Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 191
  1. #76
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.556 in 8.580 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ja, het lijkt wel een hype te worden om BN-ers in een kwaad daglicht te stellen tegenwoordig: Overmars, Arib, Ali B, Borsato, Thijs Romer, Danny de Munck, Mathijs van Nieuwkerk. Etc. Etc.
    Sorry, dat gaat mij wel wat ver om over een hype te spreken en zeker in het geval van sexuele misbruik van een leidinggevende. En het is ongelofelijk om dan te spreken dat hun carrieres kapot zijn gemaakt terwijl al deze figuren een spoor hebben achter gelaten bij heel wat slachtoffers.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (19 november 2022),WANDELAAR5 (19 november 2022)

  3. #77
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Sorry, dat gaat mij wel wat ver om over een hype te spreken en zeker in het geval van sexuele misbruik van een leidinggevende. En het is ongelofelijk om dan te spreken dat hun carrieres kapot zijn gemaakt terwijl al deze figuren een spoor hebben achter gelaten bij heel wat slachtoffers.
    Dat is nog maar de vraag Willem.
    Danny de Munck is al vrijgesproken van verkrachting. Was waarschijnlijk gewoon een starfuckertje die bloed rook.
    Marco Borsatos rechtszaak moet nog komen. Maar nog voordat die begint, is zijn carriere inderdaad al kapot gemaakt. Kans is groot dat het daar gaat om een ex personeelslid dat via dochter wraak heeft genomen door (valse) aantijgingen.
    En zo zullen er nog wel meer zijn.

  4. #78
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.202
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Was waarschijnlijk.....
    Kans is groot....

    Allemaal aannames waarvan nog niets bewezen is.

    Groet, schoolmeester.

  5. #79
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.556 in 8.580 posts

    Standaard

    Van Nieuwkerks hoofd ligt op een hakblok nu tientallen ex-medewerkers hem, via de Volkskrant, beschuldigen van grensoverschrijdend gedrag. Het ging om ‘extreme woede-uitbarstingen en publieke vernederingen’ ten tijde van de opnames van De Wereld Draait Door. ,,Hij heeft zich hoogmoedig en onaantastbaar gedragen’’, vindt reputatiemanager Bart Maussen. Maussen noemt het ‘jammer’ dat Van Nieuwkerk het niet in zich heeft gehad om zichzelf te blijven. ,,Uiteindelijk is het een bepaalde manier van arrogantie.’’
    .... https://www.ad.nl/show/matthijs-van-...nkan~a55d6349/

    Bij velen is het niet te bewijzen maar hier gaat het wel om tientallen ex-medewerkers.
    Bij de andere gevallen gaat het in veel gevallen om sexueel misbruik en vaak in meerdere gevallen. Gewoon een heel patroon. Dat is wat anders dan dhr de Munck die een uitzonderingsgeval blijkt te zijn.
    Maar het is een beetje een Infantino reaktie om op deze wijze mensen monddood te maken. Je doet dus iets heel ergs en gaat dan vol in de aanval om de anderen te laten doodzwijgen. Tja.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (19 november 2022)

  7. #80
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.556 in 8.580 posts

    Standaard

    Zijn drama's onvermijdelijk als je ‘de beste tv van de Lage Landen’ wilt maken? ‘Ja, er vallen slachtoffers’
    .... https://www.ad.nl/show/matthijs-van-...nkan~a55d6349/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #81
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Hoezeer je ook aan de top wilt staan, de DWDD cultuur is daarvoor niet nodig, ook niet bij een dagelijkse talkshow. Fidan Ekiz werkte jarenlang op de redactie van Pauw & Witteman en gaf aan dat de sfeer daar, en het programma had een met DWDD vergelijkbare status in de hoogtijdagen, altijd extreem relaxed en ontspannen was. Zo kan het dus ook.
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  9. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (20 november 2022)

