Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Olga (Letland) ex gt

    Zoals beloofd in het stukje wat ik geschreven heb over de razzia(Ik heb het Ijsberenforum de primeur gegeven ) Een Recensie over een nieuwe dame.

    Ik was aan het uitrusten van de sauna op een bank met uitzicht op de dames, totdat mijn oog valt op een dame die ik niet ken. Klein iets ouder(+/-30), maar evengoed erg knap. Ze komt schuin tegenover mij zitten en het is meteen duidelijk dat ze nog niet al te veel ervaring heeft. De manier waarop ze zit en de manier waarop ze reageert op oogcontact is duidelijk, mijn alarmbellen rinkelen in de hoogste stand(positief). Na een paar minuten zelf actie ondernomen en na de standaard vragen kom ik er achter dat ze Olga heet en uit Letland komt. OP dat moment is het kwart voor 6 en ik wil niet naar de kamer, omdat ik de hele dag nog niets gegeten heb. Ze maakt er geen probleem van en we blijven nog even wachten op het eten. Na het eten willen we naar de kamer vertrekken, maar dat gaat dus niet meer. We worden tegen gehouden en moeten terug. Zitten in een bank hebben we het allemaal zien gebeuren. Gelukkig had ze alles bij zich en hoefde ze zich geen zorgen te maken. Na ruim een half uurtje worden wij gecontroleerd. Ik was daar iets sneller mee klaar dan Olga (ondanks dat ik geen ID bij me had, maar bankpas was ook voldoende). Nadat Olga ook klaar is willen we naar de kamer vertrekken. Sommige agenten kijken een beetje vreemd We hebben beide niets te verbergen en we zijn beide gecontroleerd Dat er politie rondloopt is niet ons probleem en ik snap Olga ook goed die wil weer aan het werk(hoewel ik niet 1 seconde het idee gehad heb dat het haar werk is 'Hulde eindelijk weer iemand die het snapt!!' ) Nadat er uitgelegd werd dat na de tijd alle kamers nog een keer nagelopen zou worden toch maar van een kamerbezoek afgezien en samen buiten gaan zitten waar ik iets meer over haar te horen kreeg en waar ze mij ondertussen ook al iets opwarmde. We hebben het einde niet helemaal afgewacht. Toen het eenmaal zo ver was dat de agenten die er stonden om iedereen tegen te houden wegliepen zijn wij meteen richting kamer vertrokken.

    Een Kamerbezoek met een hoofdletter. Wederom het bewijs dat vrouwen boven de 30 pas echt kunnen genieten en echt weten wat een man lekker vindt.

    Ik denk niet dat er veel extra dingen mogelijk zijn, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik heb het niet gevraagd omdat ik daar geen behoefte aan heb bij haar.

    Ze is blond met donkere lokken. Ze is erg klein van postuur en ze liep in een kort rood rokje(waarvan de stof op was denk ik ik).

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Volgens mij was jij in GT met deze Olga

    Ik denk dat ik wat verplaatsen ga...

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Olga (letland)

    Zoals beloofd de recensie van Olga, waarmee ik het politiebezoekje afgewacht heb. Het was het wachten waard. 2 uur samen doorgebracht voordat we de kamer opzochten. Eerst samen gegeten, daarna kwam de politie binnen vallen die ons tegen hield toen we richting kamer wilde vertrekken. We hebben het samen op een bank allemaal vanaf een afstandje bekeken. Gelukkig had ze al haar papieren bij zich en hoefde ze zich geen zorgen te maken. Nadat we gecontroleerd waren wilde we richting kamer vertrekken. Weer werden we tegen gehouden door dezelfde agent(ze zullen het na afloop wel over ons gehad hebben ) We zijn maar buiten gaan zitten op de achterste bank en hebben het afgewacht, totdat we de polizei langzaam richting uitgang zagen gaan. Op de kamer werd al snel duidelijk dat mijn voorgevoel juist was.

    Weer duidelijk een voorbeeld van een 30er die weet hoe samen te genieten. Heerlijk en verslavend.

    Wat ze allemaal in haar pakket heeft weet ik niet. Ik had bij haar helemaal niet de behoefte aan meer.

    Ze is erg klein 1 meter 55 denk ik. Blond haar met donkere lokken. Ze droeg een rood plooienrokje waarbij de stof in de plooien zit en niet in de lengte. Ze onderneemt zelf geen actie(zoals andere TA's )Kijk in haar ogen en je bent verkocht. Ga mee naar de kamer en je bent verslaafd

    Ook deze primeur is voor het ijsberenforum

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Aan een samenvoeging gedaan. Ik denk dat jij door de razzia even de PHG en GT door elkaar hebt gehaald en twee keer over Olga wat gepost hebt

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    het probleem is dat ik mijn eerste bericht kwijt was omdat ik elke keer als ik wat post mij opnieuw moet inloggen. Ik dacht dat de eerste post weg was.

    Kan iemand mij meteen vertellen hoe het kan dat ik elke keer opnieuw moet inloggen?

    Willem, sorry dat ik die vraag hier stel maar zo weet je meteen de reden van mijn dubbele post die waarschijnlijk ook nog eens ergens op de verkeerde plek terecht gekomen is.

    Wissen maar lijkt me.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Meer mensen hebben daar last van.
    Je moet het vakje altijd ingelogd aankruisen !
    Dit is een vakje wat je ziet als je jouw nickname en je password invult !

    Mocht dit niet helpen dan graag een berichtje sturen.
    In Word zetten kan uiteraard ook, maar dan moet je later al je smilies inpassen

    Groeten Willem2 :wink:

    PS Twee stukjes ik vond het wel mooi
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Meer mensen hebben daar last van.
    Je moet het vakje altijd ingelogd aankruisen !
    Dit is een vakje wat je ziet als je jouw nickname en je password invult !

    Mocht dit niet helpen dan graag een berichtje sturen.
    In Word zetten kan uiteraard ook, maar dan moet je later al je smilies inpassen

    Groeten Willem2 :wink:

    PS Twee stukjes ik vond het wel mooi
    Oke bedankt

    ze is idd wel 2 stukjes waard

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.