Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 172
  1. #101
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi!! war im Xanten Razzia?? wollte eigentlich am wochenende Xanten Besuchen
    wieviele Mädels trifft mann da an? und kann mir jemand welche Empfehlen um richtig Spass zu haben??

  2. #102
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960
    Ik ken haar verder niet (helaas, als ik al jouw berichten teruglees) maar begrijp ik goed dat jullie nu een relatie hebben? Betekent dit ook het einde van al die verhalen van jou? Of gaat ze vanaf nu vrolijk met je mee?
    Nee, aub niet het einde van je verhalen Gustomass. Deze verhalen helpen me door deze tijden heen. Het is alsof ik er zelf ben, door jouw verhalen te lezen...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  3. #103
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    @Gustomass


    KLOPT JENNY WAS ECHT DE GANGMAAKSTER.
    Jammer dat ze nu weg is daar, ik had vernomen van (verslaafde gasten daar) dat Jenny een relatie had met "Jurgen" de Eigenaar.
    Toen zijn vrouw Appolonia daar achter kwam waren de piepers gaar natuurlijk.
    Ze zijn uit elkaar geweest, maar wat nu scheind is "Jurgen" weer terug bij appolonia, en is Jenny dus vertrokken.
    Jammer maar helaas, Jenny was voor mij de beste daar, ze gaf altijd een blowjob (lekker puur natuur als je de tent verliet.
    De laatste keer dat ik er was waren er 3 poolse dames, en Jenny (16 dec. 2006).
    1 Poolse dame was nadrukkelijk aanwezig (groot + fors type) ben haar naam kwijt, maar goed ook wat een K.U.T. wijf.
    Ieders keer schreeuwen door de hele tent, en de boel zo snel mogelijk afwerken.
    Zo'n tijpe moet Jurgen eigenlijk niet in zijn tent laten, dit heb ik hem ook verteld.
    De andere dames waren wel OK, maar ook op de snelle wip gericht,.
    Jammer vroeger was het beter daar toen Pamala, Katie en natuurlijk Jenny er waren.

    Piepo.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 februari 2007 om 13:53

  4. #104
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777
    ,.
    Jammer vroeger was het beter daar toen Pamala, Katie en natuurlijk Jenny er waren.
    .
    Jaja, ik ken ook nog wel een beer die Katie wel lekker vond (en omgekeerd!)...:teuflisch
    Cancel my subscription to the ressurection...

  5. #105
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Jaja, ik ken ook nog wel een beer die Katie wel lekker vond (en omgekeerd!)...:teuflisch
    I always feel like somebody's watching me ...

    Blue bear

  6. #106
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer
    I always feel like somebody's watching me ...

    Blue bear
    Om één of andere reden voel jij je blijkbaar aangesproken mijn beste Blauwebeer?:green_smi
    Hoe zou dat toch komen?
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #107
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch even concreet over Xanten, Jenny, Gustomass.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960
    Ik ken haar verder niet (helaas, als ik al jouw berichten teruglees) maar begrijp ik goed dat jullie nu een relatie hebben? Betekent dit ook het einde van al die verhalen van jou? Of gaat ze vanaf nu vrolijk met je mee?

    Gusto begrijpt dat ie de laatste tijd best geslaagd is in wat tipjes van de sluier op te lichten maar ook nog een en ander ter lezing tussen de regels door heeft overgelaten. Een klein beetje speurwerk mag een ijsbeer niet vreemd zijn.

    Even concreet.
    1. Jenny vind ik nog steeds een topper.
    2. Jenny is niet de vriend geweest van Jürgen de eigenaar, maar van een Nederlander, een vriend van Jurgen.
    3. Hebben al sinds afgelopen zomer een relatie.
    4. er zijn dingen gebeurd, vraag me niet, weet niet welke, waardoor Nederlandse vriend van Jürgen en zijn Jenny uit Xanten zijn vertrokken.
    5. hiermee is de Nederlandse site van Xanten ook ter ziele gegaan.
    6. opmerkingen over enkele slechte ervaringen met enkele Poolse dames zijn regelmatig besproken met Jurgen, wat hij eraan kan doen, doet, gedaan heeft, dat blijkt uit de ervaringen met deze dames in laatste weken. Kan ieder voor zich lezen en mee gaan maken. Er zijn altijd wel enkele echte topdames aanwezig in mijn ervaring.
    7. mijn verhalen zullen niet stoppen zolang ik wandel. frequentie, lengte, teneur etc hangt af van de omstandigheden zowel prive als in de clubs. Daar verandert niets aan.
    8. Nee ik heb geen relatie met Jenny, tenminste niet in de zin die je waarschijnlijk bedoelt. Fysiek ben ik niet bij Jenny, maar in gedachten des te meer. Nee, wij hebben geen relatie, Jenny is weer terug bij eerder genoemde Nederlandse vriend. Heb Jenny nooit buiten club gezien of gesproken en dus geen contact meer sinds haar vertrek op 21 januari jl.
    9. wat ik aan relatie met Jenny tot nu toe heb gehad staat uitgebreid beschreven onder xanten op beide forums.
    10. Gustomass staat helemaal open voor de toekomst. Onder een ander draadje wordt wel geschreven over stoppen met wandelen. Nou, als ik een dame tegenkom waarbij een echt goed gevoel heb en zij bij mij om er verder samen iets van te maken, zal Gustomass accuut stoppen met wandelen.