  10. #82
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Hoezeer je ook aan de top wilt staan, de DWDD cultuur is daarvoor niet nodig, ook niet bij een dagelijkse talkshow. Fidan Ekiz werkte jarenlang op de redactie van Pauw & Witteman en gaf aan dat de sfeer daar, en het programma had een met DWDD vergelijkbare status in de hoogtijdagen, altijd extreem relaxed en ontspannen was. Zo kan het dus ook.
    Ik heb op zich veel waardering voor Fidan. Maar ik kan me voorstellen dat bij een succesvol programma de lat hoog ligt, er onder tijdsdruk wordt gewerkt en ook live wordt uitgezonden, waarbij als het misgaat de presentator voor lul staat, er best wel eens gescholden wordt en flink ook.

    Wat me echter zo verbaasd is, dat dit nu naar buiten komt. Tientallen mensen? Daar moeten veel meer mensen bij BNN/VARA van geweten hebben en ook daarbuiten. Veel medewerkers zijn freelance, uitzendbureau of werkzaam bij een ander bedrijf. Die hebben toch ook op verjaardagen en ook formeel daarover gesproken of geklaagd. Dat blijkt wel, want de Volkskrant heeft dit uiteindelijk opgepikt. Maar waarom nu pas? Bovendien schoof iedereen graag aan bij dit programma, doe je dat ook als je weet dat het een slangenkuil is? 15 jaar lang dé talkshow van Nederland en RTL wilde Matthijs van Nieuwkerk heel graag hebben. Doe je dat als je weet dat je daarmee een mini-dictator binnen haalt?

    Ik ben het met Willem2 eens, dat dit iets heel anders is als de seksueel grensoverschrijdend gedrag van Ali en Marco B etc. Dat is verkrachting, dit is iets heel anders. Maar wat voor zin heeft het om dit na jaren pas te melden? Het heeft enkel zin als je hiermee het huidige en toekomstige werkklimaat wilt verbeteren. Maar is dat werkklimaat dan zo vreselijk? Daar zal antwoord op moeten komen. Wat ik tot nu toe vooral hoor, zijn omroepbazen met het syndroom van Rutte (geen herinneringen en wisten niet dat het zo erg was). Is het een incident, zijn het gefrustreerde ex medewerkers of is structureel in Hilversum?
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  11. #83
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Wat me echter zo verbaasd is, dat dit nu naar buiten komt. Tientallen mensen? Daar moeten veel meer mensen bij BNN/VARA van geweten hebben en ook daarbuiten.
    Precies. Daarom noem ik het ook een hype. Het lijkt wel of mensen op een idee gebracht worden, nu ze zien dat ineens allerlei verhalen naar buiten komen in de politiek, voetballerij, showbusiness, zelfs ziekenhuizen. En dat je daarmee iemand hoe dan ook, in diskrediet brengt.
    Wat dat betreft heeft het veel overeen met de MeToo beweging. Het is een wapen geworden. Of beschuldigen nu wel of niet waar zijn, de reputatie van de beschuldigde zal onherstelbare schade opleveren. Vaak zie je dat investeerders, sponsors, potentiele opdrachtgevers etc. zo iemand ineens massaal cancellen. Nog voordat een rechter uitspraak heeft gedaan.

    Zelfde zie je recent met Arib. Dat zou al jaren spelen. Waarom is dit nu dan ineens zon probleem ? En waarom komen de 'slachtoffers' slechts met anonieme meldingen en brieven ? Zeker nu Arib weg is (en weigert mee te werken aan onderzoek) kun je toch gewoon alles met man en paard noemen ? Die hebben toch niks (meer) te vrezen.
    Dit soort kwesties dienen intern te worden opgelost. Nu wordt het een soort Tweede Kamer soap waar heel Nederland getuige van is. Doet ook geen goed aan het toch al sterk afbrokkelende vertrouwen in de politiek.

