Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 172
  1. #51
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik vraag mij af of jij wel eens in een een parenclub bent geweest ?
    Het is namelijk in een parenclub wel de vraag of je daadwerkelijk seks zult hebben met een dame. Die verzekering heb je wel bij een partytreff.

    W2
    Dit is wel duidelijk appels en peren vergelijken, zowel door Willem als Noogman.

    Als Noogman bekend is met parenclubs en dacht zoiets (liefst beter) aan te treffen, begrijp ik zijn reactie wel.

    Ik kom zelf in een parenclub waar je als jonge vent zonder BBB en voorzien van een leuke babbel wel degelijk een "verzekering" op sex hebt.:green_smi

  2. #52
    Geregistreerd
    13 juli 2006
    Last Online
    4 november 2007 @ 18:59
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Partytreff Xanten en Selm

    Zondag naar Xanten geweest. Het is me er prima bevallen!!

    Kom er zeker een keer weer!! Tis jammer dat het niet naast de deur is, althans voor mij, anders zou ik er zeker vaker heen gaan!! Je partytreff is top Jurgen:smile: :smile:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 december 2006 om 20:20

  3. #53
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    5 augustus 2014 @ 21:04
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Is er deze week iets te beleven in xanten?

  4. #54
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    5 augustus 2014 @ 21:04
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ben vandaag geweest! Me prima vermaakt met een redelijke bezetting aldaar!
    Ben op mat geweest met Olga, Ola, Jutta, ?????, en Silvia.

    De laatse dame vond ik geen aanrader.

    Er waren wat Nederlanders en Duitsers tjee wat zijn die duitsers stug zeg...
    Er was vandaag ook een duitse Turk, was wel een komische man.

    Op een gegeven moment was een duitser bezig om Jutta op zijn hondjes te nemen, komt de Dld turk voorlopen en roept tegen de Duitser,,,, Hee mein freund und jetz fürs Vaterland loos mit der Spaas, was was leuk vond ik.

    Jenny zat in de bediening!

  5. #55
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    6 oktober 2015 @ 13:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    weet iemand wanneer Xanten 's morgens opengaat?

  6. #56
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    31 december 2008 @ 09:02
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    staat op de website....

  7. #57
    Geregistreerd
    31 december 2006
    Last Online
    2 januari 2017 @ 19:49
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    12 in 5 posts

    Standaard xanten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Zo ben ik ook weer een beetje up too date wat betreft Xanten Weer lang geleden dat ik daar de house heb betreden. Maar G.M hoeveel hertjes huppelen er nu daar inmiddels rond

    Saluti L Diablo

    blij dat ik een aantal positieve verhalen over xanten heb gelezen.
    Ik kwam vanaf de opening regelmatig. Toen is er gedonder geweest
    en het aantal aantrekkelijke dames liep vreselijk terug.
    Na twee teleurstellende ervaringen niet meer geweest.
    Maar, na deze berichten zal ik opnieuw proberen


    wiliam3

  8. #58
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch voor jou Jenny, ere wie ere toekomt....

    De afsluiting van 2006 was een beetje gepland in Golden Time.
    Maar, je moet in dit gebeuren niet te veel plannen, was en is mijn ervaring. Er zijn er meer deze mening toegedaan en eentje heeft zich zelf zelfs zo genoemd. De romeinen noemden het nog Carpe Diem, pluk de dag, geniet van de dag. Mi Amigo noemt zich niet voor niets Carpe Momentum, pak het moment en geniet van het moment als het zich voor doet. Oftewel in krom Hollands, je moet het ijzer smeden als ze heet is…(geen schrijffout!!) .