    Einde van de verhalen, dan wel eindelijk tijd om er een boek van te maken.
    Uiteindelijk is heerlijk samenzijn met een vrouw toch het mooiste wat er is voor mij persoonlijk. Na een huwelijk van 23 jaar en een wandelcarriere van ruim anderhalf jaar is me dat wel duidelijk geworden.

    Mocht het met Gustomass en (een) Jenny iets worden dan is het moment daar om te stoppen met wandelen....

    Tot die tijd wacht Gustomass rustig af op wat er komen gaat. Komt het ervan, dan is dat prachtig. Komt het niet, ook best.

    Dat bepaalt Gustomass niet, dat bepaalt (een) Jenny niet, nee dat wordt vanuit hogere sferen voor (een) Jenny en Gustomass bepaald.

    Tot zover deze overweging op .....Valentijnsdag 2007


    Gustomass.

  8. #108
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlos65
    Hi!! war im Xanten Razzia?? wollte eigentlich am wochenende Xanten Besuchen
    wieviele Mädels trifft mann da an? und kann mir jemand welche Empfehlen um richtig Spass zu haben??
    Zo en nu even hier antwoord op AUB.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #109
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch wieviele Mädels in Xanten??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlos65
    Hi!! war im Xanten Razzia?? wollte eigentlich am wochenende Xanten Besuchen
    wieviele Mädels trifft mann da an? und kann mir jemand welche Empfehlen um richtig Spass zu haben??
    Obwohl nichts definitiv ist in diese Welt, möchte Ich gerne folgendes versuchen.
    Samstags ist meiner meinung nach besser als Sonntags. Party geht fort bis eins oder noch später im Nacht. Sonntags ist eigentlich um 22 uhr bis 23 schluss. Nichts mehr loss.
    sammstags könnte Maja da sein, eine schöne blonde Deustche Studentin, die ist sehr gut und wenn er richtig schön ist kann mann länger mit diese dame verbleiben.
    Dann gibt es möglicherweise eine oder zwei Afrikanische oder Dominicanische Mädels. Auch hier eine gute GFE möglich, aber gehen nicht so weit ins Blasen Ohne Gummi.
    Dann gibt es meisetns eine Deutsch Griechische Juta, die dich auch schon verwöhnen kann.
    Dann 2, 3 oder 4 Polnische Damen.
    Die sind gut aber machen es schnell bis sehr schnell. Jürgen, der Manager hat keine Höchstgeschwindigsschnellheit eingefürht.
    Diese damen werden versuchen dich mit ein bischen blasen und mit Hände zu ein schnelles spritzen bringen. OK, Ficken kann auch aber selber dass initiativ nehem ist notwendig.
    Mich persönlich stört die schnelle Abfertigung, aber jeder sein Geschmack.
    Normaler weise sind immer mindestens 4 bis 6 damen anwesend zum spass haben. Appolonia ist dah zum reden, kochen, thekefrau und ein bischen teasen....

    Hoffentlich kommt schnell die gute atmosfär zurück so dass Frauen und Männer wieder spass machen und haben können. Dass war im ersten 9 Monaten sicherlich dem Fall.

    Es wäre schön wenn du gehst dass du daruber schreibt, ins Forum oder vielleicht per Persönliche Mail.
    Ich habe noch immer gute gefühle für PT Xanten..
    Das ist sicher.


    Viel Spass...

    Gustomass.

  10. #110
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ups!!!!Mhhhh!

    Halte eigentlich auch nichts von abfertigen ich mag eher kuschel Sex wenn möglich wenn die frau auch auf seine kosten kommt und richtig beim Sex stöhnt ohne schauspiel ein beidseidiges Französich Pur und dann geiles Ficken ohne zeitbegrenzung so richtig Genießen brauche keine 6 oder 10 frauen da reichen 2 aber gute vielleicht könnt ihr mir ein tipp geben den ich hab es satt mich Abzocken zu lassen für das 5 minuten glück


    Grüße euch alle : Carlos

  11. #111
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PS.