    Dat recente verhaal van die directeur in dat Brabants ziekenhuis vond ik helemaal over de top. Die was verliefd geworden op een medewerker, heeft haar dat verteld en avances gemaakt. Maar zonder dwang of fysiek contact. Die vrouw heeft daar melding van gedaan, zaak is breed uitgemeten in de media, en hij moest weg. Er waren zelfs nog medewerkers die het 'ongepast' vonden dat hij bij zijn vertrek geroemd werd om zijn bestuurlijke kwaliteiten. Ofwel ineens was hij zogenaamd een monster. Terwijl de man in kwestie meer bekend stond als een saaie, degelijke (getrouwde) man en bestuurder. Trok ook meteen het boetekleed aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    talkshow van Nederland en RTL wilde Matthijs van Nieuwkerk heel graag hebben. Doe je dat als je weet dat je daarmee een mini-dictator binnen haalt?
    Grote woorden. Bij een echte dictator stel ik me toch iets anders voor. Er zijn geen mensen per ongeluk uit het raam gevallen, dood gevonden in hun appartement, of gevonden met polonium in hun lichaam.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ik ben het met Willem2 eens, dat dit iets heel anders is als de seksueel grensoverschrijdend gedrag van Ali en Marco B etc. Dat is verkrachting, dit is iets heel anders.
    Dit is dus precies wat ik bedoel.
    Er zijn beschuldigingen en aangiftes gedaan (na jaren), maar er is tot nu toe geen enkel bewijs geleverd.
    De rechtszaken moeten nog komen, maar in de volksmond worden ze al verkrachters genoemd, alsof dat een feit is.
    De meeste mensen lezen nieuws slechts oppervlakkig, en zo blijft dat dan hangen.

    Wat nou als blijkt dat bijv. Marco Borsato totaal onschuldig is ?
    Dan is toch zijn carriere al kapot. En er zullen altijd mensen blijven geloven dat hij toch schuldig is.
    Ik voorspel vrijspraak. Net als bij De Munck. Omdat er waarschijnlijk gewoonweg geen bewijs is. Borsato heeft ook al tegenaangifte gedaan vanwege een valse verklaring. De vrouw die De Munck beschuldigd heeft, willen ze nog onder ede laten verhoren.
    Zo iemand als Ali B heeft waarschijnlijk gebruik / misbruik gemaakt van zijn beroemdheid. En zijn (machts)positie bij de Voice. Om zo met wat grietjes het bed in te duiken die hongerig waren naar roem. Maar dan nog, is het dan verkrachting ? Lijkt me niet. Ik denk niet dat hij die vrouwen gedwongen heeft om seks met hem te hebben. Er zijn ook genoeg vrouwen die hem gewoon afgewezen hebben. Die heeft ie toch ook niet het bed in gesleurd.
    En in hoeverre ben je slachtoffer als je zelf besluit met zon BN-er het bed te delen met de bedoeling hogerop te komen ? Lijkt meer een actie uit frustratie of wrok.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 20 november 2022 om 07:06

  12. #84
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Grote woorden. Bij een echte dictator stel ik me toch iets anders voor. Er zijn geen mensen per ongeluk uit het raam gevallen, dood gevonden in hun appartement, of gevonden met polonium in hun lichaam.
    Jammer dat je in een verder goed betoog hier de mist in gaat. Het is in figuurlijke zin geschreven.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  13. Onderstaande leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (20 november 2022)

  14. #85
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:08
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Er zit degelijk verschil tussen grensoverschrijdend gedrag en sexueel grensoverschrijdend gedrag. Dat dit tegenwoordig ook vaker naar buiten komt dan vroeger is een gegeven, net als het feit dat de zaken vaak al lang geleden zich hebben afgespeeld of langdurig bekend waren zonder dat iemand ingreep. Maar om te zeggen dat het afrekeningen zijn is wel een heel boude bewering. Degenen om wie het gaat zullen zelf ook wel weten dat ze een grens zijn overgegaan. Ik mag tenminste aannemen dat deze personen het zelf ook niet normaal zouden vinden sls de zaken juist andersom zouden zijn. Dat heeft verder niets te maken met een druk die er ongetwijfeld zal zijn, maar meer met het feit dat men zich onaantastbaar acht en dingen doet waarvan de persoon in kwestie zelf heel goed weet dat het moreel verwerpelijk is. Of ze zouden het tenminste moeten weten. Dus de excuses achteraf is niets meer dan proberen de schade voor henzelf te beperken in de hoop dat hun carriere er niet te veel onder gaat lijden.