    Toen Gusto na het overigens goede eten Dandara spotte en die hem pas na 3 keer zag zitten, kwam deze even heerlijk gedag zeggen. Maar, gauw weer weg want de klant wacht… Toen deze ontmoeting werkelijk niks teweegbracht bij Gustomass viel een stukje Monthy Python binnen. “ And now time for something completely different”. Hij vroeg ie zich af of hij het telefoonnummer van Xanten in zijn moby had zitten. Als een speer naar de locker, jawel het zat erin en onbewust al gedrukt wetende dat het een geweldige herrie om hem heen was. Een vriendelijke dame antwoorde en gaf aan dat er 6 dames waren en dat ze vanavond tot 2 uur open zouden houden. Toen ze zei; “ He, Ich bin Jenny, du bist doch Gustomass” gauw opgehangen, vriend Carpe Momentum geïnformeerd dat Gusto de inmiddels halfstokhangende vlag weer wilde laten ophijsen door niemand minder dan Jenny in Xanten.
    Onder zijn motto, tja slechter kan het nooit zijn, hebben we ons als een speer aangekleed, Tatjana een Guten Rutsch gewenst en een lange weg naar Xanten gefahren.
    Daar als de BOB van het 9e ijsberengebod in de stromende regen een fles Rioja wijn van Carpe in ontvangst mogen nemen die hij enkel terug zou opeisen als het hem tegen zou vallen. Bij binnenkomst, Jenny stond al in een open voordeur te wachten , is Gusto op de Jenny manier ontvangen. Heerlijk gewoon, voor mij kon de avond niet meer stuk. Betoverend, maravilloso gewoon.
    Maar, eenmaal binnen even gezien welk type dames er zat en de voorkeur van Carpe kennende had ik al gelijk de overtuiging dat ik beter meteen die fles wijn terug zou geven.
    50% van de dames was namelijk bruin gekleurd, voor Gusto kon de avond toen helemaal niet meer stuk… desondanks is Carpe nog laat gebleven maar heeft ie me na 23 uur toch de vrije hand gegeven. Kijk, dat is gelijk de beperking van zo een kleine Partytreff. Je moet het treffen met de dames die er zitten. Tref je het niet, valt het niet mee, tref je het is het Paradijs op aarde… Nadat Carpe Momentum al zijn ongebruikte carpe momentjes aan Gusto had overgedragen is ie rustig maar voldaan huiswaarts gekeerd, 4 dagen clubbezoek is ook niet niks als je geen 18 meer bent.
    Lekker wijntje trouwens Carpe, maar dat is wel erg off topic…