    PS. du redest von Atmosfere ist da etwa dicke luft, weil jeder so etwas unzufrieden schreibt??
    und auch von Razzia wird geschrieben ist da was im Busch?

  12. #112
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Ps

    Welche von den Frauen würdest du mir da Empfehlen ?? Für Sex und unterhaltung natürlich auch !!!

  13. #113
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch atmosphere...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlos65
    Welche von den Frauen würdest du mir da Empfehlen ?? Für Sex und unterhaltung natürlich auch !!!
    Ja, Mit Maja und Jospehine, eine Afrikanische Dame habe ich schöne Küsschel erfahrungen gehabt. Tja, über die Atmsophere habe Ich und haben anderen schon vieles geschrieben. Kann dass Alles nicht übersetzen. Kein Problem,
    hat alles damit zu tun dass wir hoffen dass alles wieder so schön und happy werden wird wie es bis vor 2 monaten war.
    Damals war es sehr schön.
    Wenn mann die richtigen Damen trefft kann und wird es im Moment auch nog schön sein.

    Viel Spass..

    Gustomass.

  14. #114
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Zo en nu even hier antwoord op AUB.

    :wink:
    Wat Michiel1960 in bericht #93 schreef, vond wederom woensdag de 14e plaats. Lijkt wel of ze dmv de "bestätigungs"-brief strategie die tent willen wegpesten.

    Anyway, nav mijn relaas over de ervaring die ik had in Dorsten en de daarop volgende aanbevelingen over Xanten deze tent tweemaal bezocht. Ik ga er geen uitgebreid verhaal van maken. Het is het niet waard. De verhalen van Gusto zijn leuk om te lezen, compliment maar als je het Jenny gebeuren er uit filtert blijft er niet zo heel veel meer over.

    Mijn ervaring, was mijn tweede bezoek, eerste was gematigd op een niet Jenny dag ergens eind vorig jaar Tweede kans gegeven, sfeerloze afwerktent. Striptease op de tafel had een erotisch gehalte van een pak melk. Te pas en te onpas wordt je ongevraagd besmeurd met die al eerder hier beschreven olie, waarna de onvermijdelijke treksessie volgt. Van al dat gerook van de dames en enkele heer wordt je ook al niet vrolijk, zeker als een dame wel mee wil naar beneden maar eerst haar peuk weg moet dampen. Vervolgens belandt je beneden op bed en ontwaar je een indringende geur die opstijgd vanuit het venusgebergte.
    Appolonia die een schijngastvrijheid ophoudt gelijk een schuimend biertje wat geconftronteerd wordt met een niet iets te vette bek. Broodjes waarop je 3 kwartier moet herkouwen. Onderling beppende dames in een brabbeltaal waarvan ik de oorsprong niet kon definieren. Oh zo gezellige medegasten.

    Nee deze tent is het voor mij zeker niet.





    @Willem

    en toch kan partytreff leuk zijn voor mensen die eens buiten gebaande paden wandelen.

  15. #115
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gaunt
    Ja ik was voornemens deze week nog te gaan ... sterker nog vandaag gr Gaunt
    Hey Gaunt, ben je dan nog in Xanten geraakt, en zoja, wat waren jouw ervaringen?
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #116
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
    ....Nee deze tent is het voor mij zeker niet.
    Ook op andere fora is te lezen dat het met deze keet blijkbaar steil bergaf gaat. Jammer, aangezien je er toch mooie (geen gouden) tijden kon beleven. Benieuwd wat de toekomst brengt...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 februari 2007 om 10:26
    Cancel my subscription to the ressurection...

  17. #117
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Last Online
    31 december 2022 @ 16:49
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
    Wat Michiel1960 in bericht #93 schreef, vond wederom woensdag de 14e plaats. Lijkt wel of ze dmv de "bestätigungs"-brief strategie die tent willen wegpesten.
    ALWEER een razzia??? Terwijl ik net gisteren in dat andere forum wordt afgeblaft door iemand (volgens mij de eigenaar of zo) dat ik die club wil beschadigen en dat er NOOIT wordt gecontroleerd daar.

    @Gustomass:
    Diegene die me dat van die brief vertelde, was er echt behoorlijk emotioneel over. Ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou verzinnen, of dat hij het met een verkeersboete had verward - waarom zou-ie?

    Overigens was het maandag volgens mij geen razzia. Volgens mij waren ze echt maar met één auto en bij de vorige razzia (van een paar maanden geleden) stond de parkeerplaats echt vol.

  18. #118
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960
    ALWEER een razzia??? Terwijl ik net gisteren in dat andere forum wordt afgeblaft door iemand (volgens mij de eigenaar of zo) dat ik die club wil beschadigen en dat er NOOIT wordt gecontroleerd daar.