  15. #86
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:12
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.522 in 6.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Dat is nog maar de vraag Willem.
    Danny de Munck is al vrijgesproken van verkrachting. Was waarschijnlijk gewoon een starfuckertje die bloed rook.
    Dat is nog maar de vraag pietpotent44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Marco Borsatos rechtszaak moet nog komen. Maar nog voordat die begint, is zijn carriere inderdaad al kapot gemaakt. Kans is groot dat het daar gaat om een ex personeelslid dat via dochter wraak heeft genomen door (valse) aantijgingen.
    Dat is nog maar de vraag pietpotent44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    En zo zullen er nog wel meer zijn.
    Dat is nog maar de vraag pietpotent44

    Kortom, ook allemaal aannames. Ik ga er van uit dat de Volkskrant niet over één nacht ijs is gegaan:

    "Bij de veelbekeken en prijswinnende talkshow De Wereld Draait Door is achter de schermen sprake geweest van structureel grensoverschrijdend gedrag.
    [ . . . ]
    Dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant, waarvoor met meer dan zeventig oud-medewerkers is gesproken. Ook beschikt de krant over medische dossiers, communicatie met advocaten, vertrouwelijke mails, conversaties uit appgroepen en vaststellingsovereenkomsten die hun verhalen onderbouwen."

    © volkskrant.nl

    Ik kan vanuit mijn comfortabele fauteuil met laptop op de schoot niet beoordelen of het volkskrant-onderzoek volledig valide is maar het lijkt me toch redelijk gedegen.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (20 november 2022),schoolmeester (20 november 2022),Wentelt Eefje (20 november 2022)

  17. #87
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Het wordt tijd dat er een einde gemaakt wordt aan de "tere zieltjesmaatschappij".
    Velen voelen zich op hun teentjes getrapt en hebben totaal niet in de gaten waar ze mee bezig zijn.
    Dat is ook de beweging achter de WOKE en #Metoo.
    En zeker hier in Nederland de KOZP-beweging.
    En tevens de milieubewegingen zoals Greenpeace en de beweging van VOL"in"de BROEK (Vollebroek)

  18. Onderstaande 2 leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 november 2022),pietpotent44 (20 november 2022)

  19. #88
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik kan vanuit mijn comfortabele fauteuil met laptop op de schoot niet beoordelen of het volkskrant-onderzoek volledig valide is maar het lijkt me toch redelijk gedegen.

    Ik ga er van uit dat de Volkskrant niet over één nacht ijs is gegaan
    Dat is nog maar de vraag Badslippers

    Allemaal aannames.
    (Maarten Keulemans vond zijn onderzoeken en artikelen ook altijd erg gedegen .)

    Maar ik durf er best een vrijkaart om te verwedden dat Marco Borsato wordt vrijgesproken.

  20. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 november 2022)

  21. #89
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Een karaktermoord plegen lijkt mij zo gemakkelijk.
    Wat annonieme getuigen,wat ex medewerkers vol frustraties omdat ze geen promotie kregen,etc,etc,
    De Volkskrant geniet op journalistiek gebied van een uitstekende reputatie en ik juich toe dat er nog onderzoeksjournalistiek bestaat maar de media blijkt al langer de 1ste macht ipv zogezegd de 4de. Na wetgevende, uitvoerende en rechterlijke.
    Je staat dan als geviseerde machteloos
    Bovendien wanneer je succes wil hebben voor je bedrijf,partij,programma, concept, zaak etc lijkt mij perfectionistisch werken en veeleisend te zijn voor je medewerkers en/of personeel essentieel.
    Maar uiteraard moet men geen mensen kleineren
    De grens kan heel dun zijn
    Langs de andere kant zal hij niet de 1ste en laatste zijn,die sympathiek en goedlachs overkomt, waarvan je het gevoel krijgt dat met zo iemand een pilsje gaat pakken aangenaam zal zijn,maar achter de schermen een tiran blijkt te zijn

