Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 207

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:51
    Berichten
    11.157
    Discussies
    226
    Thanks
    13.135
    Thanked
    17.661 in 6.207 posts

    Standaard Media en televisie in Nederland

    Maar even een nieuw topic aangemaakt. Was te lui om te kijken of er zoiets al was. Dit ter inleiding.

    Ik zag namelijk dat puffend en steunende Jinek het veld geruimd heeft voor de charmante Nadia Moussaid. Wat een verademing om eens iemand anders te zien dan de gebruikelijk meuk aan presentatoren.

    Ik moet er niet aan denken dat Jeroen "Ik heb 200 vrouwen geneukt" Pauw met zijn gebruinde kop en slangenleren laarzen weer op het scherm verschijnt. Wat een blasé figuur is dat geworden. De tijden dat hij zich over de Gooise Matras omhoog neukte (o.a. Daphne Bunskoek, Manuela Kemp, Loretta Schrijver en Sophie Hilbrand) schijnt definitief voorbij te zijn. Hij pocht nog wel dat hij met minstens 200 vrouwen het bed heeft gedeeld. Om dit soort getallen barsten wij ijsberen in bulderend lachen uit. Aantallen die wij in een jaar doen. Boy69 daar gelaten want die haalt dat zelfs in een maand.

    Jinek heb ik nooit zo hoog aangeslagen als dat de goegemeente pleegt te doen. Leuk kopje maar iets te nadrukkelijk aanwezig tijdens de interviews. Vooral om haar Engelse tongval te showen. Onbegrijpelijk dat deze ijskast nog wat ontdooide eicellen bleek te bevatten en zwanger raakte. Maar nu dus Nadia Moussaid met die schattige loensende ogen. Nou niet tegelijk mierenneuken dat we weer een knuffel-allochtoon hebben want zij heeft een half Nederlandse/half Oostenrijkse moeder en een Marokkaanse vader.

    Het leuke is dat ze geregeld de plank mis slaat omdat ze nog niet door de talk-show-maffia is verpest door haar allerlei maniertjes en trucjes te leren. In haar naïviteit stelt ze soms niet al te snuggere vragen. Bekend is het voorbeeld toen ze aan een veehouder vroeg of al zijn koeien vrouwen zijn. “Ja Nadia Moussaid. Koeien zijn allemaal vrouwen.” Grappig. Vanzelfsprekend komt nu de kritiek van tv-recensenten of ze ook brutaal zoals Jinek (B.T.W Jinek was niet brutaal maar was gewoon een zwangere hormonenbom die hysterisch kon krijsen als er weer een gast aan tafel zat die ze niet kon luchten) kan zijn en kritische vragen durft te stellen want ze moet geen vrouwelijke Umberto "De Pratende Badmuts" Tan worden die alles weg lacht. We zullen het zien. Ik kijk graag Nadia Moussaid

  2. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (17 januari 2022),pietpotent44 ( 7 augustus 2018),schoolmeester ( 7 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.