    @Gustomass:
    Diegene die me dat van die brief vertelde, was er echt behoorlijk emotioneel over. Ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou verzinnen, of dat hij het met een verkeersboete had verward - waarom zou-ie?

    Overigens was het maandag volgens mij geen razzia. Volgens mij waren ze echt maar met één auto en bij de vorige razzia (van een paar maanden geleden) stond de parkeerplaats echt vol.
    Nee geen razzia, althans niet toen ik er was. Maar bij vertrek zag ik dat ein Polizist kentekens aan het noteren was.

  19. #119
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Last Online
    31 december 2022 @ 16:49
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
    Maar bij vertrek zag ik dat ein Polizist kentekens aan het noteren was.
    Ai ai ai... Mij begint iets te dagen. Het heeft alle schijn van een stevige zwartgeld-controle op federaal niveau (vandaar de politie). Eerst een razzia waarbij (zeker weten) alle paspoorten zijn bekeken en genoteerd - ook die van de bezoekers. Dan een aantal bezoekjes aan de parkeerplaats op verschillende dagen en tijdstippen.

    En let op: :zauberkis eerdaags een invalletje waarbij ze de complete administratie in beslag nemen. Dan gaan de raamambtenaren aan het werk: ze matchen het aantal nummerplaten met de administratie, laten er een leuke statistische formule op los en ontdekken dat de administratie niet klopt: structureel meer bezoekers dan in de boeken staan. En dat dubbelchecken ze via zo'n "bestätigungs"-brief, omdat ze natuurlijk een bepaalde onderbouwing moeten hebben dat x% van de geparkeerde bezoekers ook ook echt is bínnen geweest. Dan komt er een enorme boete, beslag enzovoort: en dan gaat da house al snel dicht.

    Call me paranoid, maar ik voorspel je: 3 maanden max. :wink:

  20. #120
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Michiel1960 heeft naar mijn mening helemaal gelijk in zijn redenering. Of het dicht gaat weet ik niet maar de controle en het doel daarvan heeft hij correct beschreven.

  21. #121
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Michiel1960 heeft naar mijn mening helemaal gelijk in zijn redenering. Of het dicht gaat weet ik niet maar de controle en het doel daarvan heeft hij correct beschreven.
    ... of, hoe de Duitse politie in de leer geweest is bij hun Belgische collega's uit Mol. :o

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:08

  22. #122
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
    @Willem

    en toch kan partytreff leuk zijn voor mensen die eens buiten gebaande paden wandelen.
    Hmmm, ik heb toch op heel wat paden gewandeld en ook op buiten gebaande paden :D
    Ja ik ben op de gangbang geweest in Wieringerwerf, Showboat, Rotterdam, Maarssen (parenclub) ....Het was allemaal eigenlijk niks voor mij. En ik denk dat een partytreff over het algemeen niet veel anders is. Ik zal er nog wel een keer belanden, Xanten of Dorsten dan wel Mettman of een andere partytreff. Ik moet echter wel een hele geile bui hebben.......
    Voor de rest is het voor de hoerenloper een heel overzichtelijke gebeurtenis. Om het op zijn nederlands te zeggen : Veel voor weinig.

    Controle van auto's (van hoerenlopers) heb ik ook meegemaakt in Utrecht, Den Haag en Rotterdam. En ook bij Relax voor de deur en tevens een keer in Duitsland. Daarvan nog nooit een bericht thuis mogen ontvangen. Ik heb met controles ook minder moeite.

    Willem2 :wink:

    PS @ Ropo, heb je weer geluk dat Xanten geen sponsor is want anders weet je wel hoe het gaat :D ................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #123
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Last Online
    20 maart 2008 @ 22:43
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard gibt es noch rin forum?

    Hi gibt es noch ein forum wo mann sich erkundigen kann wo was los ist und wo besser? finde auch Xanten hat miese werbung auf der Hompage

    Gruß Carlos

  24. #124
    Geregistreerd
    19 februari 2007
    Last Online
    25 juni 2010 @ 07:22
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is party Treff xanten beter of Partytreff Dorsten? Ik hoor de laatste tijd slechte dingen over Xanten.

  25. #125
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hard
    Is party Treff xanten beter of Partytreff Dorsten? Ik hoor de laatste tijd slechte dingen over Xanten.
    In een notedop:

    * Lees er eerst eens de berichten op dit forum op na

    * Xanten krijgt de laatste tijd wat slechte pers, de kans op een tegenvaller bestaat maar Xanten kan soms ook zéér leuk zijn, een dubbeltje op zijn kant

    * In Dorsten ga je zeker 'leeg' naar huis maar het geheel heeft ook een beetje weg van een fabriek die er op gericht is om mannen zo snel en zo veel mogelijk te laten komen.

    Aan jou de keuze, en laat ons je ervaringen eens weten!

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

  Freude 468*60