  22. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 november 2022),schoolmeester (20 november 2022),WANDELAAR5 (20 november 2022)

  23. #90
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    De grens kan heel dun zijn
    Langs de andere kant zal hij niet de 1ste en laatste zijn,die sympathiek en goedlachs overkomt, waarvan je het gevoel krijgt dat met zo iemand een pilsje gaat pakken aangenaam zal zijn,maar achter de schermen een tiran blijkt te zijn
    MvN heeft zich als een tiran misdragen tegen werknemers in een kwetsbare positie. De directie van de VARA later VARA/BNN liet het allemaal ongemoeid bang als zij waren de kip met de gouden eieren te verliezen. Daar moest alles voor wijken.
    Tientallen mensen zijn door MvN en de diverse eindredacteuren ernstig beschadigd. Bij sommigen is die schade blijvend.

    Niemand vraagt zich af of het voor het maken van een succesvol programma noodzakelijk is medewerkers zo te schofferen.
    Dat het anders kan bewijst het programma Pauw en Witteman dat minstens zo succesvol was. Daar vielen op de redactie geen slachtoffers.
    Daar kon op een prettige respectvolle manier gewerkt worden.

    Het televisiewereldje is klein. Iemand die gebrandmerkt is heeft weinig kans op nieuw werk. Er zijn enkele medewerkers opgestapt omdat zij zich niet zo door MvN en of de hoofdredacteur wilden laten behandelen. Janine Abbring was een van hen. Bij haar vertrek kreeg ze te horen dat ze nooit meer werk zou krijgen.
    Dat liep iets anders. Ze won later de Sonja Barend Award voor haar interview met Eberhard van der Laan in Zomergasten.

    Wie de daders zijn is duidelijk. Wie niet optraden tegen deze excessen wordt steeds duidelijker. De verantwoordelijken moeten aangesproken worden of hun falen en daarvan de consequenties ondervinden.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 november 2022),Wentelt Eefje (20 november 2022)

  25. #91
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.202
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Als die Matthijs van Nieuwkerk niet meer aan het werk komt, dat maakt hem waarschijnlijk niets uit.
    Hij kan zich financieel goed redden.
    Uiteraard praat ik met deze post zijn gedrag niet goed, want dat is verwerpelijk.

  26. #92
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    van Nieuwkerk zal vast wel iets overgehouden hebben van de 8 miljoen euro die hij in 15 jaar tijd heeft verdiend met DWDD.
    Geplande opnamen voor nieuwe afleveringen van zijn programma's zijn afgezegd.
    Het zou verstandig zijn hem in ieder geval voorlopig niet meer te betrekken bij televisieprogramma's.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 november 2022),schoolmeester (21 november 2022)

  28. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Paul de Leeuw over gedrag achter de schermen: Ja, ik ging wel eens te ver

    Paul de Leeuw heeft gisteravond in het tv-programma Boerderij van Dorst toegegeven dat hij wel eens te ver ging in zijn gedrag achter de schermen. Hij stelde dat hij voor een opname altijd een beetje aan het pesten was. ,,Je gaat soms over de grens, ja. En dan moet je gecorrigeerd worden.”

    Sinds afgelopen weekend is er veel te doen over het gedrag van presentatoren achter de schermen. Matthijs van Nieuwkerk blijkt achter de schermen bij De Wereld Draait Door jarenlang woede-uitbarstingen te hebben gehad. Dit zorgde voor medische klachten bij diverse redactieleden. Ook het niet ingrijpen van destijds BNNVara-baas Frans Klein, die inmiddels de grote baas bij de NPO is, is onderwerp van discussie.
    https://www.ad.nl/show/paul-de-leeuw...-ver~a122e38a/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #94
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Hoezo geen hype ?