    De mooiste afsluiting van het Saunaclubjaar voor Gustomass heeft plaats mogen vinden in Xanten.
    De dames daar hebben Gusto een waardige en onvergetelijke jaarafsluiting bezorgd. Naast afrikaanse Jenny was daar haar nichtje Sylvia die ze voor de gelegenheid had uitgenodigd. Dat kan allemaal in zo een Partytreff. En ook was daar Josephine, een bruine dame die volgens haar zeggen was; made in Jamaica. Ze zei het op een zo smakleijke en vrolijke manier dat ik het niet kon laten; “ So Bob Marley must have had a lot off fun while making you” . Tijdens onze sessie samen beneden op het hemelbed moest Jenny gelukkig toevallig ook even beneden zijn voor de lege glazen. Dat had ze gauw gezien en ze wist er een betovernde draai aan te geven. Jenny, je bent super…Boven nog lekker heel wat gedanst en heerlijk van de dames genoten. Nog een heerlijke lange sessie met een blonde dame, sorry naam even kwijt gehad. Wat was dat mooi voor ons beiden. Een beetje voor een uur kwam Jurgen met de grote verrassing, wir machen heute punktlich Feierabend um eins. Gusto had zijn strategie gepast op de door Jenny genoemde 02.00 uur….
    ….samen met de dames even de verbazing en een beetje teleurstelling verwerkt en op een stormachtige manier afscheid genomen en ieder maar Jenny speciaal een Guten Rutsch gewenst. Ze blijft speciaal en iedere keer weer zeg ik tegen mezelf en tegen haar, waarom ben ik zo lang weggebleven??
    Toen maar de storm in en in laagvliegstand naar Kaarst gevlogen, die zijn wel tot 03.00 uur los. Het weer alarm van het KNMI bleek niet minder van toepassing voor NRW maar het was een uitdaging om er toch doorheen te geraken.
    Na een weekje verbleven te hebben in het verre, verre oosten kon Gusto heel goed zo een supermassage van Gerstinn gebruiken….. Gusto had een goede rechtvaardiging klaar om dat lange eind rijden voor ruim een uurtje Kaarst plezier hiermee klaar. Eenmaal binnen , blijkt ze net 10 minuten geleden haar biezen vertrokken te zijn.
    Jammer, maar flexibel opstellen is het devies, en gelukkig had Gusto nog een Carpe Momentum momentje over. Ook hier verontschuldigingen dat al veel dames eerder vertrokken waren.. Toch spotte Gusto een dame die wel errug veel leek op zijn favoriete stripdanseresje in Club Alcatraz in Helsinki., Victoria uit de Oekraine..
    Even praatje gemaakt , bleek ze Wiwi te heten,. Een naam die haar moeder haar in Thailand had gegeven. Omdat de klok al op 02.21 stond maar weinig woorden vuil gemaakt en met haar op sexgebied mijn saunaclubjaar waardig af mogen sluiten. Was een goede ervaring en heb haar ook nog een geslaagd pleziertje, nou ja -tje mogen geven. Na het douchen, ruim na 3-en waren alle lichten al aan. De 2 dametjes die Gusto een uurtje geleden nog een Dreier hadden proberen aan te smeren, waren tief enttauscht. Maar, beloofd had Gusto ze niks, dat leer je wel af. Het woord vielleicht is heel belangrijk in deze. Dat de ervaren dame dat in je bijzijn meteen vertaalt , Also nicht, getuigt alleen maar van de realitietszin van betrefffende dame.
    Nu werd Gusto vakkundig door Elena de deur gewezen…. .. met nog enkele lekker afscheidskussen, de laatste die ze aan een ijsbeer in 2006 zou uitdelen en tevens de laatste die Gusto als ijsbeer zou mogen ontvangen in 2006.
    Om 03.15 uur als laatste ijsbeer de ook gietijzeren poort van Living room achter me dichtgetrokken.
    Met de radio op de Top 2000 waarbij als eerste de Simple Minds uit de speakers knalden met “ Don’t you forget about me” … ga je emotioneel nog eens heel erg diep, heel diep. Sjonge jonge wat lekker….

    De lange weg naar huis aanvaard en met in gedachten de fantastische avond nog eens herbeleefd, waarbij eerlijk is eerlijk Jenny in Xanten me op haar eigen onovertroffen wijze weer heeft weten te betoveren……

    Eso es todo amigos por 2006.

    Fascinerend… Maravilloso.
    Het heeft weer zo moeten zijn, het heeft weer zo mogen zijn…
    Wat een leven toch….

    Yo gustere mass en ano 2007.

    Gustomass wenst eenieder een maravilloso 2007 toe.

    Feliz ano nuevo

  9. #59
    Geregistreerd
    29 november 2006
    Last Online
    28 februari 2020 @ 20:19
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    9
    Thanked
    4 in 4 posts

    Daumen hoch xanten partytreff-xanten

    afgelopen vrijdag geweest rond een uur of 4 aangekomen
    met ola jutta, silvia en cammila op de mat geweest

    daarna ook nog eens door vier dames tegelijk verwendt.

    een paar hollanders aanwezig en wat duitsers zeg maar rustig gezellig druk.

    tegen sluitingstijd weer richting nederland gereden met een leeg :D gevoel
    kom hier zeker nog eens weer.

  10. #60
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    5 augustus 2014 @ 21:04
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vandaag weer geweest (zondag). Maar het kwalitatieve aanbod viel me tegen.

    Ola............................is er bijna altijd, maar begint een beetje afgestompt te worden. Is erg vriendelijk.

    Anita.........................En poolse vrij dik en nadrukkelijk aanwezig.

    cammila.....................Niet de Cammila die er in het verleden was, beetje luidruchtige dame die zich er met aftrekken vanaf wil maken.

    Zwarte Dame................Naam weet ik niet maar wil wel moeite doen om er wat van te maken.

    Apollonia stond met jurgen achter de bar, vriendelijke mensen.

    Eten word ook wat minder.

    Al met al een wat minder bezoek.

