Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Vanessa (Roemeens), ex GT

    Haarkleur/-lengte : Geblondeerd (Zelf donker)
    Lengte dame : 1,65m
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt vloeiend Duits en Engels
    Leeftijd : 22-25
    Tatoeages/Piercings : zijkant van onderbeen, chinese tekens
    Service: Goed, vooral als je een paar keer bent geweest
    Nadelen: ..ze werkt achter de bar sinds jan 05

    Vanessa werkt momenteel bijna een jaar achter de bar bij GT maar ik heb gelukkig nog de eer gehad om een kamer te mogen delen met haar... een paar keer :D

    Bericht van 30-09-2004

    Vanavond eerste sessie met Vanessa geweest na lange tijd. En aangezien er een tijdje geen recensie meer over haar is geschreven doe ik het maar weer want ze verdient het.

    Het valt me wel op dat ze steeds meer los komt als je vaker met haar gaat (eigenlijk wel gebruikelijk bij alle dames). Ben nu een keer of 6 met haar geweest en de sessie van vanavond was weer top. Een uur op de kamer geweest en ontzettend gelachen. Ze is nieuwsgierig en kan het niet uitstaan als je niet zegt wat ze graag wil weten (het gaat over privé info dus geen details). Na een dik half uur pret begon het echte werk. Langdurig super zoenen en heerlijke GF6.

    Voor mij is ze momenteel nummero uno in GT.

    Groovy baby!
    AP

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Bericht van 26-06-2004

    Hey guys,

    Vanavond voor het eerst naar Golden Time geweest. Had niet verwacht dat ik bekenden zou treffen maar wat schets mijn verbazig: sunny, willy69, lindberg en lalande waren ook van de party, leuk!!

    Het is echt een hele mooi zaak, modern ingericht, zeer strak maar wel gezellig. Alles nieuw, schoon, goed verzorgd.

    Ik was met Vanessa gegaan, een must have. Ik wist dat ze iets professioneel was (afkomstig uit Atlantis) maar ze zag er gewoon lekker uit. Blonde haren, zelf is ze brunette, haar gaat in een klein staartje, mooi figuur. Had haar in de bios gezien, erbij gaan zitten, wat kletsen en friemelen en naar de kamer. Ze zoende eerst wat vluchtig maar later beter, pijpen is met vrij veel gebruik van de handen. Ze werkt je wel naar een hoogtepunt toe. Ik zal haar zeker nog eens nemen alhoewel ik beter heb gehad maar ze is wel oke en gewoon lekker

    grt
    tiga

    PS mij zien ze vaker trug in Bruggen!

  3. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AustinPowers
    ... maar ik heb gelukkig nog de eer gehad om een kamer te mogen delen met haar... een paar keer :D
    Lucky bastard! :D

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Babylon 468*60   Living Room 468*60