  30. #95
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.072
    Discussies
    123
    Thanks
    2.098
    Thanked
    2.264 in 1.011 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Hoezo geen hype ?
    Yep, ik denk dat we binnenkort lezen dat Mies Bouwman eens 'trut' heeft gezegd tegen de toiletdame en dat Sonja Barend haar beklag deed tegen de regie-assistente als die niet snel genoeg haar teksten op volgorde op haar presentatietafel had neergelegd.

    We slaan door in dit land.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (21 november 2022),WANDELAAR5 (21 november 2022)

  32. #96
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 07:43
    Berichten
    268
    Discussies
    2
    Thanks
    1.445
    Thanked
    1.115 in 137 posts

    Standaard

    Ik kijk nog nauwelijks TV en dat scheelt een hoop ergernis. Ik werk, zorg voor mijn vader en ga naar een saunaclub om een leuke dag te hebben en voor de rest kan het mij allemaal niet boeien. Geeft best wel veel rust in mijn hoofd.

  33. #97
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Puur intuïtief zou ik vermoeden dat dit soort verhalen ook over Paul de Leeuw nog naar buiten moeten komen. Een stuitende persoonlijkheid na zijn eerste successen en een enorm non-talent dat niet tegenstaande immer dalende kijkcijfers telkens weer ook na commerciële uitstappen voor nog meer geld terug mocht keren op prime-time met geldverslindende slaapverwekkende shows… ik hoop het ook, zoveel moge duidelijk zijn…
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Paul de Leeuw over gedrag achter de schermen: “Ja, ik ging wel eens te ver.”

    https://www.ad.nl/show/paul-de-leeuw...-ver~a122e38a/
    Niets mis met mijn intuïtie dus… ook NOOIT meer programma’s mee opnemen!
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  34. #98
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:12
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.522 in 6.164 posts

    Standaard

    Buiten 'het feit' dat MvN een enorm arrogante klootzak is wordt hij zwaar overschat. Blijkbaar verkeren dit soort lieden in de waan dat ze onaantastbaar zijn en zich alles kunnen en mogen permitteren. Lijkt mij meer een brevet van onvermogen plus een ernstig defect in je bovenkamer. En dat gezever dat we hier met de Champions League van televisie te maken hebben en er onder enorme hoogspanning gewerkt moet worden en dit infantiele kleutergedrag wordt goedgepraat en gerechtvaardigd is stuitend. Mensen, we hebben het hier over zoiets triviaals als televisie en ook nog eens slechte televisie. Wat een enorm kut-programma is DWDD. Altijd dezelfde gasten. Hoog ons kent ons gehalte. MvN met zijn ingestudeerde maniertjes. Om te kotsen die geposeerde foto's van deze omhoog gevallen ijdelteit waarop hij stoer en 'cool' in de camera kijkt. Zó gemaakt, zó plastic, 'zo onecht. Nee, wat mij betreft mag MvN van ganser harte direct 'ausradiert werden' inclusief het kinderachtige programma DWDD.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (21 november 2022),WA (21 november 2022),Wentelt Eefje (21 november 2022)

  36. #99
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Nu ben ik eens benieuwd hoe de rechtse rakkers omgaan met met deze flinke uppercut uit de linksche hoek waar BS altijd ingestopt word.

  37. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 november 2022)

  38. #100
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Tegenwoordig mag je geen standje meer krijgen als je iets verkeerd gedaan hebt.
    Natuurlijk is dat al vroeg op zelfs de lagere scholen al ingebracht en steeds maar weer verder geindoctrineerd.
    Nu zitten we daar mee want oh wee als je eens stevig de waarheid gezegt wordt door een meerdere.
    Dan wordt die meerdere direct aan de schandpaal genageld.
    Velen weten en beseffen niet dat het leven nu eenmaal hard is en dat je daartegen gewapend dient te zijn
    en niet te vlug op de teentjes getrapt willen voelen.
    Wel je fouten erkennen en daaruit lering trekken.

  39. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (21 november 2022)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.

Living Room 468*60