    Wat me ook ontzettend stoort is het storende rook gedrag van de dames, als ware kettingrooksters zitten ze op de bank.

    Tip voor jurgen.......probeer eens wat dames terug te krijgen van het caliber Pamela.

  11. #61
    Geregistreerd
    10 juni 2006
    Last Online
    27 februari 2007 @ 12:12
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag (13.00 - 24.00) ook maar weer eens Xanten geprobeerd. Aanwezig Jutta, Silvia, Ola (kokin), Josephine en nog een paar waarvan ik de namen niet meer weet. Ook 2 zwarte dames uit zuid-afrika en natuurlijk Jenny (meestal) achter de bar.

    Slechts 1 (Duitse) collega aanwezig, waarna in de loop van de dag vooral nederlanders bijkwamen, tegelijk niet meer als een stuk of 5.

    Door relaxte sfeer 5 keer een massage gegeven, waarvan Ola (2x) wel heel erg genoot, Ze gaan er dan ook helemaal voor. Lieve meid, verzorgt ook de maaltijden. Ook haar zus luste hier wel pap van. Na de 2 exotische meiden onder handen genomen te hebben, was de pijp wel leeg.

    Heb nog een zware discussie gehad met de 2 luidruchtigste dames, Jutta en een blonde. Vonden het maar niks die lange sessie, er was niks te doen voor hen, en als ze een sessie hadden was het afwerken!?! Blijkbaar en dat proefde ik ook wel een beetje, stikjaloers dat zij niet werden gekozen voor de massage.

    De sfeer was wel oke en vooral Jutta heeft nog wat showtjes gegeven op de salontafel. Waarschijnlijk uit verveling. Om 23.00 komen er nog een paar duitsers binnen, die dachten dat het een parenclub was, jonge gast van een jaar of 25 met zwart T-shirt en een idiote zwarte leren slip aan met van de riempjes, iedereen in een deuk, verkeerde dresscode. Mooieste was, Jutta meteen de binnenkant inspecteren en schoot meteen in de lach.

    Eten was oke, complimenten aan Ola. Toch wel de meest sympatieke en erg lief en meegaand.

    Ik verwacht nog wat recenties van de andere Hollandse gasten, beloofd is beloofd.

    Gustomass, je had gelijk, de club is er zeker op vooruit gegaan wat betreft het aantal dames, niet allemaal van hoge kwaliteit maar over het algemeen een dikke voldoende. Helaas maken sommige dames wel erg veel herrie, maar ja dat doe ik ook weleens. Je moet de groeten hebben van Rolf en natuurlijk van Jenny, ze zat dringend om je verlegen en wilde weten wanneer je weer komt. Ik heb al gezegd dat ze dan niet achter de bar moet blijven staan.

  12. #62
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    6 oktober 2015 @ 13:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat zijn de openingsuren van partytreff in Xanten.?

  13. #63
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Jenny's wens is reeds vervuld...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wordtweereenstijd
    Gustomass, je had gelijk, de club is er zeker op vooruit gegaan wat betreft het aantal dames, niet allemaal van hoge kwaliteit maar over het algemeen een dikke voldoende. Helaas maken sommige dames wel erg veel herrie, maar ja dat doe ik ook weleens. Je moet de groeten hebben van Rolf en natuurlijk van Jenny, ze zat dringend om je verlegen en wilde weten wanneer je weer komt. Ik heb al gezegd dat ze dan niet achter de bar moet blijven staan.

    Jenny's wens is inmiddels in vervulling gegaan , ben afgelopen zaterdag geweest maar nog gelegenheid gehad voor recensie.
    Het was een van de mooiste middag avonden die Gustomass is zijn bescheiden ijsberencarriere heeft mogen meemaken.

    9 uur plezier, ontspanning, sex, erotiek, menselijke gesprekken, lachen, lekker , eten, alles wat menselijk is. allemaal mensen met het hart op de juiste plaats.

    Geweldig gewoon.

    U bent allen getuige van mijn kortste recensie ooit...

    Moet snel weer naar Jenny...

    Gustomass is counting down....

