echt koopje) maar ja, wat krijg je terug eigenlijk ?
    Misschien Uw bericht plakken bij dit van Dorsten ? Ben niet helemaal met alles eens, maar er zit wel veel waarheid in , in Uw hierboven geschreven bericht.
    Prima geschreven. Met dank.

  16. #166
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht

    Het koste wat moeite mijn vriend uit te leggen waarom ik zo vaak naar Duitsland ga, maar gelukkig heb ik hem kunnen overhalen mee te gaan naar een echt paradijs om te genieten van de schoonheden in de Grote Tuin in Bruggen. Binnen 5 minuten werd alles gelukkig weer heel snel duidelijk: het walhalla bestaat, alleen is dit niet in Xanten of Dorsten!
    Beste MiniME

    Ik ben nog nooit in Xanten geweest en wil/kan daar ook geen mening over geven. Wel ben ik in GT en Dorsten geweest. En ondanks dat een PT een fysiek gebeuren is, waar kwantiteit boven kwaliteit gezet kan worden. Ben ik het wat betreft jou verhaal over Dorsten daar absoluut niet met je eens. Misschien dat het vroeger (leest 1 á 2 jaar geleden) anders was, maar ik vind Dorsten een klasse tent. De mensen achter de bar (Roberto, Simone en Patritcia) proberen je echt te vermaken en willen ook graag dat je terug komt. Het eten is geweldig en beter dan bij GT.

    Wat betreft de dames voor de bar, die kunnen gezien de hoeveelheid werk en het aantal wachtende mannen er wel eens een hoger tempo op zetten. Zeker als je gaat liggen als een mak schaap voor het slachten of als je denkt die zal ik eens een flinke beurt geven .

    Mijn ervaring is, als je ook interesse in de vrouw toont en liefde geeft je het dubbel en dwars terug krijgt. In het verleden is er nog wel eens terecht geschreven dat de Pools dames alleen onderling praten . Mogelijk omdat zij de andere talen niet machtig waren, maar daar is nu toch een grote verandering in gekomen. Nu proberen ze de beren ook zoveel mogelijk te betrekken bij het gesprek als ze pauze hebben en laten ze je niet meer alleen in een hoekje zitten. Qua uitstraling mogen ze misschien niet voor iedereen de GT kwalificatie halen, maar ik zie ze als mooie jonge meiden die je een goed gevoel geven over de hele dag. Meiden die je het gevoel geven dat ze je aardig vinden . Ik heb nog nooit een tent gezien/gehoord (voor dat geld) waar ze je vragen om lekker mee te gaan in de sauna of in de jacuzzi en waar je de hele dag lekker van ze kunt genieten.

    Kortom morgen ga ik weer naar Dorsten om me als een Tsaar te laten behandelen en ga gerust met me mee, dan zal ik laten zien dat er wel degelijk wat veranderd is.

    Groetjes Igor

  17. #167
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Igor-Ergaster Bekijk bericht
    Beste MiniME

    Hallo MiniME,

    Ik sluit mij aan bij het verhaal van Igor. In ieder geval een aantal dames in Dorsten zijn grote klasse. Het eten van de nieuwe cateraar is nu echt zeer goed en gevariëerd. Ook het Poolse onderlinge geklets van de dames op de matras is veel minder geworden. De baas van de PT heeft de dames hierop aangesproken en sindsdien gaat het stukken beter.
    Het is nu ook niet meer een uitsluitend Pools naaikransje. Ook dames uit Cuba, Dominicaanse Republiek, Thailand en Roemenië zijn er nu.
    Het is er alleen maar beter op geworden in PT Dorsten.

    Groetjes,

    Tukkie.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juli 2007 om 00:22

  18. #168
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:14
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard goedkoop is duurkoop

    Als ik het verhaal van MiniMe lees, doet mij dit meteen weer denken aan die dag dat ik in Dorsten ben geweest..................precies hetzelfde scenario.
    Ik vond het geen mooie tent en vond de dames allerminst aantrekkelijk.

    Ook het neuken met 20 personen op 1 vies 10 jaar oud matras sprak mij niet aan.
    Het is me toen niet gelukt om klaar te komen ondanks dat ik 3 vrouwen had geneukt. Ik werd er gewoon niet geil van.

    Ik denk dat Xanten daarom voor mij ook niet een tent is waar ik heen zou gaan. Maar ja smaken verschillen nu eenmaal......................
    Ik betaal liever iets meer in PHG of in GT, maar dan weet ik wel dat ik lekker geneukt heb aan het eind van de avond.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #169
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Goedkoop ja, maar wat krijg je nu eigenlijk?

    Ben het met Rex (en Lanciared) eens: het is zeker niet duur, goedkoop zelfs. En blijkbaar is er goed eten en de sfeer verbeterd vergeleken met vroeger, mooi! Maar: wat krijg je nu eigenlijk voor dat weinige geld? Geen erotiek of sex in mijn beleving, maar een standaard afwerkbeurt, waarbij je, als je een vrouw was, gelijk aangifte zou doen van verkrachting en respectloos afwerken. :green_smi

    Don't get me wrong: ik hou van orgies en grote groepen mensen die sexen, maar dan moet het wel geil zijn en dat was dit (Xanten, maar eerder ook Dorsten) zeker niet voor mij. En dus ook niet voor die vriend van me die nog geen enkele Duitsland ervaring had (en nog dus niet "bedorven" door kwaliteitsdames uit Freude of GT/PHG/YY/etc).

    Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal, en er zijn blijkbaar voldoende mensen die dit wel leuk vinden (zie de postings hiervoor) en ben ook blij dat ik ben wezen kijken, je moet alles een keer meemaken immers. En ook goed dat dit forum er is: zo kan iedereen voor zichzelf bepalen of dit zijn ding is of niet.

  20. #170
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 13:34
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Wat een drama daar in Xanten! Drie nietszeggende vrouwen aanwezig die niet weten hoe een man te behagen. Gelijk een bus babyolie over je heen en trekken maar! Van erotiek nooit gehoord.
    Ik zal wel weer op het verkeerde moment daar zijn geweest: ipv 5 vrouwen volgens website waren er maar drie: Lara, een griekse met een gezicht alsof ze net een pot zure bommen naar binnen gewerkt heeft; Helena, een klein dikkertje met grote tieten; Josephine, uit Jamaica..........
    Zoals gezegd allemaal zonder interesse en pijpen en neuken van een allerlaagst niveau. Baggertent!!!

  21. #171
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Nee hoor Philoe, je was op het goede moment. Als er 9 vrouwen zijn is het namelijk 3x zo erg, dat wil je echt niet (dat was dus toen ik er was!).

  22. #172
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:55
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    01-11-2007 in pt xanten geweest. samen met wat landgenoten een heerlijke middag gehad!!!

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.