  14. #64
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Even op hun website kijken of bellen kan ook.
    http://www.partytreff-xanten.de/


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lovelymartin
    Wat zijn de openingsuren van partytreff in Xanten.?
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #65
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ben aan het kijken en zie een recensie van Gustomass en denk, kijk daar kan ik de avond even mee vullen, valt dat effen tegen:thefinger :thefinger



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Jenny's wens is inmiddels in vervulling gegaan , ben afgelopen zaterdag geweest maar nog gelegenheid gehad voor recensie.
    Het was een van de mooiste middag avonden die Gustomass is zijn bescheiden ijsberencarriere heeft mogen meemaken.

    9 uur plezier, ontspanning, sex, erotiek, menselijke gesprekken, lachen, lekker , eten, alles wat menselijk is. allemaal mensen met het hart op de juiste plaats.

    Geweldig gewoon.

    U bent allen getuige van mijn kortste recensie ooit...

    Moet snel weer naar Jenny...

    Gustomass is counting down....
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #66
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    ....U bent allen getuige van mijn kortste recensie ooit...

    Moet snel weer naar Jenny...

    Gustomass is counting down....
    Oeps, pas op Gustomass, er heerst een nieuw virus.....Cuuperitus
    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  17. #67
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    6 oktober 2015 @ 13:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Openingsuren Xanten?

    wat zijn de huidige openingsuren van Partytreff in Xanten en hoeveel dames zijn er tegenwoordig aanwezig??

  18. #68
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lovelymartin
    wat zijn de huidige openingsuren van Partytreff in Xanten en hoeveel dames zijn er tegenwoordig aanwezig??
    Da's al de 3° keer in 2 weken tijd dat je dit vraagt...met de vorige keren een keurig antwoord...kippig??

    Ga eerst even langs bij http://www.hansanders.nl voor een goede leesbril, kun je straks ook meteen goed de kippetjes bekijken...
    :wink:
    Laatst gewijzigd door Silvester; 16 januari 2007 om 16:54
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  19. #69
    Geregistreerd
    18 januari 2007
    Last Online
    19 oktober 2007 @ 11:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Partytreff Xanten

    binnenkort wil ik eens bij Partytreff in Xanten binnenlopen, heeft iemand nog bruikbare tips; hoe zijn de dames, hoe gaat het daar in zijn werk?
    Bij voorbaat dank voor jullie moeite

  20. #70
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eidool
    binnenkort wil ik eens bij Partytreff in Xanten binnenlopen, heeft iemand nog bruikbare tips; hoe zijn de dames, hoe gaat het daar in zijn werk?
    Bij voorbaat dank voor jullie moeite

    Gewoon het topic lezen, genoeg verhalen van o.a. Gustomass.

    Voor mij is het al bijna 6 maanden geleden, dat ik er was, dus over de dames die er nu werken kan ik niet veel vertellen, maar als je GT of PHG kwantiteit/kwaliteit gewend bent zal het je tegenvallen, het zijn vaak niet de mooiste/jongste dames, maar als je geluk hebt en er is een klik kun je echt wel plezier hebben en voor de bescheiden prijs zonder tijdsdruk lekker genieten met zoveel dames als je wilt/kunt.


    Succes en wel schrijven als je geweest bent, hoe het was!!:D

  21. #71
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch need I say more???

    Gustomass is een gelukkige vogel.
    Afgelopen zaterdag om 18.20 uur binnen, 100 euro betaald en naar binnen.
    Heerlijke feestavond gehad, Jenny de barkeeper was bijna jarig, voor mij was ze al helemaal jarig. Met blonde jonge heerlijke PoolsDuitse Maja, Ja die Biene..gevolgd door een heerlijk lachebekje , ruim anderhalf uur naar beneden, ( ja hier in Xanten ga je voor de verandering eens niet naar boven voor sex maar naar beneden. Maar eenmaal beneden gaat alles weer zoals gewoonlijk naar boven....snapt U het snap ik het ook.) je biedt ze een massage aan en ze worden helemaal ...... en dan verder heerlijke sex, nee erotiek, lekker vrijen , It's almost like making love.
    Na anderhalf uur weer naar boven... Zegt Afrikaanse Sylvia heel tactvol, we hadden bijna aangifte gedaan van een vermissing van 2 personen. Meisje jouw krijg ik nog wel....
    Van half 11 tot even voor 12 met deze heerlijke afrikaanse dame naar beneden. En een heerlijke massage laten volgen door een heerlijke sessie.
    Meisje riep het weer uit bij het laten klaarkomen van Gustomass.
    Eureka, Ich hab es wieder geschafft. wel, degenen die Gustomass zijn tegenwoordige conditie kennen, weten dat dit echt een mijlpaaltje voor Sylvia was perfekt, ze verdient een lintje en dat wil ik haar graag opspelden , maar wel heel voorzichtig dan, om maar zeker niet die hele mooie , grote, volle, zachte, lekkere, sappige, gewoon onweesrstaanbare borsten lek te prikken.

    Sylvia, nog een derde keer zo een prestatie en je mag voor mij in het Guiness book of records....
    Na bijna anderhalf uur toch maar weer naar boven gestrompeld...sorry maar gewoon lopen ging even niet...
    Daarna nog heerlijk gedold met Xanten's en zoals ik het voel een beetje mijn Jenny. Nooit van mijn leven zo een heerlijk kussen en zoenen mee mogen maken....
    Maar daar was een ander topic voor als ik me goed herinner, Sorry LL.

    Zo,maar een zaterdag in Xanten...
    Je krijgt er wat je ervan maakt....


    geen tijdsdruk, geen gedoe, geen ..noem maar op al die zaken die ons elders wel eens tegen de borst stuiten....

    Neem ene ding van me aan, Of het bevalt je perfect en je vergeet Golden Time of je komt er nooit meer terug...

    De moeite van het proberen waard, al zeg ik het zelf....


    Need I say more?????
    Gustomass.

  22. #72
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Last Online
    3 februari 2007 @ 18:16
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Xanten, Partytreff Xanten, Sonsbeckerstrasse 29, Algemeen

    Wer hat Xanten Besucht jetz Letzte woche bis jetz?
    wer ist von den Mädels noch da??

  23. #73
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch keine feste Besatzung

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocky6
    Wer hat Xanten Besucht jetz Letzte woche bis jetz?
    wer ist von den Mädels noch da??
    Ich war noch da im letzten wochen.
    Aber nicht immer sind dieselben Madchen da.
    Da waren Anita, Maja , Camilla, Bea, Sylvia, eine Name vergessen Claudia??? und natürlich Jenny....

    Hab Alexia schon einige Wochen nicht mehr gesehen.

    I
    grüss, Gustomass
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 25 januari 2007 om 12:00

  24. #74
    Geregistreerd
    25 januari 2007
    Last Online
    25 januari 2007 @ 22:17
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste mede Ijsberen,

    Gisteren ben ik na het lezen van alle positief verhalen, hier op het forum, naar PT Xanten geweest. Het is niet nodig om hier een heel lang verhaal over te schrijven, omdat Gustomass dat al heeft gedaan en ik alleen maar kan zeggen, dat alles wat hij verteld ook echt waar is en dat ik er dus volledig achter sta, wat een GIGA geile tent is dat en ga er zeker vaker naar toe.

    Omdat ik het zo geweldig vind daar, had ik gister eigenlijk direct een idee en ben met de eigenaar in discussie gegaan, maar wil ook jullie mening weten.
    Zouden jullie het leuk vinden om een datum te prikken en dan met een groepje, samen naar PT Xanten te gaan…?? Er zal dan een speciale avond zijn, bij voldoende interesse natuurlijk.
    Als je interesse hebt, dan kun je mij een berichtje sturen.

    Voor de duidelijkheid, ik heb hier geen enkel commercieel belang bij.

  25. #75
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Last Online
    3 februari 2007 @ 18:16
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Xanten, Partytreff Xanten, Sonsbeckerstrasse 29, Algemeen

    Wer besucht den in Xanten den Partytreff noch diese woche?

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Freude 468*60   Babylon 468*60